Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 3265
Felejtős.
Előzmény: cvf (3260)
rwati. Creative Commons License 2009.01.31 0 0 3264
Szia Trafo 2000!  Köszi a gyors választ. Először is, lejjebb láttam ezt a teszt csatlakozós okosságot, és még nem beszéltem a szerelővel. ( 60 év feletti öreg szakember, nincs internetje) Viszem neki a képet, hátha tudja miröl van szó. momentán lövésem sincs mit akar a vezetékeléstől. Én nem szerelem a vasat, csak hajtom és gondozom. Publikussá tettem a Mail címemet, és ha eldobod ezt a vezetékelési rajzot, megköszönöm. Üdvözlettel: RWATI.
Előzmény: trafo2000 (3241)
nagykunsági Creative Commons License 2009.01.30 0 0 3263

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.01.30.&375317

 

Ezt már nem tudom követni.

 

Ennyi veszteség?? AKkor miért nem zárnak be???Azért dolgoznak, hogy elfáradjanak??

 

Valaki világosítson már fel.

Ford amerikai cég.

De van németországban is. AMit mi hajtun az német ford. / jó az enyémet is törökben rakták össze:)/

Német ford mennyire függ az amerikai fordtól??

Ha buki az amcsi, bukik a német is???

Ha bezárják lesz még alkatrész???Vagy csak utángyártott??

cvf Creative Commons License 2009.01.30 0 0 3262

ááá, nem tudom betenni a linket :(

mindegy, ki lehet másolni az előbbiből....

 

cvf Creative Commons License 2009.01.30 0 0 3261
cvf Creative Commons License 2009.01.30 0 0 3260

Szép napot Uraim!

 

Úgy áll a helyzet, hogy vennék még egy tranzitot. Segitenétek abban, hogy mit érdemes megnézni rajta? Tudom, hogy a motorba nem lát bele senki, de hogy mégis mire figyeljek?

Ehhez mit szóltok:www.hasznaltauto.hu/2654546_ford_transit_1995

Esetleg nem ismerős valakinek?
nagykunsági Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3259

Szeretem az ilyen teszteket olvasni:)

 

http://www.automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=147&p=1

nagykunsági Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3258

Ja így már érthető. Vectra az a kategória ahol azért már akkor is volt extra rendesen.

 

Van benne valami, de utálom a cd-ket pakolgatni, meg cserélgetni. Nem vagyok nagy zenehallgató, így arra nem is áldozok, hogy sok táras CD legyen meg hifi erősítő.

Rádió meg elzörög, vagy kikapcsolom:)

 

 

Előzmény: cvf (3257)
cvf Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3257

ha ennyire fontos.....opel vectra..az enyém 2.0es brenyás, az "uj" dizel...

nem extra a cd, ez nekem alap. rádiót nem birok hallgatni....ez a sok hülye mai kecske becske hülye zene...és félóránként ismétlődik :D

Előzmény: nagykunsági (3255)
tclar Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3256

Befújtam WD40-el az ajtózárakat, komolyan mondom újjászülettek! Köszi Trafó az ötletet. Ma reggel elment a töltésem ismét teljesen. Félreállok. megnézem ugyan mi történhetett generátor kefecsere után 1 hónappal? Hm, nem húztam meg a generátor feszítővasának az alsó csavarját ékszíjbeállításkor így az kicsavarodott...

nagykunsági Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3255

Kinek mi az extra.

 

Neked a CD, nekem az ujban is csak a széria rádió van:)

 

Áruld már el mi az az szgk ami nem ford.

Előzmény: cvf (3254)
cvf Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3254

nem irtam hogy tranzit! :D

ez egy szgk, ami az enyém, meg van egy másik ilyen, fiatalabb, az anyuéké. azért nem irtam tipust mert nem ford :)

a tranzitomat imádom, no problem vele, pedig az is lányban már eladó sorban lenne. :D

 

abban letekerhetős klima van, meg lenyomod gombos központizár...egyetlen extra a cd játszó benne. de annál nem az a lényeg nekem, begbizható és kész.

Előzmény: trafo2000 (3253)
trafo2000 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 3253
4 elektromos ablak?Azt meg hogy?Ugyan ilyen típus és 7 éves?A hagyományos transit 2000ig készült.
Előzmény: cvf (3251)
nagykunsági Creative Commons License 2009.01.28 0 0 3252

92-es ennyi extrával???

 

Az nem semmi.

 

Csak nem külföldről jött???

Itthon nem volt divat ennyi extra.

 

Most hogy vettem a connectet, kicsit hülyének néztek a szalonban.

Olyan dolgokon akadtam fel, hogy miért nincs utasoldali légzsák?? Meg mi ez a pótülés a jobb elsőn???

Úgyhogy egyből jött bele egy 108 ezres üléscsomag, utasoldali és oldallégzsákkal. :)

Előzmény: cvf (3251)
cvf Creative Commons License 2009.01.28 0 0 3251

persze, ebből nem szabad hogy harag legyen, hisz mindenkinek csak a saját véleménye, és persze benne van hogy kiu mire használja a kocsit.

nekem 92es autóm van. klimás, szervós, 4elektromos ablakos, elektromos tetős, távos központizáras, 350000kmes

abszolut nem javitom, csak megy..de minden nap (min 150 km/nap)...csak fék van cserélve, olaj, vez szij...

van a családban egy 7 éves ugyanilyen tipus...alig használjuk, én pl utálom, nincs benne semmi full fapad na jó távos zár...56000 km és tavaly 250000pénz volt rá egy felujitott adagoló, meg mindig van vmi nyűgje...

már most agyalok a cserén, mert a 92 es már csak 17 éves...de nagyon nem tudom mit vegyek helyette...sztem csak 3-4 évet lépek majd előre :D

nagykunsági Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3250

Miért lenne harag???

Beszélgetünk.

Ízlések és pofonok.

 

Van 2 év km korlátozás nélkül gari.

Ha lerohad ingyen megcsinálják és ha 2 hónapig tart a beszerzés addig kapom a cserekocsit.

 

Volt használ haszongépjármúvem. Francia. Nem egy álom. Szerintem többet kellett javítani mint a te öreg transitodat. Pedig 4 évesen vettem.

Belefáradtam.

 

Mindenki a fordot ajánlotta azok jók megbízhatók.

Nem akartam újat.

Viszont használtban ami jó lett volna az drága. És rohadt kevés extrával.

Pl ragaszkodtam az utasoldali légzsákhoz. Nagyon kevésben van.

Így jött az új. De csak azért mert jóval piaci ár felett számolták be a francia ipari hulladékot.

 

Ha személykocsit vennék, nem vennék újat .

Egy jó állapotú kevés km-est / ebben a kategóriában van/ 4-5 évest.

Előzmény: ft150 (3249)
ft150 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3249
Ja,bocsánat nem mindenki vállalkozó!
De azért volt már olyan,hogy fiatal autó,kevés kilométerrel,törlesztő részlettel aztán mégis lerottyant.....Például az adagoló (és ez még csak nem is a pdtdi-tcdi-hdi-akármi volt) többe került,mint amennyiért én vettem az öreg transitot+ állt is néhány hetet míg külföldről beszerezték.
Természetesen nem vagyunk egyformák,mindenkinek szíve-joga miben hisz,mire költi a pénzét.
Azért nincs harag? :)
Előzmény: nagykunsági (3248)
nagykunsági Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3248

Bukok?? Miért is???

 

Mikor amortizálok és megkeresi az árát???

 

Inkább költök havonta 20.000 Ft-ot hitelre, mint javításra.

Mert ugye míg áll az autó nem keres.

Előzmény: ft150 (3247)
ft150 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3247
Te nem a javításra költesz,hanem az autó árából buksz (4-5 éves korára) néhány millát...... :))
Előzmény: nagykunsági (3246)
nagykunsági Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3246

Megnézek egy régi kocsit, látom le van lakva millió km benne, hullik szét. Nem győzöm javítani. Azt se tudni hányszor volt törve.

 

Nekem az autó használati eszköz. Minden nap kell. Nem érek rá javítgatni mert nincs időm rá, kiesett idő sokba kerül.

 

Veszel egy öreg autót x összegért, és  a többszörösét költöd rá mire rendbeteszed.

Sajnos  azért is van gazdasági válság mert szórták ki az új autókat, osztogatták szinte ingyen, és levetrék a használt árát.

 

Nem akarok OT-s rendszámot. Mostanában az L-es jobban tetszik:)

 

Nem tudnám elképzelni, hogy olyan autót használjak, amiben nincs klíma elektromos ablakemelő, távirányítós központi zár, meg sok más kényelmi felszerelés.

Extramániás vagyok.

Tudom minél több a sallang annál hamarabb meghibásodik.

 

Mivel valamilyen szinten az autóiparban dolgozom, tudom, a mai autókat nem 20 évre gyártják, hanem 5-6 évre. És ez az idő egyre rövidül.

 

Minden tiszteletem az öreg autóké, tudom a maguk korában kiváló szerkezetek voltak, szinte nyűhetetlenek, motorok simán elmentek 6-800.000 km-et .

De valljuk be kiöregedtek.  Most már javításigényesek.

 

Azt is tudom, hogy a mai TDCi HDi D4D stb motorok soha nem fognak annyit menni mint a régi jó öreg szívó dieselek, de nem is akarom addig hajtani őket.

Benne lesz 2-300.000 Km és megy a háztól. Jön majd egy újabb.

 

Van "öreg" autóm is. 1996-os corolla. 2.0D. Az marad. Mivel nem nagyon használjuk. Azt az évi 6-8000 km-et kibírja.

De ha többet futna, már rég cseréltem volna. :)

Azért, hogy ott álljon a garázsban nem veszünk több millás autót.

Most éppen a gyerek tanul vezetni rajta, arra jó. / mielőtt valaki feljelentene, jogsi már megvan:)/

Aztán majd jó lesz tanulni a többinek is:)

 

Én meg élvezem az új TDCI sokextrás autó kényelmét:)

Amíg be nem döglik. Aztán meg szidom:)

 

Előzmény: cvf (3245)
cvf Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3245

megnézel egy régi kocsit, azon látszik hogy össze van rakva, jó anyagokból. Belül is jó megfogni bármit, a műanyagok is olyan "jó tapintásuak", meg plüss meg minden....most széthullós, zörgős, kemény műanyag mindenhol. ugy érzed hogy ha erősebben megfogod, rögtön eltörik. 15 év mulva ezeken nem igen kell fogdosni semmit. :D

a mai kocsikra nem igen kell majd OT - és rendszám. Az autógyártás átment tömegcikk gyártásba. Nagy a verseny, mindenki próbál, ujabb dolgot, csillogósabb dolgot bemutatni ugyanazon vagy olcsóbb áron. És ez a minőség rovására megy.

Én bármit veszek, inkább a kevésbé feltűnő dobozt választom ugyazaon az áron...az talán belül jobb.

N apersze aki megteheti hogy 3-4 ávente lecseréli a taxit, annak jó...de tiz évekre nem nagyon szabad tervezni a mai kocsikkal.

nagykunsági Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3244

Én meg nem vennék 4-5 évesnél öregebb autót:)

Hiába nem vagyunk egyformák.

 

Villanyautó???

Optimista vagy.

Előzmény: trafo2000 (3243)
trafo2000 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3243
Nem is vennék 2000 utáni autókat,az összes egy fostömlő.Marketingesek terveznek nem mérnökök már.
Remélem kihúzom a jó öreg York blokkal addig amíg lesz villany autó.
Előzmény: nagykunsági (3239)
trafo2000 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3242
A transitos könyvemben van bekötési rajz,de pocsék módon kivitelezve és szinek helyett számokkal jelölt vezetékekkel csak éppen elfelejtették a számokhoz rendelni a szineket.
De mit kerestek benne?Hova megy gyújtás vagy állandó áram?Azt kimérhetem az enyémen ha segít.
Előzmény: rwati. (3240)
trafo2000 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 3241
Szerintem a reléd rossz.Nem hiszem hogy a kábelkorbáccsal lesz a gond.Teszt csatira mit reagált?
Előzmény: rwati. (3240)
rwati. Creative Commons License 2009.01.26 0 0 3240
rwati. válasz | megnéz | könyvjelző 2009.01.18 21:01:12 © (3191)

Bocs, a lényeget kifelejtettem. Az izzító működik, ha direkt áramot viszünk az aksiról. Be is gyújtja az üz.anyagot, relé behúz, és indul is a motor. Csak a kábelkorbácsból (20-25 szál) kéne kiválasztani a sérültet. Ehhez kellene a vezetékelési rajz. Köszi a segítséget. Attila

rwati. válasz | megnéz | könyvjelző 2009.01.18 20:54:19 © (3190)

Szép estét mindenkinek! Régóta olvasom a fórumot, de idáig még nem kellett beírnom. A nagy téli minuszokban

nagykunsági Creative Commons License 2009.01.25 0 0 3239

Na ezt se tudtam. De jó tudni. Kösz.

 

Mi a gondod az új fejlesztésekkel??

 

Ha új autót veszel vagy nem túl öreget, már nem is lehet kapni más motorokkal.

Előzmény: trafo2000 (3238)
trafo2000 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 3238
Az nem psa fejlesztés hanem Ford-Psa,ugyan is a két cég 50-50 százalékban tulajdonosak abban a motorgyárban ahol készülnek ezek a motorok.Ezért a sok közös megoldás.
De ez mindegy,nekem sem kellene tdci,pdi meg mz/x meg tdichkjlimnrtg tököm motorok.
Előzmény: nagykunsági (3237)
nagykunsági Creative Commons License 2009.01.24 0 0 3237

Köszönöm szépen.

 

Én úgy hallottam, hogy a szakszervíz is Mobil olajat használ.

 

Tudom, hogy ez még a régi blokk, de mindenki dícséri, nem hallok panaszt rá.

Én nagyon még nem tudok nyilatkozni, még alig mentem vele 2.000 Km-et. De eddig tetszik.

 

Mivel én egy francia autóból ültem át ebbe, nem igazán örültem volna az új PSA fejlesztésű TDCI motornak.

 

Tudod az előítéletek.:)

 

 

Előzmény: trafo2000 (3236)
trafo2000 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 3236
Mindig az kell amit a gyári leírás előír,szerintem benne van a használati utasításban.
Acea szabványnál valóban a nagyobb szám az korszerűbb,a B1 diesel olajnál a B5 újabb,de ez nem jelenti azt hogy a B1 nem jó neked.
Ha 5w30 kell a motorodba a gyár szerint akkor jó az,Mobil jó márka.
Amúgy az az 1,8 as motor nem egy mai darab,már a nyolcvanas évektől faragja a Ford,szóval mechanikailag nem egy High tech szerkezet szvsz.
Előzmény: nagykunsági (3235)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!