Üdv azok az olcsóbb kf 04 esek,nyilván gyengébb a szarva mint amelyiknek össze van kötve,nekem van mindkettőből nincs vele semmi gond .Jobban a forditott működésű kuplung bosszant!
Én nem vagyok szerelő csak egy kolléga kért meg hogy nézzem már meg mi a bánat baja van. "Szögvasakkal" erősítettem meg a motortartót ahol hozzáfértem hogy ne hulljon szét a használat alatt.
Volt nálam javításon egy gagyi alko rotakapa. Ott úgy oldották meg a kuplungot ékszíjasan hogy a hajtó és hajtott tengely elcsúszott egymástól amit bovdennel kellett mozgatni. Nagyon vékony lemezből volt két dobozszerű tartó ami egymásba csúszott , ezt mozgatta a bovden. Nem győztem hegeszteni hogy merevebb legyen. Na ettől félek ha hasonló konstrukciót választanék ...
Ó szerintem ez sokkal komolyabb vas mint amiről én érdeklődöm. Sokkal stabilabb az ékszíjkialakitás is mint a dragon55-ben. Közben keresem hogy miként oldották meg az oldást.
Találtam meg egy KF hondát aminek a szarva nincs összekötve egymással. Erre figyelni kell hogy a gumis foggantyú után a stabilitás érdekében legyen egy átkötés ?
Rotációs kapáknál mennyire elfogadott vagy mennyire tartós dolog az ékszíjhajtás? Kicsit lemaradtam a témában manapság. Létezik más kuplungos megoldás mint a rotalux 5-ös féle illetve a röpkuplungos a fordulatszám függvényében ?
mtd thorx 55 gázszabályzó rudazatról egy képet nem tudtok linkelni,mert amit kaptam azon össze van kavarva minden,meg bicikliküllövel van kiváltva.köszi
Nem tudom, hogy az a tébla mit jelöl, de ez egy 320ccm-es motorral van meghajtva, ami Briggs motor kópia.
A 8le stabilan megvan.
Mai napig gyártják.
Kadvi.ru oldalon megnézheted.
helo segitség kellene van egy gutbrod terra t150 es motorom és ha elér egy bizonyos hömérsékletet akor kerepelni kezd mintha a lendkerék elérné a jeladot vagy a világittotekercset és megszorul miért?? én a fötengejcsapágyra gyanaxom