Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2021.03.19 0 0 77558

Szolgálati közlemény: ma eladtam az NC-t. Csak érdekességként, az mutatja, hogy mennyire jó motor volt arra felhasználási módra ahogy eddig használtam (sok város, rövidebb túrák hétvégén), hogy túlélt egy GS-t, egy R1200R-t és egy Tigert is. 6 évig volt nálam, ezzel abszolút rekorder. A második helyezett az Innova volt kb. 3 évvel. Most is csak azért adtam el, mert nem járok városban mostanában, túrázgatni meg a GS jobb.

kiss_atti Creative Commons License 2021.03.18 0 0 77557

Kereskedő vagyok ....

:-))))

Előzmény: bacus (77556)
bacus Creative Commons License 2021.03.18 0 1 77556

Te ez a magyarázat, ez olyan mint a mazohistánál mikor üti kalapáccsal az ujját.

 

1. ha melléüt, nem fáj, az jó

2. eltalálja, fáj, nem jó, de mivel mazo mégis jó..

 

 

Előzmény: kiss_atti (77553)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.18 0 0 77555

Gondolod, hogy csak azzal foglalkozik a cég, hogy navi VI-osokat javít? :-)

Előzmény: zöld_I (77554)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.18 0 0 77554

Yoss rég járt erre, Ő pl talált egy német céget, akik szétszedik, és újraszigetelik a a VI-ot.

Kiküldöd nekik a döglöttet, 200+ euro, és lesz belőle egy jó. Bizonyjára nem évi 2 kuncsaftra alapítottak céget :)

 

Előzmény: bacus (77552)
kiss_atti Creative Commons License 2021.03.18 0 2 77553

Nekem sosem volt

 

se V, sem VI - de a hatos problémái kapcsán volt szerencsém első kézből tapasztalatokat szerezni..

 

Az V-ös full rendben van, miért adnák el ?

 

A VI-os szerintem meg még csaknem mind garis, kínlód(hat)nak vele - és a forgalmazókkal - azok, akiknek baja van.

A jól működőt - nyilván rengeteg ilyen van - miért adnák el, csak azért, mert "egyszer majd tutti elromlik" ?, a rosszat

meg valszeg nem hirdeti meg, nincs "kedve" plusz problémákat venni a nyakába...

( Én sem adom el addig az autómat, a miíg világít a Check engine")

 

 

Előzmény: bacus (77552)
bacus Creative Commons License 2021.03.18 0 0 77552

De hol van az a sok elégedetlen ember? Nem látom.., legalábbis egyik sem eladni akarja, hanem mind kivágta a szemétbe a navigációját? Se navi 5, se navi 6 aktív hirdetést nem látok sehol.

 

Érdekes, hogy már 2018-ban fórumokon felmerült a Navi 7, lesz vagy nem lesz, mi lesz helyette, mert már akkor azt írták, hogy Navi 6 befejeződött.

Persze a TFT kijelző fejlődésével talán egy új navigáció szükségessége jobban megkérdőjeleződik.., de még mindig van olyan a motoron, hogy navi előkészítés, illetve még mindig nem látni térképet minden típuson a kijelzőn. (sőt ha jól tudom csak valamelyik új típuson van).

 

Nem kétlem, hogy ez a jövő, de azért egy "rendes" navigáció többet tud navigálásnál, ez az ami miatt mindig oda jutok, hogy még így a ciklus vége után 3 évvel is érdemes lenne egy navi 6-ra beruházni.

Ilyen pl. a nyomvonalak, ezek követése oda-vissza, a gpx-ben lévő részletes adatok, időpont, sebesség, a poi pontok, az időjárás figyelembe vétele a tervezéskor, az utólagos statisztikák, mint átlagsebesség, legmagasabb pont. (emiatt egy tájékozódásin rögtön le is buktunk, mert nem mentünk fel valami pontra ami még 100m-el magasabban volt, mint a mi legmagasabb pontunk)

A WunderLINQ sem megoldás erre :(, bár valószínűleg hétköznaponként azt többet használnám, amikor a fent felsorolt tulajdonságok nem fontosak, mert tényleg csak oda akarok találni (de ehhez nem kell a wunderlinq), illetve a telefon teljes körű használhatósága.

 

Egyébként beszéltem egy ismerősömmel, aki Garmin termékeket forgalmaz, főleg órák futóknak, a szervizes azt mondta, hogy szinte alig van hardver hiba, azaz szoftveres problémák vannak, amiket a frissítések megoldanak. (már aki frissíti). Ez nem jelenti azt, hogy nincs hardveres probléma, de általában nem az. Ez igaz a bmw navikra is.

Előzmény: zöld_I (77549)
Csabu 68 Creative Commons License 2021.03.17 0 0 77551

Mihez viszonyítanád?  Az akkori, vagy a mostani euró árfolyamhoz? Mit érnénk az információval? Mert kicsit elszaladtak az árak...

Előzmény: Yager001 (77546)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.17 0 0 77550

Igen, érzem és reménykedem, hogy az elégedett táborban is fogok maradni :-)

Előzmény: zöld_I (77549)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.17 0 1 77549

De azt érzed, hogy a fele egy ilyen prémium terméknél egy végtelenül kicsi szám? :D

 

 

Előzmény: hamvasat (77548)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.17 0 0 77548

Nem vagy vele egyedül. Vagyunk még jópáran akik meg vannak vele elégedve. De ja... úgy sacc a banda fele-fele oszlik jobbra-balra :-)

Előzmény: Csabu 68 (77545)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.17 0 0 77547

Ezért írtam, hogy nekem nem kerek a történet.

Előzmény: bacus (77544)
Yager001 Creative Commons License 2021.03.17 0 0 77546

Mennyire volt szürke? Csak viszonyításképpen...

Előzmény: Csabu 68 (77545)
Csabu 68 Creative Commons License 2021.03.17 0 0 77545

Ha Bacus variál a bölcsővel meg a töltéssel, azzal még mindig csak félmegoldást kap, mert a gyűrű nem fogja vezérelni a navit, és itt ez is a lényeg. A "vizes" GS-hez még mindig a Navigator 6 esetleg 5 a legjobb megoldás. Én a 6-ost 2,5 éve vettem kicsit szürkén de zsír újan Érdről, és azóta probléma nélkül, külföldi utakon is nagy megelégedéssel használom - bár tudom, hogy itt a fórumon ezzel szinte egyedül vagyok, mindenki szidja. 

bacus Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77544

"nem ők változtattak, hanem a BMW"

 

Ez azért fura, mert a garmin 660, ami egy elég régi típus, az viszont teljesen kompatibilis, azaz még a 2021-es modellbe is belemegy.

Előzmény: Mortoff (77542)
bacus Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77543

Köszönöm, nem akarom átalakítani. Meghirdetem még párszor a garmint, hátha valaki boldog lesz vele. (én szerettem).

 

Még a WunderLINQ-en is gondolkozom, ott a telefon részt többet használnám.

Előzmény: Mortoff (77542)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77542

Beszéltem a navi-gate-el...

 

Nem hittem volna, de valóban nem jó a bölcső, de szerintük nem ők változtattak, hanem a BMW. :O

Nekem mondjuk nem teljesen kerek a történet, de mindegy. 

 

Ami megoldás lehet, hogy veszel egy Garmin bölcsőt és a szivargyújtó vezetékéről

adsz neki kapcsolt tápot. Ha gondolod a kiemelés elkészítésében és a zár átalakításában

szivesen segítek.

Előzmény: bacus (77536)
bömböm Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77541

Köszi a linket, délután meg fogom nézni.

Előzmény: Mortoff (77535)
bacus Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77540

Egy motoros barátomat tudnám ajánlani, de Győrben van.

 

Sok javítást mindegy ki csinál, de van pár hely, ahova javításkor kötelezően bele kell "üssék" (inkább olvasszák) a pecsétjüket. (2 évente kell megújítani).

 

Baleset esetén ha ilyen elem okozza a balesetet, nem fizet a biztosító illetve további felelősséged lehet! Pl autó alsó burkoló műanyag elem javítása, eltörik, leesik az útra, ami a mögötted jövő autó balesetét okozza..

 

Ha rám írsz e-mail-en, akkor megadom a nevét, telefonszámát.

Előzmény: MTeki (77539)
MTeki Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77539

 

Az R1200R 2008 gyári topbox-om lába mellett elrepedt a műanyag, szeretném megjavíttatni. Szerintetek egy specialista kell a javításhoz, vagy bármelyik műanyag hegesztő szaki meg tudja oldani? 

Tudtok ajánlani valakit?

 

 

HorváTH 69 István Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77538

Én az RS-en , kicseréltem a BMW tartót ( csak a tartót ) egy Garmin tartóra , azt béke van . Bekötöttem a konnektorra , szóval gyújtás rá , kap áramot ...

 

 Ha gondolod keress meg mélben . Biztosan lehet valami megoldást találni... 

Előzmény: bacus (77536)
bacus Creative Commons License 2021.03.16 0 0 77537

"Most akkor fel kell oldani, vagy nem?"

 

A cél, hogy még a kikapcsolt (lemerült) telefonodat is fel tudják éleszteni és értesíteni valakit akit megjelöltél.

Ha le van merülve feltöltés után..

 

Ehhez az kell, hogy legyen a telefonban SIM kártya, PIN kód le legyen tiltva.

(Ha nincs képernyőzárad sem, akkor bármit tud csinálni a telefonoddal, nem szerencsés)

 

Ha van képernyőzár (szerintem ez az alap, banki app talán nem is működik e nélkül), akkor bekapcsolás után csak azokat a dolgokat éri el, amiket te engedélyeztél, pl vezérelni a zene lejátszót, elolvasni az értesítéseket.

 

Nálam pl konkrétan semmi nincs engedélyezve, ezért a lezárt telefonnal csak két dolgot tud csinálni:

1. fényképezni,  ez engedély nélkül is megy (samsungon biztos), de pl galériába már nem lát bele, csak az ő általa készített képeket látja.

2. felnyitni a telefonrészt, ahol a Kroni1 által linkelt képen hívhatja a 112-t segélyhívót illetve a lap tetején megjelenő ICE névjegyeket, illetve megnézheti a kitöltött orvosi adataim.

 

Ahogy Kroni már írta, névjegyzék applikációban tudod szerkeszteni ezeket az adatokat, hozzáadni az ICE csoporthoz.

 

 

Elvileg - mert ezt én még nem próbáltam - a 112 segélyhívót MINDEN telefonról fel kell tudd hívni, olyanról is amiben még SIM káryta sincs, vagy amiben lejárt vagy idegen SIM kártya van, tehát amelyik telefon nem tud hívhatóan feljelentkezni egyik elérhető mobil hálózatra sem. (de azért kell hogy legyen az adott helyen legalább egy mobilhálózatnak amivel a telefon kommunikálni tud, meg a telefont is be kell tudd kapcsolni :) )

Előzmény: bömböm (77528)
bacus Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77536

"Szerinted mennyi esélye van annak, hogy a Garmin két eszközbe ugyanolyan csatit szerel be és azokat máshogy köti be?

Fejelszt, gyárt külön tartót, raktározza, stb. Kb. nulla. ;)"

 

 

Szerintem van esélye :( A garmin xt -t teljesen áttervezték, a garmin 590 és 595 teljesen ugyanaz, a garmin 395 teljesen egyedi, a 396 is más, a navi V, VI, garmin 660 viszont megegyezik.

 

Ez minimum 4 féle, miért ne lehetne 5?

 

A zár átalakítása nem fontos, eddig se tudtam rázárni a motorra, ezután se. A kiemelés elvileg jó ötlet lenne, ha tényleg kompatibilis lenne. Ha ehhez tudsz információt szerezni, azért természetesen hálás lennék.

Az információ birtokában pedig a bmw autós tartójára rá lehetne pattintani a garmint.

 

Ezer éve beszéltem egyszer a navigate-el, kit kéne ott keresni? Vagy mindegy?

Előzmény: Mortoff (77531)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77535
Előzmény: bömböm (77533)
T1OK3 Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77534

Ma egy barátommal motoroztam. Ő egy Moto-Guzzi Norge- val jött, amin tök ugyanolyan a tükör van gyárilag mint a GS-en. :-O

 

Amúgy kimotoroztam az első tank benzint. Rohadt jól motorozható ez a GS, még nem nagyon húzogatom a bajszát, de nagyon szeretne menni, egyelőre ECO üzemmódban használom az első szervizig. Fülig ér a szám, alig akarok leszállni róla :-)

bömböm Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77533

Köszi, legalább olvastam ezekről.

Huawei P20 Lite-en és P40-en még csak hasonlót sem találok, hogy Emergency call vagy ICE-csoport...

Előzmény: kroni1 (77532)
kroni1 Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77532

Nem kell elvileg létrehozni csoportot. Androidos samsung-okról tudok nyilatkozni, mert ilyeneket használunk: itt a névjegyzékben a saját profilodra kattintva kitölthetőek az eü adatok, és itt hozzáadhatóak meglévő kontaktok a vészhelyzeti számokhoz, szerintem ez egyéb márkáknál is hasonlóan működik.

 

Előzmény: bömböm (77528)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.15 -1 1 77531

Ember nincs aki ezt meg tudná mondani, de ha rá lehetne pattintani egy kiemelés után se biztos, hogy merném ezek után, mert se a motort, se a garmint nem szeretném tönkre tenni. :(

 

Szerinted mennyi esélye van annak, hogy a Garmin két eszközbe ugyanolyan csatit szerel be és azokat máshogy köti be?

Fejelszt, gyárt külön tartót, raktározza, stb. Kb. nulla. ;)

 

Amúgy a NaviGate megmondja, csak normálisan kell velük beszélni. ;)

 

Gondoltam segítek, de így nehéz lesz.

 

Maga a kiemelés elkészítése kb egy fél óra munka. A nagyobb munka a zár átalakítása, de szerintem az se több 1-1,5 óránál.

Előzmény: bacus (77525)
kroni1 Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77530

Valóban ez volt a probléma, hogy csak akkor tudták elérni a telefonkönyvet ha nem volt beállítva a képernyő feloldására biztonság. 

 

Én is pont úgy csinálom, ahogy bacus leírta: A kártyazár, tehát a SIM PIN kikapcsolva de a telefonzár aktív, ujjlenyomat vagy kód kell a feloldáshoz. Így az ICE kontaktok és az EÜ adataim elérhetőek, de (ott hirtelen) mást nem tudnak csinálni a telefonnal. 

Előzmény: Mortoff (77527)
kroni1 Creative Commons License 2021.03.15 0 0 77529

Régebben tényleg azt ajánlották a mentősök, hogy írjuk a neve elé az ICE rövidítést, de a mai telefonok már nagyrészt valóban fel vannak készítve erre és van bennük vészhelyzeti hívócsoport. Samsung-on ha előre beállítjuk akkor a vészhívás gombra kattintva még EÜ adatokat is megoszthatunk magunkról, vércsoport, érzékenység, betegségek, stb..

Előzmény: bacus (77526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!