Keresés

Részletes keresés

KUT-007 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 8991

A gyulai sofőrök nem szeretik őket, nekik csak a Man-ok a jó buszok.

Előzmény: M41 2128 (8989)
HCC-346 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 8990

Elég nagy a kavarodás mostanában. EC 12-est állandó helyire? Ennyi erővel már a KWX-463 is mehetne helyibe Békéscsabán. Felháborító, hogy új autóbuszokat oda terveznek rakni. Kíváncsi vagyok a végső helyzetre. CCY-831-en nincs tunsítvány, csak 1 matrica amit messziről nem tudtam leolvasni. Kérdéses minden helyzet, hogy ki hova megy és ki fog kiesni. Ma az FLX-731 jött Debrecenből.

M41 2128 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 8989

"Nem szeretik meg minden, akkor nem is adnék oda egyet sem."

 

Mármint hogy a gyulaiakat nem szeretik, vagy a gyulaiak nem szeretik a Credot?

Félreértés elkerülése végett ezt most nem amiatt írom, mert gyulai vagyok:

Nekem továbbra is az a véleményem (amit vasárnap el is mondtam), hogy ésszerűség.

Azt én is túlzásnak tartom/tartanám hogy egy EC12 helyi fordába illetve egy Régió egy Gyula-Szeged járatot csináljon. De mondjuk én egy Békéscsaba-Szeghalom-Debrecen járatra sem raknék Régiót. Oda egy MAN SÜ tökéletesen megfelelne (anno Egerig is kényelmes volt).

Nyilván az sem lehet, legalábbis nem lenne fer, hogy mindig csak Békéscsaba kapjon új buszokat. Credok pedig inkább helyközibe valók, minthogy távolsági fordába, az pedig akad Gyulán és Orosházán is bőven.

 

Érdekességképpen  én a következő járatokra tennék Man Lion's Regiot (most darabszámot ne számolj, mert lehet több Régió van/lesz mint amit most ideírok:

 

Békéscsaba-Kecskemét-Budapest

Békéscsaba-Szeged-Baja-Pécs

Békéscsaba-Eger

Békéscsaba-Dunaújváros

Békéscsaba-Debrecen-Miskolc

Orosháza-Budapest

+esetleg ha nem alvállalkozós lenne, akkor a Gyula-Vésztő-Szolnok-Budapest járatra.

Előzmény: KUT-007 (8985)
W50LA Z Creative Commons License 2010.11.10 0 0 8988

GDK-138 most volt felújítva, biztos behozzák szerinted.

Előzmény: KUT-007 (8981)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 8987

Vasárnap este láttuk is a 656-ot, amikor bejött Csabára az esti battonyai járatával.

Előzmény: Varju Zoltán (8986)
Varju Zoltán Creative Commons License 2010.11.10 0 0 8986

IEA-687 helyén az EVL-656 dolgozik néhány napja.

 

KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8985

Na neeee!!!!

Sok lenne az már a jóból a gyulaiaknak...

Én már a Credo-t is sokallom a gyulai alakulathoz.

Nem szeretik meg minden, akkor nem is adnék oda egyet sem.

De hát itt már tényleg semmit sem vehetünk előre biztosnak.

Előzmény: LSA-622 (ex. KKL-144) (8984)
LSA-622 (ex. KKL-144) Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8984

Legutóbb éppen azt hallottam, hogy nem LLM-145 kerül a Gyula-Szeged járatra, hanem az egyik Regio. Tehát már tényleg semmit sem lehet tudni...

Előzmény: KUT-007 (8981)
-Husika- Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8983

"A rendszámok azok nem semmik, kicsit jobbat reméltem, de ez a legkevesebb."

 

A Dunaharasztihoz tartozó okmányirodánál mindig le vannak maradva velük.

Előzmény: KUT-007 (8978)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8982

Azért ezt senki se vegye tutira, a Credo-k terén is számtalan esetben új kiosztás került napvilágra. Biztosra akkor mehetünk, ha majd már elkezdenek dolgozni.

Előzmény: KUT-007 (8981)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8981

Egy megy Orosházára, a budapesti játra, egy lesz Csabán, budapesti és miskolci járatokra KWX-463 helyett, egy pedi Dobozra kerül debreceni járatra, LIW-792 helyére.

Felmerül a kérdés, hogy mi lesz LIW-792-vel? HRR-830 jelenlegi gazdái kapják meg.

Kicsit tovább folytatva, bár ez már nem volt kérdés, HRR ezután Dobozra kerül majd, LLM-145 helyére, aki pedig Gyulára fog kerülni szegedi járatokra GDK-138-at váltva, GDK meg bekerül Csabára.

Ilyen információkhoz jutottunk a kollégával.

Előzmény: Sztárkapus39 (8979)
LSA-622 (ex. KKL-144) Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8980

Ez engem is érdekelne... Annyi lehetőséget hallottam már, hogy nem tudom melyik lesz a végleges...

Előzmény: Sztárkapus39 (8979)
Sztárkapus39 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8979

Hova kerültek az új MAN-ok?

Előzmény: LTE-931 (8973)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8978

Nagyszerű, akkor eljött a Regio fanok ideje.:)

Korábban, mint gondoltam volna.

A rendszámok azok nem semmik, kicsit jobbat reméltem, de ez a legkevesebb.

Előzmény: LTE-931 (8973)
LSA-622 (ex. KKL-144) Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8977

Én ebben a percben hallottam :D Örülünk is nekik :)

Előzmény: LTE-931 (8973)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8976

Ott még nem tartunk... :-))

Előzmény: Komlósfecskés (8975)
Komlósfecskés Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8975

Miért, mi történt, megvették az FVJ-367-et? :)

Előzmény: Csoki bácsi (8974)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8974

Végre, hogy BUSZOK is érkeznek a céghez!

Előzmény: LTE-931 (8973)
LTE-931 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8973

Úgy látom még nem írta senki, megjöttek az új MAN-ek, ha jól láttam, LSW-549, 552, 553.

Előzmény: KUT-007 (8959)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8972

CJD-732 Füzesgyarmat-Békés-Békéscsaba táblával volt, utána Békéscsaba-Békés-Mezőberény-Szeghalom járattal ment haza.

Előzmény: KUT-007 (8971)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8971

Íme a keddi beszámoló:

EUA-797 a helyis tartalék, délelőtt LSV-054, délután pedig LTE-931 egy-egy sofőrével

HRR-830 helyközis tartalék, tegnapot követően ma is

GSA-457 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba

ELL-344 Orosháza-Békéscsaba-Orosháza

LLL-953 Vésztő-Békés-Békéscsaba

ELL-369 Katolikus iskola táblával állt, pedig még előtte várta a mezőberényi járata

BHM-396 Szarvas-Békéscsaba-Gyula VF, csak Csabáig hozta be az utasokat, utána ment ki a telepre, mint később kiderült cserélni, mivel a visszafele járaton már CJD-370 volt, a csere miatt leadott várfürdői részt LDF-451 csinálta, aki pedig a szarvasi szemlés fordán van

HZE-182 Köröstarcsa-Békés-Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa

KKL-985 Szeged-Hódmezővásárhely-Orosháza-Békéscsaba, utána Orosháza-Békéscsaba-Orosháza

KBJ-809 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba

LJF-205 Köröstarcsa-Békés-Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa

HSX-003 Gyula-Békéscsaba-Gyula, újra szólósítva lenne a fordája vagy BHZ-564 csak betegség miatt nincs?...

BOS-796 Battonya-Medgyesegyháza-Békéscsaba, nemtom így ki lehet 796 fordáján a helyettesítés miatt

HXU-115 Békés-Békéscsaba-Békés

GBG-917 Békéscsaba-Szabadkígyós-Békéscsaba

HGR-751 Békéscsaba-Békés-Köröstarcsa

FLX-730 Békéscsaba-Szarvas-Kunszentmárton

LLM-142 Békéscsaba-Tótkomlós-Békéscsaba

GNX-323 Gyula-Békéscsaba-Gyula

IEV-491 Békéscsaba-Telekgerendás-Békéscsaba

GNX-328 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba

LHM-772 Békéscsaba-Kétsoprony-Örménykút-Szarvas

HPK-213 Békéscsaba-Békés-Bélmegyer-Vésztő

FLR-393 Békéscsaba-Orosháza-Szeged

GOX-111 Békés-Békéscsaba-Békés

KWX-462 Békéscsaba-Kamut-Mezőberény

HPR-238 Gyula-Békéscsaba-Gyula

IKP-837 Békéscsaba-Mezőberény-Füzesgyarmat

KEZ-578 Békéssámson-Tótkomlós-Békéscsaba

HGR-753 Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba, utána Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba

DZD-960 Sarkad-Doboz-Békéscsaba

LJF-824 Békéscsaba-Kétsoprony-Szarvas-Békéscsaba

HCC-347 Békés-Békéscsaba-Békés

HGR-755 Békéscsaba-Doboz-Békéscsaba, az előtte lévő újkígyósi járatán IEV-492 volt

LSA-622 Békéscsaba-Kétegyháza-Elek, előtte volt egy újkígyósit GNX-328 helyett

FLR-292 Gerendás-Békéscsaba-Gerendás, majd Orosháza-Békéscsaba-Orosháza

GBG-557 Mezőkovácsháza-Lőkösháza-Elek-Kétegyháza-Békéscsaba, BOS-792 helyett

KKL-983 Szeghalom-Békés-Békéscsaba

LPA-049 Békéscsaba-Doboz-Sarkad-Békéscsaba

KSU-075 Békéscsaba-Gyula-Békéscsaba

ELL-360 Békéscsaba-Újkígyós-Békéscsaba

GJF-209 Békéscsaba-Gyula-Elek-Battonya

Ahogy látszik, volt néhány esetben helyettesítés, valamint egy-egy járat leadása helyenként.

Ezen kívül jelentem, hogy az új Credo-k a műhelyben vannak, a felkészítés a végső szakaszában tart, így szerintem a hét végefele már dolgozhatnak is akár.

KUT-007 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 8970

Ahogy a kolléga mondja. Szerintem is jó lett honlap, tetszik.

Előzmény: LSA-622 (ex. KKL-144) (8969)
LSA-622 (ex. KKL-144) Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8969

Elég régóta tervezték a megújítást, még valamikor a nyáron voltam bent ezügyben. Nekem tetszik az új, sokkal modernebb hatású.

Előzmény: petra0525 (8966)
LTE-931 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8968

Akad olyan is, aki a leszálló utastól visszakéri a 60 perces menetjegyet, így újra eladható és megvan a jutalék:D Sajnos ilyet is láttam már. Ezzel persze szégyenbe hozza a becsületesen dolgozó 99%-ot...

Előzmény: eletmuvesz73 (8965)
R.odriguez Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8967

Viszont akkor ebből a volánnak plusz haszna származik.

Előzmény: eletmuvesz73 (8965)
petra0525 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8966

Sziasztok!

 

Megújult a volán honlapja. Nem tudom, hogy tudotatok-e róla, gondoltam megírom! :)

 

www.korosvolan.hu

 

eletmuvesz73 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8965

Ha lehet szólni.akkor a helyijárattal kapcsolatban csak annyit hogy ha egy helyközis csinálja a helyijáratot akkor nem jár neki a jegy utáni pótlék. Így nem szívesen csinálják a helyközisek a helyijáratot. 

Előzmény: KUT-007 (8962)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8964

Egy mai távolsági:

FEF-890 Szolnok-Kunszentmárton-Szarvas-Békéscsaba

LSA-622 (ex. KKL-144) Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8963

KUT barátom tökéletesen leírta az én álláspontomat is. Azért járnak helyiben helyközis kocsik, mert csúcsidőben sokkal nagyobb az utasigény, valamint például a 9-es helyijáratot reggel azért végzik beérkező helyközis kocsik, hogy az arról érkező diákoknak ne kelljen átszállni.

Előzmény: BPO-105 (8961)
KUT-007 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 8962

Közlekedett, közlekedik, és fog is minden bizonnyal. Azonban teljesen más módon, mint amit az egyik leendő gyulaival terveznek.

Ugyanis a tervezetben úgy van, hogy teljes egészében helyis lenne egy példány.

Ehhez képest a csabai megoldás eltérő, és érthető is azok számára, akik képben vannak a dolgokkal.

Szerintem azzal semmi gond sincs, ha egy helyközis kocsi, helyközis fordájában szerepel helyijárat. Attól még rendeltetésének megfelelően van használva, csak bizonyos okok szükségessé teszik, hogy beálljanak helyijáratra is. Ez ésszerű és logikus is véleményem szerint.

Viszont az, hogy egy helyközis kocsit kizárólag helyijáraton alkalmazni, hát abban nem látom a logikát.

Előzmény: BPO-105 (8961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!