Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stika Creative Commons License 2000.08.08 0 0 333
98 decemberi, 1.6 SX, már az új kiadás. Az első perctől szorosnak találtam az 1-est és a hátramenetet, aztán 5000 km-nél kezdett megszólalni a váltó 2-esbe visszakapcsolásnál. Előtte az 1-es már nagyon szorult. Azóta (10 000 km) tökéletes. Nem kell aggódni szerintem, az ilyen hibáknak elő kell jönni a garancia alatt.
Előzmény: Az Utolsó Európai (327)
prb Creative Commons License 2000.08.08 0 0 332
Üdv!

Ennyire azért nem ismerem. Egy kolegámnak volt egy Astrája 1,4-es azzal mentünk. Nagyon ment az autó. A karakterisztika és hanghatás meg szívócső és kipufogó kérdése leginkább. Az 1,4 12V-hez képest előrelépés lehetne.

Előzmény: Az Utolsó Európai (330)
granturismo Creative Commons License 2000.08.08 0 0 331
CSAESZ.(Csatlakozom az elottem szólóhoz.)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.08 0 0 330
Hali prb!

Ha ironikus akarok lenni, akkor azt mondom, hogy igazad van: egy olyan autóban, mint láthatóan az új Bravo lesz, csakugyan semmi gond nem lesz az Ecotec-motorokkal...:-))
Egyébként pedig csak annyi a gond velük, hogy Fiat-ba nem illenek, sem karakterisztika, sem hanghatás alapján. Több változatukat is vezettem, és valamennyit kissé sótlannak, ám korrektnek találtam.

Előzmény: prb (328)
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 329
Bocsi Stika.
Csak nem igazán értem miért kell egy hivatalos márkakereskedésnek engedélyt kérni a váltó megbontására. A FAM így bízik meg a saját márkakereskedojében?
prb Creative Commons License 2000.08.07 0 0 328
Szerintem az Ecotec motorral nincs semmi gond. Amikor a Fiat mellett döntöttem - helyesebben a barátnőm, de önállóan sem döntöttem volna másként - engem nem is annyira a motor érdekelt mint inkább az autó stilusa. Mivel egy Alfa - egyenlőre - nem elérhető számomra így csakis a Fiat jöhetett szóba. Közönséges földi halandó számára elég kevés autó van amely stílusában valami érdekesebbet adna az átlagnál. Lehet, hogy a Fiatot is elfelejthetjük?
Előzmény: Az Utolsó Európai (327)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.07 0 0 327
Hali!

Kezdek ideges lenni ezektől a váltógondoktól. Az enyémben 1800 km van, most akkor várjam a hibát? :-)
Stika! Mikor történt a váltóhibád, és mikori kiadású az autód?

Más. Az új Bravo/Brava a Terminálon egy külön topicot kapott, a vélemény szinte egyhangú: sikerült uniformizálni és ellaposítani az egyik legdögösebb és legeredetibb alsóközepes gépet. Ráadásul a cikk valami olyasmit emleget, hogy Ecotec motorokat (is) tesznek majd bele.
Mit mondhatnék? Állati szerencsém van, hogy most vettem Bravo-t...

stika Creative Commons License 2000.08.07 0 0 326
Teljesen ingyen volt, csak a végén tele kellett tankolni. Úgy volt, hogy megadták a topgarancia telefonszámát, és tippet adtak, hogy mit kell mondani (Úgy recseg a váltó, hogy nem merek elindulni) Kijött egy tréler, a cserekocsit ( 0 km-es 1.6 Bora ) is házhoz hozták és a Fiat Koncznál adtam le. A topgarancia biztosítja, hogy hasonló kategóriájú autót kell adni. (A Borával kapcsolatos tapasztalataimról már írtam ebbe a topikba, szerintem csak ministrálhat a Bravonak.)
Előzmény: Zak (325)
Zak Creative Commons License 2000.08.07 0 0 325
Kellett fizetned a cserekocsiért valamit vagy simán odaadták?
Előzmény: stika (324)
stika Creative Commons License 2000.08.07 0 0 324
Hát úgy látszik, hogy az 1.6-al is baj van, de várjuk meg, hogy mit mondanak a többiek. Lehet, hogy csak egyedi hiba. A márkaszervíz a lehető leghivatalosabb volt, a Fiat Koncz. De azóta kerülöm őket. Mert (CommandAir kérdésére) bevittem a kocsit Hétfő reggel, azt mondták, hogy Pénteken érdeklődjek. Pénteken kiderült, hogy semmit nem csináltak, csak a Fiat Mo. engedélyére vártak. Azért az alkatrészt beszerezték, mert tudják, hogy mi a baj. Erre elég ingerülten megkérdeztem, hogy akkor mi a répát csinált itt a kocsi 5 napig. A válasz válvonogatás, de elintézték, hogy a valódi javítás alatt kapjak cserekocsit.
Előzmény: granturismo (322)
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 323
Bocs a hibáért.
,hogy mit mondanak az ügyre.
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 322
Üdv Kúper
Az Alfa topicban a napokban már sikerült kivesézni az új Fiatot. Maradjunk annyiban, hogy reméljük nem ez a végleges verzió.

Stika
Most ezt már nem értem, mert eddig a 1.2 SX váltójának típushibájáról beszéltünk. A múltkor az Utolsó Európaival kiveséztük, hogy az 1.2 és 1.6-ban egészen más váltó van (282-283). Volt más is akinek 1.4, 1.6-al fordult elo ez a hiba? Szavaidból úgy veszem ki, hogy nem hivatalos márkaszervízben végezték a javítást. Akkor hol?

Amúgy, ha ez a helyzet a váltóval dobhatunk közösen egy emilt a FAM-nak, hogy mit mondanak ok az ügyre. Mi a vélemény?

CommandAir Creative Commons License 2000.08.07 0 0 321
Mennyi ideig tartott míg megkaptad az engedélyt a Fiat Mo.-tól?
Előzmény: stika (315)
Kúper Creative Commons License 2000.08.07 0 0 320
Hali.
Akartok valami Rondát látni? :(

Itt a 2001-es Bravo/Brava

Jellegtelen Polo-Astra koppintás :(

stika Creative Commons License 2000.08.07 0 0 319
Nem, 1.6 SX és 5000-nél jött elő, ahogy írtam is. Nem került semmibe, még garanciás volt.
Előzmény: granturismo (316)
zinzid Creative Commons License 2000.08.07 0 0 318
Hali,

hajdanán csináltam egy Excel táblát, ami a kocsi sebességét mutatja a fordulatszám függvényében. Persze ehhez tudni kell a váltó áttételezését és a kerekek méretét is.
Alapban egy 1.6-os Brava adatai vannak megadva.

Itt megnézhető/letölthető

Előzmény: Barramas (312)
prb Creative Commons License 2000.08.07 0 0 317
Nekem azt mondták, hogy a szavatosság csak akkor él ha a hiba gyártási eredetű, vagy arra visszavezethető. Ha ez tényleg így van akkor a szavatosságot akár el is lehet felejteni ha nincs kedved (időd, pénzed) pereskedni.
Előzmény: stika (315)
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 316
Üdv Stika.
A tiéd is 1.2 SX? Áruld már el, hány kilométernél jött elo a hiba és mennyibe került neked a javítás?
GT
Előzmény: stika (315)
stika Creative Commons License 2000.08.07 0 0 315
Hali!
Ez a váltó típushiba sajnos igaz. Nálam 5000-nél jött elő, pont ahogy mondjátok, kettesbe visszadugásnál recsegés. Az tartott sokáig, amíg a szervíz engedélyt kapott a Fiat Magyarországtól a váltó megbontására. A megoldás szinkrontárcsa csere volt, azóta (10 K) tökéletesen működik.
Más. Nekem a Fiat Koncznál azt mondták, hogy a fődarabokra van 3 év szavatosság függetlenül attól, hogy a garancia lejárt. Váltóhibánál érdemes erre hivatkozni.
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 314
Üdv mindenkinek!

Kedves Gatyo!
Bizony az 1.2 SX nem sportkocsi. Az 1.6 egész más ez biztos. De ajánlom próbáld ki az új Opel Astra GL-t 1.2 motorral. Szerintem nézetváltás lesz a az 1.2 SX-re vonatkozóan. Hifi meg tuningügyben várjuk a tudósításokat.

Üdv
GT

gatyo Creative Commons License 2000.08.06 0 0 313
Hi

En kb. 1 evvel ezelott vettem egy sotetkek metal bravo 1.2 16V SX de valahogy nem voltam megelegdve vele... Nem ment annyira mint szerettem volna. Ezert kb. 4 honapja (fel evesen)
lecsereltem egy bravo GT-re. Hat igy mar egeszen mas ez a bravo. Konnyufem felnikkel (igaz nem a legnagyobb 195/55/R15), automata legkondi, de az igazi a 100 lovas motor. 4000-5000-es fordulat felett valami elkepeszto a hangja. Most jon majd bele a hangtechnika (Kenwood KDC 8080R + cdtar + erosito), es utana meg egy "kis" optikai tuning.

Szoval valakit erdekel szivesen mutatok majd en is probautat... A talakozo tenyleg jo otlet lenne.

Van valakinek itt HGT-je? :))

Gatyo

Barramas Creative Commons License 2000.08.06 0 0 312
Na szoval:
A hivatalos adataim a kovetkezok:
80-2300
90-2600
100-2900
110-3200
120-3500
130-3800
140-4100,ezek tuti adatok,mai meres..:)
(Ja.es a fogyasztas 50-50%-ban 6,0 l..:))
Ciao
Barnamaci Creative Commons License 2000.08.05 0 0 311
Sziasztok!

Érdekelne minden (jó, és rossz!) az 1.2 SX Bravoról. Válaszok mailban is jöhettnek!
Köszi

Barramas Creative Commons License 2000.08.05 0 0 310
Hali

UE
Videki srac vagyok szerencsere,igy ha neha kicsit
HÜJE vagyok,van mire fogni...:)))
Felre a trefaval:tenyleg videken lakom,de a talaka nem hangzik rosszul,csak sajna nincsen tul sok szabadidom,max hetvegeken fel napok.
Majd meglatjuk,hogy jon ossze.
Mas:A ford.szam adatokkal kicsit elkapkodtam a dolgot,fejbol irtam,es nem egeszen fedik a valot..
Majd megnezem pontosabban,de 120-3300 combo az biztos..:)
Amugy reccsenes nalam is elofordult pont tegnap,de remelem,csak en ******m el..
Ciao

Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
granturismo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 309
T. Urak!
Az én Bravo-m '99 márciusi. Szerencsére a váltóval semmilyen problémám nincs. A prb által leírtak (308) bizony megfontolandók.

CommandAir
A 306-ban leírt idézet szerintem mást jelent.
A "szerzodéstol elállás" azt jelenti, hogy a szerzodés megkötése elotti állapotot kell visszaállítani. Azaz a Fiat visszakap egy új autót, te visszakapod a pénzedet. Mivel te nem tudsz új autót visszaadni, az értékcsökkenés utáni részt térítik vissza. Szóval nem valami biztató.
GT

CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 308
Ok, mielőtt aláírom a papírokat megyünk vele 10-15 perces próbautat.
Előzmény: prb (306)
CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 307
Nem Yellow kiadás volt, hanem mezei 1.2 SX 16V, metálzöld színben. Az M0 autócentrumban van egyébként kiállítva ilyen, meg az udvaron is láttam, nem Yellow kiadást GT üléssel.
Előzmény: Az Utolsó Európai (305)
prb Creative Commons License 2000.08.04 0 0 306
A következőkre vigyázz. Ha beviszed a kocsit és 14 nap mulva "javítva" visszaadják és ugyanúgy nem jó, akkor a következő javításnál újból számolják a 15 napot. Ha úgy érzed, hogy a kocsi nem jó ne vedd át. Egy percre se.
Előzmény: CommandAir (304)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.04 0 0 305
Az üléseket illetően: nem Yellow verziót láttál véletlenül? Ami úgy néz ki, mint egy sárga GT, csak 80 lovas a motorja? Azokban van a sportülés.
Nekem 1 hónapja még normál üléssel adták át a 100 16V-t, nem hinném, hogy a sportosabb ülés a 80 16V privilégiuma lenne...:-)

Azért kicsit megnyugodtam, az enyémben más a váltó... És vannak ám hibamentes Bravo-k is, kár, hogy Te kifogtál egy makrancoskodót.

Előzmény: CommandAir (303)
CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 304
Most olvasom épp a garifüzetet.
Eszerint ha nem kérek csereautót (amit úgyis csak 3 napra adnak) akkor 15 napon belül el kell végezniük a javítást. Ez valyon munkanapot jelent vagy naptári napot?? Szerintem naptári napnak kellene lennie. 15 napon túl lehet kérni új autóra való cserét.
De! Van itt egy ilyen mondat:
-Ha cserére nincs lehetőség, vagy a vásárlónak a cseréhez fűződő érdeke megszűnt, a szerződéstől elállhat.

Mit jelent a 'cserére nincs lehetőség'?? Jogi kiskapu? Bocs haver nincs az udvaron épp egy Bravo sem, húzz a retekbe?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!