Keresés

Részletes keresés

ifx414 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 15931

Nagyon bírom ezeket a régi formákat. Bár az enyémen nem lenne kémény, így elvesztené a jellegét :)

 

 

A lapátkerég bennem is felötlött, hiszen 2 legyet ütnék 1 csapásra. Milyen szép lenne már egy hasonló hajó?




A felső ívvel szépen harmonizálna alul egy lapátkerék :)

 

Sok formát végignézve, meg figyelembevéve hogy járni is szeretnék vele, a katamarán testre gondoltam, mert ott ugye a sebesség, az építnány szélessége könnyebben hozható mint az egytestűnél. Viszont egy jó egytestű lehet hogy túlélne egy jeges időszakot, de szerintem egy katamaránt széttépne az úszótestek között megfagyó és táguló jég.

 

Mindegy, van még 10 évem a tervezgetésre, és aztán még 5 az építésre. Csak lesz addigra valami megoldás :)

Előzmény: Marci38 (15921)
süger Creative Commons License 2010.01.09 0 0 15930

Köszi.

 

A °C megvan, a 3m nincs.Tényleg analfabéta vagyok hozzá.Mi az a sup?Azt kell úgy beirni, vagy valamellyik billentyű szaknyelve? Ha megnyitom ezt [ az ellenkezőjét mán nemtudom,mert ha megnyomom,felvisz a Google keresőjébe.

Basszus! Lehet,bekéne iratkoznom számgép tanfolyamra?Mindjárt kezdhetném is a kezdő alatti szintet. 

 

A Villanyhalé meg mán nem is professzionális,hanem egyenesen KÍNAI.

No de majd ha erre jár,megmutatja.

Tényleg! Mikor jársz mifelénk?Megkéne látogatni a Tanszéken a barnákat is. 

És mégegyszer BASSZUS!! Mert még telefonálni sem tudok,mert valami miatt törlődött a simkártya telefonkönyv memoárja. odalettek a  beírt telszámaim,csak a sajátgép számok maradtak meg.

Előzmény: Takyka! (15926)
doktor4 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 15929
A balatonon van olyan kikötő ahol télen sem teszik a partra a hajókat mert hogy a viz nem vagy be ezt ugy érték el hogy a meder aljárol szivattyukkal nyomatják fel a vizet a felszinre egyszóval keringetik a vizet a hajók körül . üdv doktor4
Előzmény: ifx414 (15912)
GPS Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15928

A sima !!! víz szokta szétnyomni a blokkot nagy minuszokban...ha nem eresztik le időben.

Jó esetben csak a fagydugókat köpi ki...de az ritka. Meg hol van már fagydugó egy mai motorban? Igaz csapvizet se töltenek már motorba.

De attól függetlenül - a jég minnél hidegebb - annál jobban "hízik" :-)))
.
Előzmény: Takyka! (15927)
Takyka! Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15927
Mert a benne lévő fagyálló miatt alacsonyabb a fagyáspontja?


T.
Előzmény: GPS (15919)
Takyka! Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15926
Nos azt nem tudom, hogy profi-e, de a °C az AltGr és 5 majd space, a m3 az pedig így kerül be:
köbméter

T.
Előzmény: elektrofish (15925)
elektrofish Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15925
Halló!
Mint hal a halnak: Word-ba írsz...felső tálcán Formátum fül----Betűtípus---felső index négyzet bepipálása, ha indexeltél akkor kipipálod.....esetleg a képlet szerkesztővel lehet még...Kísérletezhetsz ezenkívül a Beszúrás---szimbólum párosítással... az első megoldás a profi..
Üdv:Ef
Ui: hogy áll a csónakmotor projekt??
Előzmény: süger (15924)
süger Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15924

Akor légyszi azt áruld el,hogy a cm-re hogyan teszed fel a 3-ast,illetve a C-re a o át.

Kicsit béna vagyok hozzá.A klavi nem az erősségem.Na jó,a számgép sem.

 

 

Előzmény: Takyka! (15918)
Marci38 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15923
Ezt az öszvér dolgot ne keresd, csak kitaláltam ... A link alatt a hajóról találsz infót.
Üdv! Marci
Előzmény: Marci38 (15922)
Marci38 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15922
http://www.boat-links.com/Atkinco/Misc/LeveeBelle.html
Előzmény: Marci38 (15921)
Marci38 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15921
-Ja.!?"....,hogy Te "önellátó " úszócsodában gondolkodsz! Lesz kompromisszum.....!
Ime egy tervezet: A hátsó lapátkerék lehet akár generátor vagy "propeller". Vagy mindkettő egyszerre . Ha horgonyzol, áramot termel, ha menni akarsz meghajtja egy motor..Itt megnézheted
Előzmény: ifx414 (15912)
ifx414 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15920
Miért ez jégtörő?
Előzmény: wiczing (15916)
GPS Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15919

Akkor miért is nyomja szét a motorblokkot nagy minuszokban?

Mert hogy nem nulla fokon nyomja szét, ugye abban megegyezhetünk?
.
Előzmény: Takyka! (15918)
Takyka! Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15918
Nem jól tudod! A jég fajsúlya legkisebb 0°C-on, és a hőmérséklettel fordítottan arányos. Persze a változás elhanyagolható, 0.9340g/cm³ −180°C -on.
Nem fejből nyomom, Wikipedia...

T.
Előzmény: GPS (15917)
GPS Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15917

Ha már ennyire precíz a számítás, akkor érdemes figyelembe venni a hőmérsékletet is. A jég minnél hidegebb - annál kisebb a fajsúlya (terjed, ugye).

Persze, ez csak a kiálló részre vonatkozik, mert a vízben úszó rész jó közelítéssel nulla fok körül kell legyen (olvadó jég hőmérséklete).
.
Előzmény: Takyka! (15915)
wiczing Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15916

Ha végleg vizre szállsz, ez lesz a megoldás :)

 

Előzmény: ifx414 (15911)
Takyka! Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15915
Egy kis túlzással igaza lesz szőrmóknak, hiszen 10m2 10cm vastag jég az 1m3, a fajsúlya 0.916kg/cm3 tehát 0,916tonna...

T.
Előzmény: wiczing (15913)
szőrmók Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15914
Nem ! Én is tudom ,hogy a jég könnyebb mint a viz. De az arány nagyjából ott van.
Előzmény: wiczing (15913)
wiczing Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15913

"1 négyzetméter jég 10 cm vastagon 100 kiló. ha jön egyszerre 10 négyzetméter az egy tonna."

Ebben egészen biztos vagy? :)

Előzmény: szőrmók (15898)
ifx414 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15912
Az a gondom, hogy nekem nem jó az állóvíz, mert nem termel energiát.
Előzmény: Marci38 (15899)
ifx414 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15911

Nem fizikailag gondoltam, hogy nem lehet kivenni, de hogy néz má ki egy lakóhajóban élni a parton :)

 

Erre valami megoldást kell találni, mert ha így marad sose költözök vízre :(

Előzmény: szőrmók (15898)
GPS Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15910

Miért? Ez a moci-fajta nem a szupertakarékosságáról híres? :-))))
.
Előzmény: carlos z. (15909)
carlos z. Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15909
Na, itt van vki, aki nagy ívben szarik a fogyasztásra. Csak a fíling!!!))  cz.
Előzmény: UNicum (15908)
UNicum Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15908

Cimborám keres Yamaha 25 2üt. hosszúcsizmás mocit. ha vki pont ilyet szeretne eladni, ne tartsa magában!

köszi,

Unicum

doktor4 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15907
Az autók fogyasztásának és annak a képződött költségnek amit eredményez ha sokaljuk a csökkentségére két lehetőség nyillik az elsö lehetöség az olcsóbb üzemanyag használata ,második, tömegközlekedés, jelesül mezitláb :-))) !! Valóban lehet a mennyiséget ( igen bölcsen és elöre látóan) csökkenteni de az akkor képződött költség még csökkenthető szintén okosan . üdv doktor4
Előzmény: Törölt nick (15903)
Marci38 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15906
-Jónak tűnik,nem? Te hogy látod?
Üdv!
Előzmény: Törölt nick (15903)
izgaga Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15905
Ja, ja. A zajló jég úgy vágja el a láncot, ahogy kell.
Előzmény: szőrmók (15898)
Takyka! Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15904
Ez sablon lessz, vagy prototípus?

T.
Előzmény: Törölt nick (15903)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15903

A Rav4-sem egy zabagép (10L) Gondolkoztam a gázosításon. A legolcsóbb ajánlat 230eFt volt, de volt 320eFt-os is. 4-5 év alatt térült volna meg, viszont addigra már ép ideje lesz eladni. A szombathelyi szervizek közül egybe állhattam volna be (ha betartják a szabályokat). Szerintem hajónál, a gáz nem a megoldás. Az igazi megoldás: olyan test aminek a hajtásához kevesebb üzemanyag kell. A problémát nem gyógyítgatni kell, hanem megszüntetni. Ez a legolcsóbb.

 

Tegnap elkezdtük a habcsikok befüzését. Délelött szerencsétlenkedtünk egy sort, de délutánra már egész jól haladtunk. (A balfaszoskodás miatt 20 munkaóra)

Az orr rész:

Az első (fogóréteg) laminálása:

 

doktor4 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 15902
Azért sok mindenben igaza van "Sügérnek" egy hajó fenékben összegyült gáz heves reakcioja az oxigénnel ( robbanás ) azért k..va látványos lenn ---- a partról :))) ! De csak onnan . Viszont másrészről nézve beépitett motoros hajókon van motortér szellőztető ventilátor. Tehát én ugy gondolom ha profi kivitelezés történik akkor nem veszélyesebb mint a benzin. A PB gáz motor üzemanyagként történő felhasználása eygértelmüen " jövedékiadó" büncselekmény hatálya alá esik .(Most arrol ne beszéljünk hogy a mindenkori kormányok milyen büncselekményeket követnek el a társadalom ellen törvénynek álcázva ) Egyébként a felhasználás területeiről annak modjáról és egyébként ugy általában is szakszerü véleményt az egyik topiktársunk tud adni gondolom én az e-mail cime és a szaktopikban " Autógáz" történő hozzászólásai alapján . üdv doktor4

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!