Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77618

Mindegy, akkor legyen GKOT (gennyes kelés az orrszág testén) a Becsületesnepper után szabadon :D

Előzmény: T1OK3 (77603)
A_Kupec Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77617

Már készül kint a mintadarab, csak agyalok, hogy fénymásolni kéne :)

 

Előzmény: hamvasat (77616)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77616

Hijj bazz :-))) Remélem nem komoly a kérdés :-)))) Ehhez komoly kalodázás, sablonozás kellene, nem biztos, hogy egyszerű hozzá alapanyagot szerezni. Forgácsolási munkák is vannak... Ahogy elnézem egyes varratokhoz nem is biztos, hogy odaférek rendesen az AWI pisztollyal. Ez komoly feladat volna, legalábbis nekem... Ha ez egy nagyértékű motor és nem lehet hozzá vázat szerezni, akkor érdemes lehet nekikezdeni. De lehet, hogy akkor érdemesebb egy ebben nálamnál jártasabb szakit megkeresni.

 

Ha nem viccnek szántad és tényleg meg vagy ezzel szorulva, akkor hívj fel.

Előzmény: A_Kupec (77613)
A_Kupec Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77615

Sajna nincs, pangás van.

Előzmény: R100 (77614)
R100 Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77614

Ismerősöm keres 1150R, vagy 1200R-t. Nincs valami tuti vétel a látókörödben?

Előzmény: A_Kupec (77609)
A_Kupec Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77613

Na ha hozok egy ilyen vázat, akkor leméretezed és csinálsz egyet? Nem mondhatod, hogy nem teszek meg mindent, hogy ne unatkozz :DD

Előzmény: hamvasat (77612)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77612

Te...lexikon :-)

Előzmény: A_Kupec (77609)
mica-r Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77611

vázszámból kiderülhetne

Előzmény: ekowob (77608)
A_Kupec Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77610

2003-tól volt az előbb említett komfort és volt egy kinézetre megegyező típus az 1150R-vel, de mindkettőnek csőkormánya volt. 

Előzmény: ÖOL (77606)
A_Kupec Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77609

Ez max akkor fordulhat elő, ha az öntvény kormányos 2002-es gyártás, de 2003-as forgalomba helyezésű. A régebbinek 3 küllős kerekei vannak, más a kipu, 5-seb váltó. Vagy ha a régebbin felső villahidat cseréltek. 2003-tól R850R komfort fedőnéven már csőkormányos, a könyök és a kipu megegyezik az R1150R-vel, 5 dupla küllős kerekek, 6-seb váltó, ami már hidraulikus.

Előzmény: ÖOL (77606)
ekowob Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77608

Mert az egyiknek "elírták" az évjáratát. 
(Gyanítom a régebbi fiatalodott egy kicsit)  Amelyiknek a tankkal együtt van az olajhütöje az a fiatalabb.

Előzmény: ÖOL (77606)
A_Kupec Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77607

Azt tudod, hogyha így viselkedsz, akkor a közelébe se jöhetsz :D

 

Előzmény: zöld_I (77600)
ÖOL Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77606

Üdv!

Tudja valaki, R850R tipusnál miért van azonos évjáratban kétféle tipus (az öntvény kormányosra és a kinézetre R1150R tipusra gondolok). 

Köszönöm.

 

hamvasat Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77605

Meggondolandó. Vagy adok pár túratrack-et, hogy szép helyeken csalinkázz odáig.

 

Viberedre nézz rá...

Előzmény: zöld_I (77602)
R100 Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77604

Jók az öreg vasak, más világ mint az új GS a korlátlan teljesítménnyel. Persze ez is csak viszonyítás kérdése, két éve voltam a Bp - Balaton tájékozódási veterán túraversenyen az R69-el. Az egyik pihenőnél panaszkodtak a Pannóniások, hogy milyen kemény volt az a hosszú kaptató, harmadikban gyötörték fel a gépeket. Én meg ártatlan arccal néztem vissza, emelkedő, hol? Majdnem megvertek... De a pici motor, pici teljesítménnyel, még másabb dimenzió, még jobban a táj része leszel, majdnem gyalogtúra.

A karantén miatt sokat haladtam az évek óta halasztott kis motorokkal, kell valami indok , hogy égető szükség van rájuk!

A Kreidler blokkja kész, nyárra lehet keresni valami uticélt:

 

Megnéztem, tényleg FB szereplők lettünk az ST-vel, mondjuk, P. Tibi csodálatát nem nehéz elnyerni egy öreg BMW-vel...

Előzmény: Mortoff (77582)
T1OK3 Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77603

Asszem nincs már olyan, hogy NKH,  ... Megyei Kormány Hivatal néven praktizálnak tovább.

(okoskodok itt, de még a KPM-et is megértem)

Előzmény: zöld_I (77600)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77602

Épp ma gondoltam bele, hogy van egy meghívásom svájcba, de lehet értelmes ötlet volna bevágni a céges Scudo panoba a GS-t(plex-tükör le) és nagy gázon kiveretni 10 óra alatt, plüssüléses kényelemben.

Előzmény: hamvasat (77595)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77601

Az fel se tűnik, hogy milyen szép rendet csinált a garázsban és még a villanyt is megjavította? :D

Előzmény: zöld_I (77600)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77600

Hogy én is plagizálhassak végre:

 

NKH likes this

 

:D

Előzmény: A_Kupec (77586)
bojsziwww Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77599
eqvus Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77598

Tolna-Sopron-Tolna 3 nap alatt ... igaz nekem piros volt, na meg nagy volt a szerelem ...

Előzmény: T1OK3 (77596)
bojsziwww Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77597

Nekem is ilyen volt az első motorom .

 

Előzmény: T1OK3 (77596)
T1OK3 Creative Commons License 2021.03.20 0 1 77596

Ezzel 155 km-es túrát csináltam mikor kész lett. Utána 2 napig fájt a s...em. 

Néhány éve csináltam magamnak a legelső motorocskám emlékére.

 

 

Előzmény: ekowob (77583)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.20 0 1 77595

Yager001!

 

Bizonyos tekintetben romantikaölőnek tűnhet utánfutón kivinni a motorokat egy helyre és onnan túrázni. Ha messze akarsz eljutni, pl. Svájc szívébe, akkor azert praktikus. Hegyi utakon túrázgatva, meg megállva, ráérősen haladva akár 3 nap is lehet, mire kiérsz mondjuk Bever-ig, vagy Livigno-ig. Ugyanennyi onnan vissza, tehát 6 nap és még nem is merészkedtél be Svájc szívébe. Ellenben autópályán lemotorozni 1 nap alatt 1000km-t, hát az fakír egy dolog. Viszont autóval, a motorokat utánfutón szállítva kényelmesen el lehet menni egy nap akár 1200km-t is és akkor a túrát eleve Svájcból kezded, van időd ott bóklászni. Persze a tuti az, ha van erre két heted, de nekem pl. nincs.

 

Szóval nem annyira ördögtől való dolog ez az utánfutózás.

Előzmény: Yager001 (77580)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77594

Párnázás a nincs rajtam. :D

Motoroztam eleget versenyendúrókkal, hogy tudjam, hogy nem akarok

órákat üldögélni a vasalódeszka élén. ;)

Előzmény: Molnar_Nobby (77588)
stenmark Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77593

Szép-szép, de ezt a váznyakat vajon ilyen igénybevételre tervezték? Remélem jól látom, hogy ez az eredeti, csak villabefogó alul felül!?

Amúgy csinos darab!

Más...

Az 1250 Gs egyik kétségtelenül előnyös mivolta, hogy mostanában nem nézegetek eladó motorokat :) Azaz nem magamnak, a páromnak igen, de ott is a bérlés lenne az észerű alternatíva...

Azért mennék már a "tótokhoz", de mindig elakadok az esztergomi hídnál...

Előzmény: A_Kupec (77586)
mica-r Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77592

szelepfedelet kellene cserélni!

Előzmény: hamvasat (77587)
ekowob Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77591

Arra nem emléxem.  :-)
Bár Mackó szerint ha ötvennel esel mindegy milyen motor volt addig alattad, de az dobáljon meg aki beöltözik egy ötveneshez.

Előzmény: Molnar_Nobby (77589)
ekowob Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77590

Az elsö futómü bekötését nézd.
Nincs se lengökar, se gömbfej. Helyette van KTM teleszkóp és egyedi váznyúlvány.

Előzmény: hamvasat (77587)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.03.20 0 0 77589

Akkor is ez a szép dzseki volt rajtad? :)

Előzmény: ekowob (77583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!