Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TudatLan Creative Commons License 2024.01.13 0 0 218366

nekem két út látszik

 

- egyik hogy a specifikus helyeken keresgélsz  pl. https://www.ebay.com/b/Car-Truck-Wheels-Tires-Parts/33743/bn_584076

https://www.pistonheads.com/

https://rallycarsforsale.net/

 

stb....

 

- másik út út ,hogy valahol belebotlasz olyan kerékgarnitúrába, amelynek tulaja nem olaszautós / olasz-szívű..... és ő egyszerűen csak pénzzé kívánja tenni ....

 

______--------______--------_______------

 

Norbit próbáltad?  alfadepo.hu

 

Előzmény: Kappa 5.10 (218365)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 218365

Köszönöm a segítségét.Felhivtam az összeset.Az arckönyvesnek volt egyedül de annyit nem szeretnék érte adni mint amennyit mondott.De van más terv.. 

Előzmény: TudatLan (218361)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218364

Jéééé, 1 kiráj!!!!!

:-)))))

 

anyagválasztás plusz méretezés (illesztés?)

(nem találom a rózsaszínű mosoJgós kacsintós ikonfejet)

Előzmény: TtK (218347)
Marklar T ie Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218363

Megkésve )

Mert papíron a sorozat full elejéről van. Három éve mentettem. Az az nem bontottam el, mert arra hagyták nálam. 

Csak ahhoz meg túl egyben is volt. /van.

Az eredet vizsgán is a motor szám volt probléma, nem a.... ;) 

Előzmény: Paco155 (218311)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218362

még valami beugrott

 

ird be a ggoogle-be hogy '  natural invest '

 

nekik szokott lenni doboz uj ,olasz kocsihoz

egy probat meger

Előzmény: Kappa 5.10 (218360)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218361

Szia

 

Bocs', de most ébredtem (kicsit még kómás vagyok és mennem kell visszadolgozni, nem tudok emaiilozni meg netezni)

felhivtam egy tel.szamot, de azt montdtak hogy ez privat szam , legyek szives netre nem kirakni

 - roland nem igen szeretett (regebben) netezni inkabbgyakorlatias ember mint ijen virtualis bit buvar szeru

 - oszi seme gy imél bajnok - legalább is eddifg nem annak tunt

 - az érdiek dettó

.....

Alfa Romeo, Fiat, Lancia gyári, bontott alkatrészek raktárról, garanciával. Alkatrészeink olaszországi importból származó, bevizsgált, kipróbált alkatrészek.

+36-30-95-96-391  +36-30-3-11-11-14  +36-30-74-13-507  E-mail: olaszautobonto@olaszautobonto.hu  Nyitvatartás Hétfőtől Péntekig 9-17-ig

 

https://olaszautobonto.hu/kapcsolat/

 

 

 

Oszi pedig a 18.kerbe van budapesten

Amúgy MINDEN MÁS esetben, minden olasz autós szervizeltetéshez ajánlott:
Molnár Oszkár
harminc/954-54-34
Ipacsfa utca 1.

Carakter Bt.06-30-954-54341186Budapest,Ipacsfa utca 2.

Alfa Romeo, Fiat és Lancia típusú bontott és új autóalkatrészek kereskedelme. Autóbontó és gépjárműjavítás.

Nyitvatartás: Hétfő: 8:00 - 18:00 Kedd: 8:00 - 18:00 Szerda: 8:00 - 18:00 Csütörtök: 8:00 - 18:00 Péntek: 8:00 - 18:00 Szombat: zárva Vasárnap: zárva

 

 

Arckonyv dolgot te irtad,azert irtam

a balázsnak az elerhetoseget:

 

facebook.com/mezoba

 

en sem vagyok egy ijen modern forma, vagy telefonalok (nem szeretem, mert magambol kiindulva ha dolgozok akkor ne hivogassanak ....tehat allandoan csorog az a kva sz@r, ha pl. a kocsi allattt feXem vagy rakodok vagy akarmi)

vagy inkabb odamegyek a hejszinre es mondom hoyg mit szeretnek

 

ez sokkal hatekonyabb bir lenni, mint a metakommunikacio

 

allitolag a facebokon ott vannak a felmik fenkepekkel meg minden

ne haragudj de nem tudtam tobbet segieteni , mer t mondtak hogy  a privat tel saam az neke m szol , nem publik us, kerlek, ezt ertsd meg koszonom

 

 

 

 

Előzmény: Kappa 5.10 (218360)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218360

Szia

Sajnos nincs arckonyvem így az nehezebb lesz kinyomozni.A tatabányai bizonyos Roland-hoz van kontaktod?E-mailbe akartam írni csak visszadobta.Az enyémre irhatsz.

Köszönöm a segitséget

Előzmény: TudatLan (218359)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218359

hoppá

most látom, hogy lehet arckönyv is...

https://www.facebook.com/mezoba/

 

(segito szandekot nezd , semmi mast grazie)

Előzmény: Kappa 5.10 (218356)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218358

vezérlésmódosító a 16szelepeseken:

 

IRL megmutathatom - beszélhetünk róla

fáradt és beteg vagyok hozzá hogy irkáljak - egy karaktert melleütök es elmegy az egesz hsz ertelme stb....

 

TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218357

Roland, t.bánya.... bár,mintha az Ipacsfa? utcában is láttam volna még az ősszel ilyet, az Osziéknál...

Előzmény: Kappa 5.10 (218356)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218356

Üdv!

Keresek egy garnitúrák a 166os 17es "sűrű küllős" felnijéből.Nincs valakinek esetleg vagy nem tud eladót(lehet amore-s vagy fb-os is)?!

Köszönöm 

Paco155 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218355

Abban az időszakban csak abból volt SportWagon szóval értettük...  Benzinesből 1.8 TBi (turbo), vagy a szintén 1.8 szívó. Amennyiben csak a motor megbízhatósága érdekel. 

 

 

Előzmény: M41 6212 (218353)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218354

1,8t

Előzmény: M41 6212 (218353)
M41 6212 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218353

Alfa 159 re gondoltam, Bocsi 

M41 6212 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218352

Sziasztok. 2008-2010 körüli Alfa Romeo kombiból melyik benzines motor a legmegbízhatóbb? Melyiket érdemes megvenni?

Köszönöm 

downer Creative Commons License 2024.01.06 0 0 218351

Ja, olvastam én is. Érdekesek a kínaiak is. 
Pár éve még kínáltak BT, stb. CD-tár emulátort olyan 40 dollárért, ami jó volt a Stilo Visteon rádiótól kezdve Alfa Blaupunktig a navisok kivételével az összes olaszhoz. És egyszercsak eltűnt, azóta sincs. De hogy honnan szedték elő ezt a fojtószelep gyártást..azt nem értem.

Előzmény: Adm (218350)
Adm Creative Commons License 2024.01.06 0 0 218350

Tényéleg érdekes, hogy nincs belőle utángyártott verzió, mert pl az 1.6 fojtószelepére mostanában olvastam, hogy van valami aliexpresses változat, ami még működik is.

Előzmény: downer (218338)
Adm Creative Commons License 2024.01.06 0 0 218349

Lehet, hogy a régi alufedelesnél mások voltak az értékek, mert ott pl a szívócső is fix volt.

Előzmény: downer (218348)
downer Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218348

40 fokos motorhőmérséklettől a fojtószelep 8 fokos állásnál vált át, tehát a gyakorlatban ahogy rálépsz a gázra és elindulsz.

De ez logikus, hiszen alsó-középső fordulatszámtartományban biztosítja a nyomatéktöbbletet, felsőben meg már pont hogy nem kell és akkorra már átvált a szívócső is, mehet ami a csövön kifér. :D

Előzmény: Adm (218346)
TtK Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218347

Én inkább azt gondolnám, hogy az tesz be neki, ha nincs elég váltás. Akkor megáll benne az olaj, a meleg hengerfejben "belekövül" és attól ragad be. 

Előzmény: TudatLan (218343)
Adm Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218346

Nekem 3500 és 4800 rémlik, de nem találom a dolksit, amiben ez benne volt... Tudom, menjek le ér mérjem le :)

Előzmény: downer (218342)
Adm Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218345

Ezt fejtsd ki légyszives, miért lenne a vezmod élettartama kisebb, ha folyamatosan minimum szinten van az olajszint. Tényleg nem értem. Mellesleg ha szint alatt van és elmegy az olajnyomás, akkor szerintem a csapágyak kenésének hiánya miatt elöbb fog kinézni a blokk oldalán a hajtórúd, mint hogy a vezmod elkopna. De most a stabil minimum szinten való tartásról van szó.

Előzmény: TudatLan (218343)
downer Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218344

Jaja, értve! :)

Előzmény: TudatLan (218343)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218343

a gyakori módosítások = váltások ölik meg

gyorsítja az elhalálozást (sietteti az elkerülhetelen vég bekövetkeztés) .... a sz@r motorolaj meg annak alacsony szintje

plusz ha idióta a júzer(f.....elhasználó...gk .vez ....értsd hejjesen)

köszi

 

Előzmény: downer (218342)
downer Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218342

Alapjárat fölött már vált és 4800-nál vált vissza alapra.
Ha autópályás harcosnál ez a megfigyelés, akkor szerintem a 3-4000 fordulat között közel 4 bar-os olajnyomás a garancia a tartósságra. 

Előzmény: TudatLan (218341)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218341

Nézd meg, hol vált  (módosít).... Autópályázós kocsikban (már a Alfa 146 ,16V  TS például)  ha értelmesen van használva, nem döglik meg olyan gyorsan. Másodkézból tapasztalat : 200e km feletti futásnál, még az eredeti , elsőszerelés van a konkrét gk-ban. 

Persze ebben, normális olaj, 10e-ként cserélve, értelmes gazda ...stb....

Előzmény: downer (218340)
downer Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218340

Szerintem ami nagyban tudja befolyásolni, az a szívósortömítés állapota. Én az öthengereseknél megfigyeltem, hogy elég hamar, már 100 ekm után elkezd szivárogni ott az olaj kifelé, ahol a vezmod olajjáratai vannak. Tömítésen belül pedig a csatornák között nem láthatjuk mi a helyzet, el tudom képzelni, hogy elégtelen nyomás jut a módosítóhoz.
Az öcsémébe legutóbb már hagyományos tömítést raktam a vaslemez helyett, szerintem az többet tűr. Erre gondot fordítanék a helyedben is.

Előzmény: Adm (218339)
Adm Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218339

A 146-ban nekem pontos értékre máér nem emlékszem, de két vezérléscsere után sem volt hangja, aztán volt akinek egy vezérléscserét sem bírt ki. Aztán voltak mendemondák, hogy pl a Lancia-é jobb, pedig közben tökugyanaz. Meg hogy ha mindig maxon van az olajszint, akkor késöbb hal meg, közben józan paraszti ésszel belegondolva, ha végig csak minimumon van az olajszint, akkor is mindig rendben kell lennie az olajnyomásnak.

És hát ott a régi 8V motorok vezérlésmódosítója, amivel soha semmi gond nem volt.

 

 

Előzmény: downer (218338)
downer Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218338

Hát nem tudom, gyanús nekem hogy miért nem volt ebből soha utángyártott alternatíva...az olaszok alkatrészstratégiája meg elég gyilkos. Az öthengeresét egyszerűen megszüntették már évekkel ezelőtt, mondjuk abban nem is megy tönkre. A négyhengeresét meg 3-4-szeresére emelték, mert úgysem tud mit tenni a paraszt, ha kell. 

Én a Lybrába az 1.8-ba a HGT-ből raktam át. Nem mondom, hogy gyönyörű hangja van alapjáraton, de nem olyan tolakodó, mint az eredetije volt. A GT-ben meg érdekes módon 120 ezernél is jól muzsikál az eredeti.

Előzmény: Adm (218337)
Adm Creative Commons License 2024.01.04 0 0 218337

Javítószett az megvan, de anno volt aki dicsérte, volt aki szidta. Csak tényleg nem tudom, ha mechanikailag nem sérült, a rugó is rendben van, akkot miért működik vagy miért nem? Az öthengeresét nem ismerem.

Találtam "csak" 150 ezerért is, de ha nem kell, megspórolnám... valószínűleg azért ment fel így az ára, mert a forgalomból is kezdenek kikopni ezek az autók, kevesebb alkatrészt kell hozzá gyártani. Anno pl a TS kisgyertyáival is ez volt, hogy bazi drága lett, majd elkezdték használni a ropogókba is azt a gajta gyertyát, jóval több kellett belőle, lejebb is ment az ára.

Előzmény: downer (218335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!