A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Még ha lesz időm, rákeresek a Rizoma tükrökre. A CBR-t azzal vettem és az is nagyon igényes cucc. Hátha gyártanak GS-re is.
A HP tükröt meg én is egy kiállított darabon láttam és tényleg igazi igényes darab, szemet gyönyörködtető.
A BMW egész biztosan úgy állította be az árat, hogy azért fogyjon is belőle, de tuxnak igaza van abban, hogy nem a magyar pénztárcához igazították.
A Covid oltással kapcsolatosan elég sok ismerős van, aki megkapta és jellemzően két napig rosszul voltak. Anyum pl. két napig fel sem bírt kelni, beszélni is alig tudott és utána még 5 napig nagyon gyenge volt. Apum meg kicsit érezte az oltás helyét, de más baja nem volt.
A cégünk, mint kritikus infrastruktúra, most kapott csak soron kívül oltóanyagot, de ideje volt már, mert tőlünk jön az ország villanyának jó része, ha eljutnánk oda, hogy kiesik a személyzet annyira, hogy nem lesz meg a minimum létszám, akkor nem tudunk üzemelni, villanyt termelni. Az elmúlt hetekben itt is esnek ki a kollégák sorra, sajnos halnak is meg, de elég jó forgatókönyvünk van a megelőzésre, úgyhogy nincs baj egyelőre. Nem is lesz valószínűleg.
Szóval én két nap paffra készülök oltás kapcsán, legfeljebb kellemes meglepetés lesz, ha elmarad :-)
Murphy meg tudja a dolgát, ha akar, úgyis megviccel :-)
Én meg is vettem :) 2005-ben, az utolsó karbis verziót, három éves volt, 7e km, sógoroktól. Már az üzletben eresztette a benzint, ezt új tűszelepekkel lehetett orvosolni. 12 évig volt meg, sokat küszködtünk, így is nagyon szerettem. Utolsó dobásaként menet közben elhagyta az első fogaskerekét, mert elfáradhatott a zégerje. Na, azt még pótoltam, de elváltak útjaink. Ugye sokan csak egy átmatricázott F650-nek gondolják, ráadásul sokáig ugyanazon a gyártósoron készültek, azonban ez így nem igaz. Eleve teljesen más a hengerfej, a beállítások, meg egy csomó minden is. Jó kis gép volt időnként hiányzik.
Az a tükör szerintem nagyon szép, már-már ékszer, és a formája alapján úgy tűnik, hogy jól is látni benne. De az ára több, mint állonvágás.
Az átvetel meg legtöbbször olyan, hogy mikor készre jelentik a masinát, az ember nem tud ugrani érte azonnal. Többek kaptak oltást a környezetemben, keveseknek okozott panaszt.
Oltás ida,vagy oda, egy egészséges lámpalázad biztos lesz, mikor meglátod ŐT :-)
A többi HP kiegészítő nem tetszik. Csak ez a tükör. De ez se létszükség :-)
Remélem jövő héten már átvehetem a vasat.
Hétfőn megkapom az első oltásomat, remélem nem pont akkor szólnak, hogy itt van, amikor paffon leszek az oltástól :-) Eléggé kiüti egy-két napra az ismerösi kör nagy részét.
Én csak pár németet ismerek, azok takarékosabbak mint az átlagmagyar. De pénzük az van és jó minőségű dolgokra nem sajnálják, szóval biztos meg van a vásárlórétege.
Német fizetéssel átértékelődnek a dolgok. Képzeld el, hogy a szolgáltatások kb. ugyan annyiba kerülnek, van ami kicsit drágább, de jobb a minőség. A műszaki cikkek pedig fele, harmada annyiba kerülnek. Kb. ezek az arányok. Pl. GS-be való Varta akksi kb. 2 órányi nettó fizetés, nem kell sokat gyűjtögetni rá.
Valaki nézte alaposabban a GS option 719 tükröket? Van olyan széles és jól látható, mint az eredeti tükör vagy a funkcionalitás fel lett áldozva a design oltárán?
Annak idején, a 2000es évek elején majdnem vettem egy Pegaso-t, magyon tetszett. Aztán az olasz motorokkal való vívódások egy fogadalommá nőttek, miszerint olaszt soha többet :-)
A BMW trükkös, mert a konzol mindkét oldalon egyforma menettel rendelkezik, azokban van egy-egy közdarab, ami a jobbos és balos menettel bíró tükörszárakat fogadja - kvázi a BMW eleve illesztőadapterrel szereli a tükröket.