Reggel beletoltattak az új Credoba és nem volt más ami azonnal Debrecenbe majd Miskolcra induljon. Csak így tudtuk megoldani, hogy menjen a járat. Vagy talán jobb lett volna ha kimarad?
Amikor még az NML-854 és a Berettyóújfalu-Ózd járat megvolt, akkor is mindig az az ezeréves leharcolt szutykos Volvo jött vagy piros MAN. Az Iveco nagyon ritkán jutott ide akkor is.
A JSZP-n le lehet kérdezni az adott busz rendszámát, és az adatlapon szerepel a műszaki érvényesség lejárta is. Eléggé jól ki lehet következtetni, mikor melyik fordás kocsi helyett lesz tartalék.
Elhiszem, de pl. DKV-nál ha valamiért hosszabb ideig nem közlekedik egy busz, általában nem ugyanaz a tartalék pótolja minden nap, amúgy pont akkor vitték el szemlére, amikor az Inovell-ek forgalomba álltak, többek között ezért gondoltam, hogy a Marcopolo állandóra állt be arra a fordára.
“Az MVE-191 is kiesett a pikszisből (mert ugye a "békéscsabás" fordát már az RZY-063 csinálja, őt meg a régi fordáján valamelyik Inovell váltotta ha jól tudom), valószínű másik fordára, esetleg más üzemegységhez került.“
Nem kell egyik ujjadból sem kiszopni, csupán nem kell ilyen marhaságot írni, hogy mivel más busz jár a fordáján, valószínű másik fordán van vagy átkerült másik üzemegységhez. Az fel sem merült, hogy szemlés. Tudod, vannak ilyen baromságok, amik bizonyos időközönként ismétlődnek, és van amikor 1 nap alatt letudják, de van hogy hetek, ritkán hónapok telnek el, mire kész a busz, és akármennyire hihetetlen, az a busz ami a helyén jár csak ideiglenesen van ott. Egyébként ezen a fórumon elég sokan nincsenek tisztában vele, hogy van olyan, hogy egy busz szemlés, műszaki vizsgás vagy javít. Már többen is írtak ide, hogy xy buszt áthelyezték máshova vagy leselejtezték közbe meg csak lejárt a műszakija vagy szemlés volt. Nem baj, ha valamit nem tudsz, csak ha nem 100% akkor ilyen dezinformációkat nem kellene irogatni.
Szerinted melyik ujjamból szopjam ki, hogy melyik busz mikor megy műszakira, vagy hogy elcserélték-e vagy csak javít? Javíts ki nyugodtan, ha ennyire tudod.
Értem. A GTZ' selejtezése abszolút várható volt, így kijelenthetjük, hogy az utolsó forgalmi 200-as Ikarus Hajdú Biharban a Berettyóújfalui üzemegységű GZE-954.
Az SCN-501 szerintem nem lett selejt, csak lefokozták helyközi tartalékká. Az MVE-191 is kiesett a pikszisből (mert ugye a "békéscsabás" fordát már az RZY-063 csinálja, őt meg a régi fordáján valamelyik Inovell váltotta ha jól tudom), valószínű másik fordára, esetleg más üzemegységhez került.
Nem lett jó kép, de ezzel a képpel igazolom, hogy tegnap délután már az AA DS-255 rendszámú új Credo Ivonell busz ment Nyíregyházára. Hajdúnánás, Ady Endre utca a fotó helyszíne.
- A 6:40-kor induló Hsz, Nádudvari u 1.-Debrecen rásegítő járaton MVE-191 helyett az RZY-063-as Marcopolo ment (ez nagyon gáz)
-a Marcopolo helyett valami Crossway ment Kabára 6:40-kor
Remélem ez még változik. Bár eleve túl sok volt a turistabusz, amin az Inovell-ek nyilván nem segítettek. Szerintem legalább 5 ilyen távolsági kicsit el kéne cserélni, inkább menjen Miskolcra is reform, mint hogy az ingázókat sz0passák ezekkel.
Nagy valószínűséggel már nem is kap műszakit, hiszen az új Credo Ivonell buszok érkezése gondolom megint több régi buszt kiszorít a forgalomból és a GTZ-618 már biztos példának látszik erre.