Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ujtulaj Creative Commons License 2000.10.04 0 0 611
Koli!

Budapestre van kötve a CASCO?
Nekem 17e Ft egy hónapra :((

Előzmény: Koli (609)
HEC Creative Commons License 2000.10.04 0 0 610
Üdv mindenkinek!

Kerecsen Gábor:
A lambda szondával játszottam már én is. Nem utal a hibájára semmi. A 15-20 fokos garázsban nem hiszem, hogy párásodna valami (pláne száraz idoben).
granturismo:
Volt egy reset júniusban amikor kábeleztem az erölködot. Augusztusban voltam a szervizben, és elotte már jelentkezett a hiba minden reggel, inkább hosszabb állás után. Ennek ellenére nem jelzett semmit. Két hete direkt áramtalanítottam, ki is vettem a computert, de a helyzet mitsem változott.
Barnamaci:
Hozzászólásom (595) oka volt az is hogy többször eljátszotta, hogy amikor becsurogtam egy keresztezodésbe, kuplung ki, majd indulnék és csak a nagy csendre lettem figyelmes. Leállt!
(Próbáld meg pörgetni! 6500-nál még húz mint az állat :-)
Köszi az ötleteket! Ha találtam valamit feltétlen közzéteszem.

Shell V-Power:
Igaz, többen állítják, hogy a második tankolásnál lehet érezni igazán. Én csak egyszer nyomtam bele, de akkor 46 litert. Próbáltam csak az autóra figyelni kizárva a tudatalattiba beplántált marketing dumát meg az árat. Elotte 95 V-Powerrel jártam. Eget vero különbséget nem tapasztaltam. Egy picit jobban és alacsonyabb fordulaton kezdett húzni. Modtam magamnak jó kis átb...ás az egész, meg más miatt is megtelt a hócipom a Shell-el, legyünk objektívek! Üres volt a tank, szembejött egy ÖMV, televágtam 98-as ólommentessel. (S VPWR topikban adták az ötletet)Na itt SEMMI különbséget sem tapasztaltam! Szerintem a reklám jó duma azoknak akik sajnálják a 98-ra a pénzt. A kocsi 95-re optimalizálva, sajnos nem a magyar 95-re, ezért érdemes a 98-ast használni.

Koli Creative Commons License 2000.10.04 0 0 609
Sziasztok,

kosz a listanak a FIAT Autorákó-s szervizcimet, korrektul es gyorsan megcsinaltak a 40 ezres szervizemet, mindent ugy, ahohy megbeszeltuk.
Egy eszrevetel a cascohoz.
En az SPQR-nel vettem a kocsit (Brava 1.6 SX), ott megneztunk tobb casco ajanlatot, es az AXA lett kivalasztva, 28e ft-os onresszel, a negyedeves dijam 30.300 Ft. Azert ilyen "sok" a casco, mert tobb extra is van a kocsiban (utaslufi, ABS, elktromos teto, metalfeny).

Udv,
Koli

Előzmény: Barnamaci (608)
Barnamaci Creative Commons License 2000.10.04 0 0 608
HEC
Az enyimé hálistennek nem csinál ilyesmit, bár hazudnék ha azt mondanám selymes a járása hidegindítás után. De a múltheti 3-6 fokokon is simán beállt 1200 ford/percre. Ami engem idegesít az az hogy teljesen rapszodikusan (meleg motornál is) néha elveszi a gyújtást. mindezt 1500-4000 ford/perc tartományokon tapasztaltam, fentebb nemigen pörgetem.
A HGT kb. 18literes fogyasztásához csak gratulálni tudok:)) ennyiből bőven kijön egy jócskán hajtott 325ös is városban. Én nem panaszkodom a fogyasztásra átlag 5,4 ből kijön:)
Barramas Creative Commons License 2000.10.03 0 0 607
Hali
Hat konkretan nem a v-powerrol van tapasztalat,
hanem a Shell altal forgalmazott "high-tech" uzemanyagrol,azt hiszem valami 99+akarmi a neve,
es kb 300.-/l aron adjak.
Az egyik baratom probalja a Skoda Feliciajaban,
1,3 -as motor az uj tipus,es azt mondja,hogy a masodik teletanknal mar erezhetoen jobban megy az auto,dinamikusabb,huzosabb stb.
Namarmost ha literenkent 50 forinttal tobbet fizetnek a benzinert,lehet hogy en is ugy ereznem,hogy jobban megy a gep...:))
O mindenesetre eskuszik erre.
Lehet mindenkinek kiprobalni...
Ciao B™
Előzmény: Kerecsen Gábor (603)
Kerecsen Gábor Creative Commons License 2000.10.03 0 0 606
http://fiatbravo.net/forum
Elég sok hozzászólás van. Kb. 2-3-ik csomagban van az első, a másik hátrébb.
Különösen északi felebarátaink szivnak sokat a hátsó ablaktörlővel.
Döbbenetes, hogy a HGT milyen q sokat fogyaszt (350km/60L benzin, ezt az adatot egyetlen tulaj sem cáfolta).
Előzmény: stika (605)
stika Creative Commons License 2000.10.03 0 0 605
Tedd már ide annak a fórumnak az URL-jét, légyszi.
Előzmény: Kerecsen Gábor (603)
granturismo Creative Commons License 2000.10.03 0 0 604
Ez is kettő a lehetséges hibák közül csakhogy SZVSZ a hibatároló mindkettöt kimutatta volna.
Ellenben te mikor csináltad a resetet? A szervíz lekérdezés előtt? Mert akkor érthető hogy nem láttak semmit, hiszen a hibatároló is törlődött.
Kerecsen Gábor Creative Commons License 2000.10.03 0 0 603
kedves HEC!
Angolnyelvű forumon olvasgattam ráérő perceimben.
2 fószernek volt hasonló jellegű problémája. Az egyiknek a hűtőviz hőmérsékletét ellenőrző szenzor volt hibás, párásodott. Szilikonos vizhatlanitás kikúrálta a bajt.
A másik esetében először az e.c.u.-t cserélték, ami nem használt. Második nekifutásra megpróbálkoztak a lambdaszonda cseréjével, amely után megjavult a szerkezet.
Ötletadónak esetleg nem rossz.

Valaki esetleg irja meg a véleményét/tapasztalatait a V-Power Shell benzinről is. Az egyik autósújság szerint szemenszedett hazugság, hogy jobban megy tőle az autó. Attól V-Power, hogy a Shell nyugaton Optimax néven forgalmazott adalékát adják az egyébként MOL finomitóból vett standard 95-ös benzinhez. Ez csak tisztitja azokat az alkatrészeket, amelyek a még folyékony üzemanyaggal találkoznak (henger előtti rész).
Az Aralnak is van új adalékolt benzinje. Tapasztalat?

Előzmény: HEC (602)
HEC Creative Commons License 2000.10.02 0 0 602
Kössz az ötletet, de már túl vagyok rajta. Nem vált be. Egyetlen apróság, korábbi feltételezésem - írtam is - hogy levegöt kap valahol. Egyik este bütyköltem a garázsban a kocsi mellett és enyhe benzin szagot éreztem. Igaz bármelyik kocsinak lehet üzemmelegen benzin szaga, ha más nem a torokból párolog.
Előzmény: granturismo (601)
granturismo Creative Commons License 2000.10.02 0 0 601
Üdv mindenkinek.
HEC
Próbáltad a computer resetet? Aksisaru le-fel.
Ekkor a tároló adatok tőrlődnek így az esetleges hibás bejegyzések is.
Előzmény: HEC (600)
HEC Creative Commons License 2000.10.01 0 0 600
Akkor dadogjunk ? :-)
Az utóbbi idoben figyeltem, hogy mikor és hogyan produkálja magát, de még nem tudom az okát.
A jelenség: pöcre indul 1-2 henger, majd sztohasztikus eloszlással 1-4 henger megy, de mindenképpen szaporodnak. (Közben a blokk eléggé ugrál az orrában, de nem a túráztatástól:-( )Erölteti a computer is, mivel az 5-8 másodperces jelenség végére 1800-2000-re verekszi fel a fordulatszám magát, majd "kisimul" és 1 mp. után beáll az 1100-1200-es hideg alapjáratira.
5 órás állás után már produkálja. Hosszabb állás után egyre eroteljesebb. Csak hangyányi a különbség ha kivárom a "system check"-eket meg el.AC-t. Délután is képes rá mikor indulok a melóból, igaz egy kicsi enyhébben.
Az egyik márkaszervizben lekérdezték az error log-át, de nem jelzett semmit.
A gond, hogy ha beröffent, akkor a következo próbát 6-8 óra múlva lehet elkövetni.
Előzmény: Barnamaci (599)
Barnamaci Creative Commons License 2000.09.29 0 0 599
HEC:
Reggeli dadogas? Ez mit is takar pontosan?
granturismo Creative Commons License 2000.09.28 0 0 598
yOLORO
Nézd meg Turbo Lada turbó ladáját. 2104 piros kombi. Kategóriagyőztes volt vele a gyorsulásin.
Ha érdekel a dolog nézd meg a "Gyorsulási verseny a ringen" topic 383 felszólalását és annak környékét. Van kép a motortérről is. A tapasztalatokat meg olvasd el aztán gondold át a dolgot még egyszer.
GT
Előzmény: yOLORO (597)
yOLORO Creative Commons License 2000.09.28 0 0 597
GT
Mert kompreszort láttam egy A4-en és nagyon jol nézett ki. (Egy sima varógépmotoros 1.6 100LE)
Előzmény: granturismo (596)
granturismo Creative Commons License 2000.09.28 0 0 596
Szervusztok urak!

Sajnos az utóbbi hetekben én is elsüllyedtem . A nyári pihi után beindult itt minden. De azért figyelek.
yOLORO
Szerintem az ALFA-Fiat 1.6 nem azonos alapú. Különben SZVSZ Turbo Lada kompresszor ügyben nem fog tudni segíteni, de miért akarsz te kompresszort? Miért nem jó a turbó? Abban tudna segíteni. Magyarázd ezt el.
GT

yOLORO Creative Commons License 2000.09.28 0 0 595
GT
Igaz,hogy az 1.6 motor az alapja az ALFA 1.6TS-jának???
yOLORO Creative Commons License 2000.09.28 0 0 594
Jo reggelt mindenkinek

HEC
Eddig ugy nézki, hogy az autokiállítás ideje alatt (okt4-8) valamelyik nap. A hely még nem fixált.
Nálam a rángatás kisebb jelei csak akkor jelentkeznek ha rögtön indítás után elindulok az autoval. Ha a indulás elött egy 15-20mp -ig hagyom járni a motort nem jelentkezik a rángatás.

HEC Creative Commons License 2000.09.27 0 0 593
Üdv mindenkenek!

Még megvan az accountom.:-), de nálam nagyon "havazik".
Örömmel üdvözlöm az új és leendö Bravo tulajdonosokat! Sajnálattal nem tudok hozzászólni, mert én 7 hónaposan vettem az AUTOT.
Egyet SZVSZ figyelembe kell venni: a Bravo szereti és eddigi információm szerint bírja is ha pörgetik. Egy külön élmény! Én Bp.-n használom. Az utóbbi pár hétben nem is látta a 4. és 5. fokozatot! Megy! Hmmm!

Van egy apróság amihez viszont várnék hozzászólást: a reggeli "dadogás". Egyre rosszabb. Ötlet, hogy mi lehet?

Mi újság a találkozóval??? Meg tudunk állapodni egy idöpontban és helyben?

yOLORO Creative Commons License 2000.09.27 0 0 592
Sziasztok

Mi történt???
Mindenki elvesztette az index-es loginját???
Sajnos sok munka miatt nem tudok én se rendszeresen irogatni.

InfoCentrum Creative Commons License 2000.09.24 0 0 591
Sziasztok

Barranas:

Köszi a segítséget, valószínűleg hangszórót cserélek elől és hátra is rakok.

Barnamaci:

Hát én direkt a színe miatt vettem barvo-t. Az Almerát (ami szerintem nem néz ki rosszul) senki sem nézte meg, bezzeg a sárga bravo-t....

Ígértem egy összehasonlítást a Nissan Almera 1.4, 5 ajtós és a Bravo között.

Ahogy, írtam papíron nagyon közel van a két autó : 87 / 82 LE, gyorsulás 100-ra : 12.6 / 12.5
súly : 1045 / 1010 végsebesség : 173 / 172 fogyasztás : 7.2 / 7.1 .
A valóságban teljesen más a két autó. A Nissan igazi japán a Bravo igazi olasz autó. Az Almera szürkén de teljesen megbízhatóan végezte a dolgát nálam (50,000 Km 1,5 év alatt). Alacsony fordulaton már nyomatékos, de a nyomaték nem nagyon nött a fordulatszámmal. Csendes, nagyon praktikus autó, nagyon finom kezelőszervekkel, de nem igazán lehet megszeretni az autót.
A Bravo-t pörgetni kell, de akkor húz az 1.2-es is. A hangja nagyon tetszik és sokkal ÉLVEZETESEBB vezetni mint az Almerát, a váltó lényegesen jobb. A szervót is gyorsan megszoktam és megszerettem. Kicsit furcsa, hogy alig van motorfék, szerintem néhány mp. után visszamehetne a fordulatszám az alapjáratra. Az úttartás nagyon jó, nekem a YELLOW-on 15"-os Michelin kerék van.

Na ennyit egyenlőre. Ja az első tank benzinnel 900 Km-t mentem (6.1liter/100km), igaz, hogy városi nem sok volt.

Sziasztok, InfoCentrum

ujtulaj Creative Commons License 2000.09.22 0 0 590
ATYAÚRISTEN!!!!

Én is a Tatabányai Strausz-nál vettem.
Nem lehet, hogy ezek mindenkit átvernek!
Vagy mégis?....

Hú, de baromira bemérgesedtem most rájuk...
...így jártam...

Barnamaci Creative Commons License 2000.09.22 0 0 589
UjTulaj:
A terminalon mar valaszoltak szerintem kielégítően kérdéseidre:)

hulesjules:
"Nagyon tetszik a Bravo, pénzügyi okokból csak az 1.2-es jöhet szóba."
Ha az 1.2 árához hozzáveszed a vezetőlufit akkor csak 60EFt a difi az 1.6 hoz képest.

"méretekben csak 1-2 cm különbségek vannak"
Hosszra lehet, de szélességre szvsz a legszélesebb a kategóriában 175,5 cm!

"A Bravo csomagtartója alaphelyzetben kb. 150 l-rel több, de lehajtott ülések mellett a különbség eltünik."
A BRAVO-e 290liter . Akkor a pug-é 140???

Én is azt javallom, próbáld ki mindkettőt, lehetőleg többféle motorral! Ja és lehetőleg rázós utakon is! Közbe ne dumálj vagy hallgas zenét hanem figyelj/hallgatózz! Az 1.2től ne várj csodát, bár ha jól felpörgeted, akkor megy egy kicsit:) Ha a talpad könnyű akkor 5 literrel kihozod átlagban. Érdemes több kereskedést végigjárni, hol mi van elfekvőben esetleg (bár a túltárolt vagy ahhoz közeli gépeket többen anyázták már), mert akár 300 EFtvel kevesebbért veszed meg, szerintem érdemes gondolkozni rajta.

Próbálj alkudni. Ha eljutsz a szerződésig, akkor a megbeszélt kedvezményeket inkább írasd rá a szerződésre (mégha kézzel is), mert ha kifizeted esetleg elfelejtkeznek vmiről:(

Kaszkót számíttasd ki előre, ha van jelenleg kocsid, próbáld a mostani biztosítónál köttetni (ha más nem egy különengedély kiállításával menni fog). Erre érdemes figyelni, mert megdobhatja a kocsi rezsijét igencsak. Nekem Argoszéknál B8 kötelezőm van, és 9500 a havi kaszkóm (ebből 700 Ft személybiztosítás).

A kocsi egyébként kellemes, ennyi pénzért szerintem jó vétel.

cspetike Creative Commons License 2000.09.22 0 0 588
Kedves Ujtulaj!

Sajnos ez lehetséges! Nekem egy 1,6-os Bravom van most volt egy éves. Tavaly nekem is a Hungáriánál kötötte meg a kereskedő a cascót és 16900Ft körüli összeg jött ki egy hónapra, holott a kereskedő 8-9000Ft-ot ígért! Ezt én megreklamáltam és azt mondta, hogy ez tévedés majd Ő elintézi, köt egy újat a Providenciánál! Nos ez a rohadt kereskedő nem intézett semmit az ügy húzódott decemberig, és addig fajult, hogy a Pannonlízing kifizette a díjat(aug-dec 5*16900=84500Ft), majd karácsony előtt már azzal fenyegettek, hogy lefoglalják az autót! Ekkor én kérdőre vontam a kereskedőt, aki azt mondta ,hogy nem sikerült elintézni sajnos!
Szóval ilyen szemét helyen vettem én kocsit! Ja a kereskedő neve Strausz Autóház Tatabánya!
Egyébként pedig karácsony előtt kifizettem a 84500FT-ot, majd a Pannonlízing megengedte, hogy én kössek magamnak cascót, ez sikerült is az Argosznál, ahol igaz hogy 100000Ft-os önrésszel, de 7167Ft a havi díj!! Nem mindegy!!!!
Kellemes baleset mentes vezetést mindenkinek!

ujtulaj Creative Commons License 2000.09.21 0 0 587
SEGÍTSÉG!!!

Engem át akarnak verni a CASCO-val szerintem.
A Hungária biztosítónál 50e Ft-os önrésszel havonta több, mint 16e Ft-ot kell fizetnem!
Ez mi??? Létezik?

Mások szerint 10e körül kellene lennie 50e Ft-os önrésznél.

Barramas Creative Commons License 2000.09.21 0 0 586
Hali
Vegre megtalaltam a jelszavam...:))
julesjules
En annak idejen ugyanigy vegigjartam a kereskedeseket,es ugyanigy a 206-on akadt meg a szemem,de hamar ra kellett jonnom,hogy ha a hatso ulesre mast is akarok tenni a reggelimen kivul,akkor ez nem tul realis valasztas...:)
Komolyra forditva a szot:
A Bravo egy kategoriaval nagyobb,mint a 206.
A motor (1.2 16V) fenyevekkel korszerubb.
A minoseg,kidolgozas,stb egyforman magas szinvonalu.
Az ar hasonlo.
Tehat:MIERT NE A BRAVO-t VENNED???
Amugy en tokeletesen elegedett vagyok az 1.2-es teljesitmenyevel,persze nem egy versenyauto,de okozhat meglepeteseket...(Kellemeseket,ugye):))
A dontesedben persze nem akarlak befolyasolni,de en,bar azelott soha nem voltam Fiat rajongo,abszolut elegedett vagyok minden szempontbol...:)
Ciao
B™
Előzmény: julesjules (583)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.09.21 0 0 585
Szia julesjules!

Néhány topicban már leírtam, de itt is megemlítem, hogy tapasztalataim alapján a 206-ost csak egyetlen motorral találom vonzónak, és az a HDi. A benzinesek elavultak és fáradtak, nem hasonlíthatóak egy pörgős olasz géphez. A HDi viszont nagyon drága, minden zsenialitása ellenére.
Az 1.2-es Bravoról azonban nem nyilatkozom; nekem 1.6-os van, így itt többen is tudnak nálam autentikusabban nyilatkozni a kisebb gépről.

Előzmény: julesjules (583)
granturismo Creative Commons License 2000.09.21 0 0 584
Üdv urak!

yOLORO yOLORO!! Most meg kompresszorozunk? Sebaj, határ a csillagos ég! Jó próbálkozást! Amúgy TurboLada a turbósításban utazik igazán. Nézd meg alkalomadtán a piros Lada kombiját elsősorban a motorteret! El sem hinnéd milyen trófeákat akasztott vele.

julesjules
Én valamiért úgy érzem, hogy te már döntöttél. Mire számítasz? Csak nem arra, hogy Peugeot magasztalásba kezdünk?:-))))) Egyetlen dolog a Peugeot 8 szelepes a Fiat 16. A Fiatban virsli pótkerék van. Hálaistennek. Ennyivel is kevesebb holtsúlyt kell hurcolászni. Én azt ajánlom menj el mindkét járgánnyal egy próbaútra (úgy hogy te vezetsz) és azután dönts.

julesjules Creative Commons License 2000.09.21 0 0 583
Hello mindenkinek!

Még nem volt saját autóm. Szüleim révén ismerem a Szamarát, Suzukit, Opel Astrát.
Ha minden sikerül akkor november, decemberben autót szeretnék venni.
Nagyon tetszik a Bravo, pénzügyi okokból csak az 1.2-es jöhet szóba. A feleségemnek tetszik még a Peugeot 206-os is. Így hát elmentem egy Peugeot szalonba is. Mit mondjak a leírások szerint nem sokban különbözik az 1.4-es 206-os Presence az 1.2-es Bravotól:
A Peugeot 75 a Bravo 82 LE, a méretekben csak 1-2 cm különbségek vannak. Az árak is hasonlók: 2.5 millió kürüli, hasonló törlesztőrészletekkel, ezért a pénzért a 206-osban van vezetőoldali légzsák, de rádió nem a Bravoban nincs légzsák, de van rádió. A többi hasonló: elektormos ablakemelő, állítható kormány, vezetőülésmagasság. A Peugeotban távírányítos kp-i zár léptető kóddal és normál méretű pótkerékkel. A Bravo csomagtartója alaphelyzetben kb. 150 l-rel több, de lehajtott ülések mellett a különbség eltünik.

Mi a véleményetek melyiket kéne megvenni? ( Nekem a Bravo kicsit tágasabbnak tűnt és jobban is tetszik)
A Bravoban milyen pótkerék van?

Köszi

yOLORO Creative Commons License 2000.09.21 0 0 582
Az Utolsó Európai

OK Még elég messze van az okt.21, ráérünk még egyeztettni időt és helyet.

Képzeljétek a kipufogó tuningom fogyasztás csökkenését okozott.
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe, érezhetöen nö a teljesítmény és még kevesebbet is fogyaszt?!?!?!?
A legideálisabb TUNING!!! (De csak annak aki szereti a nagyhangú kipufogókat.)

Előzmény: Az Utolsó Európai (581)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!