Keresés

Részletes keresés

szőrmók Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16862
Lehetséges.Nemrégen kitárgyaltuk. A biztonságos elhelyezése a palacknak nehezen megoldható. Esetleg HF-et kérdezd ,hogy egyáltalán engedik -e.! KW alattinál meg azt csinálsz amit akarsz. Esetleg megbüntetnek jövedéki adóval való visszaélés miatt.Nem éri meg arizikót a viszonylag kevés haszon.
Előzmény: tarnagy (16858)
szőrmók Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16861
Marci ! 9x7-es van. 3 águ .2águban van hasonló a Forelle.Esetleg a 20 as Vihar az 10-es de nagyobb a meredeksége. Viszont faragható.
Előzmény: Marci38 (16860)
Marci38 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16860
- Szia! Pedig nekem rémlik,hogy konkrét válasz ugyan nem volt mivel nem jellemző de körbejárták a kérdést, miszerint alapból lehetséges , de a gázzal való manipulálást szigoru előírások szabályozzák.. Szerintem a felügyeletnél hasból megmondják, csak egy telefon...

Üdv! Marci
Előzmény: tarnagy (16858)
Marci38 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16859
köszi bempok! Ezek szerint az is elképzelhető,hogy kiiktathatom mivel csónakon nem kell ez a fordulat stabilizátor ? Vajon bírja a magasabb fordulatot ?..... mert amúgy pörögne mint állat!

Üdv! Marci
Előzmény: bemepok (16857)
tarnagy Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16858
Fölmerült egy érdekes kérdés a minap, s fogalmam sem volt, van-e rá válasz - hátha tudja valaki. (A kereséseim is hiábavalók voltak, s másutt is föltettem, eddig válasz nélkül)
Tehát: lehetséges-e egy 4 ütemű külmotort gázüzeműre alakítani, a gépkocsimotorok mintájára?
bemepok Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16857
Az a motor fordulatszám határolója lesz. Ha elér egy bizonyos fordulatot (általában 3600 1/min), visszaveszi a gázt. A motoron belül lévő röpsúlyos szabályzó működteti.
Ha csupasz főtengely véggel (terhelés nélkül) indítod be, hullámzik a fordulat, mert a szabályzó nem képes olyan gyorsan reagálni, mint ahogy a motor felpörög.
Próbáld vhogy leterhelni, sztem jó lesz.
Előzmény: Marci38 (16856)
Marci38 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16856
Sziasztok!
- Egy kis segítség kellene.... A kis kínai négyütemü stabílmotor nem igazán akar egyenletesen járni ,ezért kicsit megbontottam. A kérdésem ,hogy a karburátor pillangó szelepét a képen látható kar mozgatja, aminek a tengelye a forgattyusházban van .. (legalább is úgy látom) Mi ez tulajdonképp, kell e egyáltalán oda . Ha beinditom a motort ez a kar húzást gyakorol a pillangószelepre , amúgy meg "lötyög" ha nem jár a motor... Lehet e szerepe példáúl szelepezérlés... vagy előgyújtás? ( leakasztottam a karbiról és úgy járattam a motort, kézzel nyitogatva a pillangószelepet. A kart mozgatva nem történt semi.. Mi huzza hátra egyáltalán ha jár a motor?

Marci
va-tibor Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16855
bármilyen hajót ha vas ponton, hajó melett tartod akkor az alu kihajtás ház is .......
én igy jártam, most tavasszal csiszolás , festés a vége, na meg aktiv anódok felhelyezése
Előzmény: Barbabianka (16853)
szőrmók Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16854
A Bauhaus áruházban is van. 2-5000huf
Előzmény: izgaga (16851)
Barbabianka Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16853

A letestellt alu csónakodat leállitod egy vas stég mellé aktiv anód nélkül akkor megnézheted az test felületét egy idö múlva. Simán ki fog kráteresedni.

Egyébként minek is kell letestellni a hajótestet ha a "petró" extra dróton megy?? 

bb

Előzmény: krezidiesel (16848)
szőrmók Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16852
Akár a Maritime-nál.
Előzmény: izgaga (16851)
izgaga Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16851
Yó. Hol lehet kapni? (És persze mennyiért, bár a hajótest javítása ugyan nem drága, de rohat sok időt el tud vinni.)
Előzmény: szőrmók (16849)
izgaga Creative Commons License 2010.02.22 0 0 16850
Ja, hát erről van szó, hogy "két dróton dzsal a petró" - mostmár, hogy külön vezetéken vittem mindenhova negatívot. Nade akkor nem lehet testelve az alu hajótest...
Előzmény: krezidiesel (16848)
szőrmók Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16849
Meg már kitalálták az aktiv anódot. És nálunk is kapni. Ha jól tudom ilyenkor nem csak a kavitációs lemezre ,hanem az alu hajóra is kell tenni.
krezidiesel Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16848

Nekem anno az oskolában azt tanitották, hogy egy hajó az nem autó, és két dróton dzsal a petró (egyenáramnál)... Vita ,meg kivétel az nincs. Testelni meg köll, az érintésvédelem miatt.

Az oroszokra mondjuk nem annyira vonatkozik a fizika... (a vodka miatt)

:-)))

Előzmény: izgaga (16839)
Beer-ci Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16847
Doki:
Ha gondolod hívj fel, amit tudok segítek.
Van úgy hogy a firefoxnál engedélyezni kell a java, vagy javascriptet.

Explorernél esetleg töröld a cookikat.
De jobb ha online megoldjuk telón.
Előzmény: doktor4 (16842)
izgaga Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16846
Bezony-bezony!!! -----> az elszigetelés.
Ki fogom próbálni valamilyen őton-módon. És kösz!
üdv. izgaga
Előzmény: süger (16840)
mervipapa Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16845
Apuci ! Nyertél,igaz csak 50 Ft-ot mivel most szálltál be a játékba és ez volt az első kérdés. (nyereményét átveheti a fogadó órámon P.maróton )
Előzmény: Apuci54 (16844)
Apuci54 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16844
A maori bennszülött is abba őrült bele, hogy vett egy új bumerángot és nem tudta eldobni a régit! Ne add fel doki!!!!!!!!:-)))))))))
Előzmény: doktor4 (16842)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16843

Sziasztok!

 

 Nos Nekem van egy specialis vegyszerem, ( Ipari felhasználásra) kimondottan  annó, az aluminium tartályok, és egyébb szerkezetek karbantartására, (Szulfátok) eltávolítására, és a további káros folyamatok megakadályozására!

Sajnos már nem sok van belőle  mert a Kazanka M5 és a Progresszt is ezzel védtem meg! De feltudok ajánlani egy - két kezelésre valót!!!

Palmon68

doktor4 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16842
Én nem kinlódok tovább
doktor4 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16841
Nekem a hajógerincen van az oxidáció ! üdv doktor4
Előzmény: süger (16840)
süger Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16840

Hali Izgága!

Akkor te mán tudod,hogy miröl van szó.

Elgondolkodtató a dolog, mert Pista haveromnak nincs vele gondja,igaz az ő mocija berántós,és nem hordoz magával beépített aksit.Ugyanakkor a betegeknek önindítós mocijuk van. Lehet hogy így jön létre az ember tudta nélkül az  elektrolízis,és mellékterméke a fémsó?! Hm elgondolkodtató. El kell szigetelni a testtől a mocit.

De jó,hogy többen vagyunk,és meglehet a jelenségeket tárgyalni.

Üdv.:Sügér. 

 

Előzmény: izgaga (16839)
izgaga Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16839
Hali Sügér!
Te, azoknak a Progresszeknek nincs kikötve az aksi negatívja a testre???
Mert én tavaly több hónapig dolgoztam a progresszemen, mint állat, többek közt a két oldalon alul az U-alakú sín 1-1 darabját is cseréltem. (Trükkös meló.) Lehet, hogy tettem is ki fényképeket a Keletin.
Nemtom a szilicium-tartalmat, de én úgy tudom, hogy az az ötvözet, amiből a progi van, tengerálló. Úgyhogy én is galvánkorrózióra gyanakszom, át is variáltam a vezetékelést, a testelés elfelejtve. (De a motorra muszáj kikötni, mert az úgy van megtervezve.)
üdv. izgaga
Előzmény: süger (16835)
hopepe61 Creative Commons License 2010.02.21 0 0 16838
 

Üdvözlök mindekit.

 

 

Isztok- nem isztok- szevasztok. Keresem azokat a Tiszai vizitúrázókat, akik erre a szlogenre emlékeznek. Emlékeztetöül- 1992 és 1998 közötti túrák alkalmával  Kisköre-Tiszafüred-Tiszadorogma.Tokaj-Gávavencsellő-szakaszon találkozott velem, és hajómmal. Nosztalgia céljából.

 

Bocs, hogy más topikban is megjelentem már ezzel az üzenettel, de elég speciális a keresésem, ezért rakom fel több helyre.

 

Pepe

hakapeci Creative Commons License 2010.02.20 0 0 16837
:))

üdv! rendes ser én csak ezt preferálom..

haka
Előzmény: süger (16836)
süger Creative Commons License 2010.02.20 0 0 16836

Közben a vén tegeri medvétől meg is kaptad a választ.

Üdv Hakapapa! Iszok az egészségünkre egy Gösser-t. :-))))

Előzmény: süger (16835)
süger Creative Commons License 2010.02.20 0 0 16835

Hál isten én még nem találkoztam alubetegséggel,de itt a progreszek alsó éleit igencsak zabálja.Amikor nedves akkor sem zselés,de ellenben mikor kiszárad, fehéren porlik. Próbálták külömböző higítókban is feloldani az oxidot,de nem oldódott.És mindegyik ugyanazon a helyen.Kétoldalt az alsó él közepén. Próbálják miden fortéjjal eltüntetni,kicsiszolni,lugozni, de a köv. évben újra kiujjul. De érdekes a mellette tárolt mahart ladikoknak nincs bajuk. A lemez erös szilicim tartalmára,és eletrolízisre gondolunk. Az én váci testem sem oxidálódik, pedig védőrétegen az alján cuprolin algagátló van évek óta. A motorok anyaga szerintem nem annyira sziliciumos,a dugók kivételével. A tengervíz sem lug,csak sós víz.

A szórakóztató elektronika káva alumínium előlapjait is forró nátronluggal oxálják el,attól lesssz ezüstösen szürke,utánna feliratmatricázás után lakkozzák. Mikor még foglalkoztam vele,az erősítők előlapját csiszolás után lug híjján trisós vízben forraltam ,,ki". 

Ha a ,,Te" általad ismert korrózióval van dolga a kollégának,sajnálom,mert a motorja tényleg lassú halálra van ítélve. A víz üregekhez nem fér oda csiszolóval. De aki a tengereket járja,biztos hallott valami vegyszeres megoldásról,mert ott nem egyedi esetről van szó. Most nem az anódos megelőzésről van szó,hanem ha már megtörtént a baj. 

Vagy farkastörvények szerint megpróbál tőle szabadulni,amíg szét nem esik?

Üdv:

Sügér. 

Előzmény: Barbabianka (16825)
Beer-ci Creative Commons License 2010.02.20 0 0 16834
Márpedig akkor az a víz és olaj emulziója, tehát megint szimmering csere.
Rosszabb esetben hengerfejes.
Előzmény: embella (16831)
Beer-ci Creative Commons License 2010.02.20 0 0 16833
Ez tökéletes ismertető volt.
Sajna anno nem igen szerettem a kémiát..:(
Előzmény: Barbabianka (16825)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!