A csőd csak egy mellékszál, felesleges ezen lovagolni. A lényeg az, hogy ha valami komoly gond lenne a buszokkal (ami benne van a pakliban, mivel alig van velük tapasztalat) akkor gondolod, hogy majd nekiállnak százmilliókért javítgatni őket, vagy inkább valahogy okosba' kibújnak a felelősség alól? Én a magyar buszgyártás történetéből csak az utóbbira tudnék példát mondani, de arra többet is. Persze lehet hinni abban is, hogy majd tényleg meghódítják a világot ezekkel a közlekedőedényekkel, de én sajnos az utóbbi évek keserű tapasztalatai után már elvesztettem a naivitásom.
"Hát pont az a baj, hogy nem a buszgyártás a fő profiljuk..."
Hát pont az a baj, hogy ez nem zár ki semmit. :) A Toyota is szövőgépekkel kezdte, ma pedig a világ piacveztő autógyártója. Nincs kizárva, hogy idővel beletanuljanak, valahol mindent el kell kezdeni. De nem is erről volt szó, hanem hogy azt állítottad, hogy majd biztosan csődöt jelent, ha komolyabb problémák lesznek a buszokkal - ezért írtam, hogy miért nem fognak emiatt jó eséllyel soha csődöt jelenteni.
Hát pont az a baj, hogy nem a buszgyártás a fő profiljuk... Ráadásul alig volt tesztelve a típus, és azért ez így összességében nem túl jó ajánlólevél, de most valamiért mégis minden magyar cégnek ilyen kell.
Pont erre akartam rávezetni az olvtársat. :-) Ebből a videóból pont az derül ki, hogy a kompozit autót, jelenleg, pont annyira lehet újrahasznosítani mint bármilyen más autót! :-)
Ezeknek általában mindkét oldalon van ajtajuk; két kisebb a normál megállókhoz (ezt látod a képen), illetve 3-4-5 széles a középső magasperonokhoz, a baloldalon (többnyire ezek vannak használatban).
Inkább ez mint a Volvo import. Mondjuk az sem lett volna rossz, csak sikerült olyan gyártóval összeállni aki nem ad olcsó dízelt, csak drága hibridet. Namindegy :D
" A kormány már évekkel ezelőtt jelentős összegű hitelkeretet nyitott a Volánoknak ahhoz, hogy járműveket vásároljanak, de a cégek ezzel alig éltek, az összeg néhány százalékát „hívták le”. "