Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.23 0 0 184

hát nemtom mi lesz ez, de nem csp., az biztos...

(esetleg záportározó?)

 

zalakomár:

nem csp.ról van szó - azt az ap. kezelő tartaná karban - , csak egyszerű felüljáróról, ami vmi önkormányzati utat visz át a pálya felett...

 

megj: azé ezek a hüje parasztok még azelőtt kitanálhatták volna, hogy nem akarják kaszálni az útszélét, mielőtt 0,5-1mrd körüli összegért megépíttettek egy felüljárót...

Előzmény: alibi-man (181)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.22 0 0 183
Na, ezt nem ide akartam. Bocsi. Télleg béna vagyok.
Előzmény: alibi-man (182)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.22 0 0 182
Más. Most volt az RTL híradóban, hogy az M7 zalakomári térségében a falvaknak kell a pályát keresztező felüljárókat karbantartani. Fűnyírás, hótakarítás, útkarbantartás, stb.

Azt mondta az egyik falu jegyzője, hogy ez évi 350 ezer forintjukba kerülne, inkább lezárnák cspk-at. Nem hiszem el. Ahelyett, hogy azon gondolkodnának, mit kezdjenek a lehetőséggel, mármint, hogy pálya vezet a falujukhoz.

Lehet, hogy nagyon nem vagyok képben.
alibi-man Creative Commons License 2008.09.22 0 0 181
Na még1x. Lemaradtak a képek.
kep1
kep2

Tök béna vagyok.
Előzmény: alibi-man (180)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.22 0 0 180
>ill. csömör megközelíthető a 3as úti csp. felöl is...

Mármint arra gondolsz, hogy a kistarcsai csomópont felől. Hát igen...

Namost én Csömört megnéztem Árpádföld felől (Timúr / Csöbor utca), és a Magtár utca felől is. Úgy látszik, mintha a Magtár utcánál valami készülődne.

Itt van két kép, én nem értek hozzá, de lehet, hogy itt valami csp épül.
Előzmény: Törölt nick (179)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 179

a csömöriek kaptak egy - szervízútnak csúfolt - bekötőutat a határúti csp-hoz...

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_3_m3_helyszinrajz.jpg

 

ez csak akkor szívás, ha dél fele akarnak menni, mert úgy 5km kerülő... :-((

 

(ill. csömör megközelíthető a 3as úti csp. felöl is...)

Előzmény: alibi-man (178)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.22 0 0 178
>timur úti/csömöri csp-ot.

És akkó nem is lesz? Egyáltalán hol lehet Csömörre kimenni?
Előzmény: Törölt nick (177)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 177

a lehajtó kész van, a határúti bekötés hiányzikkk...

 

hát a 6ár úttól van vagy 3km-re az M3, ezt duplán számolva, már 6km-es kerülőnél tartasz...

 

lehet, hogy érdemesebb a 3as útig eljönni és annál a csomópontnál felhajtani...

 

(köcsög árpádföldiek, megakadályozták a timur úti/csömöri csp-ot...)

Előzmény: pista 60 (176)
pista 60 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 176
Biztosan tudja valaki: Az új M 0. K.-i szakaszt a 16.ker Rákospalotai határút as a 17. ker Péceli út külső része között érdemes használni? (Eddig a Naplás u. Ostoros úton jártunk) Mindezt annak tudatában, hogy a Határúti lehajtó még nincsen kész, így az M 3 felé kell  kerülni.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 175

ja, oké... :-)

 

(amúgy az M0K átadásával itt nem változott a forgalmi helyzet?

pl: a cinkotain erőteljes csökkenést tippelnék...

 

a pécelin meg nemtom, hogy csökkent-e - tekintve, hogy ez sugárirányú út - de itt a csúcsideji forgalommal szemben kellene mennie az olvtársnak, ami általában 1xű feladat...)

Előzmény: cssz74 (174)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 174
Nagyjából helyi vagyok, és azért tanácsoltam ezt a nyomvonalat mert se lámpa, se forgalom nincs, nemúgy mint erős forgalom a cinkotain, közepes forgalom+lámpák a pécelin...
Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 173

Keresztúr központból menj a ferihegyin át s vasúton, Liget sor jobbra, le a végéig, balra Tárcsa út, onnan fogsz tudni felhajtani az M0-ra...

 

esetleg: ferihegyi u. - péceli u. - péceli csp.

vagy:     ferihegyi u. - pesti u. - cinkotai u. -nagytarcsai u. - nagytarcsa II. csp.

Előzmény: cssz74 (168)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 172
nem, rosszul látod... ;-)
Előzmény: nefes (171)
nefes Creative Commons License 2008.09.21 0 0 171
Jól látom hogy a 30-asnak (3-asnak) nincs az M0-val kapcsolata Kistarcsánál?
SzVFE Creative Commons License 2008.09.21 0 0 170
Kösz mindkettőtöknek. A Liget sor, Tárcsa út vonalra eddig nem is gondoltam. Biztos lesz arrafelé is dugó, ha mindenki arra fog menni, de tényleg ez tűnik a legjobbnak.
Előzmény: cssz74 (168)
kvte Creative Commons License 2008.09.21 0 0 169

http://www.turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=47.506458&lon=19.284604&zoom=64&arrow=0

 

Még egy két lehajtó nincs berajzolva (szerintem napok kérdése), de sejthető hogy minden csomópont teljes fel-lehajtós mindkét irányban.

Előzmény: SzVFE (167)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 168

Várj még 9 napot, míg megnyitják(reméljük) a Megyeri hidat! Utána Keresztúr központból menj a ferihegyin át s vasúton, Liget sor jobbra, le a végéig, balra Tárcsa út, onnan fogsz tudni felhajtani az M0-ra, végig rajta, át a dunán, majd Budakalásznál rá a szentendrein befelé, ameddig szeretnél...

Addig jóval rövidebb befelé, sajnos, mert most muszáj lenne bemenned a Vácin az Árpádhídig, majd ki a Szentendrein...

Előzmény: SzVFE (167)
SzVFE Creative Commons License 2008.09.21 0 0 167
Sziasztok, tud valaki olyan utcaszintű Bp térképet, amin már az aktuális M0 szakasz is rajta van? Rákoskeresztúrról kellene útvonalat terveznem a Római partra a reggeli csúcsban. Kösz!
D H Creative Commons License 2008.09.21 0 0 166
én úgy látom, Szigetmonostor hídját a polgármesterükön és pár ügyvéden kívül senki (sem a szomszédos települések, sem BP, sem az ország) nem akarja.

Mivel nekik sosem volt hídjuk, nem hiszem, hogy egyáltalán bármilyen törést jelent a falu életében, hogy most sem lett.

Érdekes, a Levegő munkacsoport és a Duna kör és már pénzéhes civilszevezetek hol vannak ilyenkor?!?!?!?

A 3.5t kapacitású útról pedig jól tudjuk, hogy elkészülte után simán bemennének rajta a billencs teherautók, jómagyar szoksá szerint a hatóságilag engedélyzett 31t össztömeg helyett 60t raksúllyal megrakva. Nesze neked vízbázis és környezetvédelem...
Előzmény: cssz74 (158)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.20 0 0 165
A budai oldalon az nem tahi??? ott hogy? a hídnak 2 oldala van...3. híddal meg nem ugyanaz...
Előzmény: Törölt nick (164)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.20 0 0 164

a tahi elkerülő megvalósíthatatlan, mert a kishíd tök a falu közepén van, valahogy odáig is be kéne vinni...

 

 

vagy mégis? :-))

http://roads.extra.hu/road_plans/2104_vac_duna_hid_attekinto.jpg

Előzmény: cssz74 (158)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 163
Gúgli-gúgli... :)
Előzmény: E(x)clipseboy_ (159)
pista 60 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 162
Én jobbat találtam ki. Pár éve vettem egy kis (5 lovas) motorcsónakot. Igy ezzel ott kötök ki ahol kedvem tartja. Fütyülök a szentendrei hídvitákra... Még jogsi sem kell hozzá. Elvégre százévekkel ezelőtt is csónakkal járt a nép.
Előzmény: cssz74 (156)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.19 0 0 161

szerintem most sem lenne késő, a lábakon álló pályarészhez is biztos lehetne csatlakotni valahogy...

 

mostmán késő... csak horrible költségekkel lehetne átépíteni a szigeti hídszakaszt...

Előzmény: cssz74 (158)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.19 0 0 160

Persze ha Japánban lennénk biztos meg tudnák oldani a lecsatlakozást a Megyeri-hídról is... :-)

 

 

a japók nemhogy ilyen lóbaszó nagy óriásszigetre, mint a szentendrei, de egész pöti szigetekre is csinálnak lehajtókat... :-))

Előzmény: E(x)clipseboy_ (159)
E(x)clipseboy_ Creative Commons License 2008.09.19 0 0 159

Szerintem van ott hely. :-)

 

Persze ha Japánban lennénk biztos meg tudnák oldani a lecsatlakozást a Megyeri-hídról is... :-)

Előzmény: cssz74 (158)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 158

a tahi elkerülő megvalósíthatatlan, mert a kishíd tök a falu közepén van, valahogy odáig is be kéne vinni. bár már 100-adszor írom, csak a megyerihez kéne toldani egy szűk keresztmetszetű, 3.5t korlátozású, esetleg valamilyen formában zárt utat...

olyan nincs, hogy ne lehetne biztonságos technológiával megépíteni a vízbázis fölött...szerintem most sem lenne késő, a lábakon álló pályarészhez is biztos lehetne csatlakotni valahogy...

Az építészek és politikusok mé' nem nézik a netet? (szerintük "jó" 5leteik csak nekik lehetnek) :( legalább 18, de inkább 60 éve.

Előzmény: E(x)clipseboy_ (157)
E(x)clipseboy_ Creative Commons License 2008.09.19 0 0 157

Már megelőztek a válasszal, de én is úgy gondolom, hogy aki kirándulni akar, az azt a plusz 15-20km-t meg tudja tenni. Ha a másik oldalon lenne híd, azzal meg az lenne a baj, hogy jelentősen megnőne a tranzitforgalom, az meg biztos nem tetszene a "szigetlakóknak".

 

 

Sok évveel ezelőtt volt arról szó, hogy Vácnál építenek egy hidat (szemben a tahi híddal), csak annak meg a Tótfalusiak tuti nem örülnének, bár talán egy kerülőúttal el lehetne kerülni a falut.

Előzmény: pista 60 (153)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 156

Én veled most azért nem értek egyet, mert aki a csendes dunai tájat akarja mutogatni (ami addig csendes, míg zsákutca) az szánja rá azt a 10-20Km kerülőt, mert nem hiszem, hogy minden nap ezt teszi, akkor meg azért, hogy nagyritkán megspóroljon 1.5L benzint, ne csináljunk már 8 milliárdért egy hidat, aminek fenntartási költsége is van!

Szerintem igenis a helyieknek kéne a híd, és a budai oldal irányába, mert 2000-es faluban nincs minden, amire szükségük van, ezt feltehtőleg Szentendrén szerzik be a szükségleteik nagyrészét. Az már mellékes, hogy a két dunaág messze nem azonos méretű, így azt gondolom, minimum a duplája lenne a pesti oldali híd, ha nem a triplája. Legolcsóbb és leghasznosabb megoldás a megyeriről a lecsatlakozás lett volna, de az zöldek ezt is megakadályozták(tudom a vízbázis), ahogy sok fontos fejlesztést, gondoljunk csak mennyi ideig hátráltatták az m0-ást pl. csömörnél, vagy szarakodtak Pilisborosjenő mellett az elkerülővel, mennyivel jobb most így, hogy ott nem lehet gyalogosan keresztezni az utat. Nem az a környeztvédés, ha megakadályozunk egy projektet, hanem ha olyanokat hajtunk végre, ami dugót szüntet, kerülést szüntet, mert úgy fogy kevesebb üzemanyag, aminek a végterméke a levegőszennyezés, vagy akárcsak a zajszennyezés.

Előzmény: pista 60 (153)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 155

Érdekes olvasmány, és igen elgondolkodtataó!

:)

Valóban ilyen kettősség uralkodik szinte mindenhol...

Előzmény: alibi-man (152)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!