Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
A fenntartási költségek és a nem elég erős motorok miatt panaszkodtak az angolok, de a praktikusságát, kényelmét, könnyű vezethetőségét és komfortját dicsérték...
Sajnos nem nyüzsögnek egyelőre itt az XC90 tulajok, és én sem vagyok nagy szaki (kicsi sem). Sajnos erről a hibáról nem is hallottam.
Gondolom XC90-ről van szó... Évjárat? Érdekelne, hogy közben a fedélzeti computeren volt-e valami hibaüzenet? Vészüzemmód? Azon kívül, hogy nem gyorsult, volt-e bármi más hibajelenség (furcsa hangok, stb)? Volt-e előzménye a dolognak? Mit cseréltek a szervizben? Szakszerviz? Magyarország, BP? Gondolom papírokat kaptál, azon biztosan rajta van, hogy mit cseréltek. Mit mondtak?
Én ilyen esetben udvariasan, de határozottan visszamennék oda, ahol javították az autót. Biztosan ezt a kört futnám meg először. Fontos a kommunikáció, sok esetben ezen múlik a dolog. Tessék reklamálni!
Ha bárkitől konkrétabb segítséget szeretnél kapni, több konkrétumot kellene írnod...
Remélem megoldódik a dolog, szorítok! Sok örömteli és balesetmentes km-t kívánok!
remélem ti tudtok segíteni. nagyon nagy gondban vagyok: egyik nap megyek a kis drágámmal és egyszercsak, azt érzem hogy hiába nyomom a gázt, nem gyorsul, kb 30-al engedte hogy menjek, nagyon dühös lettem, mert a dolgomat sem tuttam elintézni. aztán mégegyszer előfordult, így elvittem a szervízbe, ott valamit kicseréltek, de a probléma újra jelentkezett, pedig a csere se volt olcsó mulatság. Kérem aki tud segíteni az tegye meg minél hamarabb. U.I:néztem külföldi forumokat, de konkrét megoldást ott se nagyon adtak, csak kb ilyesmiket, hogy akinek ilyenje van az vigye szervízbe, adja el stb...
Az index megdöglend vala, már a múlt héten válaszolni akartam Neked... :( Szóval:
Köszönöm szépen! A forrás a hivatalos oldalakon és sajtófotókon túl jellemzően a flickr. Izgalmas dolog jó minőségű felhasználói fotókat találni, de ebből sajnos kevés van. Azért böngészem rendszeresen, akad 1-2...
http://www.flickr.com/search/?q=XC90&s=rec
Én ennyire nem paráznék a dízeltől, a benzines is lehet zsebbe-nyúlós, ha kifogsz egy ilyen darabot, de ha a benzines jobban tetszik, azt kell venni (kulcsszó: állapotfelmérés szakszervizben! :) )!
Sajnos én nem tudok ilyen adatokkal szolgálni, de kicsit keresgéltem a neten.
A TotalCar Népítéletekben a benyás XC90-es átlagfogyasztások majdnem mind 16 liter körül alakulnak (szinte motortól függetlenül)... Hmmmm...
Ez pedig egy szuper oldal, ahova a precíz német tulajok felvihetik az autóik fogyasztási adatait:
Én a D5-tel 8-9 liter körül vígan elkaristolok (átlagban durván 9, de nagyobb európai körúton 5 emberrel plafonig csomaggal kb 3700 km számított átlaga 8,26 volt!). A 9 jellemzően kevés város, több országút és pálya, de nem vagyok az a száguldozós gyorsulgatós fajta (most már), és betartom a korlátozásokat. Ilyen adatokat is találni, az adatok 8,5 és 12 között vannak kb, de jellemzően 9 és 10 körül van a legtöbb. Tehát jól be lehet lőni a jellemző átlagot. A benyások 12-16 körül írnak adatokat, de több a 12-13-as. Szerintem ez lehet a reális átlag...
Nyilván ez erősen lábfüggő is! A jómúltkor átbeszéltük ezt a VOLVO fórumon, és egyesek állították, hogy országúton, egyenletes tempónál (mint amilyen az enyém szokott lenni), nem lenne * drámai * különbség a motorváltozatok között. Az biztos, hogy oltári nagy különbséget egyenletes országúti haladáskor ne várj a 3,2-es, a 2,5T a T6 és a V8 között (lásd a német adatokat is)... Szerintem én benyással is eljárnék 11 (12) liter körül, megkockáztatom, még a V8-cal is (OK, mondjuk 12). Ez persze csak tipp, nem próbáltam.
Bár megjegyzem, a 9 és a 12 azért nagyon nem ugyanaz, de tudni kell, hogy a fórumon a többség benzin-hívő, el kell nézni nekik ezeket a megnyilvánulásokat... :))) Stílus függő...
A benzinesek szervizszámlájáról sajnos végképp nem tudok nyilatkozni. Egy átlag kötelező szerviz durván 100e körül lehet...
Üdv, szép hétvégét, illetve most már hetet, és ha lesz, jó pihenést!
Klasszak a képek, amiket beraksz időről-időre:))) Mert azért megnézem őket rendszeresen.
Lenne egy kérdésem:
Azon gondolkodtam, ha vennék egy XC90-et, csak használtan tudnám megvenni, mondjuk 3-4-5 évesen. Jellemzően ebben az életkorban a dízelek futásteljesítménye már nagy, a dízel motor eleve kényesebb, lehet rengeteg buktató meg csillagászati szervízszámlák, stb. Arra gondoltam tehát, hogy esetleg vennék egy 2.5T benzines modellt használtan. Ezek kevesebbet futottak, ritkábbak és talán nem várható velük annyi gond, mint a használt dízelekkel. Bevallom, nem is nagyon rajongok a füstokádó, kormoló dízelekért, meg szeretem a benzinszagot. Mit gondolsz, esetleg tudsz-e valami infót, milyen a 2.5T motor fogyasztása (főleg hosszú távra, városon kívül használnám a kocsit), bele lehet-e vágni, nem költöm-e a gatyámat is benzin- vagy szervízszámlákra? Tudzs-e esetleg segíteni?
Minden Kedves VOLVO XC90 Tulajdonosnak (IS) kívánok Áldott, Békés, Örömteli Húsvétot, és balesetmentes km-eket! Krisztus annyira szeretet bennünket, hogy Önmagát adva kínhalált halt helyettünk / értünk a keresztfán, majd feltámadt a halálból! Kifizette értünk, a bűneinkért a váltságdíjat, így már feltétel nélkül mehetünk Őhozzá, úgy, ahogy vagyunk! Ő készített utat nekünk Önmagához, Ő visszavár bennünket gyermekeiként, kitárt karokkal hív bennünket haza! Erről szól a Húsvét...
Kívánom, hogy ilyen értelmetlen halálos baleset, mint ez, többet ne történjen! Kívánom, hogy mindannyian legyünk megfontolt, érett, felnőtt emberek, akik ha vezetnek, nem isznak, és ha ittak, nem vezetnek! Így Ünnep alkalmával is... :