Keresés

Részletes keresés

Marci38 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15502
-No és én, meg a többiek...? ...Vagy nem szüreteltél elég szölőt?
Üdv!
Marci
Előzmény: Törölt nick (15499)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15501

Nem adjuk fel, azért is fogsz gond nélkül csónakozni, anélkül, hogy a farod vízbe lógna.
Amennyiben egy lehetséges jobb (akár ékes) trimmelés sem javít a helyzeten, akkor csatlakozom Szőrmók többszörös véleményéhez: megtámasztani a farát két (vagy egy középen szépen, ívesen kivágott) trimmlappal. Az sem baj, ha rozsdamentes! :)

 

 

Előzmény: Törölt nick (15499)
erwin01 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15500

Nekem nem különösseben kell az adattábla, csak a motort akarom beazonosítani, évjárat köbcenti a későbbi alkatrész beszerzések miatt. Műszakiztatni nem fogom mert ahol én csónakázok víz van de vizirendőr nincs /Felső-Szigetköz Duna ártér/.

Vadászathoz kell, hogy betudjak járni a szigetekre. Ja és azt is megakarom tudni nem e keresik a motort lopás miatt mert akkor viszem vissza az eladónak, ezért kérek segítséget.

Köszönöm a válaszodat!

erwin01

Előzmény: süger (15490)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15499

Tengermély tiszteletem mindenkinek!!!

 

Tiborpapa és Barbabianka!! Nos hát már annyi gondot okozok itt nektek, hogy e-mail-ben küldjétek el a pontos címeteket és küldök nektek karácsonyra egy kis igazi mátraaljai szölőből készült FINOMSÁGOT!! Hogy mi ez?? Hahaha! Igen eltaláltad!

White wine!!! HÚÚÚÚ de finom! Na akkor térjünk vissza ide, tehát a csiga feletti kavitációs lapot mértem, a test aljához képest, egy lécet tetem a kavilapra, és a kettő közti távolságot mértem meg, az volt 1,5cm. A kép innen valóban csal cca.10cm de a valóság az csak a mért 1.5cm !

Köszönöm!

süger Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15498

Nemtom mért van mély kivágás a fartükrön,hosszútribes motornak. Rövidtribes motorral pont jó volna. Vagy fordítva, mért tettek rá "S"-es motrot?  

Előzmény: Törölt nick (15494)
Barbabianka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15497

Szevasz Zsolt (a hosszúnevü)!

Mi van a hajóddal?? Meg van még?? eladtad??

üdv.

bb

Előzmény: kutya56 (15495)
Barbabianka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15496

Igy látom én is. Akkor viszont talán érthetö, hogy a motor lehuzza a csónak farát.

bb

Előzmény: Törölt nick (15494)
kutya56 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15495
Csak vágyakozom , csak álmodozom !!!!!!!!!!!!!!!!!
Azért soknak tünik a 2 év építési idő .
Az több,mint 500 munkanap. és nézve a képeket nagyon csodálatosak a " bontott" képek, de az idő így is soknak tűnik.
Ha túl leszel az első két ilyen hajódon, egy túra alkalmával megbeszéljük az én hajóm megépítésének részletetit. / Lásd Tiborpapa és a házépítés /
Üdv: Zsolt
Előzmény: Marci38 (15484)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15494

Ez (sárga) kb 10 cm- nek látszik

 

Előzmény: Barbabianka (15493)
Barbabianka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15493

A kép szerint valamit elmértél.

ez itt jóval többnek néz ki. A kavitációs lap az közvetlen a csiga felett van.

üdv.

bb

Előzmény: Törölt nick (15474)
Barbabianka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15492
szőrmók Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15491
Nem leminősiteni akarom azt a motort ,nekem is van egy .Sőt én a régieket többre értékelem.
Előzmény: Marci38 (15489)
süger Creative Commons License 2009.12.15 0 0 15490

Ha hiányzik az adattáblája,én nem vettem vón meg.Igazoltatásnál a rendőrök néha megszokták nézni a gyári azonosítóját is. Időszaki vizsgán szükségeltetik,megnézik.

Az első,a hajótestel való összevizsgáztatásnál szükségesek a moci adatai,amit majd ellenőriznek is. Egyszóval donor motornak,alkatrésznek jó lessz.

Lehet, hogy valamikori eltulajdonítás áldozata,azért hiányzik az adattáblája?

Háááát, veszélyes dolog lehet.

Előzmény: erwin01 (15478)
Marci38 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15489
Nem értek én a lovakhoz! Én is erősen veterán vok,mégis jobban tolom mint sok fiatalabb évjárat. ( kösz a reklámot..! :o) )
Üdv!
Marci
Előzmény: szőrmók (15488)
szőrmók Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15488
Hali Marci ! Az a motor már erősen veterán vagy 40 éves lehet !
Előzmény: Marci38 (15475)
szőrmók Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15487
Ezekkel a méretekkel a fartükörhöz és a motorhoz nem kell hozzányulni. Trimmlemezt a motor két oldalára és OK lesz .
Előzmény: Törölt nick (15474)
erwin01 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15486

Köszonom a válaszodat!

 

Cimkét beütést nem találok rajta 8-ast és 20-ast már használtam nem az enyém volt csak alkalmilag mentem vele majd holnap készítek fotókat hátha azok alapján azonosítani lehet.

 

Segítséget köszönöm.

erwin01

Előzmény: Törölt nick (15482)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15485

"Hogy milyen lenne nem tudom, de a következő már sokkal jobb"

Szerintem ez hasonlít kicsit a házépítéshez;

az elsőt az ellenségének, a másodikat a barátjának és a harmadikat építi saját magának az emberfia.

Előzmény: Marci38 (15484)
Marci38 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15484
-Mennyiért érdekelne? :o) A japán pali egy 200 éves múltra visszatekintő családi vállalkozásban egyedűl dolgozik, és kereken 2 évig tart egy olyan hajó megépítése
Egy natúrlakkozott (12 rétegben) hajót kb 8-10 évente fel kelújitani..
Motor, szerintem bármilyen formában beépíthető ,ami beépített motornál szóbajöhet. Elvileg :o) ) hozzámernék fogni egy hasonló megépítéséhez ... Hogy milyen lenne nem tudom, de a következő már sokkal jobb... :o)
Üdv!
Marci
Előzmény: kutya56 (15483)
kutya56 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15483
Ok !

Ez tényleg kicsi .

Igazából tényleg fahajót szeretnék / biztos be vagyok golyózva / .
A korábban általad berakott japán szépségben hátrébb nem lehet rakni a motort ?
Egy ilyen csoda nagyon érdekelne , állómagasságú kabinnal , Wc-vel stb.

Üdv: Zsolt
Előzmény: Marci38 (15480)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15482

Valószínűleg innen is ki lehet okoskodni valamit, feltéve, ha találsz valahol cimkét.

 

Ismereteim szerint a kétütemű 9.9 és 15 LE yamaha motorok 35-37 kg súlyúak.

 

Amennyiben valóban 15 lóerős a motorka, és az előző tulajdonosa hajólevél és vízi jogosítvány nélkül használta, akkor esetleg nem fogsz találni rajta a feltett képeimhez hasonló cimkéket.

(ezek nem szoktak leázni!)

Előzmény: erwin01 (15478)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15481

A nálam eddig megfordult yamaha motorkák (3 féle) satujának felső, egyenes részén voltak a gyári cimkék, mindkét oldalon 1-1

 

 

Előzmény: erwin01 (15478)
Marci38 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15480
- Szia! Szerintem ez a csónak az elképzelésedhez kicsi. :o) 3,4mx 1,5m .Hárman tettük fel a kocsi csomagtartójára Kb 90 kg lehet. Nincs hajólevele mivel egy 5 lavas is bőven elég neki. Ez inkább egyszemélyes ökörködésre,vagy horgászni alkalmas . De eladom az enyémet is ha érdekel ,az jobban megfelel az elképzelésednek :o)
Üdv
Marci
Előzmény: kutya56 (15476)
Beer-ci Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15479
Kikövetkeztettem...:))))
Megoldjuk.
Előzmény: kutya56 (15477)
erwin01 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15478

Üdvözlet a vizi embereknek! 

Vettem egy 15_ös kétütemű yamaha csónakmotort, a méretei alapján biztos, hogy legalább 15 le. Az érdekelne hol találok a motoron gyári számot és az alapján meg lehet e állapítani a gyártási évet

 

A válaszokat előre is köszönöm.

erwin01

kutya56 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15477
Beer-ci !

Olvasd el az alanti hozzászólást és következtess légyszíves.

Üdv: Zsolt
kutya56 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15476
Szia Marci !

Lehet-e bövebb információkhoz jutni a csónaktestről , mert lehet, hogy engem érdekelne.
A tervem az volt, hogy a nyárra építtetek egy olyan fa csónakot magamnak, amit a fahajók adok-veszek rovatában egy bajai úr hirdet.
Az ottani elérhetősége rossz, így nem tudom, hogy megvan-e még a hajó.
Ezért gondoltam , hogy megépíttetem. Ugye mégiscsak a fahajó a hajó.
Valaha egy mahagóni fa kajakért ölni tudtunk volna, most meg a karbon-kevlár.
Pfújjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!
Mindenképpen szeretnék egy könnyű , 20-30 LE-vel motorozható kis csónakot, amit a hétvégi túrákon , illetve egynapos ökörködésekre tudnék használni, könnyű, kis utánfutóval húzható, ha kell Gyöngyivel ketten is bárhol le tudjuk tenni, visszaad a benzinkútnál stb.

Ezért is érdeklődöm a kis test iránt, méretek, súly, motorozhatóság , hajólevél, fotók.

Üdv: Zsolt a hosszúnevű

Tiborpapának András !!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Marci38 (15475)
Marci38 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15475
A kolégám hírtelen megválna csónakjától meg az 5 lovas motorjától. Ha érdekel valakit A kettő együtt 150 pénz . A motorba új vízkerék, csónak angol gyári,hibátlan.
Marci
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15474
Barbabianka! Helló! Köszönöm a hozzáértő válaszodat. Nos  fartükör pontosan 40cm magas, a kavitációs lemez pedig alatta van 1,5-1.7cmm-rel. a csiga középpontja a kavitációs lemeztől pedig 17cm-re van. Tehát itt a topikban amit kaptam sok-sok hasznos információt, mivel a hajózásban igen "zöldfülű" vagyok,  mindent lehetőséget meg kell vizsgálni. Valaki egyszer azt mondta,hogy sarkon jár a csónaktest, vagyis ahogyan én értelmeztem, far nehéz. De nem akarom  kormányállásosra építeni, hogy a súlypontot igy áthelyezni, ezért kikel valamit tallálnunk a megoldásra. Bár minden súly már amit lehetett, előre vittem ez valamit segitett.Ha a trimszőget beállitottam a vizen főggőbe akkor a holdra akart menni, ha a motort a fartükörhöz közel vittem, akkor javult a helyzet!
Előzmény: Barbabianka (15472)
jafijani Creative Commons License 2009.12.14 0 0 15473
Műanyag tetőt nem, sablont igen.
A "műanyagozás" az egy más szakma, ahoz lövésem sincs. Hungarocellből viszont szinte bármit azt meg a hozzáértő tudja kenni paplanozni........
Előzmény: Barbabianka (15471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!