Most egy másik utasítás, nevezetesen a hézagnélküli vágányok létesítésére karbantartására kiadott D12/H utasítás sínvándorlásgátló kengyelek felszerelésére vonatkozó kérdésem lenne.
Az utasítás értelmében sínvándorlásgátló szerkezetet kell felszerelni a váltó tősínjeihez (kitérő elején levő speciális sínek a csúcssínek mellett) csatlakozó vágány sínszálaira, ha és amennyiben 50 m-en belül hevederes illesztés van.
Na most ezt hogyan kell értelmezni?
Ha a kitérő elején a váltó tősín és normál pályasín csatlakozási ponttól számított 50 M -en belül van hevederes illesztés, akár a kitérő közbenső részén is, akkor kell sínvándorlásgátló a megelőző pályasínen?
Nincs valakinek a képen látható masinának a belsejéről (elrendezéséről) fotója vagy rajza? Kérem aki tud segítsen ebben. Előre is köszönöm. asatchem@gmail.com
A DM motorok a Kőér utcába szinte soha nem tévedtek be. Amíg az erősáramú terület a gépészethez tartozott, a LJ VVF ilyen szerkezeteit zömmel Püspökladányba hordták, az elég nagyevő ZIL 130-as benzinmotorjaik miatt annyi benzint felpakolva rájuk, hogy ha robbant volna, a lomot nehéz lett volna összevadászni...
Az lehet de Én ezt konkrét dologra értettem.Most pl. nézhetem azt amit a keleti bejárat előtt láttam hogy kb 24m-esre lánggal darabolták a bontott sineket.(bontás után,nem beépítés előtt.....)
Gondolom majd a kétéltű kupacba hordja és gondolom ugy szállítják el.
Most amit majd gyártunk az 54-es vissznyeremény használt... ez felmérés után lánggal van kiszabva a 120m-es bontottakból a használható darabok. Sokkal nagyobb idő igénye lenne ha robellal v. fűrésszel lenne szabva mert akkor be kellene a görgősorba tenni,mert egyébként befeszülne vágáskor... ez már régi tapasztalat. Viszont a (precizen) lángvágottal sincs probléma mert a hegesztőgép programaja is "tudja" a lángvágott illesztést... nem 25-30mm-t hanem 40mm-t tol össze anyagában..no mind1 :az ide lángvágott sinek nem barbár munkát igényel,ezt tudni kell minőségben elvégezni.