"ha betartották" - na itt kezdődnek a bajok. Fel lettek vajon programozva rendesen a motorvezérlőbe az új porlasztók? Ki lettek vajon ultrahangozva, vagy cserélve a csövek, és az elosztó?
Teljesen felesleges találgatni. Rá kell dugni egy diagnosztikát, és pontosan megmondja, hogy mit hiányol a motorvezérlő. Kár felesleges alkatrészcserékkel, meg tippekkel duzzasztani a költségeket.
turbó, légszűrő egy kifelejtett vagy szétcsúszott csatlakozó is......
ha a porlasztókat+nagynyomásút szakműhely újította fel és történt üzemanyag rendszer átmosás és ergo szűrő csere is nem hiszem, hogy ott lesz a gond, ha betartották az összerakáskor előírt tisztasági körülményeket.
Persze, előfordulhat, de nehogy belefuss olyanba, hogy arra hivatkoznak, hogy ők megjavították rendesen, és azért nincs garancia, mert más beletúrt. Ha tudják rendesen diagnosztizálni, akkor nézzék meg ők, akik felújították, ha nem tudják, akkor vidd el egy rendes diagnosztikára, és nézesd meg. Addig ne javítsd, amíg nem tudod biztosan, hogy köze van-e a hibának az elvégzett munkához.
Vidd vissza, és kérd, hogy javítsák meg garanciában. Beszéld meg velük, hogy mi lehet a gond. Ők rakták össze, ők tudják, hogy milyen alkatrészeket építettek be.
(amúgy a teljes rendszer felújításáért a 250e Ft nem is rossz ár. )
Sziasztok!! Nagy elkeseredésembe írok nektek! Scenic II 1.5 dci-m van 2005 ös. Hiba jelenseg a következő: Auto 2-3 ezer fordulatnal hibat irt injection fault es stop valamint semmi ero nem volt benne. Ezek utan mar be sem indult... Szakik mondtak diagnosztika utan magas nyomasu szivattyu javitas 4 porlaszto csucs javitas tankmosas. Osszekuporgattam ra 250 ezeret es meg is csinaltak. Auto mar indul hidegbe melegbe de sajnos a gyorsitaskor meg mindig semmi ero es ugyan az a hiba injection fault!!! Teljesen elszomorodtam!! Mi lehet a baj?? Segitsetek!!
Csak nekem 2.0 dci van, nem tudom csereszabatos-e. Meg ugye az enyémet még a végállástól tovább lehet nyomni, hogy kikapcsoljon a sebességhatároló..Azért felhívom..
Ilyen autót az ember úgy vesz, hogy vagy visz magával egy hozzáértőt, vagy elviszi egy szervizbe diagnosztikára...
Hozzá ne nyúlj, amíg írásban, vagy rögzített telefonhívásban nem jelezted a kereskedő felé a hibát, és az igényedet a javításra. Névre írva kaptad, vagy még ezután iratnád át?
Szerintem túl magasra vetted a benzines fogyasztását.
nem én találtam ki a fogyiját...
Ha valaki kevesebbet megy nálad, mondjuk csak fele annyit, és az általam saccolt 8 literrel számol (11 helyett), illetve figyelembe veszi az autó picit olcsóbb beszerezhetőségét, picit olcsóbb karbantartását, és egy drága meghibásodás kisebb esélyét, akkor már simán kétesélyes a választás.
így van 10e környékén nem éri meg a diesel, az olcsóbb beszerezhetőség háááát nem biztos, a fentarthatóság ha bejön egy hiba oda az előny
Hmm, így látatlanban az írnám, hogy esélyes egy vákumcső tömítetlenség, vagy az ugyanezen körön lévő nyomásszabályozó hibája. Filléres tétel a vákumcső, a nyomásszabályozó 10E körüli tétel. Végig kell tapperolni, vagy ha van rá lehetőség akkor nyomáspróbázni.
Szeretnek segitseget kerni megpedig abban hogy vettem a felesegemnek egy 2007es 1.5dci 106 lovas scenicet de a konyoklo felso resze hianyzik ezt szeretnem potolni. Ha valaki tud ilyet vevo lennek ra.Elsosorban bezs szinu de azt sem banom ha mas a szine. Bal visszapillantonak is torott a fekete resz a tukorhazbol azt is keresek.
Es tudtok e olyan helyet ahol lehet venni bolhat es rogzitoful muanyag bizbaszt mert hianyzik 1-2helyen.
Szerintem túl magasra vetted a benzines fogyasztását.
A mi bocinkban az 1.6-os motorhoz egy rövid váltót mellékeltek, a motor néha szenvedett is autópályán, mert nagyobb sebességnél simán 4000 felett forgott. Szinte csak városban a sok éves fogyasztási átlag így is kijött (óra szerint) 7.6 - 7.9 literre.
Az F4R motor (2.0 16V benzin) nekem csak Lagunákban volt, de rögtön háromban is, ebből egy volt kombi. A kombi Laguna súlya kb annyi, mint egy nem-Grand Scénicé, viszont a légellenállása jobb. A kombi Laguna II városi fogyasztása nálam 8.4 liter volt. Igaz, én egy elővárosból járok be, és a legtöbbször úgy tudom időzíteni az autózásomat, hogy nem kell dugókban ácsorognom.
Szerintem nálam a 2.0 16V Scénic jobban fogyasztott volna, mint a Laguna, mert a Scénicben hatgangos váltó jár a motorhoz, a Lagunában pedig csak ötös volt. Gyakran éreztem is, hogy feljebb kéne kapcsolni, csak ugye nem volt hova. Szóval szerintem 8 liter körül tudtam volna tartani, különösebb trükközés nélkül.
Ha valaki kevesebbet megy nálad, mondjuk csak fele annyit, és az általam saccolt 8 literrel számol (11 helyett), illetve figyelembe veszi az autó picit olcsóbb beszerezhetőségét, picit olcsóbb karbantartását, és egy drága meghibásodás kisebb esélyét, akkor már simán kétesélyes a választás.
Rendben lévőnek tűnt, pesten meg nem igazán tudtam száguldani, azt meg nem tudtam, hogy 3-4-5-ösben kell megpörgetni, sose volt még dízelem, és itt se mondta senki, pedig direkt kérdeztem előtte mire figyeljek :(
most elég szomorú vagyok, remélem könnyen megoldható gond lesz.
de miért csak 3-4-5-ben jelentkezik és miért csak magasabb fordulaton?
akkor is úgy, hogy amikor kiírja picit megtorpan, de aztán megy tovább, és addig írja amíg nem csökkentem a fordiéatszámot kb. 4000 alá.