Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mr.debutante Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22237
Helló.Mivel éppen most voltam a 10e szervízen,nekem a 30ezret jelőlték be a következő olajcseréhez.Egyébként ezekben évi 20ezer vagy 1 év..azaz ami elöbb következik.Az első szervízem 55 ezer magyar forint volt.Tudni kell hogy  pofátlanság teteje amit  csinálnak a szervízekben.Az autó 45 perc alatt kész volt de a számlán 2 óra munkadíj szerepel X 9780ft-al.A számlán az anyag költség jó ha elérte a 30 ezret.Ha szakszervízbe viszed,felejtsd el hogy te viszed a cuccot...nem vállalják.
Előzmény: Törölt nick (22230)
mr.debutante Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22236
A rázást csinálhatja még a féltengely is..szerintem
Előzmény: Törölt nick (22228)
ordii Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22235
Én inkább biztosra mennék:) A szomszédom minden autót 3 évig tart meg.Ezalatt csak akkor megy szervizbe ha elromlik valami.Büszkén mesélte hogy ő még sosem költött olajcserére:S Évi 20-30 ezer km-t megy. Szted?:)
Előzmény: Törölt nick (22234)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22234
Szerintem azért nem vitte márkaszervizbe, mert drágálotta, és máshol cseréltetett olajat, viszont nem hiszem hogy nem vitte olajcserére még 40 ezer km után.... :)
Előzmény: ordii (22233)
ordii Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22233
34 ezer km ment azóta olajcsere nélkül?Én a helyedben azonnal vinném olajcserére.A szervizkönyvben benne van mit mikor cserélnek.Olvasd el.
Előzmény: Törölt nick (22230)
Mura23 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22232
Ok. Köszi! Tudtam, hogy törlödni fog (vagy is nem fog jelezni) de nem tudtam mennyi idő után. Leugrott a stekker a légtömeg mérőről (fogalmam sincs hogyan) és "antipollution fault" hibát jelez, visszatettem és ha már ott voltam kicsit meg is takarítottam.
Előzmény: uati (22231)
uati Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22231
Ha öt indításnál mindent rendben talál, a hatodiknál nem jelentkezik.
Előzmény: Mura23 (22221)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22230
44ezer km van az 1.4 HDi-mben, első tulaj 10 ezer km-nél vitte márkaszervizbe 2 éve kb . (első pecsétet akkor tették bele)

-mikor kéne vinnem ? már időleges gondolom (2005 4.havi a kocsi)
-ilyenkor mit cserélnek a 2. szerviznél, ill. 44ezer km körül ? Szűrők, olaj, átvizsgálás?
-mennyi lesz pénzben kb. ?
-milyen olajat vegyek bele ? mert én vinném az olalajt, nehogy azzal is lehúzzanak
-ugye vezérműszíj van a HDi-ben, nem lánc (?)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22229
Remelhetoleg,nem...
Előzmény: Törölt nick (22228)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22228
Koszi a valaszokat.Mas baj ,ugye nem lehet?
ordii Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22227
Sajnos előfordul gyári sz@r tárcsa és betét is.Én asszem először ott keresném a hibát.Persze egy másik szerelővel.
Előzmény: Törölt nick (22225)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22226
Az lehet,hogy foloslegesen vettel tarcsat...a betet az filleres es nem kell soha megvarni a veget...Nekem meg nem volt tarcsa cserelve rajta(legalabbis nalam)es joval tobb km van benne...
Az pedig,hogy megrendelik mindenfajta evjarat es szam es stb...szerint nem mindig garancia...
Amikor kilyukadt a hutom rendesen 3 hutot rendeltek a Barditol 1-et a Langtol 2-ot...
Egyik sem volt jo igy elmentem bontoba es tessek megtalaltam .......
Vagy a vekimhez is a 4-ik generator szij lett a jo.....
Előzmény: Törölt nick (22225)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22225

Ki vannak cserelve a fektarcsak es a fekpofak is ,elottem rakta fel-de az meg mit jelent,hogy nem a megfelelore? Peugeot 206- alkatreszt vettem peugeot szakuzletben,meg az evjaratot ,kobcentit,mindent megkerdeztek.

Azota raraktam meg ezret ,hatha bekopik-hat nem kopott be.

A razkodas ugyanaz .De csak 90-80 kmh -nel ,ennal feljebb vagy lejjebb nem raz.Meg a csaldot is beleultettem,meg is pakoltam,de ugyanaz minden...

Bosszant,mert ezek szerint feleslegesen vetettek meg velem a ''szakemberek'' a tarcsakat es fekbeteteket,azok nem is voltak megkopva erosen:(

Előzmény: veciv6 (22223)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22224
Ja es a futasteljesitmeny az nem sok,ha rendesen volt szervizelve.
Nekem is annyi van rajta csak meg dobj hozza vagy 50.000-et.
Előzmény: Törölt nick (22222)
veciv6 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22223
Pedig valamit meg sem ugy csinaltak ahogy kellett volna.
A futomu nem igazan lehet akkor mast csinal-ezt valoban fektarcsa es betetnel szokta.
Ne bizz a szerelokben es szervizekben.......ha hozzafersz a tarcsahoz nezd meg milyen.
Huzd vegig rajta az ujad,ha sima akkor okes-de ha nem akkor csak lehuztak zsevel.
A fekbeteten is lehet latni szabad szemmel nagyjabol mennyi reteg van rajta v. esetleg mar 1-2 fekezes es fem a femmel....
Az is lehet megis kicsereltek mindent,de nem a megfelelore...
Előzmény: Törölt nick (22222)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22222

A fektarcskat le voltak cserelve ujjakra,az egesz futomuvet atneztek,de mas hibat nem talaltak.Nincs ABS  a kocsimon,ellemben van 123 ezer rajta.

A szerelo ,aki feljavitotta a futomuvet csak a vallat huzogatja,es azt mondja szerinte minden rendben-de a problema okat nem tudja. Jart meg valaki igy?Ha tudna valaki a megoldast legyenszives kozolje,elore is koszonom.

En videki vagyok,semmi kedvem nincs felmenni valamelyik nagyvarosi kepviselethez,mert az hallszik,hogy megnyuzzak az embert .

Előzmény: ordii (22217)
Mura23 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 22221
Kicsit más téma:
Kb hány km, vagy indítás után törlődik a computerből a hiba üzenet, ha már a computer nem érzékeli a hibát?
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22220
'na most aztán jól bemondtad a frankót ' :)
Előzmény: Törölt nick (22210)
ordii Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22219
Nekem az első orosz volt:) aztán japán aztán olasz aztán 9 német és most egy 207-es:)
Előzmény: Törölt nick (22218)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22218
Első saját autóm francia volt, de volt német, olasz, japán is, a legtöbbet a németekre kellett költeni, a japók tényleg jók, cserébe unalmas formaterv még unalmasabb belső, végül megint franciák :) én nagyon szeretem a 206-ost, szép autó, belülről még szebb, enyémbe 60 1-2ezer van, nem volt és most sincs vele semmi műszaki problem.

Ha leszámítjuk azt hogy egyszer megkellett pucolni a jobbos elektronyos ablak kapcsolóját, az olajszint visszajelző rendre egy rovátkával többet jelez, illetve most a CD-tár utolsó 3blokkja sztrájkol :)

ordii Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22217
Ha csak fékezésnél jön elő akkor bizony féktárcsa lessz.
Előzmény: Törölt nick (22215)
RÉMES Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22216
Akkusaru le, vársz 5 percet, aztán vissza. Nekem bejött!
Előzmény: kokesz85 (22188)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22215

Sziasztok!

Legyszi mondja meg valaki,hogy mitol rezonalhat be a kormany(vagy az egesz kocsi?) 80-90 km|h-nal ha raadom finoman a feket. Az abroncsok ujjak,centirozottak ,az egyik muhelyben pedig fektarcsakat es fekbeteteket is lecsereltek.Semmi valtozas ,mar azon all az eszem,hogy elviszem  a kepviselethez,de nem akarodzik...

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22214
"vehettünk volna megbízható bmw-t is ennyiért 2x ennyi időset 3x ennyi kilómétterrel aminek 6 gazdája volt már és fele ekkora felszereltséggel , 3x nagyobb fogyasztással"

ez nagy igazság, na kb ezért nem vettem pl 1.6os Golfot :) pedig az is tetszett
Előzmény: somgaga (22205)
somgaga Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22213

06706287148

 

hívj és adom a számot ;-)

Előzmény: blackhooligans (22211)
somgaga Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22212

:-)

 

szerintem nincs legjobb

 

vagy kifogsz egy jót vagy szívsz 3évig egy gyárilag szarral...

 

ennyi...

 

Más autón is előjönnek tök ugyanezek a hibák csak ott nem horror árakat mondanak a szervizek

 

 

Előzmény: Törölt nick (22210)
blackhooligans Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22211
Sziasztok! :)  Akkor lécci a címet add meg jó?
Előzmény: somgaga (22204)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22210
Igazatok van.A peug 206-os a vilag legjobb autoja.
GregHDI Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22209
Nekem ez a második 206om szüleimek van még egy harmadik, a nagy kocsi 307SW tesóméknak rönyó megán van... egyiknek sem volt semmi különös baja ami közös bennük a magas felszereltség a váltó nem a legjobb, de szokható használató...

Én régen dízelpárti voltam és nem elsősorban a fogyasztása miatt, bár most így nyáron csak városban jól esik 5,5L látni...

A lényeg mivel az autó mindig is rossz befektetés lesz (van pár kivétel OT rendszám...)

Szóval hiszem, hogy nem érdemes a kocsi méretét túlvállalni, inkább magas felszereltség és egy komolyabb motor, ami nem a gyorshajtást teszi lehetővé, mert egy 1000es yaris is megbukhat akár a 20as táblánál akár az autópályán, és nem azért mert túl gyorsan érte el az adott sebességet...

Mindenkinek kialakul a hite és véleménye alapvetően persze mindig emócionálisan és nem racionálisan!!!

Én pl bár tetszenek nem vennék most sem nagyobb kocsit, mert jobban érzem magam a kicsit zajosabb érző 206ban mint egy sokkal sterilebb kicsit bálnás 307SW-ben... én szeretem, hogy jól néz ki és megdícsérik érdekes, hogy a pár apró dolog mennyit dob egy GTIn...

A következő kocsim lehet fiat lesz lehet más egy a lényeg kiválasztom a kategóriát és abban a nekem legjobb motort ami nekem annyit tesz jelenleg, hogy legyen rajta TURBO, mert a mindennapokban nem elsősorban a lóerő, hanem a nyomaték számít!!!

Király, ha egy kocsi 200LE-s de ha az 8000es fordulaton adja, az esetek 98%- nem áll rendelkezésre!...

Kocsi vásárlás mindeig szerencsejáték, sajnos még szalonban újautó esetében is... kérdés ki mennyit és mire használja, jön az értékvesztés...

Mindig kedélyesen mosolyogtam azokon a barátokon akik megkérdezték, mikor fogom kiautózni az 1,6HDI felárát amire egyszerűen annyi a válaszom, akkor amikor valaki kiautózza a 316 és a 325 bömbi közötti különbséget! ;-)

Mindenkinek nyugodt és élvezetes autózást, balesetmentesen! ;-)

Üdv
Greg
dimice Creative Commons License 2008.08.23 0 0 22208

Már bocsánat, de ezek az árak eléggé típus, és évjárat függőek lehetnek. Nekem pl. 2.0 HDI-m van, és következetesen szinte mindenből a legdrágább megy bele. Még a futómű alkatrészei sem azonosak teljesen több más modellével, nemhogy a motor alkatrészek, legyen az akár csak egy görgő, vagy bármi más. Egyébként a vezérműszíj cserére olajcserével, fékfolyadék,és szűrők cseréjével együtt nekem 220000 ft.-ot mondtak márkaszervizben. (igaz ebbe lett volna egy alsó motortartóbak csere is) Persze mind ez a feléből meglett oldva, ráadásul a szervizesek csinálták fusiba. Szóval csak azt akartam mondani, hogy az sem mindegy, hogy milyen az az A6-os, vagy golf,  stb...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!