Keresés

Részletes keresés

keletikorut Creative Commons License 2007.10.29 0 0 248

Kedves Érintettek!

 

Csak emlékeztetőül, a XVIII. kerületi Polgármesteri Hivatal tanácstermében 2007. október 30-án (holnap kedden) 16 órai kezdettel képviselőink szavaznak nyílt testületi ülésen a KKK kérdésében. A pénteki lakossági fórumon az alpolgármester úr minden érdeklődőt szeretettel meghívott az ülésre. Jó érzés, hogy akár egyszerre több százan ilyen közelről szemlélhetjük meg, hogy a képviselőink hogyan dolgoznak az érdekünkben. Jelenlétünkkel kifejezhetjük az ügy fontosságát, hiszen nem mindennapi dolog a lakosság ekkora érdeklődése egy ilyen kérdésben. Bár az is igaz, hogy az érdektelenség egy ekkora horderejű témában általában a nem megfelelő tájékoztatásból fakad... Na, ezt az "apró" hiányosságot a jelen esetben sikerült kiküszöbölni.

compó Creative Commons License 2007.10.29 0 0 247

Kössz a képeket.

Szerintem pont ettől az idilltől nagy az ellenállás a KKK-val szemben.

A dózer dologra nem kell válaszoljak, mert tisztáztad a félreértést.

 

Egyébként a tervezett út, mely arra hivatott, hogy tehermentesítse a "hatalmas" keresztirányú forgalmat néhány vasúti felüljáróval megoldható lenne. Sokat járok a 16., 17. felé és a jelenlegi forgalom egyáltalán nem nagy. Egyedül a sorompók miatt van fennakadás, de forgalmi dugóról beszélni egy kicsit túlzás.

 

Az elmúlt években a kerületünkben nagyon elszaporodtak a nagyobbnál nagyobb áruházak. Ezeknek csupán sok sok vásárló kell. Nem nehéz elképzelni, hogy ha a megközelíthetőségük jelentősen javul az meghozza a kívánt vevőáradatot.

A magasabb forgalom pedig szükségszerűen a szállítandó áruk mennyiségének növekedését is eredményezi. Ezzel megnövekszik a teherforgalom.

 

Szóval a hivatkozott nagy forgalmat a megépítendő út fogja generálni és semmi köze nincs az "előrelátó" tervezéshez.

A kerület valódi közlekedési gondjainak a megoldásával kellene foglalkozni és nem elszórni a (lehet hogy nincs is) pénzt Mester-ségesen keltett szükségletek megalomán kielégítésére.

A kakát meg szállítsák vasúttal! (ha lehet máshová)

Előzmény: Törölt nick (246)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 246

berakok néhány képet, hogy lássátok hogy működik ez a NAGYVILÁGBAN:

(a képek párban vannak: 1 légifotó - 1 satimage)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



...ésígy tovább vagy 20km-en keresztül a városon át... (meg még további 20km ki az vadiúj reptérig)

...és ez nem egy nyamvadt 2x2es városi út, ez egy 2x3+1 sávos autópálya, középen egy kétvágányos gyorsvasúttal....

...és ezt nem egy iparvágány helyére építették, ezt BEDÓZEROLTÁK a városba...

 

és most lehet tippelni melyik városról van szó...

 

(kicsit segítek: nemrég olimpiát rendezett, és ez az útépítés az olimpiai infrastruktúra fejlesztés legfontosabb projektje volt...

Előzmény: Törölt nick (245)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 245

csak kötitek az ebet a karóhoz, a cséry teleppel, meg az osannal...

 

- az egész azzal kezdődött, hogy van egy 30-40éves terv erre a főútvonalra.

 

- aztán (a 90es években) felvetődött, hogy menjen erre az M0 keleti szektora, ami el lett vetve (szerintem nagyon helyesen)

 

- de a helyi (kerületközi) igények kiszolgálására (ami jó lenne tudni, hogy valójában mekkora, de szerintem nem sok, csak a helyi dűlőutakon az, amiknek a forgalmát természetesen jelentősen csökkentené) továbbra is kellene egy főút...

 

 

- a csérytelep úgy jön a képbe, hogy az a nyamvadt 25 kamion nem mehet a métán...

 

(lehet, hogy csak azért ez az előírás, hogy erre hivatkozva könnyebb legyen elfogadtatni a KKK-t, de ez a kavarás - az összeesküvés elmélet gyártóknak hála - úgy tűnik fordítva sült el...)

 

- az osan meg úgy, hogy egy ekkora áruháznak nyilván érdeke a jó megközelíthetőség.

esetleg azt sem tartom kizártnak, hogy ELŐ VAN ÍRVA hatóságilag, hogy az áruház csak akkor helyezhető üzembe, ha a környék úthálózata bővítésre kerül, konkrétan a KKK-val, (lásd M0x31 csp. auchan esete, ahol az M0 átadáshoz kötik az üzembehelyezést...)

 

 

aztán még ott van az a nem elhanyagolható szempont, hogy a város tele van gyárromokkal, rozsdatemetőkkel, rendezetlen területekkel, ahova hasznos lenne, ha termelő üzemek települnének, amelyek 1részt munkahelyet biztosítanak, másrészt rendezik a városképet csúfító területeket.

hogy pl. ne a városhatárban lévő zöldterületekbe telepedjenek az M0 mellé...

 

ennek azonban feltétele a megfelelő kapacitású úthálózat....

 

 

amimeg lakossági fórum címen ment - a blogban leírtak alapján - az egy vicc...

Pr-ilag dilettáns hivatali emberek kontra tájékozatlan, demagóg, kompromisszumra képtelen lakosok.

 

persze ebben is felmerül a tyúk-tojás problemma:

- vajon azért bizalmatlanok az emberek a hivatallal, mert azok sumákolnak, vagy azért sumákol a hivatal (és igyexik neminformálni), mert korábban már többször tapasztalta a pógárok merev elutasító és demagóg viselkedését?

 

 

 

 

paca664 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 244

Napi 25 kamion miatt és sem építenék utat. Mégis erre hivatkozva épülne a szakasz. A kamionoknak - az általad említett szigorú környezetvédelmi előírások miatt - útvonalengedéllyel kell rendelkezniük. Amint tudom, az útvonal valami ilyen (...) - KKK - Ipacsfa utca* - Cséry telep.

 

*Az Ipacsfa utca is megnyitásra kerülne ezzel.

Előzmény: Törölt nick (241)
Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 243

De viszont arról még semmi nem derül ki hogy az iparvasutat hogy akarják megoldani. Arról sincs semmi hogy a HM odaadná a KKK miatt, azt meg nem tudom elképzelni, hogy úgy rakjanak "alá" 6M-re egy 2*2 utat hogy az meg is maradjon. (felszedi-építenek-újrarakják, és tényleg felette megy??? de akkor hogy lehet majd az utat "felülről" megközelíten, ahogy az már vki írta??)

Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 242
 

na, akkor mielőtt hüjeségeket beszélsz a fekáliával, meg annak lötyögtetésével kapcsolatban, előbb olvasd el EZT

 

elolvastam - szép szines meg minden -  de azt nem írja hogy hol fogják ártalmatlanítani a cuccot .... nem én találtam ki, hogy a Cséry telepen csinálják, és azt sem én találtam ki, hogy az I. szakasz megépülésének fontosságát a két telep közti "szabad" út biztosítása adja.

 

(nem is értem, hogy gondolhatod komolyan, hogy a mostani rendkívül szigorú környezetvédelmi előírások mellett egy úniós projek eredményeképpen bármiféle fertőzésveszélyt jelentő módon híg fekáliát lögybölnek az utakon???)

 

Nem gondoltam komolyan, de meggyőztek róla...:( (helyi önk, főv. önk. környvéd min.)

 

(azon kívül, hogy valamelyik okos előírta, hogy nem lehet a métát ezzel a teherforgalommal terhelni.

Ez most az a forgalom amit "hogy gondolhatod komolyan"???

 

de a fő probléma, hogy ennek semmi köze a KKK-hoz

Az a köze hogy az I. szakasza (bizony isten nem érdekelne ha nem ezen akarnák a városba behozni az iszapot, és nem ennek az útnak a folytatásával akarnák átszelni a nappalinkat)

 

Dumálhatunk, téged a mi nyomorunkról meggyőzni úgyse lehet! Vagy nem jól gondolom ;)

Előzmény: Törölt nick (240)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 241

ja, azt benéztem... :-( (qrva hálózati térkép nem ábrázolja az iparvágányokat...)

 

ok. én azt hittem, hogy ez a csérytelepizé északabbra van és emiatt lakott területi vágányra is szükség lenne. így sztornó az egész...

 

25kamion.... ez duplán vicc...

1részt ez semmi, nuku, fel sem tűnik. ez simán mehetne a métán, és akkor nem lenne ez a hüje kifogás...

másrészt ezután meg végképp komolytalan azt feltételezni, hogy emiatt kell az út.

Előzmény: paca664 (239)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 240

na, akkor mielőtt hüjeségeket beszélsz a fekáliával, meg annak lötyögtetésével kapcsolatban, előbb olvasd el EZT

 

(nem is értem, hogy gondolhatod komolyan, hogy a mostani rendkívül szigorú környezetvédelmi előírások mellett egy úniós projek eredményeképpen bármiféle fertőzésveszélyt jelentő módon híg fekáliát lögybölnek az utakon???)

 

 

de a fő probléma, hogy ennek semmi köze a KKK-hoz

(azon kívül, hogy valamelyik okos előírta, hogy nem lehet a métát ezzel a teherforgalommal terhelni.

aztán hogy ez mekkora forgalom, és mennyire indokolt a méta elkerültetése, azt nem tudom...)

 

pl. az épülő M0 31es úti csp-jánál áruházak épülnek.

 

de ezek csak akkor kaphatnak használatba vételi engedélyt, ha az M0 elkészül.

(többék-evésbé jogosan, hisz az áruházi forgalom a környékbeli utakon az M0 nélkül nagy többletforgalmat generálna)

 

de ugye meglehetősen nagy baromság lenne azt mondani, hogy az M0 CSAK az áruházak miatt épül...

(pedig az áruházosoknak sürgős a dolog...)

 

 

nem. a KKK-ra a hiányzó harántirányú főúti kapcsolat miatt van szükség.

a szakaszokra meg azért, mert ezekből a szakaszokból áll össze a KKK...

Előzmény: Yoral (238)
paca664 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 239

de az biztos, hogy a csepelszigetre nem megy vasút,

 

Akkor szerinted hogy jut el az a napi 10 konténervonat Ferencvárosból a Szabadkikötőbe? A Csepel-sziget északi csücskén elég kiterjedt iparvágány-hálózatot lehet találni, és nagy részét használják is. A Szennyvíztisztítóhoz a legközelebbi iparvágány kb. 700 méterre van (volt Merkur rakodó).

 

ráadásul a meglévő vasúti pálya a tervezett KKK nyomvonalán van,

 

A meglévő vasúti pálya tervek szerint megmarad a Nagykőrösi útig. Ezáltal  a Cséry-telep vasúti kapcsolat is megmarad.

 

szerinted ez lenne a jobb megoldás?

 

Nem tudom, mindenesetre megfontoladnó lenne. Naponta 25 kamionról, meg KKK első szakasz építésről beszélnek. Azt 700 méter új vágány a Csepel-szigeten és napi egy tehervonat kiváltja.

 

(mertugye az útra NEM a komposztos autók miatt van szükség...

 

A komposztos autókat erőltetők szerint viszont igen. Erre írtam valahol, hogy a KKK mostanában megépíteni tervezett két szakasza mind más beruházás keretében épülne meg (Auchan, Szennyvíztisztító), jóllehet, már ősidők óta papíron van a teljes nyomvonal.

Előzmény: Törölt nick (227)
Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 238

Abba mi a demagógia hogy nem tetszik hogy a város belseje felé hozzák a kihalászott cuccot teherautókon egy kb 150 mrd-os beruházás kapcsán????? (amit meg írtam a lötyögtetésre inkább előitélet mint demagógia -  de gondolom van egy tuti megoldásod a közúton szállított fekália masszájával meg levével kapcsolatban)

 

"kevered az okot, az okozattal: az, hogy előírták, hogy a trutyi ne a métán menjen, az még nem jelenti, hogy csak emiatt épül az út." - sajnos nem keverek semmit, le is írták az okosok hogy miért olyan sürgős az első szakasz, de több helyen szóban is megerősítették hogy tojnának rá ha tudnák hova rakni az iszapot, de nem tudják (vagy nálad van még hely?  :) )

 

"az I.szakasz azért fontos, mert enélkül a többi szakasz csak lógna a levegőben.

ez érvényes a többi szakaszra is..."

Tehát az I. szakaszra a többi szakasz miatt van szükség, a többi szakaszra meg az I. szakasz miatt! - közigazgatásba dolgozól???? :)

Előzmény: Törölt nick (236)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 237

Kedves Janicsár(ka)

 

úgy látom ez a ráérősség kölcsönös...

 

(azért az jó alternatíva lenne a vasútra, ha leraknák kéregalagútba a lakott területi szakaszon, és akkor ismét egyesülhetnének a vasút által kettévágott települések...

de még arra sem képesek, hogy zajvédő falat telepítsenek...)

 

 

az M0 meg nem alternatíva, mert az kint megy a városhatáron túl.

a KKK meg városi főút lenne, ami nem arra szolgál, hogy egyik végétől a másikig menjenek rajta (az ilyen forgalmat valóban elviszi az M0), hanem a kerületek közötti forgalom kiszolgálására szolgál.

 

 

amúgy 2 alapvető ellentmondás van a viszonylag racionális aggályok között

 

aggály1: van-e akkora forgalom a kerületek között, ami új városi főutat igényel?

aggály2: nem lesz-e túl nagy forgalom? (ami elviselhetetlen légszennyezést okoz)

 

- akkor talán el kéne dönteni, hogy most nagy-e, vagy nem-e?

 

(amúgy a blogban elhangzott 9000/óra, inkább 9000/nap, ami egy városi főúton nem jelentős forgalom...)

 

aggály3: miért menjen át rajtunk egy olyan út, amiből semmi hasznunk, hisz nem épül csatlakozás a kerület közepén?

 

 

- a kérdés nyilvánvalóan sugallja, hogy lenne ennek haszna, ha épülne csatlakozás...

 

- akkor erre talán nem az a megoldás, hogy kérni kell csatlakozás kiépítését?

 

 

miért kell állandóan végletekben gondolkodni? vagy mindent vagy semmit...

 

ha csak részlegesen akarják befedni, akkor nem az lenne az ésszerű reakció, hogy: teljesen fedjék be?

 

amúgy polgármester felkészületlensége, meg érvelésének ellentmondásossága télleg nevetséges, de ez a ti belügyetek, ti választottátok őket...

Előzmény: Törölt nick (233)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 236

demagógia rulez!

 

biztos lötyögtetni-potyogtatni fogják...

 

kevered az okot, az okozattal: az, hogy előírták, hogy a trutyi ne a métán menjen, az még nem jelenti, hogy csak emiatt épül az út.

(amúgy nem értem miért ne mehetne a métán, meg egyáltalán: miért nem csepelen akarják feldolgozni, de a téma szempontjából ez mellékes)

 

az I.szakasz azért fontos, mert enélkül a többi szakasz csak lógna a levegőben.

ez érvényes a többi szakaszra is...

Előzmény: Yoral (234)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 235
Ebben azért ott van alogikai bukfenc ugye, hogy mit nyernek azzal, ha a soroksári Auchan körforgalomtól új utat építenek az Ipacsfáig, azért, hogy a Métán nem menjenek a teherautók.

És Csepelről hogyan jutnak el az Auchan körforgalomig?? Mert akkor onnan bizony a meglévő utakon jönnek.

A szennyvíz iszapot ott kell komposztálni, ahol keletkezik. Csepel csücskében, az ipari területen miért nincsen jó helyen?? Az EU-ban példa nélküli a lakott terület közepén való komposztálás! Iskola, óvoda, böcsőde, erdő és lakótelep párszáz méterre!!

Jan
Előzmény: Yoral (234)
Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 234
A szarkuppacnak meg néz utána nyugottan, tényleg azért fontos a  KKK első szakasza hogy a kihalászot kulát csepelről a Cséry telepre hozzák feldogozásra, közúton lötyögtetve, potyogtatva(amiről azt se tudják hogy elbírja e a feldogozandó mennyiséget - írtam már csak senki nem foglalkozott vele)
Előzmény: Törölt nick (232)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 233
Kedves Laci(ka)

Kezdem úgy érezni, hogy nagyon ráér
zzs. Megint eltévedtél:

az M0-áson tudnak (majd) menni azok, akik a nevezett egyik kerületből a másikba igyekeznek. A vasútadnak, amit emlegetsz viszont nincsen alternatívája jelenleg.

Bocs, de ismét nem értünk veled egyet!!

Jan
Előzmény: Törölt nick (232)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 232

voltam már lakossági fórumon, sok mindent megértettem.

pl. azt, hogy a tömegIQ mindig lényegesen alacsonyabb, mint az egyének átlagIQja...

 

gondolom a ti esetetekben sem volt ez máshogy...

 

de vívjátok nyugodtan a harcotokat, hisz ebben az országban az önzőség erény...

 

nem kell ebbe a szarkupacba, a mi szívünknek oly kedves, qtyaszaros fővárosunkba utat építeni...

 

már csak azért sem, mert különben nem lenne dugó, nem lenne araszolás, nem lehetne szindni az a sok hüje autós, a hüje főpolgármesterről nem is beszélve.

úgy meg mán télleg nagyon unalmas lenne az élet...

 

ui: ne reagálj! (mertmég egy hazug ember benyomását keltenéd)

Előzmény: keletikorut (231)
keletikorut Creative Commons License 2007.10.28 0 0 231
Upsz, teljesen igazad van, bocsi, el is szégyelltem magam... De azért, ha nem haragszol, mi érintettek megteszünk egyet s mást az ügy érdekében (bár hidd el, mi is tudjuk, hogy nagyfokú illetlenség és tiszteletlenség a részünkről). Ha gondolod, reflektálj nyugodtan az írásaimra a továbbiakban is, de ha megbocsátasz, többé nem reagálok rá. Elolvasva a hozzászólásaidat, szerintem egy nagyon szerencsétlen, lelkibeteg ember lehetsz, aki utál mindenkit, aki szembe megy a "haladással". Bát lehet, hogy most alaposan túlértékeltelek, és csak úgy spontán utálsz mindenkit,  nem tudom. Viszont azt kifejezetten sajnálom, hogy nem tudtál résztvenni a pénteki lakossági fórumon, sokmindent megérthettél volna, amiről egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy fogalmad sincs. Bár az is igaz, hogy elolvasva a gondoilataidat, valószínűleg nem is az a célod, hogy bármit is megérts...
Előzmény: Törölt nick (230)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 230

fantasztikus tippet adtál:

 

rajtunk átmegy egy zakatoló-vasparipa vas-útja, de csak egy részük áll meg itten.

akkor a többi minek megy át rajtunk??

menjen a fenébe! ne belénk! vigyék amerre akarják, csak ne rajtunk menjen át!

 

holnap megyek és elbarikádozom a sineket!

vagy beperlem a mávot, meg lemondatom a polgármestert.

irgumburgum.

Előzmény: keletikorut (228)
Pepin Creative Commons License 2007.10.28 0 0 229
Előzmény: keletikorut (228)
keletikorut Creative Commons License 2007.10.28 0 0 228

Kedves KKK érintettek!

Remélem, hogy azok között, akik ezt a fórumot olvasgatják, sokan vannak olyanok, akik jelen voltak a pénteki XVIII. ker. önkormányzati tájékoztatón. Akik nem voltak ott, azoknak most ezúton (is) megírom, hogy mi mindent sikerült ott megtudnunk.

 

Hatalmas, sok száz fős tömeg jött össze annak ellenére, hogy az önkormányzat mindent elkövetett annak érdekében, hogy lehetőleg senki ne tudjon erről a nyílt napról. A jelenlevő illetékesek arcpirító módon azt kezdték hangoztatni, hogy ők hívták meg a lakosságot, de aztán a különböző, a lakosság által készített és terjesztett  szórólapokba beletekintve inkább csöndben maradtak, és kicsit zavartan tekintgettek a tanácsterem ajtaja felé, hogy vajon még mennyien érkeznek. Hát érkeztek egynéhányan...


Végre elkezdődött a fórum, és akkor szép sorjában megtudtuk többek között azt, hogy ennek az útnak a gyakorlati haszna - csatlakozási pontok híján - a XVIII. kerületben zéro; hogy a jelenlegi tervek nagy része még az "átkosban" készült, és mára már igencsak aktualitásukat vesztették; hogy a kerületek közötti átmenő forgalomról statisztika, azaz forgalom számlálás nem készült; hogy ismét valami korrupciógyanús ügy körvonalazódik (a lejjebb már említett üzletlánc kapcsán); hogy úgy tíz éve született egy megállapodás, mely szerint a kertvárosban csak alagútban lehetne ilyen utat átvezetni; hogy alagút helyett részlegesen fedett (mint kiderült, ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy nyitott...) süllyesztett pályán fog haladni a körút; hogy elsősorban csak politikai jelentősége van ennek az útnak; hogy a komposztáló üzem abszolút prioritást élvez mindennel és mindenkivel szemben; hogy a helyi önkormányzat minden egyes ideköltözni, vagy építkezni szándékozó kérdésére olyan választ adott, hogy az iparvasút vonalán nem lesz olyan beruházás, mely miatt romlana az életminőség, és ami miatt csökkenne az ingatlanok értéke (konkrétan azt mondták: nem fog út épülni az iparvasút vonalán, pedig bizony tudták, hogy fog!). És még hosszasan lehetne sorolni a különböző, kisebb-nagyobb jelentőségű elhangzottakat, melyeket vagy nem így tudtuk, vagy az elhangzott formában eddig nem is láttuk-hallottuk sehol. Felszólalt jónéhány képzett szakember (pl.: az MTA környezetvédelmi kutatócsoportjának vezetője; a BME Közlekedési tanszékének professzora; a Levegő Munkacsoport tagja; stb.), akik szerencsénkre az érintett körzetben laknak, és nagyszerű dolgokat mondtak, kérdeztek, vagy éppen javasoltak.

Az illetékesek részéről elhangzott "szakmai érvek" alapján megmondom őszintén, mint jócskán érintett az ügyben, egy kicsit fellélegeztem. Ha ez a körút valaha is megépülne (amit a pénteki lakossági fórum után erősen kétlek), teljes nyugalommal fogok belevágni egy kártérítési perbe, és azt megnyerve, legalább megmarad a lehetőségem, hogy a családomat kimenekítsem a bűzből és a zajból.

Mivel a felhozott "szakmai indokok" meglehetősen ingatag lábakon állnak, az időközben kért, és kapott jogi állásfoglalás szerint nincs az a bíróság, mely megkérdőjelezné a környékbeliek kártérítési igényének jogosságát. Ezt csak azért tartom fontosnak megemlíteni, mert - mint azt bizonyára sokan tudják - az Egér-úti perek során ugyan már jónéhány milliócskát ki kellett fizessen a Főváros a károsultaknak, de február óta, pontosan ezeket a szakmai indokokat a bíróság újra felül kell vizsgálja, hátha nem volt más, a lakosság számára előnyösebb nyomvonal lehetőség az ottani út vezetésére (és mint már tudjuk, bizony lett volna!).

Sokak érzése szerint politikai öngyilkosságot hajtana végre a XVIII. kerületi polgármester, ha a fentiek ellenére segédkezet nyújtana abban, hogy ez az út megépülhessen (ezt a fórumon felszólaló egyik érintett is megjegyezte). Reményeink szerint a polgárMester úr ezt alaposan mérlegelni fogja, és hamarosan a műlt homályába veszhet ez a mindannyiunkat aggasztó, nagyon szerencsétlen ügy.

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 227

ez a cséri-telep hol van?

 

nem tudom mekkora volumenről van szó, de az biztos, hogy a csepelszigetre nem megy vasút, így ahhoz külön iparvágányt kéne kiépíteni egy ráckekevei-ág-híddal együtt...

 

ráadásul a meglévő vasúti pálya a tervezett KKK nyomvonalán van, így akkor az utat máshova kellene építeni (azaz ledózerolni 2-300 házat)

 

szerinted ez lenne a jobb megoldás?

 

(mertugye az útra NEM a komposztos autók miatt van szükség...

az csak bónusz, hogy ezek is kényelmesen tudják majd használni...)

Előzmény: compó (225)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 226

amit vagy betart... vagy nem...

Előzmény: Rooger Preed (224)
compó Creative Commons License 2007.10.28 0 0 225

3. ez a komposztdolog nem tudom micsoda, de azért azt ne akard bemesélni, hogy a KKK csak a komposztos teherautók miatt épül...

 

Idézet a Városkép című kerületi lapból:

"...amely az épülő csepeli központi szenyvíztisztító és a Cséri-telepi szennyvíziszap tároló közötti szállítási útvonal lesz."

 

Ez az első ütem, mely a legfontosabb az egész tervezetből.

A Cséri lenne a feldolgozó, vagy komposztáló telep. Ameddig el nem készül csak tároló. Szerinted ezt az iszapot teherautóval a legelőnyösebb szállítani, vagy tekintve a folyamatos szállítást nem a nagyrészt meglévő vasúton?

 

 

Előzmény: Törölt nick (221)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.10.28 0 0 224
Khmm...

A KRESZ szerint egy teherautó (elvileg) nem mehet 90-nél gyorsabban.
Előzmény: Törölt nick (223)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 223

Az M0 új szakaszain számolhatsz 110et is....

személyautóval meg 130-at...

Előzmény: Rooger Preed (222)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.10.28 0 0 222
Pontosan. Nem szabad elengedni a sebességet (szerintem a max 50 cserébe a folyamatos haladásért totál jó dolog), így a tranzitnak nem éri meg bejönni (-10 km cserébe 40 km/h-val lassabban halad).
Az M0 az 51-es és az M31 között 30 km lesz, a KKK (kb e két pont között fog menni) tényleg max 10 km rövidítés. Ha bejönnek, akkor azzal

a) 90 vs 50 átlagsebességgel számolva 4 perc bukta (ez több, mert azért lenne benne egy-két csomópont, lámpa)
b) 90 vs 70 átlagsebességgel 3 perc nyereség. Ennyit nem ér meg.
Előzmény: Törölt nick (219)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 221

1. az M0(déli sz.!) elspórolása, ill. bővítésének halogatása politikai döntés volt, nem szakmai.

(a szakma évek óta veri a tamtamot, hogy "bővíccsünk mán bazzeg, merezígy nonszensz")

 

 

2. csömörnél meg eddig sem volt külön gyalog és kerékpárút. tehát a helyzet nem lett rosszabb, bár jobb sem.

 

amúgy itt is kettőn áll a vásár:

az önkormányzat volt a fasz, hogy szart az egészbe, és nem kért gyalog/kerékpárutat (pedig ez bagatell összeg egy ekkora beruházás mellett), de a beruházónak (nif) is lehetett volna annyi esze, hogy aztmondja: "figyejjvazze, ne kő ide neked 1-2 gyalogátjáró?"

 

a lényeg viszont az, hogy veszve nincs semmi sem, mert ilyen felüljárók utólag is építhetők.

 

persze a feszültséget kelteni sokkal jobb buli, mint a megoldást keresni...

 

 

3. ez a komposztdolog nem tudom micsoda, de azért azt ne akard bemesélni, hogy a KKK csak a komposztos teherautók miatt épül...

Előzmény: compó (220)
compó Creative Commons License 2007.10.28 0 0 220

Imádom amikor a hozzáértők évtizedes munkával építenek egy kalap szar 0-ást. Csak az út szélességét b-ták el, nem készítettek leálló sávot, alábecsülték a várható forgalmat, stb. Tegnap láttam a TV-ben, hogy csömörnél csak a gyalogos közlekedést hagyták ki az útépítéskor, de gyorsan közölték, hogy a lakosság a hibás, mert nem szólt, hogy ő is van nemcsak gépjárművek. Ezek után a civilek tényleg húzzák meg magukat, mert ekkora baromságokra ők nem képesek.

Tessék hinni a szakmának és a politikának, mert ők csak a javunkat akarják mégha bele is döglünk.

Ha a nagybecsű szakma egy kicsit elgondolkodott volna hamar rájön, hogy a komposztálóhoz az iszapot helikopterrel a leggazdaságosabb szállítani és nem egy még meg nem épült úton, vagy uram bocsá vasúton ami nagyrészt a rendelkezésükre is áll.

Előzmény: Törölt nick (217)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.28 0 0 219

örülök, hogy érdeklődsz a munkásságom iránt... :-)

 

nincs ott semmi ellentmondás, kár keresgélned:

 

így röviden "0ás" alatt az elfuserált déli szektort értem, aminek a kapacitása messze a forgalmi igény alatt van. azt már régen (kb. 10éve) a duplájára kellett volna bővíteni...

 

az M0 többi részével M5-M3-11 utak között viszont nincs semmi baj, azt eleve elválasztó- és leállósávos autópályának építik, az bőven bírni fogja a következő 20-30 évben várható forgalmat...

 

a KKK-ra csak a célforgalmú kamionokat kell beengedni (amik a városban lévő áruházakhoz, üzemekhez tartanak), a tranzitkamionokat értelemszerűen nem.

 

ezen korlátozás ellenőrzése a rendőrség feladata.

 

bár igazából kétlem, hogy az M3<->M5/M6/M7/M1 viszonylatban közlekedő tranzitkamionok a KKK-n akarnának rövidíteni, mert csak max. 10km-t tudnának megspórolni, azon az áron, hogy városi főúton mennek autópálya helyett...

Előzmény: Törölt nick (218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!