Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zippo22 Creative Commons License 2000.05.09 0 0 136
Sziasztok!

A múltkor többen hozzászóltatok a benzinszint-jelző kérdéshez, kíváncsi vagyok a véleményetekre az első tankolásom kapcsán:

Sk. tankoltam tele a verdát, a sárga lámpa 529 km-nél kezdett világítani. Akkor rögtön megálltam tankolni, és 37,98 liter ment a tankba, szintén sk. Ez testvérek között is 7,17 literes átlag lenne, (???) amit őszintén szólva kevésnek tartok. Az 529 km-ből 140 km autópálya, kb 140-150-es sebességgel, plusz 40-50 km városi forgalom.

Lehetséges ez?

Al-fan Creative Commons License 2000.05.05 0 0 135
Sziasztok !
Láttam, voltak alkatrész beszerzési kérdések. Tippem volna nekem is, hátha valaki ezzel spórol meg egy-két ezrest, amit aztán elbenzinezhet :)))
Az Alfa topicban Turbo Lada , az Ital Autó Bt. embere. Olcsón szerzi be az alkatrészeket, meg ezt azt az olasz szerkezetekhez, általában jó a vélemény, esetleg fordulhattok hozzá !
Üdv!
Előzmény: Zak (128)
Zippo22 Creative Commons License 2000.05.03 0 0 134

Bravo 1,6 SX - ma vettem, 500 km-t mentem vele... :))))))))))))))))))

Natttttttttyyyyyyyyyyyyyon yoooooooooo!!!!!!

bucika Creative Commons License 2000.05.01 0 0 133
Sziasztok!
Van egy Bravo 1,4S kocsim. Leszakadt az ajtókárpi-
tot védő műanyag és sajnos ketté is tört. Nem tudtok egy bontót, ahol pótolhatnám? Vagy talán meg lehetne ragasztani. SOS!!!
saby Creative Commons License 2000.04.22 0 0 132
Sziasztok!

Én most akarok venni egy Bravo 1.8 GT-t. Szerintetek milyenek ezek és mivel jobb mint az 1.6*os.

Kösz a segítséget

CommandAir Creative Commons License 2000.04.21 0 0 131
Nincs meg a telcsiszam, de ha fellapozol egy Auto2 ujsagot abban megtalalod a hirdetesuket.
Előzmény: stika (129)
CommandAir Creative Commons License 2000.04.21 0 0 130
Nincs meg a telcsiszam sajna. De ha belelapozol egy Auto2 ujsagba akkor ott megtalalod, mert mindig hirdetnek benne.
Előzmény: stika (129)
stika Creative Commons License 2000.04.17 0 0 129
Erről a B.ON.TEX.-ről egy kicsit bővebben, légyszi. A telefonkönyvben nem találom.
Előzmény: CommandAir (116)
Zak Creative Commons License 2000.04.13 0 0 128
Na akkor.

A Tipoval és a Bravaval is hozzájuk jártam, nem volt semmi különösebb gondom velük. Pl. amit a Tipon az Óbuda 1 héttel késôbbi idôpontban vállalt volna el (anélkül, hogy megnézték volna a kocsit), plusz nekem kellett volna utángyártott cucc után rohangálni, azt ezek aznap (!) délutánra korrekten lerendezték. Meg lehet beszélni, hogy akarsz e számlát, ha igen, akkor mi kerüljön rá. Ha komolyabb alkatrész kell, akkor arról muszáj számlázniuk. Ja, és nem tartoznak a Fiat Magyarország alá, hanem önállóak!!! (Nagyon sokat számít!)


Nincs érdekeltségem a cégben... :-) fôleg, hogy még decemberben ellopták a Bravamat... :-( Ha kérdeznetek kell valamit, akkor próbáljátok az alkatrészes kollégát (Dénest) kérni, ô a legnormálisabb és tényleg segítôkész srác. A cégtulajdonos, Magyar Dezsô, kicsit smucig alag, de lehet vele alkudni, beszélni. Remélem, nektek is bejön a cég, ha kipróbáljátok. Ha nem, írjátok meg! nehogy más megszívja.

stika Creative Commons License 2000.04.13 0 0 127
Kössz, érdekelne. Akár közzé is teheted, csupa érdekelt van itt.
Előzmény: Zak (126)
Zak Creative Commons License 2000.04.13 0 0 126
A VIII. ker.-ben tudok egyet, többek között a Fiat Óbudával és Fiat Boldizsárral történt ismételt szívások után rendszeresn ide hordtam a Bravat. Érdekel a cím?
Előzmény: stika (125)
stika Creative Commons License 2000.04.13 0 0 125
Na végre megvan az indításkor fellépő sivító hang oka: laza ékszij, feszítés után megszűnt. Lehetett volna rosszabb is, pl. csapágy. Nem működött a hátsó ablaktörlőm, ezzel vittem be.
Kiderült, hogy megszorult a tengely. Ez is lehetett volna rosszabb, azt monták, hogy néha a motor is leég. A tengely tisztítása, ékszij és a csapágyak ellenőrzése: 10 kFt. Nekem nagyon soknak tűnik, még nem vagyok hozzászokva a nyugati autók szervízáraihoz. Milyen órabérrel számolnak általában? (Márkaszervíz, szabályos számla.)
A maszekok olcsóbbak (számla nélkül), de minimális az alkatrészkészletük. Tudtok Bravo/Brava szakos maszekot? (É-ÉK Pest)
Whitey Creative Commons License 2000.04.07 0 0 124
Emberek! Itt (inkább ott, nálatok) valami gond van!
1998. július végi 1.6SX-em van. 27700km van most benne. 75%-ban városban hajtom (Fehérvári vagyok), elég nyomósan vezetek, szeretem pörgetni a gépet.
Namármost. Pont ma néztem, hogy a benzinszintmérő totál a féltank jelzést metszi. Kilométeróra állása 417km. 630-660-nál korábban soha nem villan ki a sárga, de egyszer tavaly nyáron egy benzinnel 740 km-t tettem meg. Az általam mért átlagfogyasztás soha nem haladja meg a 7,8 litert. Télen se, városban sem. Ennyire jó motort fogtam volna ki, vagy mi?!?!?!?!?

Stika!
Jó a példád, így valóban hiteles lenne a mutató...

Előzmény: BRAVO (121)
Bati Creative Commons License 2000.04.06 0 0 123
nekem is pont igy müködik és mindig 450km körül tankolok
Előzmény: BRAVO (121)
stika Creative Commons License 2000.04.06 0 0 122
Erre mondom, hogy rossz a skálakarakterisztika. Az unikumos üvegnél a fél és tele jelzés véletlenül jó, más példán mutatom meg, hogy mit kell(ene) csinálni. Vegyél egy bármilyen szabálytalan alakú 50 l-es edényt, üresen jelöld be a mutató helyét a skálán. Aztán töltsd tele, és a mutató állásához rajzold be a tele jelet. Most engedj ki 10-szer egymás után 5 l-t, mindegyiknél rajzolj egy osztást, az ötödikhez ird oda, hogy 1/2 . Egy ilyen szintmérő két osztás között is kielégítően pontos egy adott alakú tartály esetén. (Ha pontosabbat akarsz, növeld az osztások számát.)
Előzmény: Whitey (120)
BRAVO Creative Commons License 2000.04.05 0 0 121
Hello Stika!

A benzinszintmérő témához szólnék. A Bravóm 1.6SX.
A fél tank jelzést 230-280 km körül éri el, attól függően, hol megyek, csak városban, vagy vegyesen. Ugyanígy befolyásolja a fogyasztást az időjárás is, télen számottevően több. Ekkor a sárga lámpa 380 km körül már világít, de általában 450-470 körül tankolok. Ilyenkor kb. 10-11 liter lehet még a tankban.

Előzmény: stika (111)
Whitey Creative Commons License 2000.04.05 0 0 120
Próbáld úgy felfogni, mint az Unicumos üveget. Az ugye gömb alakú, tehát ha félig van (ahol a legnagyobb az átmérő) és leiszol egy decit, akkor nem megy le annyit az Unicum-szint (szerencsére), mint ha az aljából szivattyúznál. :-)
Előzmény: stika (113)
Zak Creative Commons License 2000.04.04 0 0 119
Az ezerhatos Bravo/Brava motor csak 16 szelepesben létezik, a mostani 1.2 16v elôtt volt az 1.4 12v, és 12v csak abban volt. Elég gyengusz volt különben, nem véletlenül váltották le. (Sógornak ilyen van, '97-es.)
Előzmény: CommandAir (118)
CommandAir Creative Commons License 2000.04.04 0 0 118
12V-s Baravad van?
Előzmény: Bati (117)
Bati Creative Commons License 2000.04.04 0 0 117
csá
ti miröl beszéltek?
nekem 1.6 BRAVAM van 10 liter alatt sohasem fogyasztottmég (biztos bénán vezetek)
de hogy a sport légszürö leviszi a fogyasztást...
ezt nagy marhaság a sport légszürötöl csak nagyobb lett a szivászaj és nem megy érezhetöen jobban de a komoly mérések szerint is csak 2000-es motorok felett van érezhetö hetása én nagyon megbántam hogy vettem csak pénz kidobás
CommandAir Creative Commons License 2000.04.04 0 0 116
B.ON.TEX.-nel vettem, brutto 14e volt. A szuro moshato (moso kit 5e) es igy 60e km-ig jo a szuro.
M0-Autocentrumban a szervizest kerdeztem, es nem veszti el a garanciat az auto ha mas szuro van benne.
Ugy nez ki, hogy kb. 100km-el tobbet tudok elmenni egy tank benzinnel varosi forgalomban.
De majd akkor tudok pontosat mondani ha mar teljesen kifogyott a benga. Amugy 1.2 16V-s Bravoban hasznalom.
Előzmény: stika (115)
stika Creative Commons License 2000.04.04 0 0 115
Te hol vetted és mennyiért? (A Fiat Koncznál nem is hallottak róla). Mennyivel csökkent a fogyasztásod?
Előzmény: CommandAir (114)
CommandAir Creative Commons License 2000.04.03 0 0 114
Van valakinek JR márkájú sportlégszűrője a Bravoban? Most használom el az első tank benzint vele, de nem hiszek a szememnek mert annyira levitte fogyasztást.
stika Creative Commons License 2000.04.03 0 0 113
Nem győztél meg teljesen, mert a féltanknyi benzin az mindíg 25 l, bármilyen alakú is a tank. Meg mi köze a tank alakjának ahhoz, hogy az elején nem mutat fogyasztást a műszer. Inkább az van, hogy rossz a skálakarakterisztikája, tehát a vonások (pl az 1/2 ) és a végállás rossz helyen vannak berajzolva. Ez egy neves cégtől elég durva hiba. A tartalék ráhagyást is ugyanúgy kellene érzékelni menet közben mint elindulás után azonnal. Ez a jelenség inkább a tartály belső túlnyomásváltozásával függhet össze. De nem is kellene ráhagyás, mert a modern kocsikban már lötyögésgátló bordák vannak.
Nagyon jó a fogyasztásod, biztos főleg országúton jársz. Én a lakás-munkahely közti 16 km-t 40 perc alatt teszem meg a dugók miatt és igy csinálok átlag 8,5 l-t.
Előzmény: Whitey (112)
Whitey Creative Commons License 2000.04.03 0 0 112
Ez főleg azért van (szintén 1.6SX), mert a benzintank szabálytalan alakú, ezért azonos mennyiségű benzinfogyás esetén nem mindig annyi a benzinszint süllyedése. Nekem elég különben 620-650-nél tankolni. A lámpa kb. 630-nál kezd el világítani. Persze ez már fogyasztás és vezetési stílus kérdése.
Az, hogy miért van, hogy ég - nem ég a sárga lámpa, az meg azért van, mert úgy van megoldva, hogy ha egy bizonyos szint alá csökken a benzinszint, akkor kigyullad, de NEM villog, mint anno a Ladában, ha lötyög a benzin menet közben a tankban. Tehát az érzékelőre "rá van hagyva" egy kis tűréshatár. Ezért fordulhat elő, hogy a következő gyújtásra kapcsolásnál egy kis ideig még nem ég, de utána márt érzékeli, hogy kevés a nafta és bekapcsol, mint írtad (10km) elég hamar.
Előzmény: stika (111)
stika Creative Commons License 2000.03.31 0 0 111
Segítsetek,
engem megőrjít a benzinszint mérő. Úgy 500 km-enként szoktam tankolni (Bravo 1,6 SX). A mutató 100 km-ig meg se mozdul, aztán 380 körül éri el a félállást, aztán még 100 km és már bőven ég a sárga. Hajtottam már sok autót, de ilyet csak Daciánál tapasztaltam.
Más. Ég a sárga már egy ideje, megállok, egy óra múlva elindulok és most nem ég a sárga, csak kb 10 km után gyullad ki újra. Mik ezek? Típushiba vagy csak nálam van igy? Lehet javítani?
Valaki kérdezte, hogy a gyári adat 7 l tartalék mennyire pontos. Nálam decire.
CommandAir Creative Commons License 2000.03.18 0 0 110
A felnid 2x5 kullos?
Előzmény: Gpeti (108)
Antee Creative Commons License 2000.03.12 0 0 109
Kedves Fiatosok!
Van egy kedvenc 1.6-os Bravám, de sajnos meg kell válnom tőle, mert kell a pénz lakáscserére.
Sx kivitel, légkondival, Mul-T-Lock zárral (50 e). Az autó középkék színű, tudjátok melyik az a gyári szín. Keveset futott, 25 e km, '96 óta.
Ha van ismerős vevő, szóljatok. Irányár: 1.970.000.-
Tel: 0620-9716881
Antal Péter
Gpeti Creative Commons License 2000.02.28 0 0 108
Sziasztok

A napokban vettem egy hasznalt Fiat Brava-t, amit konnyufem felnikkel es peres gumikkal kaptam. Ezeket szeretnem elcserelni valakivel. A felnik termeszetesen serulesmentesek.

Amit kinalok:
4 db 6Jx15 eredeti Fiat alufelni otkullos
2 db 195/60R15 Firestone gumi elol kb 50%
2 db 205/50R15 Hankook hatul kb 50%-os

Amit kernek erte:
4 db 6Jx14 Fiat emblemas alufelni (vagy 5.5Jx14)
4 db 185/60R14 gumival, min 75%-os allapotban
+ eljossz hozzam, es Te fizeted a cserek koltseget

E-mail vagy telefon 30/9524-073

Al-fan Creative Commons License 2000.02.28 0 0 107
CommandAir :
Igen, az ominózus 1.2 16V Bravo az utas elott elkezdett nyöszögni, de nem állandó jelleggel. Most, hogy nincs olyan hideg, állítólag nem is csinálja. Vagy speciális spray segíthet ( az Alfa topicban ajánlgatták, tudod, rokonság...) vagy a hangosabb zene hallgatás. Szerintem nem nagyon érdemes foglalkozni vele.
Előzmény: CommandAir (106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!