Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RIII. GrA4 Creative Commons License 2001.04.24 0 0 1594
Üdv Mindenkinek!

A vasárnapi találkozón én is szeretnék ott lenni, csak az elmúlt 3 hétben nem voltam netközelben :-((

Addig is üdv nektek, vasárnap találkozunk!

Smallprince Creative Commons License 2001.04.24 0 0 1593
Erdekes, nekem lazan felmegy 200-ig, sot folyamatosan autoztam is 200-on egyeszer tobb szaz kilometert, minden erolkodes nelkul. Enyhe lejton mar megvolt a 220-as kifektetes is.
SP
Előzmény: Leo 27 (1590)
cspetike Creative Commons License 2001.04.24 0 0 1592
Köszi az infót, úgy látom olyan túl nagy árkülönbségek nincsenek. A találozóra megpróbálok én is menni, ma úgy 70% esélye van annak, hogy ott leszek!!
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.24 0 0 1591
A mai chiptuningos világban semmiben sem lehet biztos az ember.
Amellett nem rosszak az Ecotec motorok önmagukban sem.
Előzmény: Leo 27 (1590)
Leo 27 Creative Commons License 2001.04.24 0 0 1590
Egy régi hozzászólásban szidta valaki a Opel 1.6 16V motorját. Tudom nagy szégyen, de tegnap az M5-ön nem tudtam követni egy Astra II-t. Nálam 200-at mutatott az óra, de ő szép lassan elment tőlem.
Igaz a gyári végsebessége is nagyobb, ha jól emlékszem 4 km/h-val (184-188).
Azért megnyugtatásul közlöm, hogy kb. 2 hónapja gyorsultam egy ugyanilyen Astra-val és 160-ig egy autó volt köztünk a különbség (természetesen az én javamra). Bár, ez sok mindenből összejöhet (pl. én 150-nél raktam 4-be)
Szkapi Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1589
Elnézést ha túl nyersen fogalmazok, lehet ha majd élőben látom nekem fog a legjobban folyni a nyálam a Stilo minden apró részletéért, bár egyenlőre ezt még kétlem...
Szóval: hányadék az egész Stilo téma, kívül, belül... Persze egy FIAT-hoz képest! Hans biztos két napig stukkolná a fejét a falba, ha egy VW lenne fele annyira szép mint egy olasz autó... :-))

Szerintem ez a találkán úgy is eléggé ki lesz vesézve!

Üdv.: Szkapi

Smallprince Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1588
Igen, bar szerintem minel kevesebbet valtoztatnak rajta, annal jobb... A muszerfalbol pont az a plusz hianyzik, ami egyedive tette. Remelem az anyaga nem fog ugy tukrozodni a szelvedon,
mert nekem ez az egyik bajom a jelenlegi verzioban. Ugy tudom a Mareaban ezert mar
valtoztattak egy picit a muszerfal anyagan.
Előzmény: granturismo (1584)
Smallprince Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1587
Granturismo.
Nem tudod vagy nem arulnak :-) ?
SP
Előzmény: granturismo (1586)
granturismo Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1586
Nem.
Smallprince Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1585
Szerintm kivul-belul szebb a regi Brava...
A haromajtos Bravo utod meg csak-csak, de az ot ajtos bena. Kar erte :-(((
Nem tudjatok, JR sportlgszurot a BONTEXen kivul arulnak valahol?
Udv
SP
Előzmény: granturismo (1582)
granturismo Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1584
Jól látom, hogy ezek ugyanazok az ülések, amik nekük is vannak? SZVSZ ez valami átmeneti verzió.
HEC Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1583
Üdv mindenkinek!
Megin Stilo. Ha valaki nem találta volna meg.
(Én nem vagyok elragadtatva.)




granturismo Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1582
Én a fedél nélküli keretet vettem 2500 körül a Fehérvári út 44-ben. Szerintem formára sokkal jobban néz ki mint a kamu előlapos. Igaz a felülete rettenetesen nézett ki, de 800-as vizüvegpapírral 15 rétegban átcsiszolva és ugyanennyiszer festve most egészen jól idomul a Bravo belsőhöz.
alexandrosz Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1581
A Fiat M0-nál 2400+Fa az ára, ha jól emléxem. Persze ez tavaly decemberben volt, úgyhogy árgaranciát nem vállalok:o))
Előzmény: cspetike (1579)
granturismo Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1580
Sziasztok.
A lassú gurulás közbeni magasabb fordulatszám nem hiba, szándékos megoldás.
Az 1243-as szónoklatom 2-ik bekezdésében írtam erről.
cspetike Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1579
Sziasztok!

Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy a gyári magnó helyére való átalakítót csak a márkaszervízekben lehet kapni, vagy máshol is, ugyanis a tatabányai Strausznál 4800 FT-ot kérnek érte, igaz ehhez már jár az un. ál fedlap.
Köszi !

Szkapi Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1578
Már csak 6 nap!
stancy Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1577
Sziasztok!
Rityifi.
Én szeretnék menni az olaszok után,de csak a Bravos tali után.Ezzel ahogy láttam nem vagyok egyedül ugyhogy rajtunk mulik hogy megyünk vagy sem.Ha eldöntöttük akkor gyorsabb tempoval utol érjük öket,szerintem igy gondoltuk mindannyian.
IG.
A talira bárki jöhet szeretettel várunk.
Ennyi csá (még 7.nap).Stancy.
HEC Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1576
Üdv mindenkinek!

Találkozó:
Engedtessék meg nekem, hogy "odaragasszam":

Ĺprilis 29. 9.00h FIAT Nero M5 !!!
Nem variálunk, nem engedünk!

Indoklás:
Visszalapoztam 8 oldalt, eddig szándéknyilatkozatot tett mint megfelelö helyszin és idöpont (sorrendiség nélkül):

  • granturismo


  • Az Utolsó Európai


  • Szkapi


  • ujtulaj


  • Stancy


  • Rityifi


  • Leo 27


  • pere


  • JackRadix


  • Shotgun


  • ig


  • HEC



  • Ha jól számolok ez 12 . Ha kihagytam valakit elnézést (...mondta a sün... :-).
    (Szombat esti jelentés szerint az "olaszok" Bp-röl, tagjainkon kívül 5-en vannak és felmerült, hogy ök jönnének hozzánk.)

    Alapjárat: Amikor a FIAT M0-nál voltam 20e-es szervizen és említettem neki a "reggeli dadogást" akkor az mondták, hogy az elmúlt fél évben 3-4 Bravo/a-ban cseréltek "gázpedálszervót". Ha jól tévedek a computer nem csak a befecskedezéssel variál, hanem ezzel a kis szervomotorral a gázpedál állásához képest módosítja a pillangószelep állását. Jelzem csak hallottam, én nem ugrottam bele a cserébe, mivel 35ezerre taksálták! ((Ami alátámasztja: voltam egy autó-elektronikai-computer... szakszervizben és a dadogással kapcsolatban ök is pillangószelep-környéki kokszolódást emlegettek mint gyakori jelenség.))

    ig Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1575
    Sziasztok!

    2 napja csatlakoztam a Bravosok taboraba egy 1,2 SX Special Edition altal.
    Van meg hely a talalkozon? :)

    Udv!

    ig
    Rityifi Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1574
    Sziasztok!

    Jó ötlet Stancy! Úgy tudom a klubok is így szokták. Egyébként mi a terv? Csatlakozunk az Olasz autósokhoz? Ők mennek egy nagyobb kört.

    stancy Creative Commons License 2001.04.21 0 0 1573
    Sziasztok!
    Lenne egy ötletem.Mi lenne ha mindenki csinálna szorolapot és minden látott Bravó-Brava-ra raknánk belöle,igy sokkal nagyobb nyilvánosságot kapna a talink.Persze nem kötelezö csak egy ötlet.Sok szép autot látni utjainkon és uj ismeretségek is születhetnek ez által.
    Hát ennyi,várom a reakciokat sziasztok Stancy.
    Rityifi Creative Commons License 2001.04.21 0 0 1572
    Sziasztok!

    Ha esetleg érdekelne valakit, 2db gumi, akkor írjon! FULDA 195/60 14-es
    Üdv

    Szkapi Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1571
    Hát ez nem jött be, de attól már CSAK 8 nap van hátra a találkáig!

    Kellemes hétvégét MINDENKINEK!

    Szkapi

    Szkapi Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1570
    (font color="red")Már csak 8 nap!(/font color="red")
    azesz Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1569
    koszonom a tippeket kedden viszem a rakohoz

    egyebkent a fordulatszam ugralas ismeros nekem is eddig meg senki szerelo nem tudott ra semmi magyarazatot talalni

    udv

    a.

    Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1568
    A vizhutessel ugy tunik, minden rendben, varosban altalaban a vonalnal all, 90 fok, neha alatta, a ventillator jo surun kapcsol be, utana visszamegy, hosszabb tavon vonal alatt. De az az erdekes, h hosszab tav utan egy-ket napig nem csinalja.
    Előzmény: Aticus (1567)
    Aticus Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1567
    Amíg tart az ingadozás, mit mutat a vízhömérs.jelző? Hosszú út közben (lakott területenkívül) hol áll? Középen vagy alul?

    Én a tapasztlataimat írtam le, és 1 hét alatt kiküszöböltem ugyanezt a hibát, nem szakszervíz segített megtalálni.

    Előzmény: Ökrös Csaba (1566)
    Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1566
    stika, aticus, fordulatszamingadozas-szakertok!!! eljott az en idom :)) En is ezel a problemaval kuzdok, a szamitogep szerint semmi hiba, megnezettem, nem gyulad kisemmilyen kontrollalmpa, viszont. Mar az 1530-as hozzaszolasomban leirtam a problema lenyeget, plz. nezzetek mar meg, nem akarom meg1x leirni.

    Annyit meg hozza, hogy amikor megvettem, volt 80.000-es szervizen, gyertya, olaj, szurok cserelve, aztan nem csinalta, aztan volt egy kisebb elektromos hiba, jelzett a befecsk. kontrolllampa, aztan jott a vezermuszijcsere. Azota hol ugral, hol szepen duruzsol, de amikor ugral, akkor teljesen ritmusosan, fel-le-fel-le, 850-1100/1200 kozott. Ha hosszabb tavon megyek, es utan varosban, nem teszi, de azt vettem eszre, h a varosi forgalomban, amikor 1 km/h az atlagsebesseg, akkor elobb utobb elojon.

    Leo 27 Creative Commons License 2001.04.20 0 0 1565
    Amióta a fórumot nézegetem, most fordult elő először, hogy egy nap kihagyása után a 2. oldal közepéig kellett visszamennem az utolsó már olvasott hozzászólásért :)

    Ha a talákozó helyszínét meg akarjuk változtatni, még most találjuk ki. Lassan már csak egy hetünk van. Nekem Pesten belül mindegy.

    Jó ötlet, hogy az autópiachoz hasonlóan mindenki nyomtasson egy A4-re, néhány infót. Azért, hogy a dolog valamennyire egységes legyen, pl.
    Fórum felhasználónév
    Típus
    Extrák
    (Tuning)

    Végre kész lett az autóm! Újra Bravo-ban ülök. Szép az élet!

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!