Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

banjani Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62457
Úgy hetente egyszer szoktak mérni délelőtt vagy délután. Ez pont húsvét másnapján volt. Nyuszi hozta, hogy szakadna meg... Észre sem veszed mert egy civil autóból mérnek. Ez a szakasz meg pont egy uszoda előtt van és sok autó szokott ott állni. A Fő utca felől már az utca elején kint van a 30-as tábla.
30.000ft lesz de ha 1km/h-val többel ment volna akkor 45.000ft lenne. 50km/h sebességkorlátozásig ha 15-25km/h-val léped túl akkor 30e. Ha 25km/h-val léped túl akkor 45e.
Előzmény: CXP-938 (62456)
CXP-938 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62456
Mikor mértek ott?
Előzmény: DEM992 (62454)
DEM992 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62455
Bár inkább a felfele menőket kellene fotózni, a körforgalom előtt meg instant zöldkártyáztatás. :-)
Előzmény: DEM992 (62454)
DEM992 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62454
Hétvégén is fotóztak (remélem én nem kerültem lencsevégre), az érdi lejtőn a lefelé menőket mérték a pálya felett...
(100-as tábla van)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62453
30000Ft lesz,de mehet részletbe 0 THM-mel:)
bandura130 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62452
Én 30-35e közöttire saccolnám, de kíváncsi vagyok a valós összegre.
Előzmény: arw (62451)
arw Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62451
Mennyi az annyi?...:((
Előzmény: banjani (62447)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62450
Részvét... :(
Előzmény: banjani (62447)
Pavel Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62449
Ha lefotóznak meg fogod tudni :)
Előzmény: Törölt nick (62448)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62448
Ezek a képek hol vannak fenn?
Előzmény: banjani (62447)
banjani Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62447
Na, ez hiányzott! Asszony a 30-as táblánál...
zjtuning Creative Commons License 2010.04.18 0 0 62446

Sziasztok!

Felteszem hozzátok is a hírdetésem,hátha valakit érdekel.

 

LR szívócsonk gyártás 70000 Ft Eredeti mesterdarab alapján elkezdtük a 130 LR szívócsonkok öntését aluminiumból. Csak és kizárólagosan rendelésre, ami azt jelenti,hogy minimum 5 db rendelés esetén indúl az öntés!!
Ha valakinek kérdése van a rendeléssel kapcsolatban,telefonon érdeklődjön.
Pest megye 0620-9/824-760

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62445
1.8, 12 szelep, 77kW.
Előzmény: daVeFR (62444)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62444
Mekkora teljesítményű az az 1,8-as motor?
Amiről én beszélek, az egy 750ccm-es 100LE-s motor (nem mai konstrukció), ami ráadásul már lefutott cca 130e km-t megbontás nélkül, és esélye van még 100e-re. Itt azért nem mindegy a hangolás, ha azt akarom, hogy 2,500-11,000 rpm közt mindenhol szépen járjon, húzzon.
Előzmény: Törölt nick (62442)
JULES Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62443
Pedig motoroknal olajcserekor karbiszinkron is kell (ha nem is mindegyiknel, de legalabb minden masodiknal). Autoknal a fele akkora fordulatszam es kisebb razkodas miatt biztosan ritkabban kell, de valoszinu, hogy a Hondatokra is rafert volna egy szinkronizalas. Ha nincs mihez hasonlitani, akkor eszre se veszed, hogy szukseg lenne karbi szinkronra. De ha megcsinaltatod, akkor reszterhelesen erezhetoen erosebb lesz eskevesebbet is fog fogyasztani...
Előzmény: Törölt nick (62442)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62442

Azért az egy kicsit feleleges.

 

Honda Prelude 1.8 sorkarbis, 250 ezer kilóméter volt benne, amig nálunk volt (utolsó cirka 120 ezer) a karbihoz nem nyúlt senki, mégse volt vele sose gond. Ez nem Skoda hogy minden sarkon alapjáratot kell állítani :)

Előzmény: daVeFR (62433)
JULES Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62441
Igen, nem árt ha a karbik kimeneti belső átmérőjéről folyamatosan szűkül a hengerfej bemeneti belső átmérőjére (a mostani favi szívocsonkom nem szűkül, az előző tulaj hengerfeje volt feltágítva ehhez, nekem itt "lépcső" van a hengerfejnél, de nem érezni semmi negatívumot...). A 120-asnál úgy csináltuk, hogy gépműhelyben marattam talpakat, esztergáltattam szűkülő belsejű csöveket, meg rövidebb vékony falúakat amik a karbikhoz illeszkedtek. Mindezt vasból és keményforrasztással állítottuk össze...
Itt vanna róla képek:
http://users.atw.hu/rwdtuning/index.php?option=com_easygallery&task=category&cid=67&Itemid=27
Előzmény: Pavel (62440)
Pavel Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62440
De a csőnek kúposnak kéne lennie, nem? Gondolom a HF-en, gyári csonktalpon nem 32 a furat. Az meg már nem annyira egyszerű.
Előzmény: Danaskull (62438)
Danaskull Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62439
Ez Jules-nek ment....
Előzmény: Danaskull (62438)
Danaskull Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62438
Bocsi, azóta már visszakerestem, mert úgy emlékeztem, beszéltünk mi már erről....

És előrébb olvastam, hogy neked, most gyári szívócsonktalpból, meg O alucsőből van összehegesztve...szóval, ha szerzek egy favi szívócsonkot, levgom a talpakat, meg veszek 32 es belső átmérőjű alumínium csövet(ugye akkora kell, amekkora a karbié?) és AWI val összehegesztem a talppal, akkor az már úgy megfelelő lenne ?+ még ki kell fúrnom a szinkronizáláshoz...

És magával a karbisorral meg nincs külön csatlakozás, hanem mindenkinél olyan láttam, hogy ilyen rugalmas csővel volt összebilincselve...
Előzmény: Danaskull (62434)
Danaskull Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62437
Ja ok, köszi szépen!
Előzmény: daVeFR (62436)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62436
Nem tudom, külön mennyi, mert én mindig egyebek mellett csináltatom.
De szerintem egy óra alatt bőven megvan, szóval a szerelő órabérét mondanám rá.
Előzmény: Danaskull (62435)
Danaskull Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62435
És kb mennyi zseton egy ilyen szinkronizálás?
Előzmény: daVeFR (62433)
Danaskull Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62434
Sokszor nézegettem már, hogy miért vannak kifúrva a szívócsonkok, aztán láttam egy szinkronizálós képet, ott vált világossá:)

És szívócsokot, kb milyen árban tudnék hozzá szerezni?

Mert szerintem is bőven megér annyit amennyiért fent van...csak a szívócsonk a kérdéses, habár van jó hegesztőképességü:D ismerősöm, csak kéne szerezni talpat, meg csöveket..

Tényleg, csak aluból jó? Vagy jó az is ha vasból vágom ki, mondjuk 5milis lemezből, és akkor vascsövekkel csinálnám...

Vagy nagyon nem ajánljátok, a házilag készítését mert ennél jóval bonyolultabb?:)
Előzmény: JULES (62431)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62433
Nem. Én a Honda-n (motor) minden olajcserénél csináltatom.
Előzmény: Danaskull (62432)
Danaskull Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62432
Ja, ja ezt tudom, de ezt egyszer megcsináltatom, és onnantól jó nem?

Előzmény: daVeFR (62428)
JULES Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62431
Ja es a szivocsonkokra csatlakozo nyilas kell a szinkronteszter szamara.
Előzmény: daVeFR (62428)
JULES Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62430
Ja, ja. Ikreknel (a weberek, dellortok es solexek sem kivetelek) ez alap, mert ha nincsenek szinkronban, akkor reszterhelesen teljesitmeny vesztes es fogyasztas novekedes van…
Előzmény: daVeFR (62428)
JULES Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62429
Gondolj arra, hogy egy 600-as motornak milyen legnyelese van 12000-es fordulaton es egy sokkal kevesbe kihegyezett 1.3-asnak 5500-on. Aztan azt is erdemes megnezni, hogy eddig mekkora keresztmetszeten keresztul szivott 4 henger, a keihinekkel meg miekkoran sziv egy henger.
Előzmény: Danaskull (62425)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.14 0 0 62428
Biztos vagyok benne, hogy Jules-nek ez nem újdonság, de Danaskull, azt se felejtsd, hogy ezeket a karburátorokat szinkronizálni kell!
Nem biztos, hogy egy autószerelő erre fel van készülve. Motorkerékpár szervízekben viszont van hozzá olyan cucc, ami kell (méri a négy torokban a negatív nyomást, ezeket kell összehozni).
Előzmény: JULES (62427)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!