Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Laikus Testvér Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25995

ismerőseim Volkswagenjében is ez így működik. Riasztó be és az ablakok felhúzódnak.

 

A céges Golfokban ez úgy működik, hogy ha rányomsz a kulcsban lévő távirányító bezáró gombjára, akkor bezárja az ajtót és slussz-passz, nem húzza fel az ablakot.

 

Ha azt akarod, hogy a leengedve hagyott ablakot fel is húzza, akkor nem elég csak egy pillanatra megnyomni a gombot, hanem kb. 5 másodpercig nyomva kell tartani a bezáró gombot.

Előzmény: Lacus51 (25983)
KAti Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25994

Az Aliexpress-en 70 USD a 4 db szenzor :-)

Előzmény: KAti (25993)
KAti Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25993

Gumicsere alatt kérdeztem a Marso munkafelvevőjét a TPMS szenzorról.

Azt mondta, 4-5 év az élettartama a jeladóban lévő elemnek. Az elem nem cserélhető, kompletten kell a jeladó egységet cserélni.

:-(

Az ára náluk cca 15 ezer Ft, az univerzális TPMS szenzoré, az autóspecifikusok ára változó (gondolom nem olcsóbb...)

 

A neten persze van videó arról, hogyan cseréljünk elemet a szenzorban :-)

 

Kifejezett javítást, elemcserét vállaló szerelőhöz nem találtam linket. Miután ez a cucc 2015 óta kötelező, gondolom pár év múlva lesz ennek is javítóháttere, amikor a megsokasodott szenzorok elkezdenek jelentős számban tönkremenni. 

Húzós lesz amúgy a 4 kerékre 60-80 ezer Ft a 4 szenzorra plusz a szerelés 10 ezre.

 

Viszont olvastam egy fontos mondatot - a TPMS szenzort a defektjavító spray tönkreteszi! 

Nomeg azt is, hogy a műszakin bukta a nem működő vagy hibát jelző TPMS rendszer. 

zöldcorsa Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25992
Előzmény: aamen3 (25991)
aamen3 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25991

üsd be az autó adatait a unixtrade weblapján és kiadja a kompatibilis alkatrészeket

Előzmény: zöldcorsa (25990)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25990

Sziasztok

Itt kellett már valakinek izzitógyertyát cserélni?  Milyen cikkszámú kell bele ? És pl egy Bosch szervizre rábizhatom? https://www.amazon.com/Genuine-Hyundai-Glow-367102A200-367102A100/dp/B00WDN06Q0 ilyet találtam ez elvileg ceedhez is jó.

László Kazai Creative Commons License 2017.01.09 0 0 25989

Sziasztok.valakinek volt már baja az egr szeleppel?ha igen bonyolult a tisztitása?mert erőtlen lett az autó és azbegr szelepre gyanakszom.

Lacus51 Creative Commons License 2017.01.08 0 1 25988

Fene tudja, a volt Suzukim aksiját nem húzta le ez az állás még 2 nap után sem. Igaz abban nem volt a rádió miatti lemerülés védelem. :D  

Peter, a rádió kiírja leállított motor mellett, hogy pár perc múlva kikapcsol. De egy lemerülés elleni védelem, ami valójában egy feszültség figyelő elektronika, sok autóst mentene meg a lemerüléstől kikapcsolva a riasztón kívül mindennemű fogyasztót, ami egy ki bekapcsolással kikapcsolható lenne. No csak laikus lévén az új autó tudását illetően, azt hittem ezt is tudja. Sebaj ettől nagyobb gondom vele ne legyen. :)

Előzmény: dokeee (25986)
-peter Creative Commons License 2017.01.08 0 0 25987

Legtöbb autóban ez így működik.

Az autórádiókban ilyenkor meg szokott jelenni egy felirat, hogy 1 óra múlva kikapcsol. Kár, hogy ha ebből ez kimaradt.

Előzmény: Lacus51 (25985)
dokeee Creative Commons License 2017.01.08 0 0 25986

Még mindig nem értem, ez teljesen normális.

Előzmény: Lacus51 (25985)
Lacus51 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 25985

Tehát ha beteszem a kulcsot és nem fordítom el semmi gond. De ha egyet fordítok rajta, akkor kapcsolható a rádió és a szélvédőnél látható az óra. Na most ha ezt így felejted pl. a garázsban anélkül hogy menne a rádió, akkor másnapra teljesen lemeríti az akkut. Nem probléma, csak kellemetlen észrevétel ami már háromszor előfordult tiszta véletlenül. 

Előzmény: dokeee (25984)
dokeee Creative Commons License 2017.01.08 0 0 25984

Nem egészen értem mi a problémád, a legtöbb autóban van egy "rádió" állása a gyújtáskapcsolónak.

Előzmény: Lacus51 (25983)
Lacus51 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 25983

Ismerősöm ezeréves Nissanjában, de másik ismerőseim Volkswagenjében is ez így működik. Riasztó be és az ablakok felhúzódnak. Az enyém sem húzza fel, pedig gyárilag beépített prémium a drága! De van más érdekessége is a félmunkának, ti. ha leállított motornál bekapcsolva hagyod az LCD kijelzőt hallgatva pl. a rádiót, az akkumulátor lemerülését óvva az elektronika kikapcsol. Ez annyira vigyáz erre, hogy mások szerint (az enyémbe még nem frissítettek) a navigáció kb. 40 perces frissítését is csak járatott motor mellett engedi telepíteni. Ez a védelem akár dicséretes is lehetne, ha ennek az "őrszemnek" a figyelme a garázsban leállított, de nem teljesen elfordított sluszkulcsnál (amikor csak az óra multikijelzője világít) is védene. De nem véd, mert hagyja csutkára lemerülni az akksit! Gondolom erre már nem tudtak olyan programot írni, hogy ez is kikapcsoljon, majd a kulcs teljes elfordítása után resetelve a tiltást újra kapcsolhatóvá válna az immár megóvott energia által.  Ezért mindig kiveszem leállítás után belőle a bizt.kedvéért. Ezektől az apró kellemetlenségektől eltekintve egy kitűnő autó.

Előzmény: Czkopi (25976)
balzer75 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 25982

Szia! Nekem is hasonló problémám volt, írtam erről (kicsit lejjebb). olvasd el (25938)

 

 

Előzmény: Brennberg (25973)
pippó89 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25981

http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/kia_ceed_sw_1.6_crdi_hp_ex_mo-i._1_tul._afa-s-10890485

Sziasztok. Ismeri valaki esetleg az autót, vagy a kereskedést?

GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25980

Ha a motor üzemi meleg, akkor tényleg nincs hangja. Hidegen azért erősen dízel :)

Előzmény: aamen3 (25979)
aamen3 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25979

hasonló élményem egyszer akkor volt amikor a crdi ceedemben egy autószerelő volt az utasom
aki sok éve minden nap reggeltől estig autót szerel, olyan igazi szerelő fajta
és pár perc után megkérdezte hogy akkor ez dizel vagy benzin
:-)

Előzmény: GAgyiXyXy (25977)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25978

Az enyém nem húzza fel a fene enné meg, az +extra, hogy száradjon rájuk a....

Előzmény: Czkopi (25976)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25977

Na! Igazad volt, ma jöttünk haza telelésből és rápróbáltam direkt. Fékezés nélkül nincs tempomat!

 

Indultunk a szállodából, előre mentem melengetni a kocsit, ami 5 napja állt a hidegben. Hajnalban -21 fok volt, mikor beültem, kézifék be, üresbe tettem. Gyujtás rá, a hőmérő --- mutatott pár percig, az összes digit kijelző érdekesen jelzett. Pöccre indult a gép, büszke is voltam mert a hotel parkolójában többen köszörültek. Hadd melegedjen...Pár perc múlva hőmérő életre kelt, -16 fokot mutatott. 4-5 percig elég csörgős-kattogós hangja volt, eléggé füstölt, de fehér füstöt. Mellettem egy seat leon, jön a gazdája, negyedjére sikerült elindítania a gépet. Az hallott és látszott, hogy az is dízel. Na az okádta a füstöt rendesen pár percig. Kérdi a srác enyém is nehezen indult? Mondom nem ez pöccre, de ez még új, még 20e sincs benne. Mondja az övében meg 40e van. Az sem régi, 1,5 éves. Beszélgettünk, egyszer kérdezi leállt az autód? Basszus tényleg nem hallottam én sem semmit (egymás mellett állt a két kocsi). Hátul álltunk, az övé még füstöl az enyém már nem is látszik. Előre megyünk és halljuk, hogy szépen duruzsol a gép. A srác meg is dícsérte. Hízott a májam.
Viszont az Ő szélvédője hamarabb leolvadt mint az enyém, pedig pár perccel később jött. Én is megdicsértem :)

Előzmény: oszy11 (25969)
Czkopi Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25976

Sziasztok, van infó arról, hogy amikor kiszálltál, és véletlenül valamelyik ablak résnyire nyitva maradt, akkor az ajtó bezárásával együtt automatikusan felhúzza az ablakokat? 1,6-os friss UEFA kombi Ceed-ről van szó.

dokeee Creative Commons License 2017.01.07 0 0 25975

Én is így tettem. 

Előzmény: KAti (25974)
KAti Creative Commons License 2017.01.06 0 0 25974

Sziasztok,

Attila vagyok, 2 napja Cee'd tulaj. Másfél éves 1.6 GDI EX DCT az autó.

Visszaolvastam pár száz hozzászólást, úgy látom, alapvetően elégedettek vagytok az autóval, ez jó.

 

Kicsit korábban beszéltetek a TPMS-ről és a gumicserékről. Az autót nyári gumival vettem, nyilván nem marad így.

Úgy döntöttem, a Michelin CrossClimate gumijait veszem. Ez egy 4 évszakos gumi, a tesztek alapján (szinte) azt tudja, amit a top gumik, téli és nyári üzemmódban is. Egyedül a hóban nem a legjobb, csak a "jó" kategóriába tartozik. De az utóbbi 5 évben alig autóztam hóban....és még hóban is jobb, mint a középkategóriásak.


Ezzel viszont megúszom a szerelgetés (vagy a plusz 4 felni + szenzorok) költségét/utánjárását. Annyiba kerülnek ezek a gumik, mint a versenytársai. (Lesz eladó 4 nyári gumim, <30ezer km futással :-) ).

 

A TPMS jeladók elemei kapcsán van kérdésem. Mennyi az élettartamuk, van erről információtok? Lehet csak elemet cserélni? Mert akkor a mostani gumiszerelésnél ezt is megtetetném, ha csak pár ezer Ft lenne. 

Majd megkérdem a szervizt/gumiszervizt is, és megírom.

Brennberg Creative Commons License 2017.01.05 0 0 25973

Sziasztok!

 

Kia cee'd 1.4 benzinesem van limitált szériás, 2015-ös. 

 

Balra húz az autó, háromszori futómű állítás után is. Kinek van még ilyen problémája?

 

Üdv.: Ferenc

 

GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.01.04 0 0 25972

De! Lehet! Nálad a pont! Autópálya pihenőből indulás után nem ment tényleg. Miért nem ír ki ilyenkor valamit? Én motorfékes vagyok, a féket csak akkor nyomom, ha kell. Ebben az esetben meg jó fél óra kellett hozzá :) Egyszer tényleg el kellene olvasnom azt a kézikönyvet :) Szóval ez lehetett a gond. Köszi, ezután erre is figyelek!

Előzmény: oszy11 (25969)
Sarkany Creative Commons License 2017.01.04 0 0 25971

hogy hogyan forfulhat elő

 

Lehet, a kapcsoló kezelésével esetleg érintkezésével van gond.

Előzmény: GAgyiXyXy (25968)
Readme13 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 25970

Sziasztok!

 

Túl az első 1000km-en. másodjára számoltam a fogysztást ami 7.5 lett.

Ez egy picit soknak tartom, de be tudom annak hogy új, illetve hideg van és gyakorlatilag minden elektromos rendszert használunk az autóban.

Sajnos a fényerő a műszerfalon tényleg magától megy fel maximumra, az első szervíznél megnézetem.

Most kezdtem el használni a tempomatot, eddig  úgy működik ahogy kell.

Összességében az auto megy, és teszi a dolgát. Már azt varom, hogy mikor megy le majd 6.3-ra a fogysztás.

Az üléses témához hozzászólva: Szerintem sem a legkényelmesebb, viszont van benne elektromos deréktámasz ami nagyon jó. Majd az első hossszú úton kiderül hogy mennyire komfortos az ülés. Próbáltam német/japán autókat, számomra azok kényelmesebbek voltak, de ez sem nevezhető kényelmetlennek.

Természetesen ez a privát véleményem :-)

oszy11 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 25969

Nem lehet, hogy esetleg indítás óta még nem fékeztél, mikor először próbáltad bekapcsolni?

A kézikönyv szerint ugyanis feltétele a bekapcsolásnak, hogy legalább egyszer rálépj a fékre.

Már én is tapasztaltam többször és rájöttem, hogy ez lehet az oka. Kis fékezés után egyből bekapcsolt.

Előzmény: GAgyiXyXy (25968)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.01.04 0 0 25968

"...szokott kötekedeni a tempomat..."

Milyen sűrűn, azt nem tudom, de nálam is tegnap előtt fordult elő, hogy nem tudtam bekapcsolni...azután 5-10 perc múlva újra rányomtam és láss csodát. 20e km alatt másodszor fordult elő, kibírható. Mondjuk az aggaszt, hogy hogyan forfulhat elő. Utána teszi a dolgát.

 

Előzmény: pippó89 (25960)
-peter Creative Commons License 2017.01.04 0 0 25967

sziasztok,

 

Az 1. és 2. generációs Ceed ködlámpa izzóját meg tudnátok írni milyen típusúak?

H8-H9-H11 van ezekben is?

aamen3 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 25966

"Motorikusan mennyi galiba van vagy lehet egy kia dízellel illetve ha megosztanátok pár tapasztalatot a minőséggel kapcsolatban, mennyire van a toyota szintjén."

 

mindkét motor nagyon megbízható
a kia szebb járású, a toyota talán picit kevesebbet eszik

Előzmény: Ferenc Komáromi (25965)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!