Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9819
hát csak nem gondolod hogy ha demszkyné arra megy akkor előtte nem kapnak fülest s nem kezdenek bele?:)))
Előzmény: Törölt nick (9765)
kristoof Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9818
Még egy gondolat ehhez:El tudom képzelni mekkora lobbi kezdődhetett a MÁV-startnál,hogy megszerezhessék a HÉV vonalakat ugyanis biztosan annyira kell nekik mint faluba a villany:DDDDDD
Előzmény: kristoof (9817)
kristoof Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9817
Ugyebár a főváros kasszájának kiürülése a 4-es metrónak köszönhető.A BKV sem nagyon szeretné üzemeltetni.Állam bácsi ad a BKV-nak 40 milliárdot és utána nem a HÉV-et kellene odaadni a MÁV-start-nak,hanem a 4-es metrót!:DDDD Ők biztosan megpecsételnék a sorsát örökre!:DDDDD Sőt!Ha lehetne én már most odaadnám nekik az építés időszakában!Az a biztos!:DDDDDD
kristoof Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9816
A megyeri valóban luxushíd,de legalább csodaszép lett szerintem:DDDDD
A völgyhíd meg azért kellett mert nekünk eddig nem volt olyanunk:DDDD

Ennek a két hídnak még mindig nagyobb hasznát látom mint a panama metrónak.Ráadásul együtt is olcsóbbak voltak annál.
Előzmény: felucca (9809)
kristoof Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9815
Azért van tele a parkoló mert az autósok ott teszik le az autójukat és onnan mennek tovább metróval!:DDDDD Myotta kartárs szerint ez a négyes metrónál is így lesz!:DDDD Az emberek tömegével teszik majd le az autót Kelenföldön meg a Bosnyákon és szállnak fel a metróra,hogy átszállhassanak a 4-es metróra aztán meg még 3-szor átszállhassanak akárhol akármire:DDDDDD (Igaz a pépluszer parkolókkal épp spórolnak a 4-es metró kapcsán,de ez most nem számít.)
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (9808)
elemes2 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9814
látom szorgalmasan tápláljátok a trollt :-)
Előzmény: felucca (9807)
pert1 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9813
Most már több, vagy kevesebb? Mert eltotlták vagy 20 métert a Kálvin tér felé. Nekem a legszimpatikusabb egy Duna alatti megálló lett volna, a két végén 1-1 kijárattal. De az is megodás, ha egy párszáz méteres föld alatti folyosó vezetett volna a 2-es villamostól a Kálvin térig, hogy meglegyen a metrófíling.
Előzmény: felucca (9812)
felucca Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9812
De luxus, hiszen az egy villamosmegálló lényegében:)
Előzmény: pert1 (9811)
pert1 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9811
A felülről leásott metróállomás nem luxus, különösen a Fővám téren? A mélybefúrt 2-es metróállomásoknál nem voltak ilyen nagy problémák a dunaparti állomásoknál. És csak a 230 centiméteren felüliek vernék be a fejüket a plafonba, de ők kevesen vannakráadásul már a mozgólépcsőn se jutnának át.
Előzmény: felucca (9809)
felucca Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9810
Mielőtt bárki nekemesne a troll feeding matt: engem Myotta kartácsnő kifejezetten szórakoztat, jól megértjük egymást:)
felucca Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9809
Luxushíd: Megyeri ferdekábeles törpehíd. Nemluxushíd: ugyanitt vasbeton gerendahíd három mederpillérrel.

Luxushíd: köröshegyi völgyhíd. Nemluxushíd: síkságon kijelölt nyomvonal 5 km-rel odébb.

Stb.
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9808
Ezzel a logikával a Kossuth tér parkolója is tök üres lenne, hiszen megáll ott a metró. :) /a/
Előzmény: kristoof (9806)
felucca Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9807
Forrás? Megjelöltem a forrást. Városkutatás kft levele a Főmtervnek, az aktuális közlekedésfejlesztési Rendszerterv felülvizsgálata kapcsán.
Előzmény: Törölt nick (9769)
kristoof Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9806
Látod,ha kész lenne a 4-es metró máris sokkal hamarabb odaérnének!:DDDDDD
Ezért vagy te a 4-es metró ellen,hogy legyen időd fórumozni!:DDDDDDDDDDD
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (9805)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9805
Egy meeting előtti (vagy kettő közötti) 10-15 percet mivel lehet szerinted értelmesen eltölteni? ;) Hozzászólásaim száma és hossza arányban áll a résztvevők késésével, aki velem ellentétben nem nagyon tudják kiszámítani a helyváltoztatás időigényét. :D /a/
Előzmény: thege68 (9803)
kristoof Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9804
Na az meg másik!:DDD
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (9794)
thege68 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9803
Nyugodtan bevallhatod, hogy unatkozol és nincs jobb dolgod :)
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (9795)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9802
Vagyok én egy hülye, hogy vigyázok rád, ki ne csapasd magad innen? De mit csináljunk, ha értelmesebb nálad nincs, aki a metrónak híve lenne? Igaz, hogy arra se tudtál szép kerek mondatokban válaszolni, neked mi számít metrónak, környezetvédelmi ügyekben meg egyértelműen hazudtál, de téged ez nem zavar, az meg hogy másokat igen, azt kimondottan élvezed. Jó látni, hogy TE képviseled azokat, akik szerint ez egy jó beruházás és nem egy higgadtan, korrekten érvelő hozzászóló.

/a/
Előzmény: Törölt nick (9800)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9799
A hozzászólók foglalkozása is IRL adat. Vagy megadják, ha akarják, vagy nem és akkor te sem találgathatsz. Ez így működik. /a/
Előzmény: Törölt nick (9798)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9797
Nem javasolnám a találgatást. Van a fórumon egy szabály az IRL adatokra vonatkozóan. /a/
Előzmény: Törölt nick (9796)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9795
"Akkor minek válaszolsz neki?"

Mert zavar a butaság.

/a/
Előzmény: Törölt nick (9777)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.28 0 0 9794
"Ha tudták,hogy teljesen értelmetlen a projekt akkor mi a francnak kellett belefogni???"

Lásd hasonlóképpen pl. az M6 (autópálya) alagútjait...

/a/

Előzmény: kristoof (9775)
Zahnrad Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9792
,,A felszíni közlekedést kötöttpályákkal túlterhelni szerintem felesleges, tehát azt a metróvonalhoz lehet igazítani, ha eddig nem voltam egyértelmű, akkor az a ráhordás."

Ez óriási butaság.
Ali-val értek egyet, a 9740-es hsz utolsó mondatával...
Előzmény: Törölt nick (9764)
kristoof Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9789
"Inkább 3x szállok át a metrón, mint 2x a felszínin;-)"

Hát akkor jó hülye vagy!!!:))))

(Én is befejeztem!)

Előzmény: Törölt nick (9787)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9786

 

:-)

Előzmény: kristoof (9785)
kristoof Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9785
Igen köszi!Így helyes!
Előzmény: Törölt nick (9782)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9784

 

Ez az utolsó, hogy válaszolok a hülyeségeidre! Mielőtt bármit írsz, nézz utána! Semmi köze sem volt az omnibusznak a földalattihoz. Lásd Közmunkák Tanácsa! Te szerencsétlen.

Előzmény: Törölt nick (9780)
kristoof Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9783
"Már kértelek, hogy amennyiben hiteles könyvelési adataid vannak, tedd fel."

Az üres kasszához miért kellenek hiteles könyvelési adatok???Maga polgármesteri kabinet is elismeri,hogy nincs egy árva vasuk sem.Vajon mi vitte el???Valószímnüleg azért megy a huzavona a BKV-val is mert most pont van sok milliárdja a fővárosnak,hogy pénzt invesztáljon bele???Meg azért könyörög a kabinet Brüsszelnek,hogy a szennyvíztisztítótól ne vegyenek már el 11milliárdot mert nem tudjuk befejezni.Hogy az unió ad-e pénzt vagy sem azt majd januárban meglátjuk.

"A luxushidakkal megint az autósok kényelmét oldjuk meg (átmenő forgalom) nem a budapesti lakosokét, dolgozókét és tanulókét."

Ja!Értem a Budapesti lakosok,dolgozók és tanulók nem járnak autóval???

"A budapesti közvéleménykutatás eredménye azt mutatja, hogy metrópártiak vagyunk."

Legalábbis a legutolsó közvélemény kutatás.A botrányok után egy kicsit más a kép.

"Szerintem zseniális találmány a metró, ha a 2-es és 3-as azóta is jár, nem?"

De.De azért jó pár dolog ott is le lett kurva...nem kicsit nagyon.

"Így lesz a 4-essel is, no meg a földalatti is több mint 100 éve csilingel;-)"

Mosolyogsz a végén!Szóval akkor te is komédiának tartod ami itt folyik:DDDDD
Előzmény: Törölt nick (9766)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9782

 

Nem az önkormányzat, hanem a Közmunkatanács határozott úgy, hogy nem engedi sínekkel és vezetékekkel elcsúfítani az utat. 

Előzmény: kristoof (9779)
kristoof Creative Commons License 2008.11.27 0 0 9781
"Ma délben jártam arra, javában dolgoztak ;-)
Sőt, a Keletinél is javában dolgoztak."

Kapirgálnak maradjunk annyiban!:DDDDDDDDD

"Azt tudjátok, hogy a közművek cseréje is benne van a metró árában?"

Az durva lenne!Maradjunk annyiban,hogy kiváltják:DDDDDDDD
Amúgy tudjuk.
Előzmény: Törölt nick (9765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!