Kézi váltóval, és a 200 lovas motorral nagyon erős, még nem volt problémám a teljesítménnyel. Az üzemanyag fogyasztása elfogadható. Az olajfogyasztás már talán több a vártnál, de ez engem egyáltalán nem zavar. Kényelmes, a belső design nagyon jó szintén. Összeségében egy kiváló darab. Mindenképpen ki kell próbálni, nagyon jó autó. Nem utáltam, nem szerettem a volkswagent, gondolom sokan vannak/voltak ezzel így. Ezeknek az embereknek azt ajánlom próbálják ki a passatot!
........
Erről a 2,0 TFSI motorról csak ódákat lehet zengeni. Kis fordulaton is azonnal rántja az autót, nem érezni a 1,5 tonnát egy kicsit sem. Magasabb fordulaton a turbóval meg igazán mosolyfakasztó élmény a vezetése. A váltója kiváló (manuális) igaz nekem gyakran kiugrik induláskor az egyesből.. A 6. sebesség meg tök jó hogy van benne. A fogyasztása szerintem nagyon kedvező, én vegyesen használom naponta városban, hetente vidéken (hozzáteszem megrögzött gyorshajtó vagyok :))) és így eszik egy 10-est. Autópályán 230km/h 12Liter!!!!!
Értem, hogy kevésbé rizikós a turbó nélküli, de még mindig kevesebb mint a dízelnél.
És a gáz beszerelése elengedhetetlen.
Más. Olyan kérdésem lenne, hogy az elektromos rögzítőfék hogyan szuperál a fauvében?
Nem gagyibb mint a hagyományos? Mennyire megbízható? Jól működik? Az összes B6 ban ez van? A másik az elektromos kormányzár. Állítólag az összes 2005 után gyártottban előjöhet a meghibásodás?
Lenne egy kérdésem, a vezérműszíjon felül a generátorszíjat mikor kell cserélni, mert nekem a szervízben azt mondták, amikor erölködtem, h csak akkor, ha elszakadt...
Jó, persze csendes, meg benzines, de aztán nem tudom, mit lehetne még mondani róla amellett, hogy teljesen alkalmatlan egy ekkora autó mozgatásához. Sem alul sem felül nem megy. Se ereje se nyomatéka. Se íze se bűze. Annyira jellegtelen, hogy már-már azt gondolnám, mégis ez illik egy Passathoz, de aztán magamhoz térek. Nem. Ezt biztosan nem gondolták komolyan. Vagy a húszezer kilcsi alatt omlott össze, ami ebben az autóban van - na, de kérem -, vagy tényleg ilyen. Akkor viszont felhívom a tisztelt érdeklődők figyelmét, hogy ha tehetik, másik motort válasszanak autójukhoz. Van választék bőven.
Másik teszt idézet : (2005-ös)
A benzines paletta csúcsán jelenleg a sima kétliteres FSI trónol papíron ígéretes 150 LE-vel, mi éppen ezt próbáltuk, és talán éppen ő volt az autó leggyengébb pontja. Nem arról van szó, hogy rossz vagy éppen nem megy, vannak nagyon jó tulajdonságai, alapjáraton például már-már lexusi csendben duruzsol. De ha már ilyen pofás limuzinban feszítünk, akkor az vagy menjen alattunk, mint az állat, vagy a stílusra is adva legyen visszafogottabb, úriasabb, de cserébe gazdaságosabb. Ha ezt a kombinációt akarjuk, fizessünk be egy olajosra jól, ez a kétliteres benzines olyan semmilyen.
Se nem gazdaságos (tesztfogyasztása valahol 12 és 12,5 liter között alakult, utóbbihoz közelebb), se nem rakéta, el lehet vele közlekedni, de nekem nem kéne soha. Elpörög ugyan hétezerig, de tök felesleges eddig nyomatni (úgy egyébként pörgetni is), a maximális teljesítményt hatezernél adja le, de ebből nem sokat érezni. Megkínozva a hangja sem gyönyörködtet, sokkal inkább üzeni azt, hogy elég ebből, te állat, én a magam részéről vettem is a lapot, és négyezernél feljebb nem nagyon tapostam. A városi forgalomban azért így is remekül elbodogultam, igaz, a gyorsulási "kihívásokat" inkább elegánsan ignoráltam.
Kis segítségre lenne szükségem, tegnap vettem egy 98-as 1.6 passatot, azt elfelejtette:) mondani az eladó hogy nagyon nehezen melegszik be, szerintem a termosztát behalt, ma vettem egyet de nem tudom hol találom a motoron.
Ahogy néztem a motor tűzfal felőli végén van de nem vagyok benne biztos(mielőtt nekiálok lebontani mindent, hogy hozzáférjek jó lenne tudni).
En maskennt hallottam. Ha a 2.0 FSI ugyanaz a ket literes koncepcio, mint regen, akkor az egy nagyon eltalalt motor. Az 1.6 es 2.0 az a ket koncepcio, ami nagyon bevalt a VW-nek a benzineseknel. Az 1.8-ast azt azert nem ajanljak, mert az az 1.6-os, csak meg van furva, s vekonyabb a hengerfej. Viszont a 2.0 az stabil. Nem tudom mit hallottal az FSI-rol, de nekem a TFSI-t pont a turbo vegett nem ajanlottak. Persze vegul mind kozul a legrosszabbat valasztottam :-) Habar a PD elemeket megoldottam, s az olajpumpa is fogaskerekes. Igy mar popecc. Viszont a 200 LE gazon, nagyon vonzonak hangzik.
Szerintem maradnék a TFSI-nél. Csak turbós benzinest vennék, az FSI-ről nem voltak jó véleménnyel. Ha már lúd, legyen kövér. Nem szeretnék a Pd-kkel kínlódani.
A fogyasztásról elég felemás véleménnyel voltak. ( 8-11 l )
A kulonbsg az FSI es a TFSI kozott 50 loero. Viszont, ha hasznaltauton gondolkodsz, akkor inkabb az FSI, mivel a turbo az egy plussz dolog, ami meghibasodhat. A 150 LE is boven elrepiti azt a kasznit.
De ki, hogy erzi. Valakinek keves a 150 LE. Valakinek meg a 200 is. FSI eleg ritka (kevesen aruljak). A TFSI-bol tobb van a hasznaltauto piacon. Jol meg kell gondolni. Valoszinuleg nincs olyan nagy hibaja, mint a dizeleseknek a PD elemekkel (BMR es BKP) es az olajpumpaval (2005-2006-os szeria).
Na szép!!! Garanciával lett cserélve? Mind a négy az új sorozatból való, vagy még vannak benne oyanok, amelyeknek véres a torka? És hol állt meg? A garázsban, mikor épp csak melegíteni menntél le a motrot, vagy éppen a céges karácsonyi vacsorára indultál?
Hány km bírtak ki? Én 2013-ban tervezem elvinni bevizsgáltatni őket, mivel lehet, hogy még a régi szériából jutott nekem. Akkor lesz több, mint hat éves a verda.
sziasztok van egy b4 es passat kombim elado angol alkatrésznek a motorjában 135e mérfőld van 4 éve az enyém az ára 200ezer no fűst jol megy.ha kell képet teszek fel.
benzines, dízel? Mennyi idő alatt melegszik fel? A mutató a szokott helyen áll? Mert nyitott termosztátnál elég sok idő kell, hogy városban a komplett rendszert fel melegítse - bele értve a hűtőt is...
ha tud valaki tanácsot adni a következő problémámra.....elindítom az autót,megyek városban,a víz hőmérséklete teljesen normális,nem megy fel,nem alacsony,de amint hosszabb ideig megyek vele folyamatosan 5km pl akkor a hőfok eléggé leesik,meleg sem jön be annyira,szóval se nem megy fel a víz se nem megy le teljesen városban,de országúton igen.ötlet?
Hívtam egy Szegedi hivatalos VW szervízt ezzel kapcsolatban. Tudnak róla és létezik ilyen, viszont be kell vizsgálni, hogy mennyire károsodtak. Ugyanis van neki előjele (elszíneződés, füstölés stb).