Erdekes, nekem lazan felmegy 200-ig, sot folyamatosan autoztam is 200-on egyeszer tobb szaz kilometert, minden erolkodes nelkul. Enyhe lejton mar megvolt a 220-as kifektetes is.
SP
Egy régi hozzászólásban szidta valaki a Opel 1.6 16V motorját. Tudom nagy szégyen, de tegnap az M5-ön nem tudtam követni egy Astra II-t. Nálam 200-at mutatott az óra, de ő szép lassan elment tőlem.
Igaz a gyári végsebessége is nagyobb, ha jól emlékszem 4 km/h-val (184-188).
Azért megnyugtatásul közlöm, hogy kb. 2 hónapja gyorsultam egy ugyanilyen Astra-val és 160-ig egy autó volt köztünk a különbség (természetesen az én javamra). Bár, ez sok mindenből összejöhet (pl. én 150-nél raktam 4-be)
Elnézést ha túl nyersen fogalmazok, lehet ha majd élőben látom nekem fog a legjobban folyni a nyálam a Stilo minden apró részletéért, bár egyenlőre ezt még kétlem...
Szóval: hányadék az egész Stilo téma, kívül, belül... Persze egy FIAT-hoz képest! Hans biztos két napig stukkolná a fejét a falba, ha egy VW lenne fele annyira szép mint egy olasz autó... :-))
Szerintem ez a találkán úgy is eléggé ki lesz vesézve!
Igen, bar szerintem minel kevesebbet valtoztatnak rajta, annal jobb... A muszerfalbol pont az a plusz hianyzik, ami egyedive tette. Remelem az anyaga nem fog ugy tukrozodni a szelvedon,
mert nekem ez az egyik bajom a jelenlegi verzioban. Ugy tudom a Mareaban ezert mar
valtoztattak egy picit a muszerfal anyagan.
Szerintm kivul-belul szebb a regi Brava...
A haromajtos Bravo utod meg csak-csak, de az ot ajtos bena. Kar erte :-(((
Nem tudjatok, JR sportlgszurot a BONTEXen kivul arulnak valahol?
Udv
SP
Én a fedél nélküli keretet vettem 2500 körül a Fehérvári út 44-ben. Szerintem formára sokkal jobban néz ki mint a kamu előlapos. Igaz a felülete rettenetesen nézett ki, de 800-as vizüvegpapírral 15 rétegban átcsiszolva és ugyanennyiszer festve most egészen jól idomul a Bravo belsőhöz.
Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy a gyári magnó helyére való átalakítót csak a márkaszervízekben lehet kapni, vagy máshol is, ugyanis a tatabányai Strausznál 4800 FT-ot kérnek érte, igaz ehhez már jár az un. ál fedlap.
Köszi !
Sziasztok!
Rityifi.
Én szeretnék menni az olaszok után,de csak a Bravos tali után.Ezzel ahogy láttam nem vagyok egyedül ugyhogy rajtunk mulik hogy megyünk vagy sem.Ha eldöntöttük akkor gyorsabb tempoval utol érjük öket,szerintem igy gondoltuk mindannyian.
IG.
A talira bárki jöhet szeretettel várunk.
Ennyi csá (még 7.nap).Stancy.
Találkozó: Engedtessék meg nekem, hogy "odaragasszam":
Ĺprilis 29. 9.00h FIAT Nero M5 !!! Nem variálunk, nem engedünk!
Indoklás:
Visszalapoztam 8 oldalt, eddig szándéknyilatkozatot tett mint megfelelö helyszin és idöpont (sorrendiség nélkül):
granturismo
Az Utolsó Európai
Szkapi
ujtulaj
Stancy
Rityifi
Leo 27
pere
JackRadix
Shotgun
ig
HEC
Ha jól számolok ez 12 . Ha kihagytam valakit elnézést (...mondta a sün... :-).
(Szombat esti jelentés szerint az "olaszok" Bp-röl, tagjainkon kívül 5-en vannak és felmerült, hogy ök jönnének hozzánk.)
Alapjárat: Amikor a FIAT M0-nál voltam 20e-es szervizen és említettem neki a "reggeli dadogást" akkor az mondták, hogy az elmúlt fél évben 3-4 Bravo/a-ban cseréltek "gázpedálszervót". Ha jól tévedek a computer nem csak a befecskedezéssel variál, hanem ezzel a kis szervomotorral a gázpedál állásához képest módosítja a pillangószelep állását. Jelzem csak hallottam, én nem ugrottam bele a cserébe, mivel 35ezerre taksálták! ((Ami alátámasztja: voltam egy autó-elektronikai-computer... szakszervizben és a dadogással kapcsolatban ök is pillangószelep-környéki kokszolódást emlegettek mint gyakori jelenség.))
Sziasztok!
Lenne egy ötletem.Mi lenne ha mindenki csinálna szorolapot és minden látott Bravó-Brava-ra raknánk belöle,igy sokkal nagyobb nyilvánosságot kapna a talink.Persze nem kötelezö csak egy ötlet.Sok szép autot látni utjainkon és uj ismeretségek is születhetnek ez által.
Hát ennyi,várom a reakciokat sziasztok Stancy.
A vizhutessel ugy tunik, minden rendben, varosban altalaban a vonalnal all, 90 fok, neha alatta, a ventillator jo surun kapcsol be, utana visszamegy, hosszabb tavon vonal alatt. De az az erdekes, h hosszab tav utan egy-ket napig nem csinalja.
stika, aticus, fordulatszamingadozas-szakertok!!! eljott az en idom :)) En is ezel a problemaval kuzdok, a szamitogep szerint semmi hiba, megnezettem, nem gyulad kisemmilyen kontrollalmpa, viszont. Mar az 1530-as hozzaszolasomban leirtam a problema lenyeget, plz. nezzetek mar meg, nem akarom meg1x leirni.
Annyit meg hozza, hogy amikor megvettem, volt 80.000-es szervizen, gyertya, olaj, szurok cserelve, aztan nem csinalta, aztan volt egy kisebb elektromos hiba, jelzett a befecsk. kontrolllampa, aztan jott a vezermuszijcsere. Azota hol ugral, hol szepen duruzsol, de amikor ugral, akkor teljesen ritmusosan, fel-le-fel-le, 850-1100/1200 kozott. Ha hosszabb tavon megyek, es utan varosban, nem teszi, de azt vettem eszre, h a varosi forgalomban, amikor 1 km/h az atlagsebesseg, akkor elobb utobb elojon.
Amióta a fórumot nézegetem, most fordult elő először, hogy egy nap kihagyása után a 2. oldal közepéig kellett visszamennem az utolsó már olvasott hozzászólásért :)
Ha a talákozó helyszínét meg akarjuk változtatni, még most találjuk ki. Lassan már csak egy hetünk van. Nekem Pesten belül mindegy.
Jó ötlet, hogy az autópiachoz hasonlóan mindenki nyomtasson egy A4-re, néhány infót. Azért, hogy a dolog valamennyire egységes legyen, pl.
Fórum felhasználónév
Típus
Extrák
(Tuning)
Végre kész lett az autóm! Újra Bravo-ban ülök. Szép az élet!