Régebben már jeleztem a problémámat hogy a szeretve tisztelt Bravo 1.6 SX autóm reggelente nehezen dadogva indul, és ha 2-3 napig nem használom még rosszabb a helyzet.Igaz a V-Power a reggeli indulást egy kicsit orvosolta, de hogy most bejöttek a hideg reggelek úgy viselkedik szégyenszemre mint egy "kehes" Skoda. Katasztrófa!!( Bocs a Skodásoktól!) Ja az évjárat: 1999. január.Ha van még rajtam kívül valakinek ilyen problémája álljunk össze és a FIAT Magyarországot rohanjuk le.Sok lúd disznót győz!!!
Hali
cr2
1.2 Bravo 2 fovel 140-nel erzi magat igazan jol...:)
Amire viszont meg mindig kivancsi lennek:mennyi az 1.2 vege??En meg nem tudtam kiprobalni,meg eleg nekem a k40...:))
Ciao B™
a nyirkorgás nálam (Brava 1.6SX) is előfordul. Igazán nem jöttem még rá, hogy mitől. Van amikor, egyáltalán nem, van amikor minden mozdulatra. Hideg-meleg, alacsony-magas páratartalom vagy valami hasonló lehet a dolog mögött...
Nekem úgy tűnik, mintha a váltókar tövénél lévő "gömböc" nyekeregne a házában.
Próbáltam szilikon spray-t fújni a környékére + szilikonzsírt is (nem egyszerre), de nem sokat ért. Tehát vagy nem ott a baj, vagy nem ezzel kell kenni...
yOLORO
Ha a nyikorgás legalább körülbelüli helyét be tudod határolni, akkor első blikkre az egész területet fújd be a WD 40 nevű csodaszerrel.
(Sárga-kék spray, minden autósboltban vehetsz)
üdv.
yOLORO
Az eredeti szürke műanyag sebváltó gomb.
Hol nyikorog? A kar belül vagya bowden/rudazat?
Kerecsen Gábor
Asszem te egy Folia Tec terméket láttál. WWW.foliatec.com. A magyar képviselő: Carton Kft. Kápolnásnyék T.: 22-369-722 Kailbach Rita
Utolsó Európai
Hát sajnos az ülés dolog nem fog menni viszont a nagyon klassz Marea középkonzolt (fedelest) kisebb szenvedéssel és trükkökkel be lehet művészkedni! A projektoros Marea fényszóróról nem is beszélve!:-)))
Hát erre nem is gondoltam, mármint hogy előredönthetőnek kell lennie az ülésnek...:-) Hiába, öregszem. Érdekes volna a beszállás egy fix üléses Bravo hátsó üléseire...:-)) Az egyész ötlet pont apám autójában fogant meg bennem, mert neki ilyen ülése van - baromi kényelmes! -, egy Fiat Marea-ban...:-))
yOLORO!
Igen, ott leszek Miskolcon a hétvégén, egészen pontosan csak vasárnap és hétfőn, szombaton Aggteleken kell lennem. Úgyhogy összefuthatunk valamelyik nap; dobj egy mailt, de ne a fenti címre, hanem a levinm@freemail.hu-ra, és megbeszéljük. A boxot leghamarabb szombat este tudom megnézni.
Jó reggelit!
Minap láttam egy gyönyörű tanksapkafedőt. Tudjátok a la TT, körbecsavaros, króm. Úgy tűnt az eredetire ráragasztott "álarc", de még igy is nagyon tetszett. Nem tudjátok véletlenül, hol lehetne egy ilyesmihez - vagy akár igényesebbhez is- hozzájutni? És persze mennyiért?
Turbo Lada száma: 280-8011 Email: italauto@alarmix.net Az üzlet címe: XI. Soroksári út 164. (A volt Fésüsfonó területén)
Nyugodtan mondhatom az árai igen kedvezőek akár újat akár bontottat keresel. (Semmiféle érdekeltségem nincs, saját tapasztalat, tegyetek ti is egy próbát.)
Utolsó Európai
Gerinctámaszos vezetőülés csak a Marea-ban van, de az sajnos nem előrebillenthető. SZVSZ ez nem megoldható.
Hi!
Barnamaci
Személy szerint nem találkoztam még vele.
Nekem a bontott hütörácsot az Üllöi u.807. alatti fiat bontóban ajánlották (30/948-4809), az újat Üllö-röl (Pesti u. 268. 29/320-698). Hivd fel öket! Vesziteni nem veszithetsz semmit! :-)
Ez a Turbo Lada dolog elgondolkodtatott, az Alfás topicban legendás dolgok állnak leírva mind alkatrész, mind autó terén...:-)
Szerintetek tudna szerezni egy gerinctámaszos vezetőülést Bravo-ba?
És hol lehet őt elérni?
HEC!
Nem láttál véletlenül a motorháztetőre belülről felszerelhető zajszigetelő borítást?
A múltkor néztük Az Utolsó Európaival (az ő gépe 1.6 big block:)) hogy 1,6osokra szereltek, az 1.2-sekre nem:(
Mennyibe kerülhet az utólagos beépítés?
Mindenki.
Felajánlanék 1 db eredeti, gyári, használatlan Bravo/Brava/Marea sebváltógombot eredeti csomagolásban. Ára: 3eFt. Az 1.2 kivételével bármelyik modellhez jó és így önmagában újonnan sehol sem kapható, csak a "bőrszoknyával", kerettel egyűtt (legalább 20eFt)
Segitsen aki tud! A Barvomhoz keresem a motorháztetön levö müa. diszrácsot. Érdelködtem az Üllöi u.807. alatti és az Üllön leledzö fiat bontóknál. A bontottat majdnem az új árában adják.
(Márkakereskedést meg se merek kérdezni.)
A Bravo/Brava/Marea klímás változataiba való a keretes változat, a klíma nélkülibe pedig az ovális bepattintós. Nálunk a klíma nélküli verziókat pollenszűrő nélkül adják, ezért ezekben sem szűrőnek sem keretnek nem szabadna lennie. Ezekbe a változatokba való a 301 kódú szűrő. A klímásba a 350. Csakhogy ismerve az összeszerelésnél előforduló olaszos könnyedséget.:-))) előfordulhatnak a Barnamacihoz hasonló esetek, amikor nem jön be a papírforma. Illetve változhat az alapfelszereltség is, amikor egységesítik a szerelvényeket, így lehet hogy most már csak egyféle pollenszűrőt alkalmaznak (költségcsökkentés) bármelyik modellbe. Bizonyára így egyszerűbb, olcsóbb a gyártás még az esetlegesen feleslegesen beépített műanyagkeret árán is. Szerintem a 350-es jobb szűrő, lévén nagyobb a felülete. Be is szereztem már magamnak is egy nyavajás műanyag keretet:-)))
HEC
Igazad lehet, hiszen a rendszer nyomását ellenőrizni kell valahol. A hengerenkénti egységnél az üzemanyagnyomás kb. 3 bar. A központinál 1,1 bar.
Hali
Barnamaci
Mar hal'istennek tulvagyok adolgon,ezert vagyok
olyan biztos a codban,2-3 csere utan az alvazszammal es a motorszammal beazonositottuk a dolgot,de szinten korrekt modon szo nelkul csrelgettek a szuroket...:))
Ciao B™
HEC, Granturismo
szombaton felpróbáltam egy Croma felnit (nem volt peres a gumi rajta alig fért be:)) és passzol. Ha igaz holnapra hoznak 4-et olaszból 2,5-3 EFt-ért
Barramas:
Előtte nézd meg van-e a tiedén műanyag keret. Ha van (ua. mint a légkandisaknál), akkor télleg az kell. De! Az enyémbe nincs légkondi és mégis rajta a keret. Úgyhogy vissza kellett cseréltetnem, de szó nélkül visszacseréltek, pedig a már celofánból is kiszedtem:)
mic414
Képek egyáltalán nincsenek az uj Bravoról???
Én csak Brava-t láttam de hát... az, hogy elég konzervatív az elég enyhe kifejezés.
Megpróbálom megkeresni a Bravárol a képet.
Hahó, most olvastam az Autoexpressen (www.autoexpress.co.uk) az új Bravo/a-ról. A cikk szerint 1 éven belül mutatják be az új verziót. A Brava konzervatívabb formájó, majdnem MPV jellegű, tágas autó lesz. A Bravo viszon merész, sportos, stílusos formájú (huh, megkönnyebbültem...)., a világ legszofisztikáltabb motorjaival. A legerősebb változat 2.3-as 175 LE, és a megszűnő coupe helyén tátongó űrt is hivatott betölteni. Képet sajnos nem csatoltak...:-(
Udv mindenkinek!
Vegre van egy kis idom kedvec topicomra is......:)
Ra is ternek a lenyegre:
Pollenszuro
2000 evi 1.2 16v utangyartott pollenszuroje egeszen pontosan a Langnal:
ZAFFO cod. 350
Az ar kb 4800.- brutto,aktivszenes,stb stb...:)
Lehet rohanni megrendelni.
Ja,ezt csak azert irom,mert vki a 301-est vagy mit ajanlott,az sem rossz,csak nem ebbe a tipusba.
Ez tuti.
Ciao B™
Üdv,
granturismo
Semmi gond, én írkálom kérdéseimet, tapasztalataimat, osztán ha valakinek kedve, ideje van válaszolgat.
Igen az 1.6-os ról "beszélek". Nem valószínü, hogy nyomásszabályzó a fütyike. Van még egy pár a motortérben. Pl. a klíma kompresszor hütö felöli fölsö sarkán is. Leginkább valami nyomás mérö csatlakozóra emlékeztet.