Ja...pl. Junqueira vagy Wirdheim...ja és Bourdaisnak is elég nehezen sikerült...és Wilson, Zonta sem futott be nagy F1-es karriert...ja és eddig Liuzzi sem...
Persze, máshonnan is be lehet kerülni a F1-be...de a "legegyszerűbb" út a GP2-őn át vezet....habár az ellenkezőjéről Pantano, Senna és di Grassi is tudna mesélni...
Érdekes cikk. Egyébként Bruno Michel GP2 főnök is azt mondja, amit én pedzegettem itt már korábban, hogy majd az F2 szépen betagozódik a GP2 alá...mert a F1-hez vezető utolsó lépcső továbbra is a GP2 marad.
Nem tudom...ez csak egy kifogásnak tűnik nekem...ennyire nem kaphatott volna ki Hamiltontól...Egyetlen magyarázatot fogadok csak el...hacsak nem hanyagolták el az ő gépét is olyan látványosan, mint a Toro Rossonál Bourdais-ét...
"Imádom" ezt a hozzáállást...ha elbukja, akkor azt magának köszönheti, ha megnyeri akkor az szerencse és nem érdemli meg...na persze:)
Arról meg teljesen felesleges vitát nyitni, hogy ki mit érdemelt meg és mit nem a F1-ben (és persze ez igaz bármilyen más sorozatra is)...nekem is lennének ötleteim, csak persze teljesen értelmetlen ezen vitázni, hacsak nem tudod megváltoztatni a múltat...
Ja egyébként csak jelzem, hogy van F1-es szaktopik...ott megvitathatod elképzeléseidet másokkal is...ugyanis tudtommal Hamilton már nem GP2-es versenyző...
Egyet értek. 2006-ban Kimi jól megverte volna a Mekiben, ő az egyedüli aki normális teljesitményt sajtolt ki az autóból, pedig egy elég rossz darab volt. Számomra még mindig hihetetlen, hogy a szezon nyitó Bahreini futamon feljött a 22. helyről 3. helyre, pedig Renault és a Ferrari is jobb autó volt, a csapattársa 5. helyről 5. lett. Hihetetlen amit Kimi ki képes hozni a roncsokból is.
A vb cim elbukását magának köszönheti mivel ő hibázott Kinában, és talán Interlagosban is. Nem érdemli meg 2008-as vb cimet, Fülöp megérdemelte volna, pedig nem szimpatikus, egyenes közömbös számomra. Legutoljára Jackie Stewart, vagy Damon Hillt kezdő éveiben ilyen autókban. Ez nem nagy szám. Hamiltonnál van egy pár jobb pilota. És még Heikki is aláfüthet ha egyszer megszokja végre az autót. Amúgy az idei nem igazán igéretes darab. Remélem fog is füstölni Hami alatt rendesen, akkor majd megtanulja milyen jó is Meki.
Ez már csak szépítése a dolgoknak szerintem... Kova a versenyeken sem igazán muzsikált jól...Piquet-t meg hagyjuk...Nekem szimpi mindkét srác, de a tavalyi évük csapnivaló volt! Idén sokkal többet várok mindkettejüktől!
Kova, ha jól rémlik, mindig bekerült a Q3-ba, ott viszont mindig jól megtankolták. Ehhez képest a kvalik végén elég gyakran szerepelt az első háromban. Egyszr nem tankolták meg, akkor viszont pole-t szerzett. Magyarul: ki nem mondott team order áldozata lett szerintem.
Piquet pechje az volt, hogy gyakran csak pár századdal maradt le Alonso mögött, viszont ez a pár század elég volt ahhoz, hogy Alonso tovább menjen a Q2-be vagy a Q3-ba, Piquet meg kimaradjon.
Fisichella jó kérdés, valóban nem érthető, hogy 2005-ben és 2006-ban is jól kezdett, aztán leállt...
Nem csak a debütálókra gondoltam...ott volt pl. Fisichella anno egy jó Renaultban...aztán Kovalainen sem igazán tudta tavaly kihasználni a McLarenjében megbúvó lehetőségeket...na és ott van a kis Piquet is aki nagyon rosszul szerepelt egy többre is képes Renaultban (Alonso fényévekre volt tőle tavaly...)...és a sor biztosan folytatható. Hamilton jókor volt jó helyen...és ezt ki is használta.
Tehetséges a srác, ez nem kérdéses, de nem annyira, mint amennyire sokan el vannak tőle ájulva. Plusz ugye a Villeneuve effektus.
És még arra is kiváncsi vagyok, hogy kik azok, akik anno nagyon jó autóban nem tudtak villantani. Olyan sokan nem debütálhattak jó autóban, és ezért be is szorultak oda. Vagy kiestek a mezőnyből...