Haza értem, fél hat, de kicseréltem forró motor, és pírforma szerint az utolsó csavar bele is esett, mert minden égetett... Sőt lejjebb, mint a generátor, feljebb mint a föld. Végig tapogattam a bölcsőt ott sem volt valahol a félúton... Hosszabb csavar 2 anyával lekontrázva sikerült összerakni...
Indítás szemrevételezés, nem csepeg, rövid próba út, nem jobb, de nem is rosszabb... Tartós teszt következik, és kiderül...
Érdekes probléma, szerelőt kérdeztem ilyet is olyat is azóta, és egyik ezt mondta amit te Leslie, a másik azt mondta: csak rá kellene nézni. Az biztos, hogy a céges dízel fiat és toyota (mindkettő 4 éves) nem csinálja ezt a jelenséget (bár a fiat kuplungolásnál kicsit megemeli a fordulatot, számos mókás helyzetet okozva, mikor gyalogosok között haladok, nem győznek félreugrani a gázfröccs hallatán).
ám legyen. cáfoljon rám a kérdező, szedesse apró darabokra a motort, cseréljenek ki minden mozgó meg nem mozgó alkatrészt, és lőn világosság, szerintem ugyanolyan marad, mert ez nem bug hanem feature :D :D
nem gondolnám, h hibás lenne a sw... első alkalommal meglepetés, másodiknál már számítasz rá, és mondjuk visszanyomod a kuplungot, vagy más módon korrigálsz.
dízeleknél ez a viselkedés amúgy normális. típusonként változó mértékben, de ezt szerintem mind csinálja.
Szia! Köszi a választ. Lehetséges, hogy ez a szoftver nem jól teszi a dolgát? Kifejezetten balesetveszélyes szitukba tud az ember keveredni a felpörgés miatt. Mivel elég jó nyomaték van alacsony fordulatnál is, nem ritka hogy az autó szinte kilő ilyen helyetekben.
Én csak hazai hivatalos árat írtam,kizárólag olyan uton is venném.
Alkatrésszel foglalkozó Kft alkalmazottja vagyok,van sok hivatalos hozzáférésünk,és kapcsolataim is,tudod el kell mondanom szépen elmosódtak a határok jó és rossz irányba,nehéz kiigazodni.
Annyiból vagyok “elhivatott” hogy egy igen közeli ismerős ügyfél vett i30 at tobb mint két éve ugyanez mint a tiéd akkor volt benne 110E és a mai napig hibátlan,taxis közvetve ismert srác 400E feletti óra állással használja a sajátját és elégedett mert az eddigi autói fele “távon“ feladták.
Nincs cikkszám változás,ez van benne mióta kijott a gyárból(most hogy a tiedben a saját motorja van e azt ne elemezzük)tehat én ezt vennèm ha lenne 74000 forintom.
De ha megnéztem a VAG Comot, Típus évjárat motorkód alapján, ( vagy az ETKA-t), ami ott volt gyári cikkszám, az szentírás volt, és minden jó volt hozzá...
Valószínűleg a hideg reggel miatt jeleztek a szenzorok. Nálam is csak 2 volt, a korábban 2.2-re fújt értékem. Tapasztalataim szerint a hőmérséklet változása 0.2-0.4 tized eltérést simán tud okozni.
Ezt a kezelési is említi: "Az összes gumiabroncs légnyomását (beleértve a pótkereket is) a gumiabroncsok hideg állapotában kell ellenőrizni. A gumiabroncsok hideg állapota azt jelenti, hogy a gépkocsit legalább 3 órája nem használták, vagy 1,6 kilométernél kevesebbet tett meg. A meleg gumiabroncsokban a légnyomás 0,3 - 0,4 bar értékkel megnőhet az előírt hideg nyomásértékhez képest. Ne engedjen ki levegőt a meleg gumiabroncsból, hogy ezzel változtasson a nyomáson, mert így a szükségesnél kisebb lesz a nyomás."
Nos azért az első bekezdés kritériumait nem mindig lehet teljesíteni, nálam pl. nagyjából sosem.
2014-es i30-ban ma reggel a nyomásszenzorok alacsony nyomást jeleztek a két első kerékre, megmérve 1.8 körül volt mindkettő, 2.2-re fújva helyreállt a rend. Érdekes, hogy hátra is 1.8-at jelzett a kút nyomásmérője, holott nyaralás előtt 2.2-re fújtam.
HYUNDAI kereskedés kérdezte le. Garanciális szervizeken kívül semmi . Minden egyezik szerízkönyv bejegyzéseivel... Volt 4 kampány, és elvitték min a négy visszahívásra. Féklápa kacsoló, kormány csavarok után húzása, a másik kettőre nem emlékszem,de az is jelentéktelen volt...
Sajnálom , hogy belenyúltál. Egyébként a lenyomozott konkrétan alvázszámos gyári lekérdezést is jelent? Tudom elhajtottak, de ne haragudj én ezt kétkedve fogadom. A PDE i30-om honosított autó, kérésemre mégis minden rendelkezésre álló adatot megosztott velem a HMo, pl. a multifunkciós kamerab szoftverét az előző tulajnál, márkaszervizben, kampány előírás szerint frissítették. Persze az is tény, hogy a HMo az adatokat csak akkor adja ki, amikor igazolható a tulajdonlás ténye, tehát a vétel mindig zsákbamacska.