Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévo
közlekedési jelzolámpákba Budapest területén.
A Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt. és Reitter Ferenc utca sarok
után következo elso lámpasor.
Ferenc krt - Ülloi út sarok
Rákoczi tér , József krt / Nyugati felé /
Szamuely u . - Petofi híd felhajtónál
Attila u. - Alagút sarok
Hegyalja út - Jagelló út sarok
Fehérvári úti piacnál
Budafoki út
Mártirok útja - Bimbó utca sarok
Moszkva tér
Kobányi út / Egészségháznál /
Kobányai út - Könyves Kálmán krt
Szentendrei út felüljáró + minden lámpasor Csillaghegyi elágazásig
Flórián tértol a Tímár u irányában három lámpasor
Az automata traffipax lényege , hogy piros lámpánál lefotózza a tilos
jelzésen áthaladó jármuvet, zöld jelzésnél pedig a
keresztezodésen (mért szakaszon) az áthaladási sebességet.A sebességméro
muszer három fotót készít és rögzít a
keresztezodésben
10.000 km-enként kell tisztítani a mosó kittel. Vagy esetleg előbb is, mert volt akinek már hamarabb csökkent a motor teljesítménye. A 60.000 km utáni kukát még én sem értem. Majd B.ON.Tex-et megkérdem.
Mindenesetre az autó jobban fogyaszt.
Végre találtam egy B.ON.TEX. hirdetést, most 10000 a JR légszűrő. (Akit érdekel: 1204 Bp, Damjanich u. 40/b, 284-3445 ) De nem értem a dolgot, itt az áll, hogy örök életű. Akkor mi ez a mosókit és hogy ezzel 60000 km-ig jó? Illetve a mosást még értem, csak a 60000-et nem.
Valaki belinkelt egy Fiat site-ot, ott is az van, hogy a tuning első lépése a sportlégszűrő. De a chiptuningot meg a többi motorátalakítást szigorúan csak a felfüggesztés és a kipufogórendszer hozzáhangolásával ajánlják.
Teljesen igazad van! Jobban szereti a 3000 körüli fordulatszámot, könnyebb váltani, dinamikusabb, stb.
A fogyasztással kapcsolatos múltkori megjegyzésemet viszont továbbra is fenntartom. 50 % Bp. + közút mellett 462 km -> 35,8 l (7,75 l/100 km átlag)
Szervízügyben viszont kérdésem van! 60e km-es szervíz előtt vagyok. Úgy tudom, hogy meghajtószíjak, olaj+olajszűrő csere, hűtőfolyadékcsere, stb. esedékes. Mennyire vágnak meg, ha márkaszervízbe megyek?
Én a helyedben óvatos lennék, ugyanis volt egyszer egy 1.9 Td gtd digit Típóm, én is úgy tudtam, hogy 55 literes a tankja. Én sem tudtam 40 liternél többet tankolni, azután egyszer csak kiderült hogy kétféle tankkal lehetett kapni ezeket, és az enyém csak 45 literes volt!
Tank A Tipo tankja allitolag 55 literes. Egy tankkal altalaban 520-600 km-t megyek. Neha mar 430-nal villogni kezd a jelzo. Megyek meg vele 2 napot, es amikor mar totalisan ureset jelez, meg megyek 10-15 km-t. A max. amit sikerult beletankolnom, megis csak 43,17 liter volt, tehat meg tobb, mint 10 liter volt benne. Tehat ez nem csak a Bravonal fordul elo, es valamire azert jo:
1) nem fordul elo, hogy leallsz
2) mivel mindig van lityi a tank aljan, kevesebb a valoszinusege, hogy valami szemetet szippant be a tank aljarol.
Ami pedig az aktualis allast illeti, szerintem valamilyen joslasi kepessege is van. Nekem ugyanis digitalis a kijelzo - ha odalepek neki, az allas lejjebb ugrik. Visszaengedem a gazt es beallok stabil 90-es sebessegre - 2-3 perc utan visszaugrik a mutato.
Hatso ablaktorlo A tengely beszorulasa azota tipushiba, miota a hatso ablaktorlot kitalaltak, es nem csak a FIATokon. A Tipon a tengely vegen van gumi es fem tomites is, de pici nedvesseg mindig kerul bele, elkezd rozsdasodni, szorulni, utolso fazisban eleg.
Sziasztok,
a gyári gumikról szeretnék érdeklődni. Az enyémen Firestone van (98 decemberi) de láttam hasonló korú Bravokon mást is. Van jellemző márka, vagy teljesen kiszámíthatatlan? Nektek hogy vált be, amivel a gyár szállította? Én előtte Astrát hajtottam Continental-al, de a két kocsi stabilitása ég és föld, ugyhogy nem tudom összehasonlítani.
Tipikus négyszelepes motor ez is, én úgy éreztem, hogy eleve minden a magasabb fordulatszámra van optimalizálva. Városban is akkor fogyasztott a legjobban a Bravam, amikor 3.000 körül/felett kapcsoltam fel, habár bírta volna 2.200 körül is.
egy Brava 1.6 SX-em van, es penteken viszem szervizbe, mert nyikorog a belso levegokeringetes ventillatorja, es neha ha 4-es kapcsolom a ventillatort, akkor elkezd lassulni a ventillator (jol hallhatoan) es vegul megall, es budos muanyagszag lesz a kocsiban.
Fordul elo ez massal is?
Nézz be ide: http://www.fiat.de/index_neu.htm (Nagyon jó Fiat site!)
Láthatod, hogy az 1.6 és az 1.8 között 10 LE és 4100 DM különbség van. Akkor már inkább a 2.0 , mert itt 51 LE különbség csak 9700 DM-el drágább.
A múltkor többen hozzászóltatok a benzinszint-jelző kérdéshez, kíváncsi vagyok a véleményetekre az első tankolásom kapcsán:
Sk. tankoltam tele a verdát, a sárga lámpa 529 km-nél kezdett világítani. Akkor rögtön megálltam tankolni, és 37,98 liter ment a tankba, szintén sk. Ez testvérek között is 7,17 literes átlag lenne, (???) amit őszintén szólva kevésnek tartok. Az 529 km-ből 140 km autópálya, kb 140-150-es sebességgel, plusz 40-50 km városi forgalom.
Sziasztok !
Láttam, voltak alkatrész beszerzési kérdések. Tippem volna nekem is, hátha valaki ezzel spórol meg egy-két ezrest, amit aztán elbenzinezhet :)))
Az Alfa topicban Turbo Lada , az Ital Autó Bt. embere. Olcsón szerzi be az alkatrészeket, meg ezt azt az olasz szerkezetekhez, általában jó a vélemény, esetleg fordulhattok hozzá !
Üdv!
Sziasztok!
Van egy Bravo 1,4S kocsim. Leszakadt az ajtókárpi-
tot védő műanyag és sajnos ketté is tört. Nem tudtok egy bontót, ahol pótolhatnám? Vagy talán meg lehetne ragasztani. SOS!!!