Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45530

Mit szeretnél tudni? :-)

Előzmény: AegonT (45529)
AegonT Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45529

Engem a történet háttere jobban foglalkoztat. Valaki, aki mostanában járt arra, tudna mesélni róla? 

Előzmény: MCA-001 (45516)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45528

Mert nem dolgoznak össze a MABI-n belül?

 

Az ARC ide is bedolgozik.

 

Ez a busz az EAG előrelátó tervezését bizonyítja.

Az E91 majdnem húsz éves konstrukció, mégis van lehetőség a kor igényeihez szabni.

 

OK. A hajtásban a Siemens közös pont a Modulo és az EAG között.

 

Egyébként a hibrid Moduloban milyen hajtáslánc van?

Ennyire nem vált be, hogy a Rampinitól kell megvenni?

 

Előzmény: kristoof (45527)
kristoof Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45527

Ezt legalább olyanok csinálják, akik már láttak buszt! :-)

Előzmény: torqmatic (45526)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.16 0 1 45526

Evopróék valóban nem tették magasra a lécet, de én ehhez a pótkocsis csodához se fűzök túl nagy reményeket.

Előzmény: kristoof (45525)
kristoof Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45525

"Egyébként kíváncsi leszek, hogy jelenthet-e konkurenciát a Modulónak."

 

Főleg, ha kiderül, hogy sokkal jobb! :-) :-)

Előzmény: torqmatic (45524)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45524

Valószínűleg ott lett feltöltve, azért.

Egyébként kíváncsi leszek, hogy jelenthet-e konkurenciát a Modulónak :P

Előzmény: MCA-001 (45521)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45523

:)))

Előzmény: kristoof (45522)
kristoof Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45522

B@szki! Az Egyedit már csak megismerem egy fénykép alapján! :-))))))))

Előzmény: MCA-001 (45521)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45521

Biztos, hogy ott van?

A FB szerint Hódmezővásárhelyen készült a kép:)))

Előzmény: kristoof (45520)
kristoof Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45520

Na, akkor épp ideje újra ellátogatnom Mátyásföldre! :-)

Előzmény: MCA-001 (45518)
kristoof Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45519

A projektnek két része van. Az első rész lezárása 2015.12.31. Ez év végéig a két vázszerkezetnek kell állnia. 

 

 

Előzmény: MCA-001 (45516)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45518
Előzmény: MCA-001 (45516)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45517
Előzmény: MCA-001 (45516)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45516

Egy kép a lemezelés előtt álló EAG F91 Duelbusról:)

Hamarosan bemutató? A projekt befejezésének határideje 2015.12.31.

 

vrobee Creative Commons License 2015.11.16 0 2 45515

más felelőtlen gondolkodása miatt

Lehet, hogy nem hangzik szépen, de a BKK feladata a szolgáltatás megszervezése, nem pedig az egyik operátor karbantartói állásainak megvédése. Utóbbi a munkáltató és a szakszervezet dolga.

Előzmény: MCA-001 (45513)
mc figyelo Creative Commons License 2015.11.16 0 0 45514

És Paks?

Előzmény: Törölt nick (45510)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.15 0 1 45513

Sajnos várható volt ez a lépés :(

Meg lehet köszönni a BKK-nak és a kiszervezéseknek.

 

Azon már elkezdett gondolkodni, hogy mi lesz a PKD lefutása után?

Minek maradjon az egyszerű melós ha tudja,  hogy ez sem tart sokáig :(

 

Lacusékat és a műszak vezetőit is ugyanúgy sajnálom, mert más felelőtlen gondolkodása miatt nekik kell levezényelniük ezt a kényelmetlen helyzetet:(

 

 

 

Előzmény: PKD (45512)
PKD Creative Commons License 2015.11.15 -1 0 45512

Sziasztok!

 

Nálunk a délpesti garázsban pénteken volt egy rendkívüli gyűlés, csak a műszaknak.

Dióhéjban ezt közölték velünk:

 

1. Január 1-ig 100 dolgozót bocsájtanak el a teljes buszágazat műszakoktól.

 

2. Önkénteseket keresnek 75 db PKD csuklós busz összeszereléshez, amiről csak annyit lehet tudni, hogy DAF motoros és ZF váltós lesz. Heti 2db-ot kell összeszerelni, de csak eleinte, mert később heti 4-et. Külön juttatás nem lesz. Feszített munkatempó viszont igen. De büszkék lehetünk.

Ha nem lesz elég önkéntes, akkor majd másképpen állnak hozzá.

I-shift2 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 45511

Rosszul emlékszel...

 

Az ok a 155 db-os akkori Volábusz tender King Long mutatványa volt.

Hiába nyertük meg a tendert minden szinten, háát biztosan volt annyi pénze-érdeke-hatalma valakiknek, hogy az utolsó órában az akkori lehető legmagasabb szintről visszavonják...

 

A minőség meg hát a legyártott darabok számával nőtt, de hát ez így van mindenhol...

 

Én drukkolok a MABI-nak, úgy a fém, mint az elektromos buszok gyártásával kapcsolatban!

Előzmény: AegonT (45498)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.15 0 0 45510

A fővárossal együtt 6.

Budapest, Pécs, Nyíregyháza, Siófok, Keszthely, Balatonfüred. Az első három esetében már folyamatban van a tender is.

Előzmény: kristoof (45509)
kristoof Creative Commons License 2015.11.15 0 0 45509

Nem is akarja senki! Csak azt mondták odafenn okos emberek, hogy ha új buszt akarsz venni, akkor ott az IKOP és vegyél elektromost. Nagyon szívja a fogát mindenki, de elfogadják, hogy ez van.

 

Amúgy már öt hazai város is bejelentkezett a műanyag talicskára.

Előzmény: Racilaci (45504)
kristoof Creative Commons License 2015.11.15 0 0 45508

Az, hogy ez egy Intercity busz barokkos túlzás! 

Előzmény: Törölt nick (45505)
AegonT Creative Commons License 2015.11.14 0 0 45507

Oké, kész van. Oké, bemutatják. Típusvizsga van? 

Előzmény: Törölt nick (45505)
Dante001 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 45506

Jeee, lehet majd gyártani a kibővített gyárban a nem létező megrendelésekre dögivel ezt is.

Előzmény: Törölt nick (45505)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 45505
Racilaci Creative Commons License 2015.11.13 0 0 45504

Arról nem beszélve, hogy nemcsak tesztelve nem volt, hanem hát tele van koncepcionális kérdőjelekkel az egész konstrukció. Egy józan volán ilyet nem vesz nagyobb tételben, ha a maga ura.

Előzmény: torqmatic (45497)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 45503

Megint egy név nélküli szerző ?

 

Nem meri nevével vállalni ha butaságot ír ?

 

 

Előzmény: MCA-001 (45501)
AegonT Creative Commons License 2015.11.13 0 0 45502

A császár megint el lett felejtve... 
de: 
https://groups.yahoo.com/neo/groups/DSR-2-DOT/conversations/topics/3390
http://thetrolleydodger.com/2015/09/30/more-historic-chicago-buses/

Szóval nem a 286-os volt az első US csuklós. 

Előzmény: MCA-001 (45501)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 45501

Egy kis magyar busztörténeti olvasnivaló:)

Mátyásföldtől Amerikáig – Pillanatképek a magyarországi autóbuszgyártás történetéből

Közlekedés nélküli ország, sínylő test, melly méhében hordja a nyavalyák minden nemét. (Gróf Széchenyi István, 1848) Az ember – mióta él a Földön – mindig is közlekedett. Kezdetben rövidebb utakat tett meg, majd állati és technikai segédletekkel egyre távolabbra[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!