Lehet, jó lenne - merthogy nincs meg az enyém, itt hánykolódik valahol a vasút mellett...
Alulról, a tó mellől jöttünk fölfelé - és a Vasúti Átjáró után 10-m-rel volt a lezárt kapu. Pillanatnyilag jó 5letnek tűnk a töltés melletti 30-60 centi résen elslisszolni - csak beljebb egyre szarabb lett, belógtak a fák, száraz ágak, eltűnt a rés, vissza kellett fordulni. Sebaj, így legalább kifelé a tank másik oldalának festéséből is ki-ki-harapott darabokat-csíkokat a növényzet, nemcsak az egyikből...
Azt se tudom hol hagytam el... :-((( Hacsak ott nem, amikor a vasúti rézsűn hosszában elhasalva a csizmás lábamat hátracsavarta a motor. Majd a hétvégi bejáráason - ha akad kis idóke - visszaszaladok...
Én meg a múlt héten letörtem a jobb hátsó villáról azt a tartót, ami a fékvédő lemezt tartotta :-( A villához volt hegesztve... Most ezért vegyek 1 komplett villát!? A villához meg egy motort? :-(
Valahol olvastam a minap: 1e EUR, fejidom nélküli KOMPLETT motor, jó blokkal. Én már tele vagyok mindenfélével, de aki még az elején jár a gyűjtögetésnek - ez egészen emberi ár.
Pár hete péntekenként inkább a vállalati verda helyett motorral megyek melóba (szfvár-buadőrs) így legalább hazafelé van esélyem a "sorok közt" épeszű idő alatt hazaérni
:)
Már évek óta nem használom autópályázásra a gépet, max kényelmes országúti túrákhoz, na reggelente most megkapja a 140-es utazót (elöl +1 hátul -1 fog van a lánckerekeken, így olyan 5000-5500 a fordulat)
Hát elfelejtettem, hogy ilyenkor mennyire szomjas a 3LD :D szerintem simán 6+ legurul a torkán....
Hát persze! (igaz, tudtatok egy rövidebb utat a szomszéd faluba - szigorúan csakis kizárólag a tejért - az erdőn keresztül... (esetleg egy-két dobocska is akadt útközben... :-)))))))))