Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
a tömegközlekedés nem gáz, hogy azzal füteni kell mert megfagyok különben.. akkor viszem a biciklimet, és megyek azzal, ha nincs pénzem.. szóval ezt a témát sztem hanyagoljuk...
Ööösszee?? Nem vagyok képben teljesen, de én azzal voltam (és vagyok), hogy a járóképes alváz egyben jön a Volvo-tól. De ha még nem is, a hidakat szerintem nem az Alfának kell összelegóznia, hanem kompletten jön a ZF-től.
Nem tudom ezt mire fel írtad. Teljesen mindegyik, hogy a hídakat a ZF gyárotta. De ezeket a hídakat a C12-k készítésénél össze kellett rakni, itt hibázott az Alfabusz abban amit korábban leírtam.
"a bliccelők többsége nem tudja megvenni a jegyeket" Bizonyára végeztél közvéleménykutatást, vagy valamilyen forrásokra támaszkodsz, amikor ilyen kijelentéseket teszel. Kérlek, mutasd már meg ezeket!"
Nem kell messzire menni, nézz körül a környezetedben kicsit. De ha itt nem találsz elegendő adatot, akkor kérdezz meg néhány nyugdíjast, munkanélkülit, nagycsaládost és máris meg fogsz döbbenni, hogy milyen mélységeket érint ezen szegmens, mekkora küzdést jelent számukra a napi megélhetés biztosítása. A DKV-nak sem kell közvéleménykutatás ahhoz, hogy lássa, a bliccelés és nemfizetők - egy részének - növekedése párhuzamos azzal a tendenciával, ahogy az emberek a napi létfenntartással küzdenek. A DKV a januári infláció közeli kb 4-5%-os áremeléssel behúzza az utolsó kártyát, ami bevétel szempontjából újabb kb. 2-3 %-os utasvesztést is hoz. Hiába a csili-vili járművek, ha ilyen árszínvonal mellett nincs megfelelő fizetőképes kereslet erre. A szolgáltató közel nyugati árakkal szolgáltat a balkáni fizetéssel rendelkező utasoknak.... Valami nagyon félrement itt...
Elnézést ezt beleírhattam volna az előbbibe is. Még azt is mondta, hogy állítólag jövő hónaptól forda változások lesznek. Az állomáson dolgozott ma ahol azt is megtudta, hogy a mai naptól a reggeli és esti műszakváltásos időszakban a 46-os pár indulása kapott csuklós buszokat.
Már megbocsáss, de valószínű hogy bizonyos szerepeket összetévesztesz: ne tőlem - mint VOLT utastól - kérj közvélemény-kutatásokat, hanem a "vérző szívvel" tarifát emelő képviselőktől és illetékesektől, akiknek - elvileg - egyes nagyobb tömegeket érintő, és meghatározó döntéseik meghozatala előtt legalább hatástanulmányt illene készíteniük. Kérd el tőlük - meglepne ha lenne - majd tedd közkinccsé, aztán én is felfedem a forrásaimat...
Beszéltem ma délután egyik ismerősömmel és azt mondta, hogy az Alfabusz rosszul rakta össze a hídakat, azért kell cserélni ill. javítani őket az összes és nem csak 80 buszon. Valami vízkivezetőt vagy mit rosszul raktak össze ezért a víz befolyt nem ki.
"a bliccelők többsége nem tudja megvenni a jegyeket" Bizonyára végeztél közvéleménykutatást, vagy valamilyen forrásokra támaszkodsz, amikor ilyen kijelentéseket teszel. Kérlek, mutasd már meg ezeket!
Épp ideje már... (utáltam a kétforintos vonaljegyeket:))) Bár ez a Joe-bácsi szöveg valamikorról visszacseng...
"Ha drágább a számla vagy tarifát emel (ezt egy képviselő se szereti)...)
De megteszi: az ingyenjeggyel és az ingyen parkolóval a zsebében... (gondolom kár ebbe belemenni, és ezzel a topikot szét OFF-olni: az a szomorú valóság, hogy a bliccelők többsége nem tudja megvenni a jegyeket. És vannak, akik tényleg szándékosan bliccelnek. Meg kéne értenie minden "képviselőnek", hogy az árakat lehet a világba emelni, de a vásárlóerő elképesztő módon visszaesett. Lehet, hogy ezen a vonalon kéne elindulni, és valamilyen konszenzusos döntést hozni?)
Már ne haragudj: abban az esetben a vállalati tanács, vagy a Legfelsőbb Bíróság volt a "legfelsőbb fórum"? Mert nem mindegy!
Kérlek mondj már egy számot, melyen ez az "elvi" határozat elérhető, mert én ilyet nem találtam...
Természetesen mindenki fordulhat indítvánnyal az Alkotmány Bírósághoz, de amíg a nevezett bíróság nem foglal állást, addig a jelenlegi törvények a hatályosak. Ha tetszik, ha nem.
Ezzel - a büntetési tételek ismeretében - célszerű tisztában lenni!...
Sőt. Mi van akkor ha két busz áll be egy M megállóba. A második vezetője törvényt sért, ha nem engedi le utasokat csak akkor ha az előtte lévő ehagyta a megállót?
Magyarul ha én azt mondom a sofőrnek két megálló között, hogy le akarok szállni, akkor törvényileg le kell engedjen?
Ezesetben elég rossz a sofőrnek, mert ugye van egy olyan szabály is, hogy csak megállóban állhat meg. Nyilván nagyon nem ugyanolyan súlyú a két rendelkezés.
Ne haragudj, de rosszul tudod. Egy vállalat sem deklarálhatja a működését ügy, hogy alapvető szabadságjogokat sértsen! Egy dolgot nem árt figyelmen kívül hagyni: a törvények a legmagasabb rendű jogszabályok! Az ezekben rögzítettekkel ellentétesen nem lehet semmilyen sunyi módszerrel szembe szállni. A szabad mozgás joga: alkotmányos alapjog...
(Hogy teljes legyen... :) Épp mostanában akadtam össze olyan fotóval, amin egy 266-os Ikarus van, a nóziján egy táblával, amin többek közt az szerepel, hogy a gép 1150000 km-t tett meg felújítás nélkül. Érdekes volt ezek után a másik végletbe botlani nagyjából hasonló, futott kilóméter/összerakottság téren... :) Nyilván, persze, tudom, más dimenzió, más ez és más az, csak na...)