A barossosok is nagy tükröket kaptak megérkezésdük után rövid idővel. A Barossba és Angyalföldre állomásított kocsikon mindig eléggé hamar kicserélték, ha jól emlékszem ez esetekben sem történt másképp, szóval 4031 vol a legutolsó.
Igen, ezért mondom, úgy emlékszem mondtátok, hogy ő is kapott. 4002 egymagában árválkodik már csak (mármint e tulajdonságában)? Tudom mennyi ideig porosodott, de ez azért kissé durva...
Szép csöndbe azért még a 4031 is közlekedik, de az legalább nem gumipadlós:D:D 2005 tavaszán a budafoki kocsik is mind nagy tükröket kaptak (4031 volt az utolsó)
Lehetséges volna ez? Van még egyáltalán Fokon, Barossban, A Földön olyan "ehemalige" I. generációs kocsi, amely ennyi ideje nem volt? Akkor neki még nagytükre sincs? Mert volt róla szó, hogy már a legtöbb I. is kapott ráncfelvarrást, meg ilyesmit...
Bár az én nickemből kiderül a nevem, a tiedből nem, azért megkereslek it a nyílt fórumon. Én a III. forg üzemben vagyok besegítő minden vonal minden típusát vezetem (mínusz húszban is vezetek UV-t), sőt még hógépet is ha kell. Akkor pocskondiázd a besegítő járművezetőket, ha kipróbáltad hogy milyen egy főállás keretei mellet még sok órát levezetni úgy, hogy közben pihenj is annyit, hogy vezetésre alkalmas állapotben legyél. (átmenet, stb. ...). Az a besegítő aki ragaszkodik a 15 óra utáni kezdéshez nem délután egy órakor kel fel a hasvakarós sziesztából, hanem esetleg 6-14-ig ledolgozza a főállását egy irodában, vagy a műhelycsarnokban, vagy a városházán...
Nem sokkal azutám kezdtem el K tátrát vezetni hogy "bejött" a típus, valóban lehetne rajta áramerősség mérő műszer, de azért anélkül is nagyon jól használható. Gondold el, hogy a többi típuson (UV,CSMG2,mozdonyok) sincs ez a műszer, de jól el lehet vezetgetni őket.
Ja, nekem 2 eseményem volt, mindkettő idegen hibás és elhanyagolható anyagi kárral (tükörrepedés, festék horzsolódás), csak hogy meglegyen az összehasonlítási alap.
ÉS kérlek, ha máskor megtámadsz valakit, vagy valakiket azt névvel tedd, mert hátulról, név és arc nélkül csak az támad akinek valamilyen tiszteségtelen szándéka van, de szerintem neked nincs, úgyhogy ne hagyd hoz ez a látszat "keltődjön".
T5C5 jellegrajzokat keresek (alapvetően "sima" Tátrát), modellezéshez. Az alábbi kép nekem is megvan, ha ezen kívül van bármilyen (akár saját készítésű) jellegrajz(-részlet) birtokotokban, kérlek küldjétek el ide vagy a kobalazs@gmail.com címre! Ígérem, vigyázok rá, máshova fel nem töltöm, el nem tulajdonítom. ;)
Hát... Érdekes lenne, mert ha lemond a tuja az elsőbbségéről, akkor ugyebár elvileg megál. Kíváncsi leszek az eredményre :) Egyébként a busz ment bele a villamosba, vagy a villamos a buszba?