Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.11.28 0 0 750
Szia ujtulaj!

Pedig elvileg azok a dolgok, amiket említettél, JÁRNAK az autóhoz, szvsz itt átvágás esete forog fönn. (Jól emlékszem, hogy új az autó, ugye?)
Nekem egy helyes kék fiatos táskában összegyűjtve tálalták ezeket a dolgokat a miskolci Twin93-ban.

Előzmény: ujtulaj (749)
ujtulaj Creative Commons License 2000.11.27 0 0 749
Grandturismo!

Nem kaptam semmit az autóhoz. Tatabányán vettem a Fiat Strausz-ban. Ha jól emlékszem, úgy 38e Ft "átvételi díj"-at kellet fizetnem, de ebben semmi egyéb nem volt benne, mint az üres csomagtartó. Csak pótkerék van benne, más nincs.

Előzmény: granturismo (747)
alexandrosz Creative Commons License 2000.11.27 0 0 748
Beköszönnék a topicba. Már 72 órája én is Bravo tulaj vagyok:o))) Sajnos új autóra nem tellett, de remélem ez is jól fog szolgálni. Mindig is olvasgattam a topicot, tulajdonképpen Ti is kedvet csináltatok a Fiathoz.

Az enyém egy 1998. 03. havi, meghatározhatatlan világoskékesszürkésmetál, szinkódja asszem 823... 1.6SX, a szokásos felszereltséggel, visibility-vel, klíma nélkül. 65e kilométer van benne. Most szerelőbácsinál van, aki megnézi, hogy pontosan mit is vettem:o)))

Egyenlőre ennyi, jó autózást mindenkinek!

granturismo Creative Commons License 2000.11.26 0 0 747
Szia Újtulaj.
Te ezeket a kiegészítőket nem kaptad meg mikor a kocsit vetted? Amúgy nagyáruházakban (Cora, Auchan, Tesco)próbáld venni ott a legolcsóbb.
Amiket felírtál amellett nálam még van egy vontatókötél, szigetelőszalag, elemlámpa, egy pár munkáskesztyű, (akik mosolyognak azok még nem kaptak éjjel sötét mellékúton esőben defektet:-) télen pedig hólánc is.
A riasztók (a vicc kategóriát nem említve) 20eFt- nál kezdődnek egy komolyabb viszont 50-60 eFt. Én nem tartom nagyra a risztókat, úgysem figyel senki rájuk. Nekem egy Dobermann márkájú van. Azért ez, mert ezt meg lehet úgy venni, hogy magam szerelem be. 37eFt volt (tavaly). Ennél többet én nem szánnék riasztóra. Beszereltettem viszont egy sebváltózárat. Szerintem ez jobban véd mint egy riasztó. Amúgy a cégeknél a riasztók árai általában beszereléssel együtt értendők.
Előzmény: ujtulaj (746)
ujtulaj Creative Commons License 2000.11.26 0 0 746
Nemsokára kezdem használni majd a Bravo-t, de egyenlőre alap-állapotban van. Semmi extra cucc nincs benne, ami kelleni fog a forgalomba.

Tehát s riasztós kérdés mellé van még egy kérdésem:

Szerintetek hol vegyem meg a kötelező dolgokat a Bravo-hoz? (elakadásjelző háromszög, elsősegély csomag, izzókészlet, mi kell még??)

És kb. mennyibe fog ez nekem kerülni szerintetek?
(riasztó + az összes többi csecsebecse, ami kell)

ujtulaj Creative Commons License 2000.11.26 0 0 745
Granturismo!

Mit ajánlanál, hol szereletessem be?
Mennyi kb. az árkülömbség, hogy a márkakereskedőknék sokkal drágábbnak mondod?
Mindegyik tudja a központi zár vezérlést?

Előzmény: granturismo (744)
granturismo Creative Commons License 2000.11.26 0 0 744
Sziasztok.
yOLORO.
Nekem az előző autóm gyárilag ATE fékrendszeres volt. Mit mondjak? SATU!!!:-)))
ujtulaj
A Meta riasztókat szerelik be gyárilag is.
A magyar forgalmazó a SETECH kft.
telsz:206-1881 mail:meta@setech.hu oldal:www.setech.hu.
Ők forgalmazzák amúgy a Spitfire gyertyákat is.
SZVSZ ne a márkakereskedőnél szereltesd be a riasztót, mert ott sokkal drágább.
yOLORO Creative Commons License 2000.11.25 0 0 743
HALI

Most nézegetem a BONTEX oldalait.
Láttam ott ATE típusú sport fékbetétet.
Hallotatok vagy láttatok már olyan emberekét aki ilyet használ????
Nagyon érdekelne a véleménye.

Barramas Creative Commons License 2000.11.25 0 0 742
Hali
ujtulaj
a 493 hozzaszolas kornyeken volt szo a riasztokrol,ha jol remlik,mindenki a Meta tipusokat ajanlotta,nem draga,nem is gagyi,tetszes szerint varialhato szolgaltatasokkal,nekem hibatlanul muxik fel eve...:)
Ciao
B™
Előzmény: ujtulaj (740)
Whitey Creative Commons License 2000.11.24 0 0 741
Szevasztok!
Ennek a topicnak az egyik alapítója vagyok-voltam, ugyanis az 5. hozzászólóként kapcsolódtam be a témába annak idején. Sajna elég ritkán kerülök webközelbe, ezért csak utólag szoktam elolvasni azt a sok érdekes dolgot, amit ehhez a témához szoktatok hozzászólni. Most azért írok szomorúan ismét, mert eladom a kocsimat. Kinnt van a Ford Budaörs Auchan-Baumax közötti használtautó telepén az első(!) sorban rögtön a bejárat mellett. Az eladás oka az, hogy kaptam egy 1.6-os Toyota Corolla cégautót légkondival, CD-s hifivel, ami nagyon cool meg minden, de ettől függetlenül kénytelen voltam megválni a Bravo-tól, mert ezek után a fenntartása (havi 60e) kicsit luxus lett volna. Ha valakit érdekel, hívjon, vagy nézze meg kinnt a telepen. '98 július végi, 1.6 SX, 53e km-el, el. abl, tük., ködlámpa, 1 légzsák, meg a többi szokásos. Tényleg kifogástalan az állapota, mindig vigyáztam rá. A kiírt ár 1.970e, de csak nektek 1.920-ért már elvihető :-))
Szóval, ha érdekel valakit, akkor: 20/9317-022

Üdv,

Whitey

ujtulaj Creative Commons License 2000.11.24 0 0 740
Sziasztok!

Nemsokára veszek valamilyen riasztót a Bravoba.
Lényeges drágát venni?
Nekem az lenne a szimpi, ha távirányító nyomásra beriasztáskor zárná, kioldásnál nyitná a központi zárat.
Milyet ajánlotok?
Legegyszerűbb lenne a Fiat Straussz-ba bevinnem az autót. Ott megoldható ilyesmi? ...és érdemes-e itt megoldatni?

Előre is köszi!

Előzmény: Barramas (739)
Barramas Creative Commons License 2000.11.23 0 0 739
Hali
Egy jo hir:Sikerult vegre megrendelnem a kromacel kuszobboritasokat,ha minden igaz,par napon belul meg is erkezik.Kivancsian varom milyen lesz,majd beszamolok....
Ciao
B™
ittenidrszp Creative Commons License 2000.11.21 0 0 738
Hali!
HEC!
Nekem Punto II-m van, sajna Én is Hallok valami nem túl erősen, de még hallhatóan felsüvítő hangot, ha pl. parkoláskor csúsztatom a kuplungot.
Félek, hogy bontás lesz a dologból.
A hátsó futómű nekem is nyekereg Barnamaci.
Gyűjtöm a hibákat, aztán vagy 2 hétig lesz szervízben:-(((
Cső drszp
Barnamaci Creative Commons License 2000.11.21 0 0 737
Hello Gecca!

Csak támogatni tudom az előttem hozzászólókat, mindketten elég hozzáértőnek és objektívnek bizonyultak többször autó kérdésben.

1.2-es Bravot vettem augusztus közepén, azóta 6800 km van a kocsiban. Eddig felfedezett negatívumok:
-kicsit "érdes" váltó
-nyöszög a hátsó rugó
-gyenge kézifék (állítás kérdése csak)

Nem tudok nyilatkozni az 1.4 motorrol csak "hallottakat" tudok írni, miszerint jobb az 1.2-es motor. A városi forgalomhoz szvsz bőven elég a dinamikája a motornak, mivel a motor pörgős a váltó pedig elég rövid áttételezésű. Én 2/3 - 1/3 arányban országúton vezetek. Az átlagfogyasztás pesti forgalomban (dugó, dugó hátán aztán ha megindulnak 70-80 km/h) könnyen 6 liter/100 km-en tartható, ha te sórolósabb vagy elérheted a dízelszerű fogyasztást is. (nekem eddig csúcs országúti 80 mellett 4,6 l/100 km) Szóval takarékos ez a motor.

Az 1.4 ről 10-13 literig hallottam a városi fogyasztását. Tehát a fogyasztási különbözet (5 liter difivel számolva) 34000 km alatt jön be városi használat esetén. Ha cégautóként használod akkor ez kb 1,5 év. Igaz ebben nincs benne az általad is írt felszerelésbeli különbségek.

Előzmény: Gecca (734)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.11.21 0 0 736
Szia Gecca!

Alapvetően egyetértek granturismo-val, talán annyi általános kiegészítéssel, hogy egy facelift utáni modell vétele - még azonos motorral is - mindig racionálisabb döntés, mert jó eséllyel több száz apró hibaforrást megszüntethettek a szerkezeten, amik addig kiderültek az autóról.
Az 1.2-es motor kiválóan fogyaszt, nem ritkán hallok 6-7 liter közötti budapesti fogyasztásokat. Országúton 6 alá is lehet vele menni. Szerintem ezt vedd, ha van rá lehetőséged.
(Nekem amúgy egy féléves 1.6-os van, és városban 9 körül eszik.)

Előzmény: Gecca (734)
granturismo Creative Commons License 2000.11.21 0 0 735
Szia Gecca!

Van azért még néhány különbség. A belső tér is módosult (SZVSZ szebb lett). A műszerfal mintája, a felső hangszórórácsok is másak lettek. A műszeregység nem csak több lett egy fordulatszámmérővel, hanem az egészet áttervezték sportosabbra. A sebváltókart és a kéziféket burkoló elemeket is az új verziókban bőrkötények váltották fel. A rádió is más, oda vissza játszó, RDS-es sokkal jobb és tartósabb konstrukció. A motor mellett a teljes sebességváltót is kicserélték egy új rudazat nélküli huzalos rendszerre. Nekem lehetőségem lett volna 1.4-est újonnan venni, de inkább 2 évet vártam a 1.2-re. Meg voltam győzödve, hogy az 1.4-es nem viszi végig a modellciklust. Titokban arra számítottam, hogy az Alfa 1.4-ét teszik bele egyszerűsített hengerfejjel, de nem ez történt. Én azt mondom ne vedd meg az 1.4-et, akkor inkább az 1.6-ot ami az esetek többségében kevesebbet(!) fogyaszt.

Előzmény: Gecca (734)
Gecca Creative Commons License 2000.11.21 0 0 734
Halihó!

Bár én még csak szeretnék Bravo tulajdonos lenni, de olvasgatom a rovatotokat és nagyon hasznosnak találom. Lenne egy kérdésem: hamarosan szeretnék bravót venni, de nem tudom eldönteni, hogy 98as alap 1.4est vegyek (1,6 ért lehet kapni, és ennyi pénzem van), vagy vegyek 99es 1.2est, amit viszont 2M felett lehet csak kapni.
Szóval mit is kapok azért a 400ezer forintért?
Újabb kiadást : de miben is más pontosan??? Ezenkivül szervókormányt, elektromos ablakot, fordulatszámmérőt, és egy modernebb motort (ez a legfontosabb). Tudom hogy elég sokat gagyiztátok az 1.4est, de 1,6ost nem akarok venni, mivel én kizárólag a munkahelyemre oda-vissza járok pesten a csúcsforgalomban (céges kocsival 14km átlag 1 óra), és irtátok hogy bizony benyeli a 9-10 litert, ami nekem sok a piros lámpánál álláshoz. Tehát csak a fogyasztás miatt kellene 1.2es, de a kb 400ezer ftos többletet a büdös életben nem hozná be, ráadásul 2-3 évig kellene csak az autó.
Tehát szerintetek érdemes-e alap 1.4est venni tök olcsón??? (volt már 1,5Mért is csak még aznap elvitték)

Kösz a véleményeket előre is!!!

Üdv!

HEC Creative Commons License 2000.11.20 0 0 733
yOLORO

Nekem a múlthéten kezdett ell "süvíteni, visítani" valami a kuplung környékén. Már két helyen megfülelték és csak a szétszerelés jött szóba. A szívem szakadna meg ha megbontanák a blokkot. 19.700km van a benne! Most kergetek valakit, hogy endoszkóppal bekukucskáljunk, hátha látni valamit.

Előzmény: yOLORO (729)
granturismo Creative Commons License 2000.11.20 0 0 732
Sziasztok

Újtulaj

A váltószoknya egyszerűen szép, funkcionális előnye nincs. Én is csak az A2-ben megjelent képet tudom ajánlani, vagy hogy menj el és nézd meg. Én már voltam. Ki is bontattam egyet. A talapzat része műanyag és az van krómfestékkel lefestve, a felső része fekete bőr. Az egész jó minőségű nem az a kínaipiacos, Baumaxos áru.

Barramas

A gyűrűs az a huzalos. A házilagos szerelést én nem ajánlom, mert a gyári váltógomb leszedése igencsak embert próbáló feledat, hacsak nem esel neki konyhakéssel. :-(( Szerintem a Bontex-nél a vételárban a szerelés is benne van. De kérdezd meg.

yOLORO

Alkatrészügyben ismételten Turbo Ladát ajánlanám.
Az Alfa topicban menetrendszerűen dél felé Loch Ness-i szörnyként szokott felbukkanni:-))) mail: italauto@alarmix.net. Én is osztom Barramas aggodalmát a korai kuplunghiba miatt. Nekem az előző autómban a 100 ekm-nél kellett kuplungtárcsát cserélni. Persze ez nagyban függ a vezetési stílustól.

Barramas Creative Commons License 2000.11.19 0 0 731
yOLORO
Azert 30k-nel meg semmi esetre sem szabadna komolyabban kopni a tarcsanak,meg ha a legrosszabbakat felteteleznenk is Rolad,amit nem teszunk....:))
Ciao
B™
Előzmény: yOLORO (730)
yOLORO Creative Commons License 2000.11.18 0 0 730
Ja elfelejtettem irni, hogy 30.000Km van az automba.
yOLORO Creative Commons License 2000.11.18 0 0 729
Hali mindekinek!

Egész héten nem volt 1óra szabadidöm, hogy leüljek a gép elé!

Kérdés: volt valamelyikötöknek a kuplunggal problémája??? Mert mintha nekem nagyon elkezdett volna kopni. Egyre magasabban fog, pedig már állítottam is rajta egy kicsit.

GT
Szoktál alk. árakat irogatni.
Tudnál nekem árat mondani egy gyári kuplungtárcsára???

Barramas Creative Commons License 2000.11.17 0 0 728
ujtulaj
En tudok egy kepet,sot,en is meg csak ott lattam,egeszen pontosan az a2 magazin legujabb szamaban,egesz oldalas hirdetesben.Az ara igen korrektnek tunik.
GT
A szerelese ezeknek hazilag is megoldhato,persze minimalis muszaki erzekkel,vagy szaladhatok muhelybe??
A valto tipusat nem tudom,de tolatasnal egy gyurut kell felhuzni,ez a huzalos??
Ciao
B™
Előzmény: ujtulaj (727)
ujtulaj Creative Commons License 2000.11.17 0 0 727
Granturismo!

"A Bontexes váltószoknya nagyon klassz"

Miért érdemes feltenni? Praktikus, vagy azért mert szép? Esetleg mindkettő?

Tudsz valami képet (vagy URL-t) mutatni róla?

Előzmény: granturismo (725)
azesz Creative Commons License 2000.11.17 0 0 726
teljesen egyetertunk, bar meg nem tudok uj arat 147-re de en is ebben a csereben gondolkodom, most egy 1.6 sx bravo-ba rakom a 60.000-ik km-t es eddig meg semmi gond nem volt vele, imadom, a letezo legjobb auto az osztalyaban.

a.

Előzmény: Barramas (721)
granturismo Creative Commons License 2000.11.17 0 0 725
Üdvözlet mindenkinek

T. Barramas kartárs!

A Bontexes váltószoknya nagyon klassz. Olasz gyártmány és a Bravora minden különösebb bűvészkedés nélül fel lehet szerelni mivel autóspecifikus. A váltógomb esetében ha bowdenes váltójú 1.2-es verziód van, akkor a kérd a Renaulthoz vagy az Opelhez való sebváltógombbal, amelyek az 1.2-höz hasonló kialakítású hátramenetkapcsolással vannak szerelve.

Cali.

Köszöntelek a topicban.

Az általad említett áron szerintem nehezen fogsz kapni olyan 1.6-os Bravot/Bravát kapni ami megfelelő lenne. Szerintem szánj rá 100-200eFt-tal többet. 1.7-1.8 körül hatalmas a választék.
Vásárláskor figyelj a váltóra. Mindenképp menet közben próbáld ki a fokozatokat és a visszakapcsolásokat is. A rossz utak lerombolják a futóművet(pláne az elsőt) Ellenőrizd a kerékcsapágyak állapotát. (Legkönnyebben hosszú íves kanyarban teheted meg) Ha szervókormányos a gép álló helyzetben tekerd át végállástól végállásig, ha szuszogó hangot hallasz felejtsd el. A hátsó ablaktörlőt próbáld ki és a index automata kikapcsolót is.

Cali Creative Commons License 2000.11.16 0 0 724
Üdv mindenkinek!
Új emberkeként ezen a topicon nagy lelkesedéssel rágtam át magam a teljes halmazon. Uraim: elismerésem!!! Színvonalas, kultúrált, olaszautó tulajdonoshoz méltó a beszélgetés. Sokféle autót volt szerencsém a magaménak mondhatni, és bizony a tény az, hogy saját, nagyon kellemes feelingje van az olasz verdáknak. A tanácsotokat szeretném kérni: autócsere előtt állok, kb. 1.5-1.6M Ft körül szánnék most kocsira. Ennyiért már lehet kapni '95-'96-os Bravot(Bravát). Természetesen 1.6-ost vennék (sokkal sikerültebb ugyebár, mint az 1.4-es), ti mit tanácsoltok, mire figyeljek oda nagyon a vásárlásnál? Elsősorban a típussal kapcsolatos dolgok érdekelnének, nem az általánosságok(volt-e törve, az azonosítószámok rendben vannak-e stb).

Előre is kösz: Cali

Barramas Creative Commons License 2000.11.15 0 0 723
Hali
Ujtulaj
Jol tetted,vegre ismet kozelebb kerult szivunk csucske az Ot megilleto helyhez...:)
Mas
Tud valaki kozelebbit a Bontexnel akciozott valtokeret+borszoknya+valtogomb comborol??
Hogy megy fel aregi helyere,illetve mi lesz a gyuruvel,nem lesz tobbet tolatas?? :))
Ciao
B™
Előzmény: ujtulaj (722)
ujtulaj Creative Commons License 2000.11.15 0 0 722
Sziasztok!

Megkértem a totalcar.hu legénységét, hogy rakják fel a Bravo fórumot is a címoldalra, mint más autós fórumokat.
Voltak olyan jók, és megtették :)

Barramas Creative Commons License 2000.11.14 0 0 721
Tudom,hogy ez nem az a forum,de olaszok,oruljetek
ismet:ha igaz a hir,az ev autoja ISMET egy olasz auto,nem nemet,nem japan,nev szerint:
ALFA ROMEO 147 :)
Persze,nekem a szivem csucske akkor is a BRAVO.
Ciao
B™

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!