A KNR-997 és 988 már Nyíregyházán védi a betont tovább, a KNS-083-at néha napján ki szokták még adni.
A HNF-497 valszeg selejt, ameddig itt volt addig sem mozgott mert a pénztárgépébe nincsenek benne a borsodi fordák és kézzel írt jegytömbbel senki nem viszi ki.
HNF-494-496 páros ahogyan írták távozik Pestre hévpótlózni.
A HNF-492 érdekes játékos, Kedden fotóztam az NWX-309 helyett a Vájár úton ahonnan egyszerre indultunk, a Flóriánba viszont már nem ért oda és a 14:30-as Ragálya is kimaradt.
BT kollega listájára kiegészítés:
JSZ-376 és FIY-465 rendszámmal áll a telephelyen S.újhelybe a többi selejt között, így nem valószínű hogy mozognak majd.
@JTG-464:
Az LFV-167 egy örök túlélő fent az ország sarkában, ritkán csesztetik bár most elég sokat javított, ha jól emlékszem, múlt héten kedden bejött, kicserélte az FLZ-183-ra, majd szerdán vissza, Csütörtökön megint csere, pénteken vissza, kibírta a hétvégét, majd szintén Kedden megint eltűnt, nem jött a járatán be a Flóriánba, majd 14:30-kor a telep kapuban letámasztva láttam és ennek is kimaradt a járata, vagyis kb fél órás késéssel az FLZ-183 ment ki megint, szerdán még kitartott, csütörtökön megint összevissza forogtak mert az RTR-839 is eltűnt, befele nem jött semmi, majd kifele az FLZ-183 ment megint ki de az meg beállt az RTR helyére Jósvafőre. Azóta nem jelel semmi a térképen tehát az LFV-nek kint kell lennie.
Egyébként bőséges kilométert nyom, munkanap iskolásban 340 körül, tanszünetben 320 körül.
A hétvégén utaztam a Szabolcsi IUN-280-al az egyik egri járatukon. Nagyon szép állapotban van az utastere. Pályán is szépen hasított. És még Wifi is volt benne! Ezt érdemes lenne egy gyüjtőnek megmenteni ha kora miatt leállítják majd.
Te pedig csak a telepen álló autóbuszból indultál ki.
Így én azért nem nevezném fizikai képtelenségnek, de ez már legyen egy másik hülyeség részedről.
Régi sofőrök búcsúztatására pár hónapja voltak ötletek és tervek. Fizikai képtelenség akkor lenne ha a telephelyen lévő buszon kívül mindegyiket bedarálták volna, de ez nem így van.
Mivel elég nagy hülyeséget sikerült írnod, így persze, hogy pontosítottam. Ennyi. Elképzelni sem lehet a visszatérésüket, mivel fizikai lehetetlenség, hogy ilyen történjen.
- Minden nap közlekedik a 20-as járat reggeltől estig, a nyáron is fog, csak még nem jött ki a menetrend, hétvégén 30 percenként jár nagyjából egész nap, hétköznap völgyidőben 30, csúcsban 10-15 percenként
- Hétköznap vegyes a kiadása, mind a három csuklós típus - MAN SG, Neoplan, CNG - előfordul rajta, hétvégén általában csak CNG-k
- Az MVK Ikarus 280-as csuklósai pedig nem térnek vissza se júliusban, se soha többet, ugyanis a városi tömegközlekedésben 2016. márciusa óta nincs Ikarus, egy nosztalgiajelölt a telepen pusztul, a többi pedig el lett adva gyűjtőknek meg vasnak.
A 20-as busz mindennap jár, hétköznap sűrűbben hétvégén sajnos ritkábban.
Hétköznap főleg Man CNG MAN SG Neoplan a gerinc,hétvégén igyekeznek csak CNG-vel kiadni a járatot.
Júliusban több sofőr tölti majd a "nyugdíj előtti utolsó munkanapját" ,így 1-1 napra elképzelhető h visszatérnek majd a MVK 280-as csuklósai szépen feldíszítve és felkészítve az utolsó szolgálatra.
Olyan sofőrök búcsúznak a cégtől akik még az MKV érában kezdtek.
Júliusban Miskolctapolcán pihennénk ki magunkat. Az egyik betervezett programunk szerint, egy szombati hétvégen busszal mennénk be Miskolcra. Az egyik netes közlekedési oldal szerint nem közlekedik hétvégén a 20-as járat, egy másik szerint igen, csak ritkábban. Kérdésem, hogy melyik az igaz? Köszönettel várom a választ. Üdvözlettel: Atis68