Keresés

Részletes keresés

lapar Creative Commons License 2010.02.10 0 0 16572
"Gucsó? 1szerűsíti a dolgot!"

Nem az, keménytestű, de könnyű, és az 5let a gucsókról van lopva házilag bütykölve, 2 db gumis talicskakerék felhasználásával.
Köszönöm a tippeket, elmentem, hogy majd tavasszal meglegyen, ha egyszer lesz tavasz.
De még jégtörő Mátyás is messze van!
Előzmény: kismiki (16570)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.10 0 0 16571

Köszönöm Papa!

 

Ha Isten és Haka is úgy akarja, akkor szerdán kezdjük a motor beszerelését. Kedden felvesz az autó, én meg majd hazaviszlek sok-sok sör után.

 

Ha az elvártaknak megfelelően működik majd a hajó, akkor rólam lesz elnevezve. "Vak tyúk" lesz a neve, mert hogy az is talál magot.

Előzmény: mervipapa (16556)
kismiki Creative Commons License 2010.02.10 0 0 16570

Ufo - tetőcsom?....Tetőtartó+farkerék (70 kg+motor+cucc)

 

Gucsó? 1szerűsíti a dolgot!

Észak:

 - Dunakeszi komplejáró és attól északra eső partszakasz

 - III. ker. Kalászi u. végén, volt postás üdülő előtt

 - III. ker. Barát patak északi partja

 

Dél, ha megunnád a "zord északi" vizeket:

 - RSD - XXIII. Harasztiszőlők melletti út végén

 - Duna - XXI. Rózsa u. végén

 - Háros - XXII. Ánizs u. Kis-Háros sziget déli végének vonalában 

 

 

Előzmény: lapar (16545)
doktor4 Creative Commons License 2010.02.10 0 0 16569
Nálam okosabb emberek szerint A hibrid hajtás mindent összevetve igen gazdaságtalan és környezetromboló ! De célszerű !! ( lásd vasúti mozdonyok ,meg természetesen nagy hajók ) ! üdv doktor4
szőrmók Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16568
Ha van ilyenem mintának ,igen.Bár ez ritka méret.
Előzmény: Marci38 (16541)
Fuego V6 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16567
Jól látom hogy ez a CHRYSLER 105 csigája!
Előzmény: mervipapa (16556)
Marci38 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16566
.. Hát akkor állitsunk össze elméletben egy rendszert.
- DC motor 4KW- akkumulátorok ( ha egyáltalán fontos/milyen kapacitással) genereátor egyenáramu , 4 Kw (?) folyamatos üzemre ( milyen feszültség/ amper) és ezt milyen ,mekkora benzin,illetve dízel hajtja meg?

Üdv!

Biri01 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16565
Én most azt teszem.
Előzmény: elektrofish (16537)
Istvan56 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16564

Értékes pédány szólj a háttérben levő "őrségnek" figyeljen rendesen!!István

Előzmény: mervipapa (16556)
saussente Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16563
Itt van a testvére közelebb, olcsóbban.
Előzmény: Marci38 (16560)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16562
Csucsukálás előtt egy kis csemege!!boatboatboat1
GPS Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16561

Bizony-bizony....bármilyen paradoxonnak hat...de még ennyi átalakítás után is jóval gazdaságosabb a hibrid-elektromos hajtás.
Az egyéb, praktikus, előnyeiről már nem is beszélve.

Hosszan lehet értekezni arról, hogy miért jobb és gazdaságosabb - de ezt lassan a gyakorlat is bizonyítja - mert egyre több, nagyon-nagyon komoly hajón alkalmazzák.

Ha közülünk valaki elsőnek meg meri csinálni - az nagyot fog szólni, azt garantálom neked.
Közben már cseppet sem lehetetlenség - mert remek fődarabokat lehet már kapni hozzá...csak még egy kis kurázsi kell, összehozni :-)))))
.
Előzmény: Marci38 (16560)
Marci38 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16560
Kitzoli! ... A kardántengelyről... (amit emlitettem)

http://aquadriveusa.com/advantage/advantage.htm

GPS! Azt mondod,hogy egységnyi benzin energiája közvetve elktromos árammá ,majd elektromotorban forgómozgássá alakítása, hatékonyabb mint közvetlen a benzinmotor forgási energiája...? Csak kérdezem, ..nem értek hozzá.

Üdv! Marci
Beer-ci Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16559
Hú de iparosos!:) Ser mennyi fogyott közben?...
Szerintem a csiga emelkedése nagy lesz , de ez csak a véleményem....
Előzmény: mervipapa (16556)
Marci38 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16558
-Mervipapa ! Profi munka...! De jó a Kitzolinak.... :o)

Üdv! Marci
Előzmény: mervipapa (16556)
hakapeci Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16557
ez egy keskeny hosszú szivar test mint egy evezős kielbót, hogy ne boruljon fel, mellé van téve egy támaszték úszótest, ami a szélességéhez képest meg extrém hosszú... símán megy a tákolmány a testsebességgel, illetve a vékony szelvények/keresztmetszet miatt nem nagyon tud felfutni a képződő orrhullámra, tehát a motor hajlamos kissé túltolni a határon a készséget...

haka
Előzmény: Törölt nick (16546)
mervipapa Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16556
Készül a kitzoli kihajtása,a láss csodát nevű hajóhoz.
Mervipapa
hakapeci Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16555
akkor itt lax melletem valahol ! :)))


haka
Előzmény: lapar (16547)
doktor4 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16554
De nem is kimondottan túrázós a felszerelés ! üdv doktor4
Előzmény: Törölt nick (16546)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16553
Inkább trimarán, de gyorsnak gyors
Előzmény: lapar (16548)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16552

Na, ezt nem értem én, a szivattyún átmegy így a víz? Mert a műk. elve szerint nem kéne, ha áll. Vagy beindítod?

 4T még nem próbáltam! Szabályos oldalhelyzetben szerintem beinjektálható a szer a control víz furaton keresztül. Lehet,hogy macerássabb, de nem veszítesz, csak nyerhetsz az ügyön! De mint írtam csak szerintem!!

Nálunk a hálózati víz nyomás 3,6 bar elég komoly, ezért már a motorba is feljut a víz, megjelenik a control, igaz csak pis-pis, de beindítom és a szivattyú már nyomja is a vizet.Bár elég sok víz megy pocsékba de legalább nem kell az 50kg-os motort emelgetni ki-be.

Előzmény: lapar (16549)
GPS Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16551

Ezt a kérdést már sokszor feltettük itt magunknak.

Egyrészt lehetne - hisz a hajtás bizonyítottan elektromos - tehát szabad....másrészt, (ha úgy akarom), akkor meg nem, mert az energiaforrás, végsősoron, benzines.

Tovább komplikálja a dolgot, ha még akku is van a hajón...amivel mondjuk 1-2 órát simán "villanyozhat" - mindenféle motorbúgás nélkül.

Egy viszont biztos, mégpedig az, hogy energiagazdálkodás és erőátvitel szempontjából semmi nem veszi fel a versenyt ezzel a vegyes-elrendezéssel.

Nem véletlen, hogy már a legnagyobb hajókban is alkalmazzák - leges-legelsősorban az energiatakarékossága miatt...de nem csak azért.
.
Előzmény: lapar (16550)
lapar Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16550
Ezzel a generátoros motorral a Balatonon lehet vajon közlekedni?
Végül is a hajót nem belsőégésű motor hajtaná.
Előzmény: GPS (16536)
lapar Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16549
"félóra mulva ráteszem a tappancsot, megnyitom a csapot és alaposan kiöblítem"

Na, ezt nem értem én, a szivattyún átmegy így a víz? Mert a műk. elve szerint nem kéne, ha áll. Vagy beindítod?
Nekem nem gond a próbakád most sem (kis kukaedény), ezért inkább a bejuttatás érdekel. Viszont 4T a gépezet, nem oda forgatom, ahová akarom.
Előzmény: Törölt nick (16544)
lapar Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16548
Úszva, ha jól látom. Ugye mondtam, hogy gyors a katamarán!
Előzmény: Törölt nick (16546)
lapar Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16547
A XVI. ker.-ből indulok.
Azt meg írtam az első kérdésben, hogy ne kelljen tejelni=ingyenes.
Előzmény: szőrmók (16533)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16546
lapar Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16545
új Bp-i lakos kérnék infót a Bp-i sólyázóhelyekről

Észak - dél?.......Észak
Buda - Pest?......Mindegy
Szgk. - 4kerékhajtás? ............ Kis tgk. 2 WD
Ufo - tetőcsom?............Tetőtartó+farkerék (70 kg+motor+cucc)
Duna - RSD?.................Duna

Köszi mindenkinek!
Előzmény: kismiki (16531)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16544

Helló!  Nos a baráti köreimben már csináltam jópárat, a sajátomat meg most fogom

ha javul az idő.

Kétütemű motort odaforgatom ahová akarom, ezt kihasználva egy 100ml-es orvosi fecskendővel feltöltöm a rendszert, a csizma kivételével. Igaz ,hogy oda is jut belőle, de sebaj. Egy kicsit habzik, mikor reakcióbalép a vízkővel, igy a hab mindenhová eljut. Nem próba kádat használok, hanem csináltam egy molnárkocsiból tartót,igy ráteszem a motort,  kigurítom a kerticsaphoz,  csatlakoztatom a tappancsot,  ahogy én nevezem (motoröblítőt ) igy inditok. Vízkőtelenítés után kb: félóra mulva ráteszem a tappancsot, megnyitom a csapot és alaposan kiöblítem.Persze mindenkinek más és más a lehetősége ( 8. emeleten egy kicsit rázósabb a mutatvány) a vízkőtelenítéshez!

A tappancsot csak ajálani tudom mert nem kell hordóba emelgetni a mocit!

Ára: 2100 Hft  Hát sajnos ennyiért adnak 7-8 Gösser Birrát és ennyevel kevesebb

jutott nekem is!

 

tappancs
Előzmény: lapar (16508)
ifx414 Creative Commons License 2010.02.09 0 0 16543
Hívlak. Legalább is próbálom :)
Előzmény: szőrmók (16532)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!