Íme a keddi beszámoló:
EUA-797 a helyis tartalék, délelőtt LSV-054, délután pedig LTE-931 egy-egy sofőrével
HRR-830 helyközis tartalék, tegnapot követően ma is
GSA-457 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba
ELL-344 Orosháza-Békéscsaba-Orosháza
LLL-953 Vésztő-Békés-Békéscsaba
ELL-369 Katolikus iskola táblával állt, pedig még előtte várta a mezőberényi járata
BHM-396 Szarvas-Békéscsaba-Gyula VF, csak Csabáig hozta be az utasokat, utána ment ki a telepre, mint később kiderült cserélni, mivel a visszafele járaton már CJD-370 volt, a csere miatt leadott várfürdői részt LDF-451 csinálta, aki pedig a szarvasi szemlés fordán van
HZE-182 Köröstarcsa-Békés-Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa
KKL-985 Szeged-Hódmezővásárhely-Orosháza-Békéscsaba, utána Orosháza-Békéscsaba-Orosháza
KBJ-809 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba
LJF-205 Köröstarcsa-Békés-Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa
HSX-003 Gyula-Békéscsaba-Gyula, újra szólósítva lenne a fordája vagy BHZ-564 csak betegség miatt nincs?...
BOS-796 Battonya-Medgyesegyháza-Békéscsaba, nemtom így ki lehet 796 fordáján a helyettesítés miatt
HXU-115 Békés-Békéscsaba-Békés
GBG-917 Békéscsaba-Szabadkígyós-Békéscsaba
HGR-751 Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa
FLX-730 Békéscsaba-Szarvas-Kunszentmárton
LLM-142 Békéscsaba-Tótkomlós-Békéscsaba
GNX-323 Gyula-Békéscsaba-Gyula
IEV-491 Békéscsaba-Telekgerendás-Békéscsaba
GNX-328 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba
LHM-772 Békéscsaba-Kétsoprony-Örménykút-Szarvas
HPK-213 Békéscsaba-Békés-Bélmegyer-Vésztő
FLR-393 Békéscsaba-Orosháza-Szeged
GOX-111 Békés-Békéscsaba-Békés
KWX-462 Békéscsaba-Kamut-Mezőberény
HPR-238 Gyula-Békéscsaba-Gyula
IKP-837 Békéscsaba-Mezőberény-Füzesgyarmat
KEZ-578 Békéssámson-Tótkomlós-Békéscsaba
HGR-753 Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba, utána Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba
DZD-960 Sarkad-Doboz-Békéscsaba
LJF-824 Békéscsaba-Kétsoprony-Szarvas-Békéscsaba
HCC-347 Békés-Békéscsaba-Békés
HGR-755 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba, az előtte lévő újkígyósi járatán IEV-492 volt
LSA-622 Békéscsaba-Kétegyháza-Elek, előtte volt egy újkígyósit GNX-328 helyett
FLR-292 Gerendás-Békéscsaba-Gerendás, majd Orosháza-Békéscsaba-Orosháza
GBG-557 Mezőkovácsháza-Lőkösháza-Elek-Kétegyháza-Békéscsaba, BOS-792 helyett
KKL-983 Szeghalom-Békés-Békéscsaba
LPA-049 Békéscsaba-Doboz-Sarkad-Békéscsaba
KSU-075 Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba
ELL-360 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba
GJF-209 Békéscsaba-Gyula-Elek-Battonya
Ahogy látszik, volt néhány esetben helyettesítés, valamint egy-egy járat leadása helyenként.
Ezen kívül jelentem, hogy az új Credo-k a műhelyben vannak, a felkészítés a végső szakaszában tart, így szerintem a hét végefele már dolgozhatnak is akár.