A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Hijj bazz :-))) Remélem nem komoly a kérdés :-)))) Ehhez komoly kalodázás, sablonozás kellene, nem biztos, hogy egyszerű hozzá alapanyagot szerezni. Forgácsolási munkák is vannak... Ahogy elnézem egyes varratokhoz nem is biztos, hogy odaférek rendesen az AWI pisztollyal. Ez komoly feladat volna, legalábbis nekem... Ha ez egy nagyértékű motor és nem lehet hozzá vázat szerezni, akkor érdemes lehet nekikezdeni. De lehet, hogy akkor érdemesebb egy ebben nálamnál jártasabb szakit megkeresni.
Ha nem viccnek szántad és tényleg meg vagy ezzel szorulva, akkor hívj fel.
Ez max akkor fordulhat elő, ha az öntvény kormányos 2002-es gyártás, de 2003-as forgalomba helyezésű. A régebbinek 3 küllős kerekei vannak, más a kipu, 5-seb váltó. Vagy ha a régebbin felső villahidat cseréltek. 2003-tól R850R komfort fedőnéven már csőkormányos, a könyök és a kipu megegyezik az R1150R-vel, 5 dupla küllős kerekek, 6-seb váltó, ami már hidraulikus.
Jók az öreg vasak, más világ mint az új GS a korlátlan teljesítménnyel. Persze ez is csak viszonyítás kérdése, két éve voltam a Bp - Balaton tájékozódási veterán túraversenyen az R69-el. Az egyik pihenőnél panaszkodtak a Pannóniások, hogy milyen kemény volt az a hosszú kaptató, harmadikban gyötörték fel a gépeket. Én meg ártatlan arccal néztem vissza, emelkedő, hol? Majdnem megvertek... De a pici motor, pici teljesítménnyel, még másabb dimenzió, még jobban a táj része leszel, majdnem gyalogtúra.
A karantén miatt sokat haladtam az évek óta halasztott kis motorokkal, kell valami indok , hogy égető szükség van rájuk!
A Kreidler blokkja kész, nyárra lehet keresni valami uticélt:
Megnéztem, tényleg FB szereplők lettünk az ST-vel, mondjuk, P. Tibi csodálatát nem nehéz elnyerni egy öreg BMW-vel...
Épp ma gondoltam bele, hogy van egy meghívásom svájcba, de lehet értelmes ötlet volna bevágni a céges Scudo panoba a GS-t(plex-tükör le) és nagy gázon kiveretni 10 óra alatt, plüssüléses kényelemben.
Bizonyos tekintetben romantikaölőnek tűnhet utánfutón kivinni a motorokat egy helyre és onnan túrázni. Ha messze akarsz eljutni, pl. Svájc szívébe, akkor azert praktikus. Hegyi utakon túrázgatva, meg megállva, ráérősen haladva akár 3 nap is lehet, mire kiérsz mondjuk Bever-ig, vagy Livigno-ig. Ugyanennyi onnan vissza, tehát 6 nap és még nem is merészkedtél be Svájc szívébe. Ellenben autópályán lemotorozni 1 nap alatt 1000km-t, hát az fakír egy dolog. Viszont autóval, a motorokat utánfutón szállítva kényelmesen el lehet menni egy nap akár 1200km-t is és akkor a túrát eleve Svájcból kezded, van időd ott bóklászni. Persze a tuti az, ha van erre két heted, de nekem pl. nincs.
Szóval nem annyira ördögtől való dolog ez az utánfutózás.
Szép-szép, de ezt a váznyakat vajon ilyen igénybevételre tervezték? Remélem jól látom, hogy ez az eredeti, csak villabefogó alul felül!?
Amúgy csinos darab!
Más...
Az 1250 Gs egyik kétségtelenül előnyös mivolta, hogy mostanában nem nézegetek eladó motorokat :) Azaz nem magamnak, a páromnak igen, de ott is a bérlés lenne az észerű alternatíva...
Azért mennék már a "tótokhoz", de mindig elakadok az esztergomi hídnál...