Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9102

Akkor lesz szívás mert a leszerelhető kasztni elemek már jó ideje "fényezve" vannak. Nem kizárt akkor a 2000-2500-as csiszolás polír előtt. Csak paszta nem lesz elég. Sebaj,akkor csiszolok:)

Előzmény: mykeman72 (9100)
Jet 4000 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9101

Polírozáson mit értesz? 

Kézzel Turtlewaxal?

3M,Faréclaval géppel?

Visszacsiszolással polírozod?

 

Szerintem ha visszacsiszolod és úgy akkor csinálj egy próbadarabot elötte.

Előzmény: ksyy (9099)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9100

Arra figyelj,hogyha a  teljes kikeményedést megvárod utána nehéz lesz poírozni,mert ezek a festékek baromi kemények teljes száradás után!!!

Előzmény: ksyy (9099)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9099

Valószinű,hogy ezért kell majd polirozni ha az összkép nem tetszik esetleg. A szín meg olyan mint a Fabia zöld,de a lefujt elem se adja vissza,hogy igazából milyen ténylegesen:)

Előzmény: mykeman72 (9097)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9098

Semmi komoly felszerelés műhely stb és ezek ellenére van olyan a felület mint anno a gyári fény volt 24évvel ezelőtt és jobb mint pl 1-2 autógyártó gyári fekete fényezése. Olcsó festéknek számit szerintem 2.25L 12ezer volt 2éve edzővel együtt. Azért vettem ilyet mert nem vagyok autófényező és ha elcseszem akkor még mindig van festék,nem kellett pontosan számolgatni. Sokat hibáztam fújáskor,van olyan elem,hogy már szinte vastag rajta a festékréteg és még igy is maradt festék.

Előzmény: Jet 4000 (9096)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9097

Sajnos itt igazolódik az a tétel,hogy az olcsóbb ,mindíg drágább!!! A PUR festékeket elsősorban ipari gépekre találták ki pont azért,mert ott kevésbé lényeges a tökéletes esztétikai hatás.

Jet 4000 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9096

Fényeztem ipari tartályokat ehhez hasonló magasfényű ipari festékkel. 2.5 ös pisztollyal 6bar-on jól meghigítva. Ezek a festékek nem úgy terülnek mint a 2K autófestékek és sose lesznek olyan fényesek. Én nem vagyok biztos benne hogy ezek polírozhatóak.

Előzmény: ksyy (9084)
Jason88 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9095

ezt olvastam én is :)

Előzmény: mykeman72 (9094)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9094

Hagyományos és airless szórással, ecseteléssel. Az egyenletes, nem porózus felület
érdekében előszőr alkamazzon egy vékony vagy permet réteget, hagyja az oldószer elpárologni
kb. 5-30 percig mielőtt a végső bevonatot felviszi. Az összetevők (festék, edző,
hígító) hőmérsékletétől és a kívánt viszkozitástól függően a festék 25-35 %-ban hígítható.
A festék viszkozitása legyen 20-25 s, DIN 4. Airless szórófej nagysága: 0,011” –
0,013”, szórási nyomás 120-160 bar, a szórás szögét a befestendő felület alakja szerint
kell megválasztani.
Ecseteléshez a festéket a körülmények szerint kell hígítani

Előzmény: Jason88 (9088)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9093

Ez viszont igaz.

Előzmény: Jason88 (9092)
Jason88 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9092

Azt írják hogy lehet airless,hagyományos,és ecsetes felhordás. a 160bar inkább az airless-re vonatkozik .

Előzmény: ksyy (9089)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9091

Csináltam egy kis videót amin olyan 20-25 C meleg a festék. Talán látható lesz a lényeg.   www.youtube.com/watch?v=OmWKXyZSkjQ&feature=youtu.be

Előzmény: mykeman72 (9090)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9090

A viszkozitás beállításánál a gyártó a 20 C-ot veszi alapul ami egy kiinduló adadt a termék tulajdonságát illetően.

Előzmény: ksyy (9087)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9089

Az jó is lenne,de hány bar-on és milyen méretű fúvókával? 120-160bar és 0.011-13"-os fúvóka.

Előzmény: Jason88 (9088)
Jason88 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9088

én erre 10-35 % hígítási javaslatott találtam.

Előzmény: ksyy (9087)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9087

Igy keress rá: Temadur 90

Előzmény: mykeman72 (9086)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9086

Mi a márkája a festéknek?

Előzmény: ksyy (9085)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9085

Jól értetted! Én is meglepődtem rajta,hogy ennyire sűrű.

Előzmény: mykeman72 (9083)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9084

Durván sűrű a festék,pl egy átlagos zománc festéktől sűrűbb sokkal. Adatlapja szerint " A festék viszkozitása legyen 20-25 s, DIN 4. Airless szórófej nagysága: 0,011” – 0,013”, szórási nyomás 120-160 bar. "

Előzmény: Jason88 (9082)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9083

"120-130% ba"-higítani??? Jól értem? A PUR festékek sajnos csak saját higítójukkal dolgoznak rendesen az akril,ill. észter higítók alaklmazásánál száradási és terülési problémák felléphetnek fel. Nálad valószínű,hogy a "túlhigításból"  adódó jelenség ,és a nem saját higító alkalmazása okozza a fényesség csökkenést. Próbáld meg egy elemnél a polírozást, és ha az eredmény neked tetsző akkor elég a hiba kijavításához. Egyéb más esetben a "B" terv megvalósítása célszerű.

 

UI: Polírozásnál figyelj oda a rétegvasatgságra is ,mivel elég híg a festék,ezért nehezebben takarhatott,és a vastagság nem biztos,hogy megfelelőezért a kikopások valószínűbbek.

Előzmény: ksyy (9081)
Jason88 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9082

130 % ban hígítva? :O

Előzmény: ksyy (9081)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9081

Igazából fényes ipari festék lenne csak elkövettem azt a hibát,hogy nem saját higitójával higitottam,(de lehet a sajáttal se let volna jobb)meg nagyon kellett higitani. 120-130% ba van higitva,hogy aránylag jól terüljön,olyan sűrű a festék.

Előzmény: mykeman72 (9079)
diessel Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9080

te merre laksz?

Előzmény: vasascnc (9074)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9079

A polír költséghatékonyabb és ugyanaz az eredmény ,vagyis fényes lesz a felület. A lakkozáshoz ,a tapadási problémák elkerülése végett csiszolni szükséges és a lakkozás után is kell políroznia felületet az esetleges kisebb hibák miattDe a kérdésre a válasz: Lehet 2K PUR lakkot,de lehet hagyományos 2K akril lakkot is fújni a felületre teljes száradás után. Azért figyelembe kell venni, hogy lehetőleg az alapfesték gyártójától származó fedőlakkot használd a jó minőség ,és összeférhetőség szempontjából!

Előzmény: ksyy (9078)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9078

Nem elég fényes,olyan selyemfényű. Végülis teszik elemenkét,de ha összerakva nem tetszik akkor jó tudni milyen lakk jó rá,vagy esetleg kap egy polirt 2000-es becsiszolás után.

Előzmény: mykeman72 (9077)
mykeman72 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9077

Alapból minek arra lakk???

Előzmény: ksyy (9076)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9076

2K poliuretán alapú festékre milyen 2K lakkot lehet használni?

Jet 4000 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9075

Én egyszer vettem vateráról ilyen Profixot. De csak motorkerékpárra. A bázis teljesen rendben volt. Viszont a lakk amit adott az nagyon rossz.

1év használat után nitro higitóval áttörölték az egyik elemet és feloldotta a lakkot. Meg a keménysége se volt az igazi.

Én lakkot meg 2K-s festéket ami edzős olyat nem vennék tőle az biztos. 

 

 

 

vasascnc Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9074

http://indafoto.hu/vasascnc/image/16635239-15360924/512513

Ez a profix-el lett telibe fényezve,(kivétel tető)

1l metál bázis:8000ft

1.5l 2k lakk :7500ft /5000ft /l +edző benne az árban)/

Találasz e ennél jobb árat?? Kiváncsi vagyok rá!

Mobihel-ből ere, 55eFt os ár lett volna a legkedvezőbb!!

Nagyon jó festék bátran ajánlom!! a színek mind meg eggyeznek a gyári színekkel,mind a lakk vastagság,mind a szemcseméret....

És ezt láttatalanben csak színkód alapján keverték,tőllem 400km -re.Ő BP.én szabolcs....

Tudnak ezek valamit, mivel a srác maga is fényező!! A tanácsai pedig megfizethetetlenek!!!

 

Előzmény: ruzsnyak (9069)
ksyy Creative Commons License 2012.12.26 0 0 9073

Hali. Ha nem kavarodtam még bele nagyon akkor a filler=töltő és utolsó rétegnek kel fényezés előtt. Ez van most itthon: MEGAX M1   2K 5:1

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!