Még egy gondolat ehhez:El tudom képzelni mekkora lobbi kezdődhetett a MÁV-startnál,hogy megszerezhessék a HÉV vonalakat ugyanis biztosan annyira kell nekik mint faluba a villany:DDDDDD
Ugyebár a főváros kasszájának kiürülése a 4-es metrónak köszönhető.A BKV sem nagyon szeretné üzemeltetni.Állam bácsi ad a BKV-nak 40 milliárdot és utána nem a HÉV-et kellene odaadni a MÁV-start-nak,hanem a 4-es metrót!:DDDD Ők biztosan megpecsételnék a sorsát örökre!:DDDDD Sőt!Ha lehetne én már most odaadnám nekik az építés időszakában!Az a biztos!:DDDDDD
Azért van tele a parkoló mert az autósok ott teszik le az autójukat és onnan mennek tovább metróval!:DDDDD Myotta kartárs szerint ez a négyes metrónál is így lesz!:DDDD Az emberek tömegével teszik majd le az autót Kelenföldön meg a Bosnyákon és szállnak fel a metróra,hogy átszállhassanak a 4-es metróra aztán meg még 3-szor átszállhassanak akárhol akármire:DDDDDD (Igaz a pépluszer parkolókkal épp spórolnak a 4-es metró kapcsán,de ez most nem számít.)
Most már több, vagy kevesebb? Mert eltotlták vagy 20 métert a Kálvin tér felé. Nekem a legszimpatikusabb egy Duna alatti megálló lett volna, a két végén 1-1 kijárattal. De az is megodás, ha egy párszáz méteres föld alatti folyosó vezetett volna a 2-es villamostól a Kálvin térig, hogy meglegyen a metrófíling.
A felülről leásott metróállomás nem luxus, különösen a Fővám téren? A mélybefúrt 2-es metróállomásoknál nem voltak ilyen nagy problémák a dunaparti állomásoknál. És csak a 230 centiméteren felüliek vernék be a fejüket a plafonba, de ők kevesen vannakráadásul már a mozgólépcsőn se jutnának át.
Egy meeting előtti (vagy kettő közötti) 10-15 percet mivel lehet szerinted értelmesen eltölteni? ;) Hozzászólásaim száma és hossza arányban áll a résztvevők késésével, aki velem ellentétben nem nagyon tudják kiszámítani a helyváltoztatás időigényét. :D /a/
Vagyok én egy hülye, hogy vigyázok rád, ki ne csapasd magad innen? De mit csináljunk, ha értelmesebb nálad nincs, aki a metrónak híve lenne? Igaz, hogy arra se tudtál szép kerek mondatokban válaszolni, neked mi számít metrónak, környezetvédelmi ügyekben meg egyértelműen hazudtál, de téged ez nem zavar, az meg hogy másokat igen, azt kimondottan élvezed. Jó látni, hogy TE képviseled azokat, akik szerint ez egy jó beruházás és nem egy higgadtan, korrekten érvelő hozzászóló.
,,A felszíni közlekedést kötöttpályákkal túlterhelni szerintem felesleges, tehát azt a metróvonalhoz lehet igazítani, ha eddig nem voltam egyértelmű, akkor az a ráhordás."
Ez óriási butaság. Ali-val értek egyet, a 9740-es hsz utolsó mondatával...
Ez az utolsó, hogy válaszolok a hülyeségeidre! Mielőtt bármit írsz, nézz utána! Semmi köze sem volt az omnibusznak a földalattihoz. Lásd Közmunkák Tanácsa! Te szerencsétlen.
"Már kértelek, hogy amennyiben hiteles könyvelési adataid vannak, tedd fel."
Az üres kasszához miért kellenek hiteles könyvelési adatok???Maga polgármesteri kabinet is elismeri,hogy nincs egy árva vasuk sem.Vajon mi vitte el???Valószímnüleg azért megy a huzavona a BKV-val is mert most pont van sok milliárdja a fővárosnak,hogy pénzt invesztáljon bele???Meg azért könyörög a kabinet Brüsszelnek,hogy a szennyvíztisztítótól ne vegyenek már el 11milliárdot mert nem tudjuk befejezni.Hogy az unió ad-e pénzt vagy sem azt majd januárban meglátjuk.
"A luxushidakkal megint az autósok kényelmét oldjuk meg (átmenő forgalom) nem a budapesti lakosokét, dolgozókét és tanulókét."
Ja!Értem a Budapesti lakosok,dolgozók és tanulók nem járnak autóval???
"A budapesti közvéleménykutatás eredménye azt mutatja, hogy metrópártiak vagyunk."
Legalábbis a legutolsó közvélemény kutatás.A botrányok után egy kicsit más a kép.
"Szerintem zseniális találmány a metró, ha a 2-es és 3-as azóta is jár, nem?"
De.De azért jó pár dolog ott is le lett kurva...nem kicsit nagyon.
"Így lesz a 4-essel is, no meg a földalatti is több mint 100 éve csilingel;-)"
Mosolyogsz a végén!Szóval akkor te is komédiának tartod ami itt folyik:DDDDD