Keresés

Részletes keresés

eMPet Creative Commons License 2008.07.13 0 0 11720
Így X év után is annyira bennem volt a lőkösházai GV végállomás helye, hogy amikor pár éve lementem, gond nélkül megtaláltam a helyét.
A vasúti korszak után volánnal utaztunk ugyan addig, a falu központjában van a buszforduló, onnan is csak másfél utcányit kellett gyalogolni.
Vágányokra, fűtőházra, esetleg egyébre nem emlékszem, csak a tényre, hogy leszállunk a gyorsról és átpattyogunk a GV-hez Lőkösön.
Előzmény: Törölt nick (11719)
eMPet Creative Commons License 2008.07.11 0 0 11718
1982-es a legrégebbi Kkh. térképem, ezen még a delta sincs rajta.
Előzmény: Tshu-hash (11710)
Zolas Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11717
Megy ez:)
Előzmény: Tshu-hash (11716)
Tshu-hash Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11716
Csengőd?
Előzmény: Zolas (11712)
M44 409 Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11715
Ma is bejártam egy elveszett vágányt.Merre járhattam?
Zolas Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11714
Felteszem a párját is, hátha segít:) ez a rövidebb, mely egy ex? borászathoz vezetett. Előbbi pedig kb. egy kilóméter hosszan valami ládagyárba. A ládagyárit akarják felszedni, de szerintem megy a másik is a levesbe.






Előzmény: Törölt nick (11713)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11713
Ez hol van ez?
Előzmény: Zolas (11712)
Zolas Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11712
Egy megszüntetésre ítélt iparvágány:














Zolas Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11711
Ilyesmire gondoltam én is.
Előzmény: Tshu-hash (11710)
Tshu-hash Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11710
Szerintem meg kellene próbálni szerezni egy '70-es évek beli Halas térképet, azon hátha látható lenne a régi nyomvonal. Majd körbekérdezek itt Jánoshalmán, hátha van róla valkinek pontosabb infója.
Előzmény: Zolas (11709)
Zolas Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11709
Beszéltem kollégákkal, valóban volt ívkorrekcó, de pontosat nem tudtak mondani.
Előzmény: Tshu-hash (11703)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11708
Az biztos.
De hol van?
Bal oldalon a kocsivontató kábeldobja látható?
Előzmény: utn (11705)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.10 0 0 11707
Hát, ha jó állapotú az aszfaltburkolat, akkor abból nem fogják kitépni a vágányt.
Anyagilag nem éri meg azért a kis vasért, a helyreállítás többe kerülne mint a bontott anyag értéke.
Előzmény: tamasi 48.-49. (11695)
Zolas Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11706
Hülyül a zindex? Mikor ezt írom akkor az első kép ugyan az, mint a harmadik, a zúzottköves. És az eredetit első sehol sincs.
Előzmény: Tshu-hash (11701)
utn Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11705
Inkább bontsák, mint lopják, hamár menniük kell...

Ennek se sok van ezekszerint hátra:
Előzmény: Törölt nick (11677)
Zolas Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11704
Mindig hall valami érdekeset az ember:)

Majd megnézem.
Előzmény: Tshu-hash (11703)
Tshu-hash Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11703
Így van, Kiskunhalas a nyerő válasz. A '80-as években készült ugyebár a delta, hogy a Kelebia felől érkező vonatoknak - ha Félegyháza felé mennének tovább - ne kelljen bemenni az állomásra. Ekkor a 154-es vonal sínpárja pár száz méterrel méterrel északabbra kanyarodott be - kb. a Disco helyén. Emiatt a Bátaszék felől érkező vonatok nem tudtak átmenni a deltába, így egy kissé délebbre helyezték a bevezető részt, hogy innen is gond nélkül el lehessen jutni Félegyháza felé, amennyiben nem indokolt a Halasi állomásra való bejárás. Egy pár hétig-hónapig még megvolt mind a 2 sínpár, azután a régit felszedték, és ennek a helyén ácsingóztam-fotózgattam egy pár órája.
Előzmény: Zolas (11702)
Zolas Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11702
A kamionos kép alapján a fatornyos falumban, Kiskunhalason. De milyen vágány helyén állsz?
Előzmény: Tshu-hash (11701)
Tshu-hash Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11701
Hol jártam?
A vágány helyén állok











Volt őrház










Zúzottkő











A kamion épp most ment át a volt útátjárón










Kamion az útátjáróban
eMPet Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11700
Nem mind elveszett, de január óta részletes lett a gúgli örszön:

- Németújvár (Güssing) - Pinkamindszentig,
- Felső-Eőr - Rohonc - majdnem Búcsúig, + Felsőlövő mellékág,
- Gmarcnak külön :-) Tiszapalkonya Erőmű és környéke (88-89),
- 90-es Onga és Halmaj között,
- 64-es Feked-Bátaszék között, a kanyarban Bátával,
- 40-es Abaliget körül talán kivehető a régi nyomvonal,
- FHÉV és GySEV osztrák szakasza,
- Szombathely és környéke Rummal együtt, valamint a 15-16-17 egy-egy része.

Ezzel nagyjából 573 db állomásról van kivehető részletességű légifotó, ez az összes megálló kb. 36%-a.
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11699
:-))))
Előzmény: Törölt nick (11698)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11698
direkt írtam külön :)
Előzmény: Zolcsi67 (11697)
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11697
Bár a "színesfémgyűjtő" lenne helyes, de ahogy írtad, az is találó: színesek is, gyűjtenek is...
Előzmény: Törölt nick (11681)
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11696

Gondolom, nem volt egyszerre annyi villanymozdony, hogy maradéktalanul ki tudják váltani a gőzösöket.

A Sziliket 1964-ben kezdték gyártani, Gigant még sehol nem volt, stb.

Előzmény: Törölt nick (11670)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11695
Mit gondolsz András felszedik az egészet az Enyingi malomban? Ugyanis talán 100 méter az a szakasz ami nincs leaszfaltozva mert az zúzottköves. Dalmandon is bent hagyták annakidején...
Előzmény: Törölt nick (11690)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11694
Köszi a pontosítást, tehát onnantól jártak villanyvonatok.
Előzmény: Holdkooros (11693)
Holdkooros Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11693
A 120-as vonalat 1973-74-ben vilamosították. A Mezőtúr-Bcs-Lökháza szakasz 1974. dec. 18-ra készült el.
Előzmény: Törölt nick (11670)
M44 409 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11692

 

"A váltó súlykörte-feliratától dobtam egy hátast! Pontosan merre van? (ígérem nem lopom el)"

 

Pedig jó lenne ,ha eltennéd,mert ki tudja meddig marad a helyén...:-)

 

Ez az ipar/vontatóvágány Db.Tócóvölgy állomásból ágazik ki.Nem olyan hosszú (2,5 Km).Ebből ágazik ki 5 iparvágány (HAEV,Sofém,Hajdú Gabona,stb).

Úgy tudom nem olyan régi,Tócóvölggyel egy időben épült használt anyagokból.

Találtam diósgyőri 1962,1990-es 48-as és 1985-ös 54-es síneket is.

 

 

Előzmény: Törölt nick (11688)
gbeatle Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11691

Na, akkor megyek fotózni Enyingre valamikor :-(

Amúgy amire még felfigyeltem a mihályfai képen, hogy '97-ben még mindkét oldalon megvoltak a telefonvezetékek! Az egyik oldalon a vasúté, a másikon a postáé volt (úgy tudom). Emlékeim szerint (bár lehet, hogy csalnak) a vonal megszüntetésekor már csak az egyik oldalon volt meg, az is négy vezeték helyett egy kábellel... (de mint mondtam, ebben nem vagyok egészen biztos...)

Előzmény: Törölt nick (11690)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11690
Nagy valószínűséggel nem lesz meg 2 év múlva az sem.

Ja, Pusztaszentmihályfát eltaláltad!
Előzmény: gbeatle (11689)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!