Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Megcsinálni meg lehetne,de nem lenne olcsó(sajnos az előző vezetés nagyon beleszart a buszpark állapotába).Egy ideje pletykálták már a végét,és most, 1,5 év állás után gondolom nem véletlenül lett kivonva a forgalomból.
Úgy kell vadászni az embereket, hogy elmenjenek értük, és már inkább ülnének cretyóra, mint a berobbanni szeptember elsején a Volvókkal, így is annyi pozitív tapasztalat van az ex-hollandokkal...
De legalább a 7900-asokban van extraként Niagara vízesés is, ma az egyiket ki be tologatták a pécsváradi úti Volvo szerviz mosójába.
Ahogy látom,a vasútállomás-felújításánál a 3. határidőt sem sikerült tartani...
A helyén már nincs,gondolom elvitték a MÉH-be:
Rendszám: GSM-306 Gyártmány: IKARUS Típus: E 99 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
KUA-453 is fehér lett.Pár csere(szeptemberben meglátjuk,hogy végleges-e):
Péntek délután előztem meg két szólót (3917, 3918) és két csuklóst (5838, 5857) az alakuló pécsi Volvo-kontingensből a 76-os úton, a Balatonszentgyörgy és a 7-es út közötti kapaszkodósávos szakaszon. Olyan jól húztak hegynek felfele a leendő buszaitok, hogy kétségbe is estem: véget ér a kapaszkodósáv, amire leelőzöm mind a négyet... :D De nem volt gond: hiába egy Nissan Micra az autóm, azért 1.4-es motorral jól húz. :D
Tanulság: soha rosszabb beszerzést, ha ezek országúton így mennek. Nem aprózták el a sebességváltó kérdését a megrendelésnél, mint általában a magyar piacos városi buszoknál...
Nevezzük inkább reklámnak a Credo részéről, bár nem hiszem hogy sok olyan döntést hozó ember utazott volna akinek beleszólása lenne máshol (külföldön) a rendelésekbe...
Tök mindegy. Ha csökkentett járatszámú, tanszünetes időszakokban nem megy el az ember fia szabira, akkor majd muszáj lesz decemberben, mert átvinni nem igazán lehet következő évre és értelme sincs. Aki meg vezet fizetett szabi alatt, az asszisztál a jelenlegi munkaügyi helyzethez.