én se vennék benzines pugot (csak rc-t) :-) azt is azért mert azt gondolom,h talán azt összerakták vagy azért mert nem hallottam róla rosszat?
ez a 2.0hdi is azért maradt meg mert rettenetesen szeretjük a motorját.
így chippel 120le körül van
Iszonyatosan megy. Ha utazol nem igazán kell gondolkozni , h na most itt ez a passat előttem megelőzzem vagy ne (engedi e vagy nem)
Fogom és lenyomom :-)
De amennyit ráköltöttünk már...
Mondjuk ahogy olvasgatom a népitéleteket.. egyik sem jobb!
vehettünk volna
megbízható bmw-t is ennyiért 2x ennyi időset 3x ennyi kilómétterrel aminek 6 gazdája volt már és fele ekkora felszereltséggel , 3x nagyobb fogyasztással
ráadásul még annyál sem biztos , h minden rendben van
90 le-rol indul a paletta(a 75 le sdi-it kihagyva) ami a 115le-ig nem rossz motor.. A 130-150 le mar joval ''kenyesebb'' Az arat nezve ertheto a kulonbseg hiszen a golf soha nem volt es nem is lesz a 206 es most mar a 207 kategoriaja arra nekik ott a polo......ezert irtam a Sunny-nak nemigazan jo igy az osszehasonlitas.
Népítéleten azért nem mindegyik ember dicséri az autóját, ha megnézed őket, nem mindegyik vélemény elfogult, nagyon sok ember a hibákkal jön első körben.
Értelek, viszont: "Wolksvagen Golf 4 2003-kiadas 1,9 tdi motorral." ezekből ugye 4-5 fajta van lóerőt tekintve (100,110,115,130,150), és használtauto.hu-t nézegetve bődületes ára (1.8milliótól a csillagos ég) van még mindig a 2003-as 4es golfoknak, amikben nem ritka a 200ezer futott km.
Amúgy is szerintem városba (talán autópályára is) felesleges már a 100 lónál erősebb HDi, TDi, benzines stb motor... Főleg, hogy ilyen büntetési összegek vannak a gyorshajtások miatt (30-300ezer ft) Hozzátenném Magyarországon 1-2 kategóriával nagyobb autóval járnak az emberek (20milliós LEXUS + csepeli 50négyszetméteres panel lakás), és az embereknek nincs pénzük, és egyre több lett a kispénzű ember, akinek sok esetben elég pl.: egy 206 1.4 HDi, ami szerintem fényévekkel szebb mint az új Fabia, mert az tényleg ronda, ráadásul swift koppintás :-(
Haaaat....nem tudom az uj fabia ugy nez ki mint valami rakas sz@r.....-nekem. Az elozo jobban bejon.Izlesek-pofonok. Latod megint ugy irtal,hogy nem teljesen igazak az erveid. Ha gyengebb benzinesbol ulsz at egy erosebb dizelbe azt ''nem illik'' egy lapon emliteni. Az 1.4-es motortol persze,hogy nem kell varni a nyomatekgyarat.... Azert okoztam mar vele meglepetest 1-2 erosebb es jobb autonak 140-ig. Ez nem igazan hasznal neki-azonban 90-120 kozott eljutni valahova boven eleg. Mikor a 2.0 16v omegam volt a fonokomnek pedig az uj 307 1.6 hdi 160-70-ig nem voltam ellenfel a pugnak. Lenyeg,ha ''haladni'' akarok akkor ott a v6,ha pedig vasarolni-bolyongani egy varosban arra jo volt a pug.
''Nézegettem népítéletet, a HDi 206osokat, és azt hiszem max. egy ember írt vmi nem egetverő problémát, a többi tulaj teljesen odadavolt érte. ''
Mivel sajat kocsi,teljesen normalis ,hogy odavan erte:).Es valoban mar a nemet minoseg sem a regi,mondenhol a koton elmeletes autogyartas van ervenyben, az alkatreszutangyartas sok leanyvallalata miatt.
De a francia alkatreszek nagyon dragak a nemet mellett(itt,romaniaban ez van ervenyben,talan a borzaszto sok francajn auto miatt)es aki epeszu most mar nemet kocsit vasarol,ami minden szempontbol kiemelkedobb helyet foglal el a francia-roman ''koprodukciok '' es auto-ar -kinalat teruleten.
Ezert ha az ember uj autot megy vasarolni hasonlo kategoriakat szem elott tartva,nagy valoszinuseggel nem az uj 207 -est fogja megvasarolni 14.600 euroet premium felszereltseggel 1.6 hdi motorral,hanem elmegy szepen a Skodahoz es vesz egy Wolskvagen motorizaltsagu ,direktbefecskendezos 1.9 tdi csucsfelszereltsegu uj Fabiat(ami meghozza szep is)12.300euroert.A peug nem annyira jo kocsi,mint amennyire sikeres(ezt nem csak en mondom,hanem minden mas oszinte ember is).Csak a diezel-motorjainak a tartossaga es a dizajn a jo pont benne.A benzines valtozat(mint amilyen az enyem is volt(:)) 1.4) silany,semmi erdemleges nyomatek nem erzodik benne(ugy gyorsul,mint a vonat).Lehet ha 2000cm2 diezel lett volna tetszett volna...
Autos multam,hogy megertsd kiabrandulasom a franciakbol; Citroen Pallas,Citroen bx,Citroen Visa,( ez mar onmagaban teny ,hogy nem akasztottam fel magam mellettuk:)Reno 14, Renault 9,Dacia1300, 1310 tlx,Aro 10,Dacia Supernova,es ezek utan jott a peug 206-aminek 1.4 benzinmotra nem mas,mint a citroen Visa dontott motoros felujitott es agyonkabelezett ,vinnyogos hangu valtozata.(A peug nem volt sajat valasztas ,a korulmenyek hoztak)Ezek kozul a Supernova volt a legjobb,Clio 2es motorjaval es Megane kapcsoloszekrenyevel.
Ezek utan termesztes dolog szamomra,hogy egy nemet kocsi maga az udvosseg:Foleg ha az Wolksvagen Golf 4 2003-kiadas 1,9 tdi motorral.
A nyomatéka miatt meglepő különbséget fogsz érezni ahogy szotam mondani a használható fordulatszám tartományban... 2-3 ezer között remekül megy egész szépen felpörög...
Szerintem nem biztos hogy érdemes a chiptuning, de mindenki döntse el maga, nekem becsülettel megcsinálták anno, az olcsó helyeket eleve kerülném...
Nekem harmadszorra lett véglegesre belőve, minden alkalommal mérve volt padon... a végső nem agyig húzot változat diagramja megtalálható:
"Na ez az a kocsi,amelyik a kispenzu embereknek valo."
Hát nem tudom, pl.: az ismerősöm 4es golfjában most lenne időleges vezérműszíjat cserélni görgőkkel, ami potom 270 ezer ft-lenne a márkaszervízben, mindez pl a Peugeot Centralban, egy 206-osban "csak" 90k lenne.
Az új/használt árakat is meg lehet nézni , néha milliós különbségek figyelnek a VW, és Peugeot márkák közt, de annyival szvsz nem jobbak a VW-ek sztem.. Pl.: 4es golfoknál menet közben leugró ablakokról , havi rendszerességgel elromló gyújtótrafokról lehet hallani , úgyhogy mindkét márkának szerintem megvannak a maga hibái, és varázsa, és innen már szvsz a külső számíthat, és/vagy a pénztárcánk vastagsága...
Amúgy az egész VW konszern el van szállva magától árakban, a gyári alkatrészek 1.5-2x drágábbak a francia alkatrészeknél (nagy százalékban)
Nézegettem népítéletet, a HDi 206osokat, és azt hiszem max. egy ember írt vmi nem egetverő problémát, a többi tulaj teljesen odadavolt érte. Szerintem ezek az új Peugeot-k (HDi) már jóval kiforrottabbak (motorikusan/elektronikusan), de majd az idő úgyis eldönt mindent :-)
Aha :) háát nekem is durva a kettesben 100 km/h :D Amúgy külsőleg viszont 5x szebb a 206, mint Suzuki :) Szerintem a Swift egy mini morris koppintás , ami alapból se vmi szép autó, de az 1.3 motor ereje tényleg odavág...
Viszont lefoglalóztam, és kedden veszem át az 1.4 HDi-met tatabányán, hát kiváncsi vagyok milyen lesz az 1.1. benzin után :-)
http://www.hasznaltauto.hu/2265240_peugeot_206_2005 Ja, és X-design-os!
Viszont ha nem lesz elég a szufla az elvárásaimnak, akkor chiptuning @ 90-95 LE :-) Csak eléggé sajnálom rá azt a 100ast, meg fene tudja, hogy évek alatt mennyire fogják bírni az alkaltrészek, amik elméletileg 'bőven' túl vannak méretezve (motor, turbo, stb..)
ja, és pár kérdés még:
1.esetleg tud valaki olcsóbb chipátírást mint ~100k ? 2.hátsószárnyat 206-hoz hol érdemes venni? 3.1.4 HDi-nek esetleg valaki tud ismert típushibát?
Ez igy azert nem igaz,mert a ket auto nem 1 kategoriaban van.....(es itt nem nemet vs. francia) Semmi baj azzal hogy neked nem jott be a pug...minden ember mas-masfajta igenyekkel. Ezt elmondtad.Valakit bantott valakit nem. En is elfogom adni,de nem azert mert csak a bajom volt vele(nagyobb csaladi lesz) mivel cserben soha nem hagyott.Mikor a bowdennel is megszivatott,de szerencsemre haza hozta a felesegem......utszelen soha nem hagyott.... Hibai vannak ,de melyik autonak nincsenek?Olyan ,hogy tokeletes auto nincs,ahogy ember sem. Reszemrol ennyi hozzafuzni valom volt ehez a dologhoz.
De most mar elegedett vagyok,osszejott valahogy a csere a szobahozott Golf 1.9 TDi 4-el.(2003-EVJAR)
Mintha sarkanyrepulobol ult volna at az ember egy vadaszgepbe.
Nemet egyszeruseg,nemet tokeletesseg.
Na ez az a kocsi,amelyik a kispenzu embereknek valo.
A francia kocsi olcsobb,amikor megveszed,de idovel rafizetsz az alkatreszek dragasaga miatt.
Meg valamit muszaj elmondanon es aztan mar el is huzok innen a fenebe.
Az index jelzo odaszart a peugeotomnal- ,es mivel 2005 -os(vagy ot mikrocsip van benne) egyetlen bontoban sem talaltam.Szetszedte a villanyszerelo ,de semmi esely a javitasra,valami digitalis biz-baz hallt meg ,ami az alaplapon van. Egy kisebb kompjuter a villanyblokk.(!)
Nem volt mas valasztas ,ujjat rendeltem a francajnoktol.
Kerek 370 Euro volt, ugyanez egy nemet kocsihoz bago mivel nagyon egyszeru es celszeru.Ami meg el sem baszodik,de ha megis el siman javithato.
Az a 0-100 ra a loerot felreteve es a nyomatekot nezve szerintem a kis pug jobb lenne... A 2.-ban 100 egy kicsit santit....anno a 2.0 16v omimnak is eros lett volna..... Tudom korszeru motor,konnyu kaszni -nem becsulom le en a szuzkat,de a hdi nyomatekosabb....szerintem.
Olyan problémám lenne hogy 206-osban, a gyári autorádiót bekapcsolva csipog 2-3 másodpercenként elég hangosan, rádión is és kazettát hallgatva is! és igy elég rossz hallgatni:-( Mi lehet a baj?
Figyelj már bele gondoltál abba, hoyg akik ezeket a sorokat olvassák és netán kispénzű emberek és 206-ost választottak mert ez tetszett nekik, most talán rettegve várják a reggelt, hoyg na vajon beindul-e a család járgánya, vagy felgyullad-e az olajnyomásjelző! Egyszerüen senkinek nem hiányzik a felesleges károgásod a túldramatizált hozzászólásaid! error-os számitógépekről szar váltókról stb-ről mesélsz! Barátom ezt az autót már több mint 6 millió példányban adták már el! Szerinted ennyi barom van a földön? Ennyire vakok az emberek vagy mind emberi érzelmeket táplálnak a kocsijuk iránt? Nem! Ezek között az emberek közt a plázacicáktól a nagyapáig mindenki megtalálható! És bizony nagyon sok elégedett tulajdonos van köztük! egy a www.forum-auto.com-on van olyan aki a 7.et használja! és elégedett! mert tökéletes tuningalap a formája! mert nem esik szét minden bukkanón mint te állítod! Van egy közös haverunk AttisCC-vel! Na ő az aki nem kiméli az autót! talán egyetlen negyede van az autónak ahonnan még nem törték meg! De megy! Viszi a 200+-at! És a haver élvezi a vezetését! Azt tudom mondani, hoyg meg kellett volna nézned az autód mielőtt megveszed! Ezt nem neked találták ki! Ez még nem hiba! De gondold át akárhányszor szidod annyiszor állítod ki magadról a bizonyitványt, hogy balek vagyok mert ilyen autót vettem! Ha ennyire utálod irányí vele az autópiac, lehet, hogy egy kisfiú álmát váltod vele valóra, aki mindig is 206-ot akart! És még valami, lehet, hogy szeretem az autómat, de ValaKit mégjobban Szeretek, a Kedvesemet! S ha közös álmaink megvalósítása a kocsin fog múlni képes leszek rá, hogy eladjam, mert bár te azt hiszed mégsem az autó számomra a legfontosabb...
Szerintetek egy 206 HDi 1.4-et mennnyivel veri meg, és hogyan 100 méteren, és 100km/h-ig egy 1.3 as benzines 93 lovas swift ? :-) Valakinek tapasztalat ?
3 hónap alatt közel 5ezret tettem az én kis oroszlánomba városba és pályán egyaránt.Nagyon szeretem mert keveset fogyaszt,ha odalépek megy,hosszú úton elég kényelmes,ja és megbízható!!!Szereti az egész család szerintem qva jó kis járgány.
Volna egy kis problémám ha valaki tudna hozzászólni megköszönném.:-))
Szóval 1 hónapja kb 6km-t mentem múrvás köves (szar) úton nem gyorsan csak olyan normálisan amennyire lehetett. Azóta sajna valami kolontyolás hallatszik néha jobb elöről, főleg enyhe balra kanyarba lépésben haladva, vagy rázós úton.
Az érdekes viszont az hogy néha mintha nagyobb kotyogást éreznék máskor viszont mintha megjavult volna.
Ja a kocsiba 40ezrer van, és meg is van kímélve.
Már leszedtem a kereket semmi nem látszik, de ha kerékkel együtt jobbra-balra megrángatom akkor ici-picit kottyanik.
Köszi előre is ha valaki szaki már halott ilyenről.
Én nem tudom, hogy mennyire rossz a kifutó széria, de az enyém 2006-os gyártású és 1,5 év alatt belehajtottam az 1.4 hdi-be 44.500 km-t, de még most is olyan, mintha teljesen új lenne. Nincs vele az ég világon semmi bajom, azon kívül, hogy kicsit koszolodik a vezető oldalán az ajtókárpit. De lehet, hogy csak ilyet fogtam ki.
Bár az is igaz, ha az ember úgy használja a céges autót, hogy nem számít, akkor persze ne számítson sok jóra. Ésszel kell használni mindent és akkor szerintem gyönyörűen teszik a dolgukat.