Keresés

Részletes keresés

**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 909

A 98-as autóbusz útvonala a 1978. július 1-től érvényes BKV-vonalhálózati térképen.

(4 térképrészletből állítottam össze)

 

98

Előzmény: **BPO-700** (904)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 908

Köszönöm a linket!

 

Lehet valami bővebbet tudni a kispesti 41-esről?

Előzmény: szanthomaster (906)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 907

Köszönöm az észrevételedet és a segítségedet! A hibákat korrigálni fogom!

 

:)

Előzmény: Peto (905)
szanthomaster Creative Commons License 2007.01.21 0 0 906

itt van szó egy 41-es ingajáratról:

http://hampage.hu/kozlekedes/sinekpest3.html#hofherr

 

de ez a Tétényi úti:

http://hampage.hu/kozlekedes/sinekbuda3.html#tetenyiut

 

nagyon király ez az elveszettsines oldal!

Előzmény: **BPO-700** (903)
Peto Creative Commons License 2007.01.21 0 0 905

A 98-ashoz.

Légy következetes: ha Micsurin út (nem utca!), akkor viszont nem a 13-14 éve használt Rákoskeresztúr, városközpont, hanem "Rákoskeresztúr, Ferihegyi úti elágazás" volt a végállomás (a köznyelvben a mai napig csak "elág" néven).

A korhoz alkalmazkodva egyébként a 98A Gyömrői úti végállomását is inkább Kőhídnak kéne nevezni. Ott lehetett átszállni a régi 117-es gyorsra.

 

1971-ig egyébként a 98-asnak vonalközben, az elágnál volt a végállomása; Hegy felé kb. a mai OTP előtt várakozott; akkor ott még kocsma volt.

 

Jelenleg nincsenek dátumaim, de Rákosligeten a 98-98Y-198 több ütemben változott. Először tolatással fordult az Ananász - Micsurin sarkon, utána kb. a 76-os 1970-es beindulása táján körforgalomban járt (Diadal u. - Micsurin út - Ananász utca), a 70-es években ez a kör bővült a Bártfai utca - Kasztelli András úttal (Szt. Imre herceg út), majd kb. 77-ben a körforgalomba iktatták a Tárcsás utca (mai Tarcsai út) kitérőt Tóalmás utcáig. 

Előzmény: **BPO-700** (904)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 904

A 98-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1965-TŐL NAPJAINKIG:

 

1965.

A 98-as autóbuszok Rákoshegy és Rákosliget között közlekedtek.

 

1971.03.

A sok vasúti - szintbeli - átjárók 10-15 perces várakozásának csökkentése miatt az alábbi forgalmi változások történtek:

~ A 98-as autóbuszok Rákoskeresztúr, Városközpont és Szarvas csárda tér között;

~ A 98A jelzésű autóbuszok Rákoshegy, MÁV-állomás és Gyömrői út között;

~ A 98Y jelzésű autóbuszok Rákoskeresztúr, Városközpont és Rákosliget, Micsurin utca között közlekedtek.

 

1977.01.01.

A 98Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 198-asra módosult.

 

1977.12.01.

A 98A jelzésű autóbusz útvonalát Fedezék utcáig hosszabbították meg.

 

1980.03.30.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 98A jelzésű autóbuszjárat megszűnt;

~ A 98-as autóbuszok Rákoshegy, MÁV-állomás és Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás között közlekedtek.

 

1996.03.01.

A 98-as autóbuszok Szarvas csárda tér helyett Kőbánya-Kispest, MÁV-állomásig közlekedtek.

/A kieső szakaszon 80-as autóbuszok közlekedtek tovább./

 

2005.09.01.

A 998-as jelzésű éjszakai autóbusz Rákoskeresztúr - Rákoscsaba, MÁV-állomás - Cinkota, Autóbuszüzem útvonalon közlekedtek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 903

Már meg is találtam!

 

Villamosok.Hu weboldalon van találunk ilyen ingajáratot. :)

Előzmény: **BPO-700** (902)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 902

Biztosan, mert "ingajárat"-ban közlekedett...

 

Véletlenül valakinek erről képe? Igen érdekes járat lehetett. :)

Előzmény: szanthomaster (901)
szanthomaster Creative Commons License 2007.01.21 0 0 901
a háború elötti 41-es egyvágányú volt
Előzmény: **BPO-700** (890)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 900

Sajnálom!

 

Írtam, nem sok adatom volt erről a járatról... Ki tudja, lehet nem is volt "nagy" történelme.

 

Ha valaki tud valamit a 49-esről, akkor majd itt kiegészíti!

 

Természetesen ezt is megköszönném! :)

Előzmény: jázminapja (899)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 899
Én is kösz, volt benne új adat is. De azért egy kicsit elkeserítettél: ki tudja, ha Te nem....
Előzmény: **BPO-700** (898)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 898
Köszönöm! Korrigálni fogom!
Előzmény: jázminapja (897)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 897
Annyi tudok, hogy 1953. október 5-én indult, Rába TR 3,5 típusal kezdett, és a kezdetekkor a Gábor Áron utcánál vissza fordutt. 1963-tól (?) IK 620 járt már... kb ennyi, és, hogy én legalább 6000szer ültem rajta:)! Előre is kösz... 
Előzmény: **BPO-700** (895)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 896

A 49-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1949-TŐL NAPJAINKIG:

 

1949.06.25.

A 49-es autóbuszok gyorsjáratként közlekedtek Széll Kálmán (Moszkva) tér és Ságváriliget között.

/Az autóbuszok csak vasárnap és ünnepnapokon közlekedtek, valamint Budagyöngyénél és Kuruclesi útnál álltak meg./

 

?

A 49-es (gyors)autóbuszjárat megszűnt.

 

1950-es évek második felében

A 49-es autóbuszok Moszkva tér /Dékán utca/ és Rókushegy között közlekedtek.

 

1992.05.01.

A 49-es autóbuszok a Moszkva téren fordultak meg.

 

1996.04.01.

A 49É jelzésű éjszakai autóbusz Moszkva tér - Krisztina körút - Bartók Béla út - Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedett.

/Ezen a vonalon korábban az azonos jelzésű éjszakai villamosok közlekedtek./

 

2005.08.31.

A 49É - jelzésű éjszakai autóbuszjárat megszűnt.

/Pótlására részben az új 921-es, részben a 907-es jelzésű éjszakai autóbuszok közlekedtek./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 895

Pont a 49-esről? :)

 

Arról nem sok adatom van, de ha vársz 10 percet, akkor olvashatsz! :))

Előzmény: jázminapja (893)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 894

Írtam: "ha jól tudom"

 

Köszönöm az észrevételedet! Korrigálni fogom! :))

Előzmény: névtelen (892)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 893

Egyszer írhatnél nekem ilyet a 49 buszról:)

 

Előzmény: **BPO-700** (891)
névtelen Creative Commons License 2007.01.21 0 0 892
"A 43A villamos korábban megszűnt szünetel, mint a 43-as.

Úgy is van oda írva, hogy szünetel. (1983.11.30)"

De, a lényeg az, hogy a 43A hamarabb leállt, mint a 43-as!!!!!!!!



"A 43É jelzésű villamost // ami a történetben nem olvasható :( // ha jól tudom 3É jelű autóbusz vette át, ami ma 973-asként közlekedik Újpalota felől."

Tudtommal vala a 43É, amiből lett 47É villamos, majd 43É vagy 47É busz. Ebből lett utána a 3É, majd a 973-as..

http://villamosok.hu/villtort/villtort7079.html
Előzmény: **BPO-700** (890)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 891

A 30-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TŐL NAPJAINKIG:

 

1912.

A 30-as villamosok Ferenc körút – Mester utca – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1920-as évek végén

A 30-as villamosok Boráros tér – Soroksári út – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1944.

A 30-as villamosjárat – Budapest ostroma miatt – megszűnt.

 

1945.05.21.

A 30-as villamosok ismét Ferenc körút – Mester utca – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1945.07.05.

A 30-as villamosok ismét Boráros tér – Soroksári út – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1951.04.30.

A Csepeli gyorsvasút üzembehelyezése miatt a 30-as villamosok Erzsébetfalva – Gubacsi út – Könyves Kálmán körút – Népliget útvonalon közlekedtek.

/A kieső szakaszon 4-es villamosok közlekedtek tovább./

 

1955.01.01.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 30-as villamosok Erzsébetfalva – Gubacsi út – Könyves Kálmán körút – Népliget – Vajda Péter utca – Orczy tér – Népszínház utca – József körút útvonalon közlekedtek;

~ A 30A jelzésű villamosok Erzsébetfalva – Gubacsi út – Könyves Kálmán körút – Népliget – GANZ, Gépgyár útvonalon közlekedtek.

/A 30-as villamosnak a menetideje 37 perc volt./

 

1956.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 30-as villamosok Erzsébetfalva – Népliget útvonalon közlekedtek.

~ A 30A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

1957.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 30-as villamosok ismét Erzsébetfalva – Népliget – József körút útvonalon közlekedtek.

~ A 30A jelzésű villamosok ismét Erzsébetfalva – GANZ, Gépgyár útvonalon közlekedtek.

 

1959.11.21.

A 30A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzése 31A jelzésre módosult.

 

1959.11.29.

A 30-as villamosok ismét Ferenc körút – Mester utca – Gubacsi út – Szabótelep útvonalon közlekedtek.

 

1993.11.29.

A 30-as villamosjárat megszűnt.

 

1994.11.24.

A 30-as villamosok Ferenc körút és Pacsirtatelep között közlekedtek.

 

2000.12.18.

A 30A jelzésű villamosok Ferenc körút és Könyves Kálmán körút között közlekedtek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (378)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 890

Az egyvágányú villamoshoz: a háború előtti 41-es (Sósfürdő) egyágányos volt?

 

Erre nem tudok válaszolni, de elképzelhetőnek tartom.

A 43A villamos korábban megszűnt szünetel, mint a 43-as.

 

Úgy is van oda írva, hogy szünetel. (1983.11.30)

Éjszakai járatok történelmével foglalkozol? Pl, az 1000-es típusú villamos, ha jól emlékszem utoljára a 43É villamoson közlekedett.

 

Sajnos ezt sem tudom, hogy ezen a vonalon közlekedett-e utoljára az 1000-es villamos. Én személy szerint utoljára a 10-es utaztam..., anno...

A 43É jelzésű villamost // ami a történetben nem olvasható :( // ha jól tudom jelű autóbusz vette át, ami ma 973-asként közlekedik Újpalota felől.

Előzmény: névtelen (889)
névtelen Creative Commons License 2007.01.20 0 0 889
Az egyvágányú villamoshoz: a háború előtti 41-es (Sósfürdő) egyágányos volt?

A 43A villamos korábban megszűnt szünetel, mint a 43-as.

Éjszakai járatok történelmével foglalkozol? Pl, az 1000-es típusú villamos, ha jól emlékszem utoljára a 43É villamoson közlekedett.
Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 888

Mező üzemegység

 

Korányi Sándor utca X Diószegy Sámuel utca

 

 

 

 

 

 

 

 

Belváros üzemegység

exRécsei üzemegység ma Récsei lakópark

 

Thököly út X Dózsa György út

Előzmény: szanthomaster (887)
szanthomaster Creative Commons License 2007.01.20 0 0 887
"

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

"

ez a Mező hol volt? a Belváros is egy telephely volt?

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 886

OFF

 

Slonya!

 

Kérlek jelentkezz, nem tudlak elérni!

 

Köszönettel!

 

ON

**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 885

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

a 17-es, a 23-as és a 65-ös autóbusz, illetve

a 4-es, a 13-as és a 87-es villamos

történetével bővültek!

Kiegészült az 1-es autóbusz közlekedéstörténete is!

 

Az adatok száma eddig:

169

Érdemes a történetek után elolvasni a hozzászólásokat!!!

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Csepeli gyorsvasút

Ráckevei HÉV

Fogaskerekű vasút

 

1948. augusztus 1. - Margit híd átadása (Csak villamos!)

XI. kerületi villamosok

Az egyvágányú villamosok

A zugligeti villamos

Budakeszi és Budaörs közötti összekötő út

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (850)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 884

Elnézést kérek!

 

Blöky topictársunk kiegészített egy adattal, mely az elöző hozzászólásból kimaradt!

 

1977.01.01.

A 101-es autóbusz Nagytétény, Angeli utca és Barackos utca között közlekedett.

/Ezen a vonalon korábban 13A jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

Előzmény: **BPO-700** (883)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 883

AZ 1-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1915-TŐL NAPJAINKIG:

 

1915.03.15.

Az Aréna (Dózsa György) út és a Nagy János (Benczúr) utca sarkától /a Műcsarnok mögött/ az Andrássy út és a Vilmos császár (Bajcsy Zsilinszky) út sarkáig közlekedett a fővárosi tömegközlekedés első autóbuszjárata 1-es jelzéssel.

 

1915.10.13.

Az 1-es autóbuszok útvonalát Gizella (Vörösmarty) tér érintésével Kígyó térig (Ferenciek tere) meghosszabbították.

/Az útvonala 3,7 km hosszú volt; az autóbuszok 7.46. és 21.33. között 20 percenként közlekedtek./

 

1917.04.10.

Az 1-es autóbuszjárat alkatrész-, üzemanyag-, és gumihiány miatt megszűnt.

 

1921.09.24.

Ismét közlekedik az 1-es autóbusz Aréna (Dózsa György) út és Apponyi tér (Ferenciek tere) között.

 

1927.

Belvárosban több utcát egyírányúsitották, ezért az 1-es autóbuszok Apponyi tér (Ferenciek tere) felé a Petőfi Sándor utcán át; míg az Aréna (Dózsa György) út felé a Duna és a Váci utcán át közlekedtek.

 

1928.09.24.

Az alábbi változások történtek:

~ Az 1-es autóbusz Városliget felől Belvároson, és a Ferenc József (Szabadság) hídon át a Gellért térig;

~ A 11-es jelzésű - betétjárat -  Aréna (Dózsa György) út és Apponyi tér (Ferenciek tere) között közlekedett.

 

1931.

A 11-es jelzésű betétjárat megszűnt.

 

1933.10.01.

Az 1-es autóbusz útvonalát tovább módosították. Aréna (Dózsa György) úttól immár Lenke (Kosztolányi Dezső) térig közlekedtek.

 

1944.12.

Az 1-es autóbuszjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

 

1945.07.02.

Az 1-es autóbuszok Gellért tér és Apponyi tér között ismét közlekedett.

 

1945.12.22.

Az 1-es autóbuszjárat - a dunai jégzajlás miatt, a pontonhídon való átkelést megszűntették - megszűnt.

 

1946.01.13.

Az 1-es autóbusz - a Ferenc József (Szabadság) híd felrobbantása miatt, két szakaszban - ismét közlekedett:

--- PEST: Apponyi tér (Ferenciek tere) - Petőfi Sándor utca - Ságvári tér;

--- BUDA: Silágyi Dezső tér - Döbrente tér - Bartók Béla út - Móricz Zsigmond körtér.

 

1946.02.27.

Az 1-es autóbusz - két szakaszos - útvonala módosult:

--- PEST: Aréna (Dózsa György) út - Apponyi tér (Ferenciek tere) - Baross tér;

--- BUDA: Kelenföldi pályaudvar - Szent Gellért tér - Déli pályaudvar.

 

1946. 03.05.

Az 1-es autóbusz közlekedése - üzemanyaghiány miatt - szünetelt.

 

1946.03.20.

Az 1-es autóbuszok Deák Ferenc tér - Kossuth híd - Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.

 

1947.12.

Az 1A jelzéssel betétjárat közlekedett Aréna (Dózsa György) út és Apponyi tér (Ferenciek tere) között.

/Az 1A jelzésű járat megszűntetésének ideje ismeretlen!/

 

1948.06.07.

Az 1-es autóbusz Hősök tere és Vörösmarty tér között közlekedett.

 

1948.07.12.

201-es jelzéssel új járat közlekedett Bosnyák tér - Nagy Lajos király útja - Füredi utca - Rákosszentmihály, Rákosi út - Árpádföld útvonalon.

 

1948.08.02.

Az 1-es autóbusz útvonalát a Szabadság hídon át Kelenföldi pályaudvarig hosszabbították meg.

 

1948.

Az 1-es autóbusz - vásár idején - Széchenyi gyógyfürdőig közlekedett.

 

1948.09.28.

Az 1-es operai járata is közlekedett.

/Ennek útvonala és megszűntetésének ideje ismeretlen./

 

1948.11.08.

A 201-es viszonylatjelzést 47-esre számozták át.

 

1951.05.15.

Az 1-es autóbuszok - a túlzsufolt Szabadság híd csökkentése miatt - Lánchíd - Alagút - Attila körút (Attila út) - Döbrentei tér - Gellért rakpart útvonalon közlekedtek.

 

1961.12.04.

Az 1-es autóbusz útvonala - az Alagút zsúfoltságának csökkentése érdekében - Clark Ádám tér - Ybl Miklós utca - Döbrentei tér útvonalra módosult.

 

1962.05.02.

Az 1-es autóbuszok - a Gellért rakpart átépítése miatt - ismét Szabadság hídon át közlekedtek.

 

1962.06.08.

Az 1-es autóbuszok - a Gellért rakpart átépítésének befejeztével - ismét Lánchídon át közlekedtek.

 

1964.04.06.

Az 1-es autóbuszok útvonalát Szabadság híd irányába változtatták.

 

1965.07.07.

Az 1-es autóbuszok Kacsóh Pongrác úttól közlekedtek Kelenföld felé.

 

1970.11.21.

Az 1-es autóbuszok a felújított Kacsóh Pongrác úti autóbusz-végállomástól közlekedtek.

 

1980.06.18.

Az 1-es autóbuszok - a Szabadság híd felújítása miatt - Petőfi hídon át közlekedtek.

 

1980.10.17.

Az 1-es autóbuszok ismét a Szabadság hídon át közlekedtek.

 

1981.01.01.

Elindult az 1-es Hősök tere és Kelenföldi pályaudvar között a Szabadság hídon át.

 

1990.08.31.

Az 1-es autóbuszjárat - járműkihasználatlanság miatt - megszűnt.

 

1994.02.01.

jelzéssel éjszakai autóbuszjárat közlekedik Bécsi út és Népliget között, az 1-es villamos üzemszünet ideje alatt Hungária körút és Árpád hídon át.

/Az 1É jelzésű járatnak semmilyen összefüggése nincs az 1-es járathoz!/

 

1994.04.07.

A 101-es autóbusz útvonala - az M0-ás körgyűrű üzembehelyezése miatt - módosult: Bartók Béla út - 888. utca - Mátra utca - Dráva utca - Dózsa György út - Nagytétényi út.

/Sajnos a 101-es autóbusz üzembehelyezésének idejét nem tudom! Ellenben a 101-es járatnak semmi köze nem volt az 1-es járathoz!!! Illetve annak megszűntetésének ideje ismeretlen!/

 

1995.03.04.

Az 1-es autóbusz közlekedése - a MILL. F.A.V. felújításának munkálatai miatt - szünetelt.

 

1995.09.17.

Az 1-es autóbuszjárat - párhuzamos közlekedés és takarékossági okok miatt - 80 év után megszűnt.

 

2005.09.01.

Az jelzésű éjszakai autóbuszjárat viszonylatjelzése 901-es jelzésre módosult, mely Óbuda, Autóbusz Üzemegységtől indult.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (20)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 882
Arról sajnos konkréttan nem tudok mit írni... Talán majd segít valaki, aki tudja.
Előzmény: ARIBOY (881)
ARIBOY Creative Commons License 2007.01.20 0 0 881
Igy van rég irtam ide!Köszi a linket,de a 101-es autóbuszról infót nem találtam!
Előzmény: **BPO-700** (871)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 880

Ezer örömmel várom a segítséged!

 

Ha baj lenne a letöltés, akkor nem tenném fel ide! Azért tettem fel, hogy minél többen megtudhassuk, illetve bővíthessük, segíthessünk egymásnak az adatok bővítésében!

Előzmény: Szentendre (879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!