Vagy ha így megy, akkor megállhatna Kőfelsőn, mert onnan van közvetlen villamos a belvárosba.
Nem jár sűrűn, de legalább a belvárosba visz.
Egyszerűen ki kellene rakni egy angol-német nyelvű plakátot az állomásra, hogy a 37-es villamossal lehet bejutni a városba (persze legyen a büfében jegyárusítás), vagy átszállással (vonattal) a Keletibe.
Hát az tényleg elég szívás. Miért nem arra megy, amerre én írtam? Onnan legalább lenne metrókapcsolat (KöKi) , vagy ráhordás a metróra vagy a belvárosba. (37-es villamos a Blahára)
Attól függ, hogy mikor mentél, de pl. az egyik lehetett egy személyvonat, ami vár az indulási idejére (vagy egy késett IC/EC előzésére), a másik meg lehetett a Komárom-Győr szerelvénymenet, ami félre volt még rakva, mert Győr nem tudta még fogadni...
Tegnap este Győr felől jöttem haza vonattal. Győrszentivánon egy Talent, Nagyszentjánoson pedig egy FLIRT ácsorgott. Ezek vajon a településeken töltötték az éjszakát? Ha igen, akkor megkérdezhetem, hogy miért?
Mint ha valami lajtvonat lett volna ? Mert délután Somogyszobon mint ha azt láttam volna...Még abban az időben csodálkoztunk is azon, hogy a kilépő irányvonatokat miért nem a 30-ason erőltette, mert ha abban az időben indult volna, Sv-n a személyt beelőzve már reggel 8h-ra le lehetett volna érni Murába...
Ha igaz, rám vártak a fiúk Klf-en, a II. kijáraton,ott mentem előre a 8510-el. Ha egyezik akkor Háros-N. tétény közt volt a gázolás, az M0-ás felüljáró után közvetlenül. Mikor én mentem a koma a bal vágányon ült, ott npislogott bele a reflektorba....Érd-Felsőn meghálltam, majd avalamikotr utána egy fiatal hang kiabált a rádióba, hogy gázoltak...
Sziasztok! Néhány éve olvastam egy elég emlékezetes történetet, ami egy gázolásról szólt, és akkor is mint alapmű ajánlottátok. Sajnos nem találom, segítenétek? Köszi!
Ja, és amikor azt látod, hogy az óra huszas vonat után a negyvenes jön, akkor felháborodsz, hogy kimaradt a harmincas... Pedig csak negyed órát késik. Ha pedig tartod kint a feleset és kiírod mellé a +15-öt, akkor az a baj, hogy a negyvenesről meg hír sincs, pedig lehet, hogy az +30-cal jön...
Az én esetem kiskunfélegyházán történt, és a 7001 volt az érintett vonat. Máig azon gondolkodom, hogy miként nem sikerült a késés mértékét elsőre eltalálni egy köfis vonalon?! :-)
Ferihegy (és általában az elővárosi állomások) kapcsán van ezen kívül egy külön probléma is. Valamikor tavaly baromi látványos volt, amikor kimentem az állomásra minálunk, kb. 5 perc volt a vonatig, és éppen bemondták, hogy 35 percet késik. Bosszúsan elindultam a parkoló felé, amikor még a szemem sarkából megláttam a domb mögül kikanyarodni a vonatot. Még az előző volt, de hát ki a francot érdekel, tőlem lehet a tegnapi is, hisz' mind a Délibe megy. Ebben az esetben a precíz, pontos utastájékoztatás is félrevezető.
Ferihegy ugyanez, csak fokozottan. Eltérő viszonylatú és jellegű (személy, zónázó, gyors, hibrid, IC) vonatok jönnek, de elenyésző kivétellel mind a Nyugatiba megy (tavaly nagyon felbosszantott, amikor 2 perccel előttem ment el egy fürdős, ami átvitt volna Kelenföldre). Na most, ha kiírják, hogy az, aminek most kéne jönnie, késik 25 percet, az semmitmondó információ, mert lehet, hogy jön valami 3 perc múlva. Ki a fenét érdekli, hogy mennyit késik a szegedi IC, ha rögtön jön a fél órával ezelőtti szolnoki zónázó, és az elvisz a Nyugatiba? Erről viszont még optimális esetben sincs kiírva semmi információ, és bemondás se nagyon. Valahogy mintha még mindig abban élnénk, hogy az utasnak egy, és csakis az az egy vonat felel meg, azt várja, azzal fog elmenni, akármi történik.
Nekem az a bemondás tetszett az egyik állomáson, ami a menetrend szerinti indulás időpontjában öt perc várható késést közölt. Amikor ez letelt, módosították 10 percre. Amikor ez is eltelt , akkor 15 percre...... :-)))