De bejön ám! Nagyon jól néz ki szerintem.
Voltam ma a Media Markt-ban, szétnéztem rádió ügyileg.
Fujj, televan csillivilli mjúzikcenter kinézetű helikopter műszerfalakkal...
Grundigot csak kazettásban láttam sajna.
..nekem pedig egy sima 1 CD-s elöl töltős kell.
alexandrosz
Az Xplod szerintem is csak a külalakjában különbözik. Meg aztán a piros Xplod abszolut nem illik a Bravo-ba
Gábor
Egy egyszerű csillagcsavarhúzóval tudod levenni azt a burkolatot. Amúgy a kezelésiben is le van rajzolva. Ha lenn van egyből látnod kell a pollenszűrőt. A ventillátorhoz belülről tudsz hozzáférni az anyósülés előtt a lábtérben van egy kerek dob. Ennek az alját kell leszerelni, szintén csillagcsavarok tartják. Én "marokcsavarhúzót" használtam azzal a legkönnyebb hozzáférni. Ha kicsavarod akkor lejön a ventillátor és ki tudod tisztítani. Ha ki is akarod emelni akkor még a motor csatlakozóját is ki lehet húzni. Az egész munka nagyon egyszerű semmi rizikó bátran fogj hozzá.
granturismo
"egy teljesen zárt térbe..." ezen lehetnek vitatkozni. SZVSZ az IP22-t sem éri el. Amikor a kinyomócsapágyat cseréltük egyértelmüen látszott, hogy vizet kapott. Ráadásul annyit, hogy a ferodol porból jutott a gyapágyba is. Belemosta.
Amikor a féltengelyeket kivettük a szerelö srác mindjárt megjegyezte, hogy nem érti miért nem tudják bekenni egy kis zsirral a kerékagyba csatlakozó bordás részt. 2-3 év és összegyógyul a rozsdától. 14 hónapos verdámon már rozsdásodott.
Következő a probléma: Néhány napja csikorog a verda (2000, 1.6SX + klima)levegőfújó ventillátora. A kesztyűtartó felőli magas hangú idegesitő nyikorgó hang, ha kikapcsolom a ventillátort lelassul, majd megszűnik. Korábban olvastam, hogy Neked is volt hasonló problémád, amelyet a ventillátorba beakadt szemét okozott. Amennyire tudom a klimás SX-hez eleve jár a pollenszűrő, amely megléte a ventillátor koszolódását eleve kizárja. Igy vagy nem kosz, vagy kilopták a szervizben a pollenszűrőt. A verda még garanciás, azonban ha elviszem a márkaszervizbe biztos, hogy nem derül ki mi a baj, különösen a szűrő hiánya.
Kénytelen leszek magam szétszedni. Amennyire korábbiakból le tudtam venni a p.szűrő egy hosszúkás műanyagfedél alatt van, melyet két csavar tart, az utasoldali ablaktörlő alatt, közvetlenül a motorházfedél eresze alatt. Ez az? Namost, ha ezt leszedem akkor kell találjak alatta egy pollenszűrőt? A ventillátort látni fogom, esetleg meg is tudom pucolni, vagy kell még valami szerszám, speciális fogás is? Ha nincs pollenszűrő elveszitem a garanciát, ha egy utángyártottat teszek be sk?
(a méreg megesz!)
Az xplód-os (XR) kb. 57e, a sima 5000R(?) talán 55e. Ez a kettő akciós az MM-ben. Van belőlük egy halommal... Asszem a héten én is megveszem. Az olcsóbbik megfelel, az xplód nem szól jobban, szerintem.
Sziasztok
Barramas
És elől kicserélted a hangszórókat vagy maradt az eredeti?
Pere
A végállásos szuszogás nem veszélyes csak zavaró. Ha hiba van akkor nemcsak a végállásokban hanem közben is szuszog sőt súlyos esetben a legkisebb kormánymozdulatra is "szól".
Az én gépem 1997-es, 1.6os, 61000Km van benne.
Interferencia alatt azt értem, hogy hézagolási problémák vannak a difiben. 70 alatt semmi, 80 felett semmi, a kettő között meg jajjaj! A szervóm pedig csak végállásban szuszog amit ezidáig a megkerülőszelep hangjának tulajdonítottam.
Más.
Olvastam a Cikkes krízist. Annyi hozzászólásom van a dologhoz, hogy:
- nekem is volt 500-om,(1994-ben, imádtam, megsirattam)
- majdnem 100-nál leszakadt a kipuszeleptányér és
nem sok maradt a motorból.
Vicces az egybeesés nem?
Hozzáteszem, ha nem járok hónapokig 0 szelephézaggal (később beállítottam...) nem tolom a kocsit este, lemerült aksival 4km-t.
Hali
GT
Nekem Alpine hangszórók vannak hátul,szépen belevágva a kalaptartóba,de a pontos típushoz várni kell egy kicsit,ma már nem tervezem,hogy lemenjek az autóhoz,de ígérem,reggel megnézem...:)
Fejből lehet,hogy pontatlan leszek,de úgy rémlik, kb 16x23 vagy valami ilyesmi méretű.ovál 3 utas
90/120w teljesítmény ígéretével,azt meg kell hagyni,igen szépen szól még a low rádióval is.
Hát a lehetőségekhez képest persze...:))
Részletek holnap,remélem,azért tudsz majd aludni...:))))
Ciao
B™
Sziasztok!
Barramas
Neked meg Alpine-od van? Részleteket!!:-)
Pere
Először meg kell nézni a folyadéktartályt hátha csak a szint alacsony, de amúgy a szuszogás azt jelenti, hogy levegő van a rendszerben. De ha a szint OK akkor hogyan került oda?....
Kuplung. Nem értem hogy egy teljesen zárt térbe hogyan kerülhet nedvesség ami aztán rozsdásodást okoz. A zsirzás a kopás ellen jó, de oda valahogy viz jutott. Amúgy ezeket a motorokat-váltókat a Pratoelle Sera-i üzemegységben robotok szerelik össze emberi kéz (Gino-k) érintése nélkül. Vagy arra gondolsz, hogy már a beszerelés előtt is rozsdás volt a szerkezet? Na nem, ez nem a Dacia gyár!
A "fütyülés". Hány ezer kilométer van a járgányban és melyik motor?
Sziasztok!
Lehet, hogy nem vagyok aktuális, de:
a Bravo kuplung gondok többször abból adódtak, hogy a kuplungtárcsa megszorult a nyelestengelyen(rozsda miatt!!!!). Mivel ez folyamatos csúszást eredményezett, a szerkezet is tönkre ment.
(kéne szólni Ginonak a gyárban, hogy tegyen rá egy kis zsírt)
Keresem azt az embert, aki tudja, hogy miért, mitől fütyül a váltó/difi 70 és 80 között.(interferencia vagy kopás)
Granturismo: Most megadtad nekem a kegyelem döfést... Kellett neked beszúrni ide azt a képet, most rábutultam :)
SpeedKing: Azt hiszem marad a CD-s rádió + hangszóró beültetés...
Nem szól azonosan! Az FM-modulátor jobb! Én hallottam mindkettőt. A kazetta adapter minőségétől nagyon függ az egész rendszer megszólalása, egy ilyen kazetta adap. pedig kb. tíz rongy és ez még nem is a legjobb minőségű.
Volna még egy ötletem a discman probláma megoldására. Lehet kapni az úgynevezett FM-modulátort, ami a rádiófrekvenciás sávban kisogározza a rákötött hangfrekis jelet. A rádiódat pedig erre a frekire hangolva már hallhatod is a discman-edet. A baj csak az, hogy a rádió hangfrekiátvitele ha jól emlékszem:40Hz-15KHz-ig van szabványosítva(de lehet, hogy:100Hz-15KHz). Tehát túl jó minőséget nem lehet vele produkálni, de a kazetta adapternél jobb megoldás. Viszont szerintem gyári hangszórószetthez elég. Ha jobb hangszóróid vannak, akkor csakis a cd-s rádió a jó megoldás.
Az én Bravo-m is hasonló "műtét" előtt áll... Az én választottam egy CDX-5000-es Sony CD-Rádió. Hátulra kap a gép két hangszórót (Alpine, vagy Pioneer, még nincs döntés, de 3-utas lesz). Van egy szerelőm, aki sok Bravo-ba szerelt már hifi-t. Azt mondja, szédületes hangzást lehet elérni a gépben:o))) A Sony most csak 55e a Media Markt-ban (69 volt akció nélkül).
A taiwani ragasztós óra nekem sem jön be. Nálam útközben mindig benn van a kihangisítóban a mobil és arról jól le tudom olvasni az órát.
Amúgy érdekes, az EC sorozatú Grundigokban van óra, de ezek meg nem illenek a Bravoba. A gyári hangszórókat én már az első héten kicseréltem Sinus Live-ra. Várom a többiek tippjeit is.