hogy-hogy ... ? csak arra gondoltam ha már használod és ki is ismered magad a beállításokban/funkciókban egy "használati útmutatóval" kisegíthetnél ... :-))
Sikerült kézhez kapnom a nyomásszabályzót és úgy tűnik valóban a törtfehérre volt szükség. Gyorsan becsavartam és nem látok hibát. Szervó működik álló helyzetben, nem fullad le, nem erőlködik a motor. Érdekesség, hogy az eredeti alkatrésznél igen hallhatóan emelkedett az alapjárat...talán már nem is működött 100%-osan. Szóval köszönöm a segítséget. :-)
Öröm az ürömben, hogy kiderült vízhűtő radiátort is kell cserélnem és nem bízok túlságosan az üzletek által kikeresett alkatrészekben, ezért hozzád fordulnék ismét egy típusszám/alkatrésszám segítségéig:
Nálam is 3-4mp múlva alszik el a motor beindulását követően. Szerintem korábban is így volt csak most tűnt fel. Gondolom ez idő alatt ellenőrzi az ECU, hogy minden kapott jel megfelelő és kialszik. Nem gondolnám, hogy köze lenne az olajcseréhez.
Rudiapus: Te szerintem az olajnyomás visszajelző lámpára gondoltál.
Milyen érdekes ilyenkor mindenki a traktor kerék rézre gondol. Fólia vastagságút is lehet kapni, és az olajzó csövek rézkarikája is 1 mm vastag és 5mm átmérőt is kapsz. Formára illeszteni nem nagy ördöngősség.
Behalás...Jobbra (ment vele a szerelő) nem húzott, se nála, se nálam. Azt mondta, hogy ahol vezettem a víz elvezetés/víz levezetés miatt nagyobb lejtése lehetett az útnak és azért érezhettem hosszú egyenesben úgy, mintha jobbra húzna az autó. Ebben lehet valami.
Elvittem szerelőhöz. Azt mondta nem tudja mi lehet a baja, hogy olykor morog. Se nem sebességváltó, se nem kerékcsapágy, azt mondta kimehetek a világból is vele, hogy minden jó. Azt említette meg, hogy talán a jobb oldali féltengely gumiharang kemény mint a beton és szerinte attól van (nem folyamatosan, csak mikor úgy mozog a gumiharang) a morgás. (a jobb oldali puha a bal oldali kemény) Szerintetek is lehet attól a gumiharangtól efféle morgó hang?
Valakinek volt már olyan, hogy bekeményedett? De mitől tud bekeményedni csak a jobb oldali?
Némelyik fejegységnél fel van cserélve a Citroën-hez képest a fix +12V és a gyújtás + . Ha összedugod és gyújtás levétel után elfelejti a beállításokat, akkor ezzel a helyzettel állsz szemben.
Nem tudom melyikhez mit adnak, az ISO csatlakozóval be tudod majd üzemelni, egyedül az antenna csatlakozó a kérdéses, de azt egyből meglátod. Régebben a nevesebb gyártók adtak antenna átalakítót, manapság már kispórolják. Azon pl. meglepődtem, hogy az 50ezer ft-os Pioneer fejegységen nincs dimmer funkció...
Ha meg valaki már szétbarmolta a gyári csatlakozókat, akkor marad a kármentés
Akkor pl. ez a SONY DSX-A42UI fejegység minden további nélkül beépíthető? Beépítéséhez kell külön venni kiegészítőt, vagy ami a dobozban van azzal készre lehet szerelni?
ezekkel találkoztál már ...? és ha már ki ismered magad benne hogyan lehet a részletekbe beletúrni kérnék egy kis útmutatást mert az angol nem az én nyelvem ..
ha nincs berhelve a gyári megoldás, akkor ISO csatlakozók vannak, tehát be lehet szerelni. Az antenna csatlakozóhoz kellhet ISO-DIN átalakító, ez a fejegységtől függ.