Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

prb Creative Commons License 2000.07.27 0 0 232
Szia Utolsó Európai!

Én most ültem át egy 1,4-es Bravoból egy Punto II Sportingba. A pörgésigényességéről a következő a tapasztalatom: kényelmes városi autózás esetén akár 1500-2000 között de max 2500-ig érdemes pörgetni. Ha 3000-ig pörgeted akkor már nagyon jó tempóban autózol. Négyezer fölé szinte soha nem kell pörgetni.

Előzmény: Az Utolsó Európai (230)
Zak Creative Commons License 2000.07.27 0 0 231
Ha szmötyi került a ventillátorba, akkor kívülrôl, a motorháztetôt felemelve bontsd le az ablak aljánál, pont a ventillátor felett levô fekete műanyag burkolólemezt (asszem két csavar tartja) és nézd meg, hogy nem spórolták e ki a kocsiból a pollenszűrôt. Ha nagyon trugyis volt, akkor lehet, hogy errôl van szó... mert így minden por, falevéllevél, hajszál, döglött bogár közvetenül be tud kerülni. Ha nincs bent a szűrô, akkor egy hosszúkás, a lemezbe vágott résen keresztül látni fogod felülrôl a szellôzôventillátort. Menje el reklamálni a kereskedôhöz! (Ha nem sikerül, akkor érdemes sűrű szúnyoghálóból vágni oda egy szűrôt, ami legalább a nagyobb faleveleket nem engedi be.)
Előzmény: granturismo (229)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.27 0 0 230
Hali GT!

Mesélnél egy kicsit arról, hogyan megy a gép az 1.2-es motorral? Kíváncsi lennék a tapasztalataidra, lehetőleg többféle helyzetben (tempós haladás, emelkedő, terhelé-érzékenység, stb).
Azért kérdem, mert én eredetileg Punto II-ben gondolkodtam, de a motort nagyon pörgésigényesnek/nyomatékszegénynek találtam, ezért fordultam az 1.6-os Bravo felé.

Előzmény: granturismo (229)
granturismo Creative Commons License 2000.07.27 0 0 229
Üdv mindenkinek!

Bemutatkozásképpen annyit, hogy 1999 február óta birtoklok egy Bravo 1.2 SX vasat. Néhány megfigyelésemmel én is hozzászólnék. Fogyasztás: Az enyém most 6.8-7l (80% városi használattal). Az anyósülés előtti műszerfalrész mögül jövő nyöszörgő hang engem is egész télen idegesített. De csak amíg a fűtés át nem melegítette az utasteret. Egy tipp: Idén januárban egyszer csak nem működött a fűtés. Mint észrevettem a ventillátor nem működött. Nem akartam fagyoskodni, úgyhogy gondoltam én megnézem. A ventillátor az utas lábánál van 3 db csavarral felfogatva. Miután kiszedtem észrevettem, hogy egy csomó szmötyi került bele és az akasztotta meg. Még jó, hogy nem vártam a szervizre, mert addigra tuti leégett volna a motor. Sőt néhány szerviz SZVSZ ilyen esetben simán kiszámlázott volna egy ventillmotorcserét.
ÜDV GT

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.26 0 0 228
Szia yOLORO!

Nem hiszem, hogy az én autómat látod, mert én Pesten élek egy jó ideje - kb. 10 éve. Az autót Miskolcon vettük, mert a szüleim jelenleg is ott laknak, és van ismeretségük a Twin93-nál (elég sok autót vettek már ott).

Előzmény: yOLORO (227)
yOLORO Creative Commons License 2000.07.26 0 0 227
Hali

Az Utolso Europai
Ezustmetal????
Elegsokszor szoktam latni a Derkovics u. kornyeken. Egyazon autorol beszelunk???

Stika
A problema az en Brava-nal is el!
Ha 3-4 napig nem megyek velem(eleg ritkan fordul elo)az elso indikas nehezen megy. Szokatlanul hosszu idejig kell inditozni. Ha elindul 1-2mp furcsan jar a motor. De utana semmi problema,ha eltelik ez a valsagos idoszak utana mindig gondnelkul indul.
Ha vki tudna ertelmes magyarazatot adni erre a jelensegre nagyon megkoszonnem neki.

Előzmény: Az Utolsó Európai (224)
stika Creative Commons License 2000.07.26 0 0 226
Hali Barramas
kb. 1 éve érdeklődtem a Fiat Koncznál ablakspoiler ügyben. Azt mondták, fel tudnak rakni gyárit is és utángyártottat is, utóbbit nem ajánlják, mert ahhoz fúrni kell. A gyárit ragasztják, kb 40 kFt + színrefújás és munkadíj.
Előzmény: Barramas (221)
stika Creative Commons License 2000.07.26 0 0 225
Sziasztok
A múltkor leállítottam a verdát 10 napra ahogy illik, riasztó+központi zár bekapcs, garázs bezár. Hazajöttem, indulnék, központi zár nem nyit. Kinyitom a kulcsal, inditási kísérlet, se kép se hang. Valami leszívta az aksit tök nullára. De mi lehetett? Belső tér világítást ellenőriztem, a rádió magától kikapcsol, parkolófénnyel sose szoktam kiszálni. Feltöltöttem annyira, hogy elinduljon, azóta is (Hétfő) normálisan működik. Volt már valakinél ilyen?
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.26 0 0 224
Szia yOLORO!

Egyszer már próbálkoztam a válasszal, de ez az Index teljesen megőrült: engem tüntet föl utolsó hozzászólónak, ám maga a hozzászólás nem látszik sehol. Most újra próbálom, ha esetleg mégis látszódna az előző válaszom, akkor bocs az ismétlésért.

Szóval a Bravo ezüstmetál színű. Eredetileg világoskéket szerettünk volna, ám ez a gép raktáron volt, és a felszereltsége is olyan volt, amilyent szerettünk volna (ABS, klíma, High rádió, elektromos fűthető tükrök, két légzsák, ködlámpák, stb.), valamint ideadták 3 millióért. Így nem lehetett kihagyni.
Ja, maga az autó egy SX 100 16V változat. Mértem egy 7.9-es fogyasztást (sok városon kívüli, kb. 150 km városi használattal, klímával), és egy 9.4-est is, amit főleg Pesten autóztam, klíma nélkül. Úgyhogy a város nem igazán hazai pálya neki, de hát ez nem meglepetés.

Előzmény: yOLORO (223)
yOLORO Creative Commons License 2000.07.25 0 0 223
Sziasztok

Csodalkozva nezem ezeket a fogyasztasi adatokat.
Nekem varosban nem megy 10 liter ala. Amugy en ugy vagyok vele enyit meger nekem, hogy egy Fiat tulaj legyek. Meg mindig jol nez ki, es nem egyszeru ahogy megy(1.6-os kategoriaba).

Az Utolso Europai
Orulok neki,hogy rajtam kivul vannak mas Miskolciak is. Hogynez ki a Brovod???

HALI

Al-fan Creative Commons License 2000.07.24 0 0 222
Barramas,
Most láttam egy hirdetést, az autoplastic-a nevu cég , (www. hu -val neten is vannak)gyárt és szerel "egyedi stílusú" spoilereket Bravo-ra is ! A kis foto alapján igen jól néz ki, érdemes ott körülnézni...
Előzmény: Barramas (221)
Barramas Creative Commons License 2000.07.23 0 0 221
Sziasztok
Eloszor is koszi a normalis hozzaallasotokat,
termeszetesen igazatok van.
Egy kis segitsegre lenne inkabb szuksegem:
Szeretnek a Bravora egy pofas kis hatso spoilert
az ablak fole,de a Fiat-nal a gyari Abarth kb
90-100e fujva-szerelve,egy utangyartottat talatam,
de az meg feklampas volt..:(
Hol lehet kapni egyszeru,feklampatlant,ahol normalisan fel is tudjak rakni???(Videk is jatszik...:)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.21 0 0 220
Hali Barramas!

Abban igazad van, hogy ki bírjuk csengetni a benzinszámlákat - ha nem így lenne, nem is vettünk volna autót. Részemről a fogyasztás azonban nemcsak anyagi kérdés, általában igyekszem a körülményekhez képest keveset fogyasztani. Lehet, hogy ez kissé gyanús, idealista hozzáállás, és legtöbbször a rideg valóság közbeszól, ám úgy érzem jól magam, ha a legkevésbé terhelem a környezetet. Ha ki bírtam volna fizetni, biztos hogy egy modern dízelt vettem volna.
Egyébként az én Bravomban még csak 1100 km van, és Hozzád hasonlóan teljesen elégedett vagyok vele.

Előzmény: Barramas (218)
westelrab Creative Commons License 2000.07.21 0 0 219
Bocsi Barramas!
Bár valahol igazad van,de azért szerintem a jelentős eltérések(2-3 liter/100km-re gondolok)mindenkit zavarnak.
Az utolsó fogyasztásom 1/3 város,2/3 autópálya 120-140-es tempoval 4 felnött+1 gyerekkel 7,4 liter/100km.Klima nélkül.
westelrab
Barramas Creative Commons License 2000.07.20 0 0 218
Sziasztok
Nekem egy meglatasom van ezzel a fogyasztas-temaval kapcsolatban:tenyleg ez a legfontosabb
tema a BRAVO korul???
En 4 honapja vettem egy vadi uj 1.2 16v-t,es
meg kell mondjam,maximalisan elegedett vagyok vele.Termeszetesen en is nezegetem a fogyasztasat, de abszolut nem izgat,ha 1-2 literrel tobbet eszik,mint szeretnem(amugy
pont annyit eszik ammennyi ettol a motortol
elvarhato..:).
4 honap alatt 5500 km ment bele,vegyesen hajtottam,sok varossal,orszaguton 100-150 kozotti
tempoban,es hal'istennek semmi gond,problema ...:)
Asszem' az olszok csinaljak Europaban mar a legjobb autokat (elerheto aron).
A masik ami zavar ebben a fogyasztas dologban:
meg tudsz venni egy vasat 2,5-2,6M-ert,nem mindegy,mennyit eszik?????
Menjen,legyen szebb mint a tobbi,legyen kenyelmes,
ne legyen vele gond,a tobbi NEM SZAMIT!!!
Nincs igazam?
(Ja es bocs hogy elfoglalom a fel topicot,de mar
rendkivul untam a nyavalygast....:)
Antee Creative Commons License 2000.07.16 0 0 217
Hello kedves autóstársak!
Kisebb probléma van a géppel, kérem, ha valaki tud, segítsen!!
A motorból nyöszörgő hangot hallottam, a vezérműszíj közeléből. Lecseréltettem az összes szíjat. Még mindig nyöszörög, és ráadásul rángat az autó (többnyire csak alapjáraton), valószínüleg nem sikerült ugyanúgy összerakni a dolgokat.
Ha valakinek volt már valami hasonló, szóljon!!
Köszi.
amok Creative Commons License 2000.07.16 0 0 216
Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy megvan a járgány, de megcsaltam a topicot :-)
Nem Bravo.
Belecsöppentem egy Punto II-be. Nagyon jó vétel volt, nem tudtam kihagyni. Fekete, három ajtós és szerintem gyönyörű. 2000. januári, 1,7 mill. Ft, extrákkal. Két személyre kényelmes, könnyed autó, a kis motorhoz képest (1,2 8V) elfogatható teljesítménnyel és persze jó fogyasztással.
Azért nálam továbbra is a Bravo a top, de egyrészt nem találtam most olyat ami nem volt valahol sérült, no meg ezért az árért "csak" 3-4 éveset kaptam volna.
Azért olasznak olasz, Fiat-nak Fiat és már most 400 Km után tudom, hogy a következő is az lesz.
Ha valakit érdekel, szívesen írok róla bővebben.

Üdv!
amok

zinzid Creative Commons License 2000.07.13 0 0 215
Szerintem is sok a 10 l.

Én Korzikán jártam kb. 1 hónapja.
3505 km (szinten kb 40% autópálya, 70 % bekapcsolt klímával) 221 liter. Ez 6.31 l/100 km.
Pedig elég gyors tempóban haladtunk, igaz "óvatos pedálkezeléssel".
De télen, városban (Bp.) sem ment soha 8.8 fölé.

A verda: Brava 1.6 SX

Üdv,

Zoli

Előzmény: Zippo22 (214)
Zippo22 Creative Commons License 2000.07.12 0 0 214
Sziasztok!
Az örökzöld üzemanyag-témához:

Múlt héten Olaszországba és vissza összesen 1067 km (kb. 40 %-a autópályán): 70,7 összes fogyasztás (= 6,62 l /100 km)

A verda: Bravo 1,6 SX 16V

Szóval azt a klímával számított 10 literes fogyasztást kicsit soknak tartom.

Üdv. Zippo

stika Creative Commons License 2000.07.12 0 0 213
Ott van az, csak jelenitsd meg a képet. (Jobb egér gomb, show image)
Előzmény: Ariana (212)
Ariana Creative Commons License 2000.07.12 0 0 212
Köszi, de a szerviz cime nincs ott :( Megadnád?
Nekem Bontex optikai tuning van: első lökháritó alatt kiegészitő ca 50e, oldalküszöb szintén, hátsó alsó szárny szintén, dupla csöves sportkipu+dob 70e, hátsó ablakszárny 35e plussz fény. Nem nagyon emlékszem, mert tavaly januárban csináltattam meg.
Nagyon dögös :)) de parkolni majdnem lehetetlen a városban vele.
Előzmény: stika (211)
stika Creative Commons License 2000.07.12 0 0 211
Szia,
jó Fait szervíz ügyben lásd Zak (129). Én is voltam náluk, mindenben igazolni tudom Zak véleményét. ÁFA mentesen is tudsz fizetni, netto árat említs a munkafelvételnél. Ha anyagot is építenek be, akkor arra muszáj ÁFÁ-t fizetni.
Az hátsó ablaktörlőm nekem is megszorult, ne erőltesd, mert leéghet a motor. Szét kell szedni, megtisztítani és leolajozni a tengelyt.
Milyen az a BONTEX spoiler és mennyibe kerül?
Előzmény: Ariana (207)
westelrab Creative Commons License 2000.07.12 0 0 210
Kisérlet képpen tegnap a visszajelző félállásánál megtankoltam.28 liter ment bele kattanás után még rátöltve.Azt hiszem az 50 liter+5liter még ráfér a tank helyes mérete.Egyébként a fogyasztásom csak városi futással,mindig klimát használva 10 liter lett.
Ariana Creative Commons License 2000.07.12 0 0 209
Köszi, de nem csak a tuning spoiler (Bontex), hanem az eredeti (felette) is megrepedt, de nem javítani, hanem cserélni kell. Azon felül cascóra csinálják, tehát nekem mindegy mennyibe kerül, viszont számla kell róla.
Ja, és pótszemle is kell a casco miatt, ezért keresek Fiat szervizt.
Előzmény: Al-fan (208)
Al-fan Creative Commons License 2000.07.12 0 0 208
Ariana !
Ha jól értem egy tuning spoiler javításra van szükséged ! Akkor nem a márkaszervíz segít, hanem egy muanyag javító szakmuhely... hirdetések az autóslapokban találhatóak, nekem anno a Szentmihályi úton javítottak és fényeztek, de ha kell, szerzek más címeket is... Egyébként pedig mindenféle olasz autó alkatrész, javítás ügyben javaslom az Alfás topicban Turbo Lada nick felkeresését, neki alkatrész boltja van (Ital-Autó Bt) meg bír némi szerelési tapasztalattal is.
Előzmény: Ariana (207)
Ariana Creative Commons License 2000.07.11 0 0 207
Sziasztok!
Ket dologban kérnék segitséget, ha lehet:
1. Mivel Kiskunhalason vettem a Bravot, de pesti vagyok, kéne egy jó(!) Fiat szerviz Pesten, mert legyalultam a Bontex spoilerem, cserélni, fényezni kell. Eddigi tapasztalataim nem túl jók (pl. Fiat Boldizsar, Fiat M0),de azért még reménykedem!
2. úgy néz ki, behalt a hátsó ablaktörlőm, gondolom ez sokatoknak ismerős téma... Elindul, de nem töröl végig, garancia már lejárt, nincs valami házilag kivitelezhető ötletetek?
Előre is köszi!
Alfisti Creative Commons License 2000.07.11 0 0 206
Mindenki !

Elnézést a témához nem kapcsolódó hozzászólásért,de hátha valakit érdekel.Nekem is volt Puntom és Bravom is,amit most cseréltem el egy 145 1.6TS-re.Szóval én is olaszauto mániás vagyok.De most van egy gondom,mivel a Bravon jól mutató felnim nem jó az Alfára,mert éppen beleüt a hátsó sárvédőbe.Így hát sajnos meg kell tőle válnom.Típusa Alessio Racing,
ötágú és a küllők végei csúcsosodnak-mérete 7Jx15-,különlegessége és ettől mutat jól a paripán,hogy az ET száma 30-as. Ez azt jelenti,hogy egy centivel szélesebb lesz a nyomtáv a gyár által ajánlotnál -ET 35-.
Útfekvés nagyon rulez,ajánlott gumiméret 195/50x15.
Ha valakit érdekel,dobjon egy mailt.
Üdv Mindenkinek

westelrab Creative Commons License 2000.07.10 0 0 205
Átvételkor a mutató abszolute nem tért ki.Azt hittük,hogy rossz ezért visszavittük a mühelybe az átadóval.Ott levizsagálták és azt mondták müködik.Az átadó még megjegyezte,hogy pedig kérte rakjanak bele 5 litert.(ezt bele rakták,csak nem az én gépembe)Hiába ez Magyarország,mindent ellopnak.Majd felhivta a figyelmemet,hogy ha ott maradok az ut szélén az első kút felé nyugodtan hivjam,majd bevontatnak(azért kedves,nem?)Ezek után tankoláskor kattanásig 49,8 liter ment bele.Következő tankolást az első osztá alá menve,de még nem sárga lámpánál végeztem.Kattanásig 40 liter ment bele,majd még 5!!!! liter fért rá.Szerintem a Brava tankja 50 literes,de még vagy 5 liter rá fér.
A műszer meg elég érdekes mivel menet közben nem lefele hanem felfelé változik a szint egy ideig.Ezért rövid utnál nem is lehet megállapitani mennyi van a tankban.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.10 0 0 204
Na igen, csak az előző autóm névleg 40 literes tankjába soha nem sikerült 37 liternél többet tenni 2 év alatt. Ezért most csodálkozom picit, de nyilván meg fogom szokni.
Jó lett volna tudni azért, hogy mi mennyi.
Előzmény: Degeczi (203)
Degeczi Creative Commons License 2000.07.10 0 0 203
Ez mar tobb topicban, tobbszor elojott. Az auto tankja csak nevleg annyi amennyi: tipikusan nehany literrel eleve nagyobb szokott lenni. Ehhez jon meg hozza a beonto cso, ami szinten 1-2 litert elnyelhet (nyilvan hossztol fuggoen).
Előzmény: Az Utolsó Európai (202)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!