Szia Bélukás. Köszönöm az infókat és a sok segítséget. Ha a hűtővíz le lenne engedve a vízpumpakivétel előtt akkor a 700km ezelőtt cserélt olaj megúszná szerintetek? A rádió nem kapcsol be a kormány mögött gombok nyomogatására. Van biztosítékja szerintetek? Üdv mindenkinek
Szervusztok... "sikeresen" vásároltam egy 2005-ös évjáratú Renault Espace IV -est.(2.2 cdi) Szemre látható (számomra legalább is) hogy a motortérben baloldalt az üzemanyagszűrő elött levő kézi pumpa nem "végzi" a dolgát. Szűrőcsere után elég keservesen tudtam a szűrőt légteleníteni. Hol kaphatnék ilyen pumpát? A csőcsatlakozása kissé vastagabb mint annak a pumpának amit a Bárdi üzletben ajánlottak.
Nekem amikor 98% volt a tömítettsége 140le-t tudott az autó a 173 helyett.. több mint 10 liter volt a fogyasztása.. 216e kb alatt összesen kb 300 kísérlet volt a tisztításra.. ebből végbement kb 80 alkalom.. ezt mind regisztálja az autó kiolvasható!
az utolsó hónapokban 150-200 km nél már írta,hogy próbál tisztítani...
cselekedni kellett,mert nem akartam sehonnan service módban hazajönni.. vagy trélerrel..
Most nyitott, vagy zárt állapotban van az ülés, amivel nem boldogulsz? Mert ki lehet nyitni kiszedett állapotban is (Én is megoldottam a kárpit tisztításnál!) csak utána, ha összezárod alul a sínből kiálló fémnyelveket vissza kell az eredeti helyére nyomni, mert addig nem akad be a helyére! Nem ilyesmivel szívsz??!
Ok értem szoftveresen vezérli. És kb milyen sűrűn csinálja? Azt már észre vettem egyszer kétszer hogy más a hangja a motornak de nem figyeltem a műszerfalat. Vegyesen használom az autót, rövid táv, két hetente autóút (100km/h) kb egy óra.
Az előző tulaj valószínű, hogy mindenáron ki akarta nyitni az ülést kiszedett állapotban, és széterőltette a mechanikáját. Javítottam már ilyet, de eléggé macerás.
Nekem 2.0 dci 90-100 nál simán kiéget még hidegben is, max 30 km -en. Szinte észre sem veszem. Nem kell hozzá autópálya. Ez szerintem szoftver függő is. Nekem is okosítva van a gép,de elötte szoftver frissitésen esett át.
Ha nem tud kiégetni,akkor ott valami nincs rendben. Nyomásérzékelő, hőfokérzékelő a részecskeszűrőnél. Nyomásérzékelő gumicső és hőfok érzékelő . Nálam ez volt mikor megvettem. Nekem sem égetett.
Szoval, vagy te kormolod ki autopalyan, vagy elmesz szervizbe es megcsinaltatod a tisztitast.
Nem kell bele plusz folyadek, eltolja a befecskendezest, es annak a segitsegevel futi fel a katalzatort, es a reszecskeszurot.
A regeneralast ugy tudod eszrevenni, hogy melyul a hangja az autonak kicsit, illetve motorfekezes kozben a pilanatyni fogyasztas nem nulla.
CLIP-el meg lehet nezni, hogy milyen allapotu a szuro (mennyi korom van benne), illetve ezzel lehet inditani regeneralast is. Ez pont ugyanaz, mint amit te csinalsz az autopalyan, csak a szerviz elott all az auto, illetve a vezerlo altal kontollalt folyamat.
Ha nem akarod kivagatni a szurot, es mar eltomodott, elvileg lehet tisztittatni is.
az azt jelenti franciáról fordítva magyarra,hogy a szopott brékó rossz oldalán vagy..
úgy csinálja,hogy amikor a kipuff hőmérséklete eléri a 400 fokot kezdődik a folyamat. egy csövön tolja bele a a folyékony aranyat.. és egy izzítógyertyával 800 fok fölé hevíti.. ekkor fizikailag is kiég a korom.. ha ezt nem csinálja akkor csak egyre rosszabb lesz a szitu,amíg a turbó nem tudja a hőt sem ledobni magáról és megég.. na akkor turbó 250e új fap kb ennyi..:)
plusz motor ki és vissza.. ja és ha kint van akkor lánc ellenőrzés.. esetleg kuplung csere.. közel az autó értékének az 50%-a..
Epphogy arra buzdit. Iran autopalya, vagy valami hely, ahol meg lehet kergetni az autot legalabb 30 percen keresztul. Elvileg hangjan hallani, illetve, amikor motorfekezel nem nullazodik ki a pillanatnyi fogyasztas. Szerviz is meg tudja csinalni, CLIP kell hozza. Az is van vagy fel ora.