Helló.Mivel éppen most voltam a 10e szervízen,nekem a 30ezret jelőlték be a következő olajcseréhez.Egyébként ezekben évi 20ezer vagy 1 év..azaz ami elöbb következik.Az első szervízem 55 ezer magyar forint volt.Tudni kell hogy pofátlanság teteje amit csinálnak a szervízekben.Az autó 45 perc alatt kész volt de a számlán 2 óra munkadíj szerepel X 9780ft-al.A számlán az anyag költség jó ha elérte a 30 ezret.Ha szakszervízbe viszed,felejtsd el hogy te viszed a cuccot...nem vállalják.
Én inkább biztosra mennék:) A szomszédom minden autót 3 évig tart meg.Ezalatt csak akkor megy szervizbe ha elromlik valami.Büszkén mesélte hogy ő még sosem költött olajcserére:S Évi 20-30 ezer km-t megy. Szted?:)
Szerintem azért nem vitte márkaszervizbe, mert drágálotta, és máshol cseréltetett olajat, viszont nem hiszem hogy nem vitte olajcserére még 40 ezer km után.... :)
Ok. Köszi! Tudtam, hogy törlödni fog (vagy is nem fog jelezni) de nem tudtam mennyi idő után. Leugrott a stekker a légtömeg mérőről (fogalmam sincs hogyan) és "antipollution fault" hibát jelez, visszatettem és ha már ott voltam kicsit meg is takarítottam.
44ezer km van az 1.4 HDi-mben, első tulaj 10 ezer km-nél vitte márkaszervizbe 2 éve kb . (első pecsétet akkor tették bele)
-mikor kéne vinnem ? már időleges gondolom (2005 4.havi a kocsi) -ilyenkor mit cserélnek a 2. szerviznél, ill. 44ezer km körül ? Szűrők, olaj, átvizsgálás? -mennyi lesz pénzben kb. ? -milyen olajat vegyek bele ? mert én vinném az olalajt, nehogy azzal is lehúzzanak -ugye vezérműszíj van a HDi-ben, nem lánc (?)
Az lehet,hogy foloslegesen vettel tarcsat...a betet az filleres es nem kell soha megvarni a veget...Nekem meg nem volt tarcsa cserelve rajta(legalabbis nalam)es joval tobb km van benne... Az pedig,hogy megrendelik mindenfajta evjarat es szam es stb...szerint nem mindig garancia... Amikor kilyukadt a hutom rendesen 3 hutot rendeltek a Barditol 1-et a Langtol 2-ot... Egyik sem volt jo igy elmentem bontoba es tessek megtalaltam ....... Vagy a vekimhez is a 4-ik generator szij lett a jo.....
Ki vannak cserelve a fektarcsak es a fekpofak is ,elottem rakta fel-de az meg mit jelent,hogy nem a megfelelore? Peugeot 206- alkatreszt vettem peugeot szakuzletben,meg az evjaratot ,kobcentit,mindent megkerdeztek.
Azota raraktam meg ezret ,hatha bekopik-hat nem kopott be.
A razkodas ugyanaz .De csak 90-80 kmh -nel ,ennal feljebb vagy lejjebb nem raz.Meg a csaldot is beleultettem,meg is pakoltam,de ugyanaz minden...
Bosszant,mert ezek szerint feleslegesen vetettek meg velem a ''szakemberek'' a tarcsakat es fekbeteteket,azok nem is voltak megkopva erosen:(
Pedig valamit meg sem ugy csinaltak ahogy kellett volna. A futomu nem igazan lehet akkor mast csinal-ezt valoban fektarcsa es betetnel szokta. Ne bizz a szerelokben es szervizekben.......ha hozzafersz a tarcsahoz nezd meg milyen. Huzd vegig rajta az ujad,ha sima akkor okes-de ha nem akkor csak lehuztak zsevel. A fekbeteten is lehet latni szabad szemmel nagyjabol mennyi reteg van rajta v. esetleg mar 1-2 fekezes es fem a femmel.... Az is lehet megis kicsereltek mindent,de nem a megfelelore...
A fektarcskat le voltak cserelve ujjakra,az egesz futomuvet atneztek,de mas hibat nem talaltak.Nincs ABS a kocsimon,ellemben van 123 ezer rajta.
A szerelo ,aki feljavitotta a futomuvet csak a vallat huzogatja,es azt mondja szerinte minden rendben-de a problema okat nem tudja. Jart meg valaki igy?Ha tudna valaki a megoldast legyenszives kozolje,elore is koszonom.
En videki vagyok,semmi kedvem nincs felmenni valamelyik nagyvarosi kepviselethez,mert az hallszik,hogy megnyuzzak az embert .
Első saját autóm francia volt, de volt német, olasz, japán is, a legtöbbet a németekre kellett költeni, a japók tényleg jók, cserébe unalmas formaterv még unalmasabb belső, végül megint franciák :) én nagyon szeretem a 206-ost, szép autó, belülről még szebb, enyémbe 60 1-2ezer van, nem volt és most sincs vele semmi műszaki problem.
Ha leszámítjuk azt hogy egyszer megkellett pucolni a jobbos elektronyos ablak kapcsolóját, az olajszint visszajelző rendre egy rovátkával többet jelez, illetve most a CD-tár utolsó 3blokkja sztrájkol :)
Legyszi mondja meg valaki,hogy mitol rezonalhat be a kormany(vagy az egesz kocsi?) 80-90 km|h-nal ha raadom finoman a feket. Az abroncsok ujjak,centirozottak ,az egyik muhelyben pedig fektarcsakat es fekbeteteket is lecsereltek.Semmi valtozas ,mar azon all az eszem,hogy elviszem a kepviselethez,de nem akarodzik...
"vehettünk volna megbízható bmw-t is ennyiért 2x ennyi időset 3x ennyi kilómétterrel aminek 6 gazdája volt már és fele ekkora felszereltséggel , 3x nagyobb fogyasztással"
ez nagy igazság, na kb ezért nem vettem pl 1.6os Golfot :) pedig az is tetszett
Nekem ez a második 206om szüleimek van még egy harmadik, a nagy kocsi 307SW tesóméknak rönyó megán van... egyiknek sem volt semmi különös baja ami közös bennük a magas felszereltség a váltó nem a legjobb, de szokható használató...
Én régen dízelpárti voltam és nem elsősorban a fogyasztása miatt, bár most így nyáron csak városban jól esik 5,5L látni...
A lényeg mivel az autó mindig is rossz befektetés lesz (van pár kivétel OT rendszám...)
Szóval hiszem, hogy nem érdemes a kocsi méretét túlvállalni, inkább magas felszereltség és egy komolyabb motor, ami nem a gyorshajtást teszi lehetővé, mert egy 1000es yaris is megbukhat akár a 20as táblánál akár az autópályán, és nem azért mert túl gyorsan érte el az adott sebességet...
Mindenkinek kialakul a hite és véleménye alapvetően persze mindig emócionálisan és nem racionálisan!!!
Én pl bár tetszenek nem vennék most sem nagyobb kocsit, mert jobban érzem magam a kicsit zajosabb érző 206ban mint egy sokkal sterilebb kicsit bálnás 307SW-ben... én szeretem, hogy jól néz ki és megdícsérik érdekes, hogy a pár apró dolog mennyit dob egy GTIn...
A következő kocsim lehet fiat lesz lehet más egy a lényeg kiválasztom a kategóriát és abban a nekem legjobb motort ami nekem annyit tesz jelenleg, hogy legyen rajta TURBO, mert a mindennapokban nem elsősorban a lóerő, hanem a nyomaték számít!!!
Király, ha egy kocsi 200LE-s de ha az 8000es fordulaton adja, az esetek 98%- nem áll rendelkezésre!...
Kocsi vásárlás mindeig szerencsejáték, sajnos még szalonban újautó esetében is... kérdés ki mennyit és mire használja, jön az értékvesztés...
Mindig kedélyesen mosolyogtam azokon a barátokon akik megkérdezték, mikor fogom kiautózni az 1,6HDI felárát amire egyszerűen annyi a válaszom, akkor amikor valaki kiautózza a 316 és a 325 bömbi közötti különbséget! ;-)
Mindenkinek nyugodt és élvezetes autózást, balesetmentesen! ;-)
Már bocsánat, de ezek az árak eléggé típus, és évjárat függőek lehetnek. Nekem pl. 2.0 HDI-m van, és következetesen szinte mindenből a legdrágább megy bele. Még a futómű alkatrészei sem azonosak teljesen több más modellével, nemhogy a motor alkatrészek, legyen az akár csak egy görgő, vagy bármi más. Egyébként a vezérműszíj cserére olajcserével, fékfolyadék,és szűrők cseréjével együtt nekem 220000 ft.-ot mondtak márkaszervizben. (igaz ebbe lett volna egy alsó motortartóbak csere is) Persze mind ez a feléből meglett oldva, ráadásul a szervizesek csinálták fusiba. Szóval csak azt akartam mondani, hogy az sem mindegy, hogy milyen az az A6-os, vagy golf, stb...