92-es tansitnál a kilóméteróra világítását hogy kell cserélni ill. hány izzó van benne? (mármint a burkolatokat hogy és hol kell bontani az óra kiszedéséhez, hol és mennyi csavar fogja...stb.. Valamint a belső, tetővilágításba milyen izzó kell és hogy lehet roncsolásmentesen leszedni. Előre is köszönöm
Üdv!Van ilyen időmérő órám eladó.1000kemény magyar forint,ha érdekel.Hány darab kellene?(na jó ez csak poén,gondolom,hogy egy db)Email:gladiator2020@t-online.hu
2001-es 2.0-s TDI motor légtelenítésében szeretnék tanácsot kérni.Az adagolóig azt hiszem sikerült már (legalább is a visszatérő csövön már nem habzik az olaj),utánna csak a porlasztókra menő csövek fellazításával tudok variálni vagy van valami légtelenítő csavar az adagolón?
'89-es benzines Transit bontásából alkatrészek eladók. Utólagos dupla klíma kompletten 80 ezer. Még az autóban van, kiszerelés vagy saját kezűleg vagy ha kell kibontom. Holland vonóhorog újszerű 1800 kg-os, stb. Adataim publikusak.
Sziasztok! AF-már nincsen.Van levédés,de már vin kódot ütnek ami olyan számsor amit bárhol a világon elfogadnak.A számok azonosítják a beütő országot,ugyan úgy kezdődik majd a számsorod mint az esztergomi gyártású Suzukiknak.:mimó
Simán megvettem az AF-es alvázszámú járművet méghozzá akkor kb árában és semmiképpen nem áron alul. Külföldön is voltam vele, igaz eddig ott nem igazéltettek ezért nem tudom megerősíteni és cáfolni sem, a meleg perceket külhonban........
Sajnos ezt is hallottam.Ahoz vajon mi kell, hogy bontásra eladja az ember, gondolom át kell íratni, forgalmból kivonatni. (Remélem azért nem ez lesz a sorsa!)
AF es alvázszáma lesz.Ha külföldön meglátja egy rendőr,kellemetlen órákat tölthetsz a yardon.Sehol a világon nem ismerik el a magyar af-ezést. Egy ismerősöm panaszkodott hogy sok helyen le sem műszakizzák az af es autóját.Ha nekem kínálnák eladásra,töredék áron sem kellene.
Az árverés előtt nem említették ezt a kis bibit, ami az árat illeti magán használatra lenne. Azt viszont nem értem ,hogy miért éri csak a felét, ha sikerülne mindent tisztázni. Bár én is tudom, hogy így van.
Most találtam erre az oldalra és nagyon érdekes dolgokat olvastam.
Nemrégiben vettem egy transitot, ami megbukott az eradetvizsgálat alkalmával (áthegesztett alvázszám miatt).Érdeklődnék, hogy valaki járt-e már hasonlóan hozzám és mi volt az ügy menet?
Persze persze mindegyik védi a saját vállalatait, de az se fog sokáig menni, hogy ennyi veszteséget termelnek. Mert ezt nem lehet hosszú távon finanszírozni.
Remélem minél hamarabb talpraállnak.
Persze hogy nagy üzlet. Pláne mikor úgy gyártják, hogy kelljen is hozzá:))
Teljesen összefüggenek.Kb a huszas években az öreg Henry vett egy telket Kölnben mellett és csinált egy zöldmezős beruházást. Ha csőd akkor felszámolás darabolás,meg veszik a kínaiak és a szilvát lecserélik valami vörös zászlóra. De ez nem valószínű,sem Obama sem Merkel nem hagyná hogy ilyen történjen. Legalábbis nehéz lenne elhinni hogy legyen még egy olyan ország mint mogyoróország ahol a bölcs vezetők minden fáldalom nélkül eltették láb alól az Ikarust,Csepelt,Pannóniát,Ganzot és még sorolhatnám.... Alkatrész az lenne,nagy biznisz az.
Ránézel,látod hogy lelakott szar vagy eladásra feltupírozott zombi vagy egy aránylag jó állapotú autó...Igazság szerint jobb ha megkérsz valakit aki ért hozzá és elmegy veled.