Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stancy Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1577
Sziasztok!
Rityifi.
Én szeretnék menni az olaszok után,de csak a Bravos tali után.Ezzel ahogy láttam nem vagyok egyedül ugyhogy rajtunk mulik hogy megyünk vagy sem.Ha eldöntöttük akkor gyorsabb tempoval utol érjük öket,szerintem igy gondoltuk mindannyian.
IG.
A talira bárki jöhet szeretettel várunk.
Ennyi csá (még 7.nap).Stancy.
HEC Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1576
Üdv mindenkinek!

Találkozó:
Engedtessék meg nekem, hogy "odaragasszam":

Ĺprilis 29. 9.00h FIAT Nero M5 !!!
Nem variálunk, nem engedünk!

Indoklás:
Visszalapoztam 8 oldalt, eddig szándéknyilatkozatot tett mint megfelelö helyszin és idöpont (sorrendiség nélkül):

  • granturismo


  • Az Utolsó Európai


  • Szkapi


  • ujtulaj


  • Stancy


  • Rityifi


  • Leo 27


  • pere


  • JackRadix


  • Shotgun


  • ig


  • HEC



  • Ha jól számolok ez 12 . Ha kihagytam valakit elnézést (...mondta a sün... :-).
    (Szombat esti jelentés szerint az "olaszok" Bp-röl, tagjainkon kívül 5-en vannak és felmerült, hogy ök jönnének hozzánk.)

    Alapjárat: Amikor a FIAT M0-nál voltam 20e-es szervizen és említettem neki a "reggeli dadogást" akkor az mondták, hogy az elmúlt fél évben 3-4 Bravo/a-ban cseréltek "gázpedálszervót". Ha jól tévedek a computer nem csak a befecskedezéssel variál, hanem ezzel a kis szervomotorral a gázpedál állásához képest módosítja a pillangószelep állását. Jelzem csak hallottam, én nem ugrottam bele a cserébe, mivel 35ezerre taksálták! ((Ami alátámasztja: voltam egy autó-elektronikai-computer... szakszervizben és a dadogással kapcsolatban ök is pillangószelep-környéki kokszolódást emlegettek mint gyakori jelenség.))

    ig Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1575
    Sziasztok!

    2 napja csatlakoztam a Bravosok taboraba egy 1,2 SX Special Edition altal.
    Van meg hely a talalkozon? :)

    Udv!

    ig
    Rityifi Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1574
    Sziasztok!

    Jó ötlet Stancy! Úgy tudom a klubok is így szokták. Egyébként mi a terv? Csatlakozunk az Olasz autósokhoz? Ők mennek egy nagyobb kört.

    stancy Creative Commons License 2001.04.21 0 0 1573
    Sziasztok!
    Lenne egy ötletem.Mi lenne ha mindenki csinálna szorolapot és minden látott Bravó-Brava-ra raknánk belöle,igy sokkal nagyobb nyilvánosságot kapna a talink.Persze nem kötelezö csak egy ötlet.Sok szép autot látni utjainkon és uj ismeretségek is születhetnek ez által.
    Hát ennyi,várom a reakciokat sziasztok Stancy.
    Rityifi Creative Commons License 2001.04.21 0 0 1572
    Sziasztok!

    Ha esetleg érdekelne valakit, 2db gumi, akkor írjon! FULDA 195/60 14-es
    Üdv

    Szkapi Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1571
    Hát ez nem jött be, de attól már CSAK 8 nap van hátra a találkáig!

    Kellemes hétvégét MINDENKINEK!

    Szkapi

    Szkapi Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1570
    (font color="red")Már csak 8 nap!(/font color="red")
    azesz Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1569
    koszonom a tippeket kedden viszem a rakohoz

    egyebkent a fordulatszam ugralas ismeros nekem is eddig meg senki szerelo nem tudott ra semmi magyarazatot talalni

    udv

    a.

    Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1568
    A vizhutessel ugy tunik, minden rendben, varosban altalaban a vonalnal all, 90 fok, neha alatta, a ventillator jo surun kapcsol be, utana visszamegy, hosszabb tavon vonal alatt. De az az erdekes, h hosszab tav utan egy-ket napig nem csinalja.
    Előzmény: Aticus (1567)
    Aticus Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1567
    Amíg tart az ingadozás, mit mutat a vízhömérs.jelző? Hosszú út közben (lakott területenkívül) hol áll? Középen vagy alul?

    Én a tapasztlataimat írtam le, és 1 hét alatt kiküszöböltem ugyanezt a hibát, nem szakszervíz segített megtalálni.

    Előzmény: Ökrös Csaba (1566)
    Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1566
    stika, aticus, fordulatszamingadozas-szakertok!!! eljott az en idom :)) En is ezel a problemaval kuzdok, a szamitogep szerint semmi hiba, megnezettem, nem gyulad kisemmilyen kontrollalmpa, viszont. Mar az 1530-as hozzaszolasomban leirtam a problema lenyeget, plz. nezzetek mar meg, nem akarom meg1x leirni.

    Annyit meg hozza, hogy amikor megvettem, volt 80.000-es szervizen, gyertya, olaj, szurok cserelve, aztan nem csinalta, aztan volt egy kisebb elektromos hiba, jelzett a befecsk. kontrolllampa, aztan jott a vezermuszijcsere. Azota hol ugral, hol szepen duruzsol, de amikor ugral, akkor teljesen ritmusosan, fel-le-fel-le, 850-1100/1200 kozott. Ha hosszabb tavon megyek, es utan varosban, nem teszi, de azt vettem eszre, h a varosi forgalomban, amikor 1 km/h az atlagsebesseg, akkor elobb utobb elojon.

    Leo 27 Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1565
    Amióta a fórumot nézegetem, most fordult elő először, hogy egy nap kihagyása után a 2. oldal közepéig kellett visszamennem az utolsó már olvasott hozzászólásért :)

    Ha a talákozó helyszínét meg akarjuk változtatni, még most találjuk ki. Lassan már csak egy hetünk van. Nekem Pesten belül mindegy.

    Jó ötlet, hogy az autópiachoz hasonlóan mindenki nyomtasson egy A4-re, néhány infót. Azért, hogy a dolog valamennyire egységes legyen, pl.
    Fórum felhasználónév
    Típus
    Extrák
    (Tuning)

    Végre kész lett az autóm! Újra Bravo-ban ülök. Szép az élet!

    Gpeti Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1564
    Sziasztok

    Ezúton is bocsánatot kérek ECI TURBO kollégától a kivénhedt taxi miatt. Tényleg Brava-ra gondoltam, neked pedig Bravo-d van, az nem lehetett taxi. Egyszerűen csak el volt hanyagolva.

    Mivel úgy néz ki, hogy a hosszú hétvégén el leszünk utazva, tehát Budapest epszilon sugarú környezetében a megtalálási valószínűségem erősen konvergál a nullához. Ezért most egy virtuális találkát rendezek, íme az autóm:

    Remélem, sikerül a link, el szoktam rontani.

    stika Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1563
    Valamit én is a fordulatszám ingadozáshoz, bár ez nagyon triviális.
    Beraktam a BONTEX sportgyergyákat, aztán alapjáraton ugrált a mutató és érezhető lökéseket csinált a motor. Visszaraktam az eredetiket, minden rendben, aztán egyenként az újakat, az egyiknél előjött megint. Nem volt zárlatos vagy szakadt, legalábis hidegen. A BONTEX vita nélkül kicserélte, azóta minden rendben.
    Szóval az a kérdés, hogy milyen az ingadozás, viszonylag lassú vagy lökésszerű. Utóbbi esetben gyújtás kimaradás van, rossz gyertya is lehet. Van egy más fajta ingadozásom is, tapasztaltátok ti is? Folyamatos haladás után megállok, az első pillanokban 900 a fordulat, aztán lassan lekúszik 800-ra. (1,6 SX, 98-as)
    HEC Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1562
    Korábban én is akartam javasolni a felvonulási teret. Elég nagy ahhoz, hogy ~100 méterre az "olaszoktól" egy másra találjunk (Szkapi 1479!)

    A szürkeségi versenybe nem tudok benevezni. Ugyanis forgalmim szerint "kékes ibolya" szinü :-)))

    Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1561
    Na, még a végén csupa gyári állapotú verda jön össze...:-)))
    Az enyémen is kár keresgélni olyasmit, amit nem a gyár rakott oda.
    Egyebekben: nincs kedvünk a Néró helyett a Műcsarnoknál találkozni ugyanakkor? Ott gyülekeznek majd az olaszautósok, lehet, hogy érdemes volna csatlakozni, emellett néhányan mennénk velük a Balatonhoz.
    Előzmény: granturismo (1558)
    granturismo Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1560
    Hello Aticus sporttárs!
    Nem jössz a talira?
    Megnézném az Abarthodat!
    Aticus Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1559
    Hello!

    Szervízkönyvet bárhol lehet szerezni, ötletet nem akarok adni. S nem biztos, hogy a szervíz eredeti bélyegzője szerepel rajta.

    A fordulatszám ingadozást, mikor tapasztalod?

    Ha kigyullad ekkor a befecskendező visszajelzője, és a vízed nem melegszik rendesen, akkor ez termosztát csere, gyári hibás "gagyi" műanyag az első széria eredeti termosztátja.
    De ne szakszervízben javítasd, mert 3-szor annyiba kerül.
    Az egyik legjobb haverom Fiat szakszervízben munkafelvevő tőle tudom.

    Ha másképp jelentkezik a hiba, akkor írd le és rákérdezek.

    Előzmény: ECI TURBO (1554)
    granturismo Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1558
    Szürkeségben mindenképp próbálok tultenni rajtad!:-))
    Előzmény: ujtulaj (1557)
    ujtulaj Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1557
    Az én autóm lesz a legfeltűnőbb a találkozón!
    Az egyetlen lesz, amin sehol egy alufelni, sehol egy spoiler, még egy kósza matrica se!
    Szóval, egyedi, mint az állat!
    granturismo Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1556
    Sziasztok.
    ECI TURBO
    Gpeti valszeg azt hitte, hogy egy sárga Bravát vettél. Ha a Te autód előtte az enyém lett volna valszeg nem hagytom, hogy ezek a hibák igy összejöjjenek. Az előző tulaj valszeg nem igen törődött ezzel. Ezért lutri a használt autó vétel. Sajnos a szervizkönyv-állapotfelmérés a mai világban szinte semmit sem jelent. Gondolom az általad feltárt hibákat sem szerepeltették az állapotfelmérésen. Nem tudom hol vetted márkakereskedés használt részén vagy egy használt autó kereskedésben? Az irányjelző kapcsoló törött lehet, sajnos cserélni kell ami nem olcsó mulatság. Az olaszok már a Ritmo óta
    Szeretjük mi az 1.4-et is hiszen ide tartozik, de azt be kell vallani, hogy nem egy szerencsés motorkonstrukció. Nem jössz a találkozóra?
    evil1023 Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1555
    A taxi szerintem sem lehet, hisz Bravo kétajtós.
    Előzmény: ECI TURBO (1554)
    ECI TURBO Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1554
    Sziasztok!
    Megleptek olyan irányú reagálásaitok miszerint sikerült "egy kivénhedt taxit" vennem. Lehet, hogy naív vagyok, de úgy gondolom (és remélem), hogy a vezetett szervízkönyv, a km óra állása (43 ekm)és a szervíz állapotfelmérésnek kedvező eredménye nem igazolja ilyen feltevéseiteket. Ma már egyébként derűlátóbb vagyok és egy-két hibát sikerült is orvosolnom fillérekből ;-)
    Viszont továbbra sem tudom, hogy az index miért nem húz vissza alapállásba? Ez gyárilag ilyen? Továbbá mi az amiért nem szeretitek az 1.4-eseket?
    Előzmény: Gpeti (1535)
    BRAVO Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1553
    Hali!

    Légzsák visszajelző ügyében a következő tapasztalatom volt: Az órarugóvezeték, ami a kormányoszlopra a légzsák alá van felszerelve szakadozott meg. A kormány nagyobb ívű elfordításakor kigyulladt a kontrollfény. Ha a szervizben addig törölteted a hibát amíg megtalálják hogy mitől jön elő, ki lehet sakkozni, hogy mi a baj. Lehetőleg olyan szervizt keress, ahol látod, mi történik a géppel, különben irgalmatlanul átvernek. Pl: a kb. 4000 Ft-os órarugóból könnyen csinálnak 150.000-es elektronikacserét.

    Üdv!
    BRAVO

    Ps: Az én vasam is 1.6SX

    Előzmény: azesz (1543)
    Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1552
    azesz,
    en is a AutoRako-t javaslom, kis "csaladi" szakszerviz, jol eldugva a "nyocban" (Kalvaria utca), a kornyektol nem kell megijedni :) nagyon rendesek. Hat Istenem, ok sem ingyen dolgoznak, de legalabb megbizhatoak es becsuletesek. En amiota megvan a kocsim, oda hordom, egyszer muszbol elvittem a Fiat Boldizsarba, azota meg a kornyekuket is kerulom. Eg es fold a kulonbseg.
    Előzmény: azesz (1548)
    granturismo Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1551
    azesz
    Ez az amit Gpeti mond! Ha a hűtő lyukadt ki attól hogyan ázhatott be a légzsákvezérlő???
    Meg aztán ha a hűtőd kilyukad azt azért csak-csak észrevetted volna. Lehet hogy neked is csak a csati van szétcsúszva. A szerviz egyszerűen összedugja aztán neked kiszámláz egy vezérlőegység cserét. Tipikus trükk. Hatásos ellenszer lehet ha a fizetéskor kéred a kicserélt alkatrészt, bár egyesek már erre is fel vannak készülve. Sajnos a legbiztosabb módszer ha saját magad nézed meg, hogy az adott alkatrészt valóban kicserélték-e?
    Törölt nick Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1550
    JackRadix: 28 szombat munkanap
    azesz: FIAT/ALFA/LANCIA szervíz: 334-45-31 Autórákó, Kálvária utca 9 1089
    én is sokáig kerestem megbízható helyet.
    Törölt nick Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1549
    Hali !

    Sajna mostanában elég ritkán tudok ideböngészni, de most végre sikerült, és örömmel láttam, hogy kezd gatyába rázódni a találka. Nem tudom, gondoltatok-e rá, és érint-e valakit a dolog, de ha jól tudom, 29-e munkanap a Május 1. miatt.
    Szóval csak infóként dobtam be a dolgot, nehogy valakinek meglepi legyen.

    Én is lehet, hogy oda tudo konyulni, kíváncsi lennék már azokra a jó arcokra, akik önzetlenül és normális hangon ennyi ideje tudnak egymással szót váltani.
    Nem egy bevett szokás ez manapság már kis hazánkban ...

    Na mindenkinek szép napokat, jön a nyár, nyílnak a combok, hajrá FIAT !!!!

    üdv,
    JackRadix

    azesz Creative Commons License 2001.04.19 0 0 1548
    sajnos en sem tudok tobbet, erteni meg nem ertek hozza de ha tudsz valakit aki megbizhato es elvihetnem hozza, lehetoleg Bp-n vagy a kozelben (nem ragaszkodom a markaszervizhez, de ez volt a legegyszerubb)azt nagyon megkoszonnem

    egyebkent ugy tudom hogy megneztek mindenfele gepekkel (a szamla szerint!)

    udv

    a.

    Előzmény: Gpeti (1545)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!