Sziasztok!
Rityifi.
Én szeretnék menni az olaszok után,de csak a Bravos tali után.Ezzel ahogy láttam nem vagyok egyedül ugyhogy rajtunk mulik hogy megyünk vagy sem.Ha eldöntöttük akkor gyorsabb tempoval utol érjük öket,szerintem igy gondoltuk mindannyian.
IG.
A talira bárki jöhet szeretettel várunk.
Ennyi csá (még 7.nap).Stancy.
Találkozó: Engedtessék meg nekem, hogy "odaragasszam":
Ĺprilis 29. 9.00h FIAT Nero M5 !!! Nem variálunk, nem engedünk!
Indoklás:
Visszalapoztam 8 oldalt, eddig szándéknyilatkozatot tett mint megfelelö helyszin és idöpont (sorrendiség nélkül):
granturismo
Az Utolsó Európai
Szkapi
ujtulaj
Stancy
Rityifi
Leo 27
pere
JackRadix
Shotgun
ig
HEC
Ha jól számolok ez 12 . Ha kihagytam valakit elnézést (...mondta a sün... :-).
(Szombat esti jelentés szerint az "olaszok" Bp-röl, tagjainkon kívül 5-en vannak és felmerült, hogy ök jönnének hozzánk.)
Alapjárat: Amikor a FIAT M0-nál voltam 20e-es szervizen és említettem neki a "reggeli dadogást" akkor az mondták, hogy az elmúlt fél évben 3-4 Bravo/a-ban cseréltek "gázpedálszervót". Ha jól tévedek a computer nem csak a befecskedezéssel variál, hanem ezzel a kis szervomotorral a gázpedál állásához képest módosítja a pillangószelep állását. Jelzem csak hallottam, én nem ugrottam bele a cserébe, mivel 35ezerre taksálták! ((Ami alátámasztja: voltam egy autó-elektronikai-computer... szakszervizben és a dadogással kapcsolatban ök is pillangószelep-környéki kokszolódást emlegettek mint gyakori jelenség.))
Sziasztok!
Lenne egy ötletem.Mi lenne ha mindenki csinálna szorolapot és minden látott Bravó-Brava-ra raknánk belöle,igy sokkal nagyobb nyilvánosságot kapna a talink.Persze nem kötelezö csak egy ötlet.Sok szép autot látni utjainkon és uj ismeretségek is születhetnek ez által.
Hát ennyi,várom a reakciokat sziasztok Stancy.
A vizhutessel ugy tunik, minden rendben, varosban altalaban a vonalnal all, 90 fok, neha alatta, a ventillator jo surun kapcsol be, utana visszamegy, hosszabb tavon vonal alatt. De az az erdekes, h hosszab tav utan egy-ket napig nem csinalja.
stika, aticus, fordulatszamingadozas-szakertok!!! eljott az en idom :)) En is ezel a problemaval kuzdok, a szamitogep szerint semmi hiba, megnezettem, nem gyulad kisemmilyen kontrollalmpa, viszont. Mar az 1530-as hozzaszolasomban leirtam a problema lenyeget, plz. nezzetek mar meg, nem akarom meg1x leirni.
Annyit meg hozza, hogy amikor megvettem, volt 80.000-es szervizen, gyertya, olaj, szurok cserelve, aztan nem csinalta, aztan volt egy kisebb elektromos hiba, jelzett a befecsk. kontrolllampa, aztan jott a vezermuszijcsere. Azota hol ugral, hol szepen duruzsol, de amikor ugral, akkor teljesen ritmusosan, fel-le-fel-le, 850-1100/1200 kozott. Ha hosszabb tavon megyek, es utan varosban, nem teszi, de azt vettem eszre, h a varosi forgalomban, amikor 1 km/h az atlagsebesseg, akkor elobb utobb elojon.
Amióta a fórumot nézegetem, most fordult elő először, hogy egy nap kihagyása után a 2. oldal közepéig kellett visszamennem az utolsó már olvasott hozzászólásért :)
Ha a talákozó helyszínét meg akarjuk változtatni, még most találjuk ki. Lassan már csak egy hetünk van. Nekem Pesten belül mindegy.
Jó ötlet, hogy az autópiachoz hasonlóan mindenki nyomtasson egy A4-re, néhány infót. Azért, hogy a dolog valamennyire egységes legyen, pl.
Fórum felhasználónév
Típus
Extrák
(Tuning)
Végre kész lett az autóm! Újra Bravo-ban ülök. Szép az élet!
Ezúton is bocsánatot kérek ECI TURBO kollégától a kivénhedt taxi miatt. Tényleg Brava-ra gondoltam, neked pedig Bravo-d van, az nem lehetett taxi. Egyszerűen csak el volt hanyagolva.
Mivel úgy néz ki, hogy a hosszú hétvégén el leszünk utazva, tehát Budapest epszilon sugarú környezetében a megtalálási valószínűségem erősen konvergál a nullához. Ezért most egy virtuális találkát rendezek, íme az autóm:
Valamit én is a fordulatszám ingadozáshoz, bár ez nagyon triviális.
Beraktam a BONTEX sportgyergyákat, aztán alapjáraton ugrált a mutató és érezhető lökéseket csinált a motor. Visszaraktam az eredetiket, minden rendben, aztán egyenként az újakat, az egyiknél előjött megint. Nem volt zárlatos vagy szakadt, legalábis hidegen. A BONTEX vita nélkül kicserélte, azóta minden rendben.
Szóval az a kérdés, hogy milyen az ingadozás, viszonylag lassú vagy lökésszerű. Utóbbi esetben gyújtás kimaradás van, rossz gyertya is lehet. Van egy más fajta ingadozásom is, tapasztaltátok ti is? Folyamatos haladás után megállok, az első pillanokban 900 a fordulat, aztán lassan lekúszik 800-ra. (1,6 SX, 98-as)
Na, még a végén csupa gyári állapotú verda jön össze...:-)))
Az enyémen is kár keresgélni olyasmit, amit nem a gyár rakott oda.
Egyebekben: nincs kedvünk a Néró helyett a Műcsarnoknál találkozni ugyanakkor? Ott gyülekeznek majd az olaszautósok, lehet, hogy érdemes volna csatlakozni, emellett néhányan mennénk velük a Balatonhoz.
Szervízkönyvet bárhol lehet szerezni, ötletet nem akarok adni. S nem biztos, hogy a szervíz eredeti bélyegzője szerepel rajta.
A fordulatszám ingadozást, mikor tapasztalod?
Ha kigyullad ekkor a befecskendező visszajelzője, és a vízed nem melegszik rendesen, akkor ez termosztát csere, gyári hibás "gagyi" műanyag az első széria eredeti termosztátja.
De ne szakszervízben javítasd, mert 3-szor annyiba kerül.
Az egyik legjobb haverom Fiat szakszervízben munkafelvevő tőle tudom.
Ha másképp jelentkezik a hiba, akkor írd le és rákérdezek.
Az én autóm lesz a legfeltűnőbb a találkozón!
Az egyetlen lesz, amin sehol egy alufelni, sehol egy spoiler, még egy kósza matrica se!
Szóval, egyedi, mint az állat!
Sziasztok.
ECI TURBO
Gpeti valszeg azt hitte, hogy egy sárga Bravát vettél. Ha a Te autód előtte az enyém lett volna valszeg nem hagytom, hogy ezek a hibák igy összejöjjenek. Az előző tulaj valszeg nem igen törődött ezzel. Ezért lutri a használt autó vétel. Sajnos a szervizkönyv-állapotfelmérés a mai világban szinte semmit sem jelent. Gondolom az általad feltárt hibákat sem szerepeltették az állapotfelmérésen. Nem tudom hol vetted márkakereskedés használt részén vagy egy használt autó kereskedésben? Az irányjelző kapcsoló törött lehet, sajnos cserélni kell ami nem olcsó mulatság. Az olaszok már a Ritmo óta
Szeretjük mi az 1.4-et is hiszen ide tartozik, de azt be kell vallani, hogy nem egy szerencsés motorkonstrukció. Nem jössz a találkozóra?
Sziasztok!
Megleptek olyan irányú reagálásaitok miszerint sikerült "egy kivénhedt taxit" vennem. Lehet, hogy naív vagyok, de úgy gondolom (és remélem), hogy a vezetett szervízkönyv, a km óra állása (43 ekm)és a szervíz állapotfelmérésnek kedvező eredménye nem igazolja ilyen feltevéseiteket. Ma már egyébként derűlátóbb vagyok és egy-két hibát sikerült is orvosolnom fillérekből ;-)
Viszont továbbra sem tudom, hogy az index miért nem húz vissza alapállásba? Ez gyárilag ilyen? Továbbá mi az amiért nem szeretitek az 1.4-eseket?
Légzsák visszajelző ügyében a következő tapasztalatom volt: Az órarugóvezeték, ami a kormányoszlopra a légzsák alá van felszerelve szakadozott meg. A kormány nagyobb ívű elfordításakor kigyulladt a kontrollfény. Ha a szervizben addig törölteted a hibát amíg megtalálják hogy mitől jön elő, ki lehet sakkozni, hogy mi a baj. Lehetőleg olyan szervizt keress, ahol látod, mi történik a géppel, különben irgalmatlanul átvernek. Pl: a kb. 4000 Ft-os órarugóból könnyen csinálnak 150.000-es elektronikacserét.
azesz,
en is a AutoRako-t javaslom, kis "csaladi" szakszerviz, jol eldugva a "nyocban" (Kalvaria utca), a kornyektol nem kell megijedni :) nagyon rendesek. Hat Istenem, ok sem ingyen dolgoznak, de legalabb megbizhatoak es becsuletesek. En amiota megvan a kocsim, oda hordom, egyszer muszbol elvittem a Fiat Boldizsarba, azota meg a kornyekuket is kerulom. Eg es fold a kulonbseg.
azesz
Ez az amit Gpeti mond! Ha a hűtő lyukadt ki attól hogyan ázhatott be a légzsákvezérlő???
Meg aztán ha a hűtőd kilyukad azt azért csak-csak észrevetted volna. Lehet hogy neked is csak a csati van szétcsúszva. A szerviz egyszerűen összedugja aztán neked kiszámláz egy vezérlőegység cserét. Tipikus trükk. Hatásos ellenszer lehet ha a fizetéskor kéred a kicserélt alkatrészt, bár egyesek már erre is fel vannak készülve. Sajnos a legbiztosabb módszer ha saját magad nézed meg, hogy az adott alkatrészt valóban kicserélték-e?
Sajna mostanában elég ritkán tudok ideböngészni, de most végre sikerült, és örömmel láttam, hogy kezd gatyába rázódni a találka. Nem tudom, gondoltatok-e rá, és érint-e valakit a dolog, de ha jól tudom, 29-e munkanap a Május 1. miatt.
Szóval csak infóként dobtam be a dolgot, nehogy valakinek meglepi legyen.
Én is lehet, hogy oda tudo konyulni, kíváncsi lennék már azokra a jó arcokra, akik önzetlenül és normális hangon ennyi ideje tudnak egymással szót váltani.
Nem egy bevett szokás ez manapság már kis hazánkban ...
Na mindenkinek szép napokat, jön a nyár, nyílnak a combok, hajrá FIAT !!!!
sajnos en sem tudok tobbet, erteni meg nem ertek hozza de ha tudsz valakit aki megbizhato es elvihetnem hozza, lehetoleg Bp-n vagy a kozelben (nem ragaszkodom a markaszervizhez, de ez volt a legegyszerubb)azt nagyon megkoszonnem
egyebkent ugy tudom hogy megneztek mindenfele gepekkel (a szamla szerint!)