- Régebben néztem, de ha jól emlékszem egy 4 hp -s motorral írta. . Nem tom van e külömbség 4 lovas és 4 lovas motor közt o) (50 es évek és mai..) Üdv!
Szia Fuego! Elképzeléseim szerint a jövőben nem szeretnék nagy, (síkló) motorcsónakot . Ami túrahajót (félsíkló) megcéloztam , abban eleve 45 hp a javasolt teljesitmény ,20 mph sebesség 3000 es fordulaton Ha beválik és hozza a papírformát , én meg leszek vele elégedve. Ökörködni meg, az alábbi kis "speed" járgány motoszkál a fejemben. - A 70 lovas mercuryt elvitték :o( De ott az 50 es, meg a csónak,futó... Köszi Üdv!
Az pontosan 67,051104 LE! Ami elég karcsu! Viszont egy kamrás turbodiesel 1,6-nak még jó! De ezt rá lehet fogni egy TDI-re is ami 90-lóról indul aztán ha akarjuk 200-ig meg se áll! Az én autóm is 162 pacis + piszkatúra de papíron csak 110 LE! Ja és két hengerrel több van most benne! A lényeg hogy a számokat oda toljuk ahova akarjuk csak döntés kérdése az egész! Egyébként bármilyen motort lehet marinizálni de kérdés megéri e! Egyébként ajálgattam a Mercury-t egy pár embernek ha mozdulnak rá megkereslek!
Te kitzoli! Most látom, nem kicsit tértél el az eredeti tervektől.... Nem lesz ebből "baj"?
ÁÁ..! Dehogy Fugi...! Csak egy gyenge poénkísérlet volt mint ujrahasznositás :o) 50 KW nál semiképp nem akarok nagyobbat. Legalább is papíron... Max 50 KW + tunung.. Üdv! Marci
Szia Marci! Ha jól látom egy C Corsa az alany! Én nem igen ajánlom azt a motort! Ha használható infókat akarsz Diesellel kapcsolatban keress meg de az Opelt ne!
-Nagyon komoly...! A rajzon nem is tünt ilyen nagynak....:o) Sajnos az én anyagomat még csak most a héten fürészelik majd száritják.... Csúszásban vagyok...! -Beerci, köszi! -Feltétlen,..... Motorügyben egyébként is csak Te segíthetsz! :o) Üdv! Marci
Ha jól értelmezem a styrofoamot fogod bevonni és az bennemarad a kész testben?
Márcsak azért is érdekődve figyelem, mert szeretnék a gumicsónakomnak egy merev aljat készíteni úgy hogy tömör styro-ból kivágnám és azt vonatnám be műanyaggal.
Valami ilyesmit:
Nem szeretnék tulzottan elszállni árilag, ezért nem akarom leszerszámozni.
Kb 3méter hosszú és 1,3méter a legnagyobb szélessége.
Szerintetek megoldható?
Ha megcsinálom a "magot" esetleg vállalnátok (természetesen tisztességes fizetségért) a bevonását? Vagy tudtok valakit ajánlani?
Jó lesz, ha Zolival kicsit belehúztok, mert a hajomanian már nyomulás van:
"Építse meg saját csónakját kész tervek alapján. Jelentős költséget takaríthat meg. A csónak kompozit, rétegelt lemez és epoxi vagy políészter gyanta valamint üvegszál. Kézügyességgel rendelkező emberek 1-2 hét alat megépítik. Építést is vállaljuk anyag + 50.000 Ft ért Csónak méretei: 4,85x1,58m súly üressen kb 65 Kg motorizálható 15 Le-ig Terveket nyomtatva angol nyelven szállítom."
Láthattad,mert a képen az épités fázisában van. idén már vizen volt.Ugyanebben az asztalosmühelyben készült a tuloldalon parkoló Csőrike névre hallgató kabinos hajó Annak a müanyaggal való bevonását én csináltam egy barátommal közösen.Abban még WC és zuhanyzó is van.Ennek a zöldhasunaka tulaja a csónakház gondnoka. A parton meg az én csónakom hányódik felforditva a parton.
-Szia Szörmók! Nem rossz-nem rossz, ... gondolom a funkciót is betőlti ... de azért egy kicsivel többet szeretnék kihozni magamból ha már "fával élek":o) Forma, szerkezet, megmunkálás stb .....Meg hát a túrahajó az nem lakóhajó ugye?